Wat is daarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Met je muts op tv beelden van je helm laten zien
Jij ziet liever een ander soort muts zeker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Met je muts op tv beelden van je helm laten zien
Onzin. Je kunt ze gewoon kopen bij iedere dump. Je mag alleen niet met een bivakmuts over je hoofd over straat.quote:
Ligt aan de situatie...als het -20 is, mag het wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt ze gewoon kopen bij iedere dump. Je mag alleen niet met een bivakmuts over je hoofd over straat.
Ook Sharon Dijksma niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt ze gewoon kopen bij iedere dump. Je mag alleen niet met een bivakmuts over je hoofd over straat.
quote:
Mwah.. heb hem eens terug gekeken en is niet zo super, zowel de Japanse als de Amerikaanse versie. De Conjuring is wel een goede van de laatste tijd in dat genre.quote:
Japanse was uiteraard veel beter. Conjuring was goed ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mwah.. heb hem eens terug gekeken en is niet zo super, zowel de Japanse als de Amerikaanse versie. De Conjuring is wel een goede van de laatste tijd in dat genre.
Mwah, redelijk cliché.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
Mwah.. heb hem eens terug gekeken en is niet zo super, zowel de Japanse als de Amerikaanse versie. De Conjuring is wel een goede van de laatste tijd in dat genre.
Klopt, ik las die boeken alleen maar om door het mondeling examen Nederlands te komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:28 schreef marcodej het volgende:
Als je het niet verplicht lezen ze helemaal niet.
Chuckie is een engere popquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar wel waargebeurd...Althans zij leeft nog en dat museum en die pop bestaan echt.
Mijn jongste zus had zo een soort pop vroeger. Raggedy Ann heet zoiets dacht ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was dus gebasseerd op...
De pop in de film is trouwens enger dan Chucky maar de echte is niet eng.
[ afbeelding ]
Yup, klopt van een oud kinderliedje.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn jongste zus had zo een soort pop vroeger. Raggedy Ann heet zoiets dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |