quote:
Het was pats boem klaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef alors het volgende:
Ik ging nog even naar de wc want ik dacht dit duurt nog wel even
Zat je al klaar met je tarzan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:02 schreef alors het volgende:
Ik ging nog even naar de wc want ik dacht dit duurt nog wel even
dit is romantiek knulquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
pff hij kwam niet eens op haar gezicht. amateur
vproquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:03 schreef Mani89 het volgende:
En de X-rated versie staat nu op de VPRO site zeker?
Alleen voor leden van de VPRO en de EOquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:03 schreef Mani89 het volgende:
En de X-rated versie staat nu op de VPRO site zeker?
godverquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:05 schreef tralalala het volgende:
Bassie zou zeggen: Vieze kanalenveger!
http://www.tvgids.nl/prog(...)t_niet_wat_hij_mist/quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:08 schreef waxmask het volgende:
Hahaha waar gaat dat laatste gedeelte hier over? Vast niet over P&W waar ik naar aan het kijken was...
Je hebt blote tetten gemist Wax. Tetjes.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:08 schreef waxmask het volgende:
Hahaha waar gaat dat laatste gedeelte hier over? Vast niet over P&W waar ik naar aan het kijken was...
Livestream vanuit de boot van Pauwquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:08 schreef waxmask het volgende:
Pak ik het zo wel even mee bij UG en kan ik het pauzeren...even jouw hoofdje erop plakken...en hoppa weer genocide...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt blote tetten gemist Wax. Tetjes.
Heej ik heb wel niet zoveel maar ook weer niet ZO weinig als die grietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pak ik het zo wel even mee bij UG en kan ik het pauzeren...even jouw hoofdje erop plakken...en hoppa weer genocide...
Pics or it didn't happen...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej ik heb wel niet zoveel maar ook weer niet ZO weinig als die griet
Online probeer je hand van de statistiekjes die hij liet zien een range van mogelijke handen tot slechts een aantal te verkleinen. Stel je weet dat iemand goeie handen groot bet en slechte handen klein, dan kun je daar op anticiperen door de kleine betjes wat sneller op te zoeken en tegen grote bets ook je eigen iets sterkere handen weg te leggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: hoe doe je dat online?
Dank je. Het is iets anders dan kijken of iemand aan zijn oor zit als hij bluft.... het is meer kijken WAT iemand speelt, dan HOE iemand speelt.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 00:28 schreef Sokz het volgende:
[..]
Online probeer je hand van de statistiekjes die hij liet zien een range van mogelijke handen tot slechts een aantal te verkleinen. Stel je weet dat iemand goeie handen groot bet en slechte handen klein, dan kun je daar op anticiperen door de kleine betjes wat sneller op te zoeken en tegen grote bets ook je eigen iets sterkere handen weg te leggen.
Klopt, het is een docu, Tim ging voor het eerst met een meid naar bedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Een homo die een wijf wil neuken volgensmij.
Echt joh?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt, het is een docu, Tim ging voor het eerst met een meid naar bed
Verbied jij mij dat ik op fok zit? Elke keer flik jij het zo! Je weet, ik ga voor jou niet weg en reken maar op dat ik vanaf in jan ook op topic zit van WIDM! En ook Hello Goodbye.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Verbied jij mij dat ik op fok zit? Elke keer flik jij het zo! Je weet, ik ga voor jou niet weg en reken maar op dat ik vanaf in jan ook op topic zit van WIDM! En ook Hello Goodbye.
Flopshow dus.quote:Arnoud Boot
Over de beursgang van ABN Amro en de financiële van de Nederlandse banken
Peter Paul de Vries
Over de beursgang van ABN Amro en de financiële van de Nederlandse banken
Ben Bekkering
Schout-bij-nacht bespreekt piraterij en film Captain Phillips
Kluun
Gaat in op tien jaar schrijverschap
Wat is daarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Met je muts op tv beelden van je helm laten zien
Jij ziet liever een ander soort muts zeker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Met je muts op tv beelden van je helm laten zien
Onzin. Je kunt ze gewoon kopen bij iedere dump. Je mag alleen niet met een bivakmuts over je hoofd over straat.quote:
Ligt aan de situatie...als het -20 is, mag het wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt ze gewoon kopen bij iedere dump. Je mag alleen niet met een bivakmuts over je hoofd over straat.
Ook Sharon Dijksma niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt ze gewoon kopen bij iedere dump. Je mag alleen niet met een bivakmuts over je hoofd over straat.
quote:
Mwah.. heb hem eens terug gekeken en is niet zo super, zowel de Japanse als de Amerikaanse versie. De Conjuring is wel een goede van de laatste tijd in dat genre.quote:
Japanse was uiteraard veel beter. Conjuring was goed ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mwah.. heb hem eens terug gekeken en is niet zo super, zowel de Japanse als de Amerikaanse versie. De Conjuring is wel een goede van de laatste tijd in dat genre.
Mwah, redelijk cliché.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
Mwah.. heb hem eens terug gekeken en is niet zo super, zowel de Japanse als de Amerikaanse versie. De Conjuring is wel een goede van de laatste tijd in dat genre.
Klopt, ik las die boeken alleen maar om door het mondeling examen Nederlands te komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
Als je het niet verplicht lezen ze helemaal niet.
Chuckie is een engere popquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar wel waargebeurd...Althans zij leeft nog en dat museum en die pop bestaan echt.
Mijn jongste zus had zo een soort pop vroeger. Raggedy Ann heet zoiets dacht ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was dus gebasseerd op...
De pop in de film is trouwens enger dan Chucky maar de echte is niet eng.
[ afbeelding ]
Yup, klopt van een oud kinderliedje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn jongste zus had zo een soort pop vroeger. Raggedy Ann heet zoiets dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |