abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132822366
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:20 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Laatste punten binnenhalen van Economie en bedrijfseconomie in Utrecht, volgend jaar master Port&Transport Economics in Rotterdam.
Mocht je interesse hebben: Ik heb het afgelopen blok de minor Port Management and Maritime Logistics gevolgd aan Erasmus, en heb dus een hele set slides en co in de aanbieding. Volgens mij schept dat wel een aardig beeld van de inhoud!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:39:56 #182
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132823003
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:21 schreef qua111 het volgende:

[..]

Nee ik was uiteindelijk veel later er pas, lang leve de NS, iets door half 9 geloof ik. Liep toen 2 man in de hal, plus de dude die mij hielp. Ik had een zwartgrijze eastpak. Uiteindelijk een uur te laat bij de klant...
Oh toen was ik geloof ik al onderweg om een auto te halen dus zal ik je net gemist hebben.

Was erg leuk trouwens, zou het zo weer doen. Aardige gasten daar!
pi_132844750
Bovengemiddeld veel economen en bedrijfskunde/bestuurskunde studenten hier :P

Ik ben tweedejaars HBO Technische Informatica ^O^
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_132845836
Master Moleculaire Levenswetenschappen aan het afronden aan de Universiteit Maastricht, maar ben atm een half jaar op stage in Hobart :)
pi_132845908
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:05 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Afstuderend student Bestuurskunde (European Public Administration gedoopt inmiddels :') ) aan Utwente. Twijfel nog welke master ik ga volgen en waar.
Ben je tevreden over je opleiding / instelling?
Ik wilde toen doorstuderen maar het enige wat enigszins te doen was na mijn opleiding (er sloot echt niets aan) was een pre-master bij de Utwente en vervolgens Communication Studies. Ik ben toen begonnen met die wiskundecursus in de zomer maar heb mezelf later bedacht. Uiteindelijk wel blij dat ik het niet gedaan heb. Ik zie nog steeds niet echt de waarde van het diploma van die master. Ik moet zeggen dat ik het ook allemaal wel vrij technisch vond. Daarnaast moest je voor Communication Studies twee modulen onderzoek volgen (daarvoor was ook die wiskundecursus), maar als je interesse had in Business Administration was dat maar één module. Dat leek mij een beetje de omgekeerde wereld.. Al dat onderzoek heb ik gewoon een schijthekel aan en ik wil dat ook niet in de praktijk doen. Ik wil heel graag (ooit) een MBA halen, maar daarvoor heb je eerst wat meer werkervaring nodig.
  zondag 3 november 2013 @ 10:38:52 #186
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_132846866
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Is dit opeens een: vertel welke opleiding je doet topic?

2e jaars small business and retail management student op het Saxion in Deventer hier. ^^
Wat een toeval, ik ben daar nu 3e jaars ;). Had er eigenlijk vorig jaar al weg moeten zijn
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_132856290
Iemand die in de omgeving Arnhem werkt als hiker? Is er vaak werk?
Ik heb namelijk 3 weken geleden gesolliciteerd voor die functie maar nog geen reactie gehad ;)
pi_132882646
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 08:42 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ben je tevreden over je opleiding / instelling?
Ik wilde toen doorstuderen maar het enige wat enigszins te doen was na mijn opleiding (er sloot echt niets aan) was een pre-master bij de Utwente en vervolgens Communication Studies. Ik ben toen begonnen met die wiskundecursus in de zomer maar heb mezelf later bedacht. Uiteindelijk wel blij dat ik het niet gedaan heb. Ik zie nog steeds niet echt de waarde van het diploma van die master. Ik moet zeggen dat ik het ook allemaal wel vrij technisch vond. Daarnaast moest je voor Communication Studies twee modulen onderzoek volgen (daarvoor was ook die wiskundecursus), maar als je interesse had in Business Administration was dat maar één module. Dat leek mij een beetje de omgekeerde wereld.. Al dat onderzoek heb ik gewoon een schijthekel aan en ik wil dat ook niet in de praktijk doen. Ik wil heel graag (ooit) een MBA halen, maar daarvoor heb je eerst wat meer werkervaring nodig.
Op zich wel, ik ben zelf ook helemaal geen fan van onderzoek en verdiep me liever in de juridische kant van de opleiding. Studie zelf vind ik inhoudelijk wel sterk, maar te weinig op de praktijk gericht. Ik denk dat je best de koppeling theorie-praktijk wat beter in de studie kunt passen, zonder dat je wetenschappelijke ruggengraat daarbij verloren gaat. Momenteel hebben ze veel opleidingen samengevoegd en is volgens mij bijna alles volledig Engelstalig geworden, zowel B als MA. De, voor mij perfecte, master Recht en Bestuur is dan ook nu omgetoverd in een mastertrack die zich richt op regelgeving omtrent technologische ontwikkelingen. Daar ligt echt totaal mijn interesse NIET. Ik snap inderdaad dat je het té technologisch vond.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_132887971
EW hikers uit Groningen die al wat ritjes voor deze week hebben?
Nee, toch niet
pi_132888303
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:09 schreef Solidberg het volgende:
EW hikers uit Groningen die al wat ritjes voor deze week hebben?
Ze bellen de dag van te voren pas. Maat vandaag, Meppel - Zwolle en Wieuwerd - Rotterdam
pi_132893174
Morgen weer twee ritjes, Eindhoven - Leiderdorp en Wateringen - Breda. Megane en 320d, dikke prima.
pi_132897287
-

[ Bericht 100% gewijzigd door CaptainCookie op 04-11-2013 18:45:09 ]
pi_132919838
Hopelijk vrijdag weer, vorige week niet gewerkt en deze week tentamens waardoor ik voor november nog op 0 uren sta :'(
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:40:16 #194
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132921125
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 18:44 schreef CaptainCookie het volgende:
-
Goede post
#26 || Luciano da Silva
pi_132925410
Aangenomen als hiker bij AutoReset. _O_
pi_132928876
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef Amoeba het volgende:
Aangenomen als hiker bij AutoReset. _O_
Gefeliciteerd!
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_132929015
Nu nog van OV wisselen, dus definitief week OV voor de rest van het jaar. Had al eens gewisseld. :')

Maargoed, zin in!
pi_132931543
Vandaag een driehoekje zuid-nederland gedaan: Breda-Breukelen-Asten. Clio 0.9 en 208 1.2. Die Peugeot rijdt veel fijner dan de Clio, ondanks dat de Clio sneller is op papier en een turbo heeft. *O*
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_132932076
Morgen m'n eerste 2 ritjes! Van Stadskanaal naar Amsterdam in een Kia Rio en in een Focus van Hoofddorp naar Meerkerk *O*

Die ritgegevens zijn ook wel mooi :')
'Blijkbaar is de volgende info niet logisch dus nog even ter verduidelijking:
Auto parkeren met
1. Ramen en deuren dicht (terrein is buiten!)
2. Auto in z'n vrij, op de handrem.
3. Lichten uit.'
Nee, toch niet
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:33:31 #200
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_132933027
Auto in z'n vrij op de handrem vind ik wel bijzonder. Zelf zet ik hem liever in z'n eerste versnelling zonder de handrem aan te trekken. Zo weet je in de winter in ieder geval zeker dat je wegkomt :)
pi_132933317
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:33 schreef Sjouveur het volgende:
Auto in z'n vrij op de handrem vind ik wel bijzonder. Zelf zet ik hem liever in z'n eerste versnelling zonder de handrem aan te trekken. Zo weet je in de winter in ieder geval zeker dat je wegkomt :)
Jaa, maar je hebt mensen die de motor (kunnen) starten zonder even de koppeling in te trappen. Vandaar dat je wordt geleerd om hem in zijn neutraal te zetten. In de winter is het inderdaad beter om hem in zijn versnelling te laten staan, maar bij +8 zoals nu zullen je remmen niet zo snel bevriezen. :D
pi_132933452
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef exelletor het volgende:

[..]

Jaa, maar je hebt mensen die de motor (kunnen) starten zonder even de koppeling in te trappen. Vandaar dat je wordt geleerd om hem in zijn neutraal te zetten. In de winter is het inderdaad beter om hem in zijn versnelling te laten staan, maar bij +8 zoals nu zullen je remmen niet zo snel bevriezen. :D
Dan nog is het beter om hem in de versnelling te laten staan, ik had laatst een Alfa Romeo waarvan de handrem vastgeroest zat na een tijdje stil te hebben gestaan.
pi_132933759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:33 schreef Sjouveur het volgende:
Oh, maar in de winter kom je hier met auto op de handrem ook wel met gemak weg.. T'is niet dat het hier zo hard vriest als in Scandinavie..(En mocht die toch bevriezen, dan gewoon even wachten, door de hitte van de uitlaat ontdooit hij vanzelf weer.)
Oh, en ik ben er 1 zoals Exelletor omschrijft. Start wel met koppeling, maar moet dan vaak nog van alles doen daarna(BC opstarten, rittenstaat invullen) dat ik de koppeling daarna weer los laat.. Erg handig soms dat hij dan in de 1 staat.. |:(
En Ruben, dan heb je het ook over een auto.... :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:59:40 #204
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_132933830
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef Solidberg het volgende:

1. Ramen en deuren dicht (terrein is buiten!)
:{
pi_132933900
Hier altijd op de handrem en in z'n vrij. Nog nooit problemen mee gehad, ook niet in de winter. Zo snel vriest dat tegenwoordig allemaal niet meer vast, al helemaal in Nederland valt dat wel mee. Ik heb het zo geleerd, en zal het zo blijven doen.

Als je de auto in z'n 1 zet en iemand knalt er tegenaan, dan kan dat toch schadelijk zijn voor de versnellingsbak?

En starten met de koppeling of rem ingedrukt is bij veel moderne auto's verplicht? Sommige willen niet starten zonder koppeling of rem in.
.
pi_132936075
Ik probeer auto's voor EW altijd in de vrij + handrem weg te zetten, maar omdat ik direct na mijn rijbewijs een tijdje de auto in de 1 weg zette zit dat er wat meer in en vergeet ik het nog wel eens. Boeiend, die mensen die bij dat soort bedrijven werken snappen echt wel dat je de koppeling in moet trappen :')
pi_132938599
Ik was benieuwd hoelang de auto vooruit zou bokken zonder de koppeling in te trappen voordat die startte. Dus laatst even geprobeerd, maar dat maakt nog beste stappen en een verdomd lawaai tot dat die echt aansprong. Klonk niet best :D
pi_132938715
Autoslopert :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:48:35 #209
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132938794
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:44 schreef S-RS het volgende:
Ik was benieuwd hoelang de auto vooruit zou bokken zonder de koppeling in te trappen voordat die startte. Dus laatst even geprobeerd, maar dat maakt nog beste stappen en een verdomd lawaai tot dat die echt aansprong. Klonk niet best :D
Gewoon starten in de 1, scheelt een keer koppeling opkomen en je kan zo door naar de 2 ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132940268
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:44 schreef S-RS het volgende:
Ook een leuke: in een Vito afremmen in z'n 6 tot onder stationair, koppeling in (motor loopt niet meer), motor 'aanduwen' met de tweede versnelling.
Ik deed dat een keer tijdens het stoppen voor een stoplicht, maar daarna liep de motor 10 seconden onregelmatig stationair en toen ik kort gas gaf viel hij stil met het terugzakken in toeren :P

Daarna normaal gestart en alles was weer als normaal... >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')