Gefeliciteerd! Welke opleiding doe je?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:36 schreef Marco001 het volgende:
Stageplek gevonden.Ga dus niet meer doordeweeks werken maar alleen s'weekends..
De baas was daar niet zo blij mee maarach...
nah, geniet ervan. Arbeider zijn is ook niet allesquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vorige maand 4 jaar, misschien moet ik eens opschieten met m'n school
Ach jonge hals. Veel groter dan een C1 moet jij ook nooit gaan rijdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
of ik reed zo ver mogelijk door en parkeerde hem aan het eind waarmee ik de doorgang blokkeerde, hè Joppie! Of die keer dat ik in Groningen een auto moest afleveren.. Stond Joppie te wachten om mij naar het station te brengen.. Eerste opmerking.. "Je parkeert vooruit!"
Bedrijfseconomie, momenteel aan het afstuderen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Welke opleidingen doen de mensen hier eigenlijk?
4e jaars bedrijfseconomie in Groningen. Momenteel een minor bedrijfskundig management.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik wil ook wat meer met bedrijfskunde doen... Twijfel nog in de vorm van een master of cursussen oid.quote:
Technische wiskunde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Dimitri_ het volgende:
ITSM, ga een risico analyse doen van de IT-infrastructuur bij een bedrijf.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Welke opleiding doe je?
Ik heb je net gemist geloof ik? Of was jij die jongen in nette kleding en lederen schoudertas?quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:00 schreef qua111 het volgende:
[..]
Ik kom daar zo een golfje ophalen, die naar Gouda moet. Rond 08:05 sta ik voor de deur!
Aan de RuG? Ik heb technologiemanagement gedaan. Doe nu Operations Management & Logistics in Eindhoven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |