Klopt, het is een docu, Tim ging voor het eerst met een meid naar bedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Een homo die een wijf wil neuken volgensmij.
Echt joh?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Klopt, het is een docu, Tim ging voor het eerst met een meid naar bed
Verbied jij mij dat ik op fok zit? Elke keer flik jij het zo! Je weet, ik ga voor jou niet weg en reken maar op dat ik vanaf in jan ook op topic zit van WIDM! En ook Hello Goodbye.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Verbied jij mij dat ik op fok zit? Elke keer flik jij het zo! Je weet, ik ga voor jou niet weg en reken maar op dat ik vanaf in jan ook op topic zit van WIDM! En ook Hello Goodbye.
Flopshow dus.quote:Arnoud Boot
Over de beursgang van ABN Amro en de financiële van de Nederlandse banken
Peter Paul de Vries
Over de beursgang van ABN Amro en de financiële van de Nederlandse banken
Ben Bekkering
Schout-bij-nacht bespreekt piraterij en film Captain Phillips
Kluun
Gaat in op tien jaar schrijverschap
Wat is daarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Met je muts op tv beelden van je helm laten zien
Jij ziet liever een ander soort muts zeker.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Met je muts op tv beelden van je helm laten zien
Onzin. Je kunt ze gewoon kopen bij iedere dump. Je mag alleen niet met een bivakmuts over je hoofd over straat.quote:
Ligt aan de situatie...als het -20 is, mag het wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt ze gewoon kopen bij iedere dump. Je mag alleen niet met een bivakmuts over je hoofd over straat.
Ook Sharon Dijksma niet?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt ze gewoon kopen bij iedere dump. Je mag alleen niet met een bivakmuts over je hoofd over straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |