Ik niet. Dat was toen nog niet. Wel mazelen gehad trouwens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, dat duivelse spul hoef ik niet!![]()
Tuurlijk wel.![]()
Ik zou wel eens willen zien hoeveel nog zogenaamd vertrouwen op God als de kans op ernstige te voorkomen ziektes niet 1% maar 90% is.quote:
dat mag ookquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
Hoe ziet het met bluffen bij online spelen?
Door als je geen goeie hand hebt wel te bettenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: hoe doe je dat online?
Ben ook benieuwd hoe veel generaties terug dit begonnen is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen zien hoeveel nog zogenaamd vertrouwen op God als de kans op ernstige te voorkomen ziektes niet 1% maar 90% is.
Gewoon rond 2:00 's nachts gaan pokeren online, alle bezopen mensen gaan dan vaak yolo all-in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
Hoe ziet het met bluffen bij online spelen?
Dat heeft te maken met je tegenstander kennen, patronen herkennen etc. om te weten welke hand hij ongeveer heeft.quote:
Ja ok maar niet met gezichtsuitdrukking erbij... en 'tells'quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Door als je geen goeie hand hebt wel te betten
Kijken hoe vaak een bepaalde speler inzet en hoeveel. Als iemand inzet, zijn inzet verhogen om te kijken of hij bluft. Online speel je veel sneller een hand dan in het echt, dus constant bluffen online, dan val je vanzelf een keer door de mandquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: hoe doe je dat online?
Jij krijgt hier geen kloppende ader van?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Ik vind hier dus echt geen kut aan he?
Nou en. Ik welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
over Jeroenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:35 schreef tralalala het volgende:
Waar gaan die blondjes het over hebben eigenlijk? wat een flopshow tot nu toe.
Moet je nu naar 3 gaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |