Oh.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha, uhm, tja. soms
maar toen ik 16 t/m 20 was dacht ik er geen moment over om op vrijdag of zaterdag thuis te zijn. terwijl er dat nu veel meer doen heb ik het idee
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is over minder dan 10 minuten
Dan wil ik vaker uitgaan, naar de sushibar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in principe wel. ligt er maar aan hoe je het bekijkt
Qua hoevelheid posts bedoel je?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja
Ik heb je vandaag wel ingehaald denk ik maar dat haal jij straks wel weer in als ik weg ben
Ja, voor vandaag alleen bedoel ik danquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Qua hoevelheid posts bedoel je?We zullen het zien
Ik ben op zich ook geen fan van druktequote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb thuis nooit gevraagd om te mogen uitgaan. ik kan niet tegen de drukte.
Ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor vandaag alleen bedoel ik dan
Maar dat haal je wel in want ik ben er zo vandoorquote:
Ik kan niet dansen en daarom vind ik het ook niet leukquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef essnhills het volgende:
Ik zit liever bij vrienden thuis
Maar af ent oe een goed dansfeestje kan ik ook wel waarderen hoor
tja, thuis zit ik alleen, dus dan ben je toch eerder geneigt om uit te gaan. al vind ik het soms ook wel lekker om mijn zaterdagavond onderuitgezakt op de bank te liggenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Ik vind thuis zijn sowieso veel fijner. Met vriend het liefst.
Ik welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen en daarom vind ik het ook niet leuk![]()
notebookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:12 schreef sararaats het volgende:
ik zit liever thuis met een goed boek of de laptop
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik welIk vind het heerlijk
Lekker dansen totdat je zo moe ben dat je niet anders kan dan doordansen
![]()
![]()
![]()
nee leesboek. lesbische literatuur bv.quote:
Echt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |