abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 oktober 2013 @ 18:54:11 #126
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132768300
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:57 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Joppie werk jij nou eigenlijk fulltime voor dat vaccinatiegedoe?
Nee helaas niet. Was lekker verdienen a 13 euro exclusief toeslagen per uur. Nu weer inderdaad snickers enzo rondrijden...
#26 || Luciano da Silva
pi_132768425
Morgen dan eindelijk weer eens wat anders dan de bestelbusjes van afgelopen tijd; Golfje, A4 en een C180 om het af te sluiten. Wel om 8 uur al ophalen in Amsterdam, anderhalf uur reistijd.. :{
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:17:35 #128
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132769119
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Nee helaas niet. Was lekker verdienen a 13 euro exclusief toeslagen per uur. Nu weer inderdaad snickers enzo rondrijden...
Ah dat is wel jammer dan. Maar ach, je kan iig nogsteeds lekker aantal uren maken!
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:18:23 #129
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132769146
Net trouwens pas gebeld en moet morgen bij verhuurmaatschappij werken in Amsterdam van 08.00 - 17.30. Nog nooit gedaan dus ik dacht laat ik 'm maar een keer aanpakken. Mocht gelukkig wel spijkerbroek aan.
pi_132769187
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef bokkepoot het volgende:
Morgen weer een ritje in een 107, toch wel mijn favoriete Easyway auto :)
Kidding me right..
Laatst zo'n ding als leenauto gehad(eigen auto was bij de schadehersteller). Wat een k**bak
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_132769739
Ik heb altijd het idee dat ik die pook doormidden schakel van de brommobiel-drieling.
.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:35:00 #132
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132769760
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:19 schreef Marco001 het volgende:
Laatst zo'n ding als leenauto gehad(eigen auto was bij de schadehersteller). Wat een k**bak
Ik heb zelf een wat grotere bak en ik rijd voor mijn werk nog grotere auto's

Ik vind dat 3 cilindertje wel grappig en je kunt er heerlijk mee gooien en smijten. Net als de oude 205 van mijn broertje, qua vermogen is het 3 keer niks maar het gooit en smijt heerlijk.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132770894
Iemand wel eens bij de VW dealer in Waalwijk (VM) geweest? Enig idee hoe laat deze open is?
pi_132771292
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:18 schreef QuiCk01 het volgende:
Net trouwens pas gebeld en moet morgen bij verhuurmaatschappij werken in Amsterdam van 08.00 - 17.30. Nog nooit gedaan dus ik dacht laat ik 'm maar een keer aanpakken. Mocht gelukkig wel spijkerbroek aan.
Welke is dat? Niet toevallig die bij de Isolatorweg?
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_132773288
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik heb zelf een wat grotere bak en ik rijd voor mijn werk nog grotere auto's

Ik vind dat 3 cilindertje wel grappig en je kunt er heerlijk mee gooien en smijten. Net als de oude 205 van mijn broertje, qua vermogen is het 3 keer niks maar het gooit en smijt heerlijk.
Heb zelf een ibiza, rij voor mijn werk Tourans, Caddy's, E-klasse's en diverse soorten busjes.. Op he toud type sprinter na zitten ze allemaal stukken beter als die drieling.
Vermogen vind ik maar mwah. gooien e.d wil met de Ibiza stukken beter. (maar die heeft voor dan ook 215 breed rubber eronder.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 31 oktober 2013 @ 21:13:18 #136
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_132774251
Hoi allemaal, al ruime tijd zit ik te bedenken wat een leuke baan is ter vervanging van mijn huidige (bezorger bij Domino's). Mijn zwager vertelde me over de tijd dat hij studentchauffeur was, en zoiets leek mij ook wel wat. Mij lijkt hiker toch wat praktischer om mee te beginnen en zo door te groeien naar evt. studentchauffeur.
Ik heb gesolliciteerd bij EW (nog geen reactie), AR (niemand nodig in mijn regio), E-Drivers en Students2Drive. Bij de laatste twee heb ik nog niets kunnen vinden wat betreft ervaring met deze werkgevers.
Mijn vraag aan jullie is of er misschien nog wat bedrijven/ideeën voor mij op dit gebied beschikbaar zijn.

P.s. ik ben 18 en heb in maart mijn rijbewijs B 2 jaar
pi_132778701
Na een tijdje lurken maar besloten om een account aan te maken. Ik werk nu sinds 3 weken als hiker bij Easyway, regio Groningen. Beste bijbaantje ooit. :)
Helaas deze week geen ritjes, tentamens enzo.. :{
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:47:47 #138
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132778942
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef qua111 het volgende:

[..]

Welke is dat? Niet toevallig die bij de Isolatorweg?
Jep! Moet je ook?
pi_132779005
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Viezze het volgende:
Iemand wel eens bij de VW dealer in Waalwijk (VM) geweest? Enig idee hoe laat deze open is?
Waar je alleen het controleformulier moet invullen (zelfde als voor naar Oldenzaal)? Dat is wel een kutlocatie qua OV, laatste keer dat ik daar was ben ik uiteindelijk naar het busstation van Waalwijk gelopen (40 minuten...) omdat ik anders 58 minuten had moeten wachten :')

Heb alleen geen idee hoe laat die tent open is :P
pi_132779340
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Waar je alleen het controleformulier moet invullen (zelfde als voor naar Oldenzaal)? Dat is wel een kutlocatie qua OV, laatste keer dat ik daar was ben ik uiteindelijk naar het busstation van Waalwijk gelopen (40 minuten...) omdat ik anders 58 minuten had moeten wachten :')

Toevallig vandaag nog geweest, dat kleine busstation van Waalwijk. Ze waren bij het flinke bedrijf daar de Corsa kwijt die ik mee zou nemen, lekker handig :'). Dus ik kon met het OV naar huis. Had er wel een heerlijke A6 heengebracht, lekker dik in de opties ook. Ik vind die Adaptive Cruise Control wel wat. Niks vervelender dan elke keer weer op de rem te moeten beuken omdat er een vrachtwagen voor je opdoemt en de linkerbaan bezet is.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_132779503
Het idee van ACC is idd prima, maar in de praktijk vind ik het soms niet optimaal werken. Het gaat dat ie laat is meestal groter dan het vak dat ik zelf zou laten. Dan krijg je dus allemaal auto's die dat gat ingaan, CC die weer extra bijremt en dat soort dingen...
Ik vind een normale CC eigenlijk lekkerder. Meestal gebruik ik ook alleen maar cancel en resume en niet de rem en het gas :P
pi_132779847
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 21:36 schreef RTS91 het volgende:
Inparkeren zonder parkeersensoren is natuurlijk wel vet stoer, mannelijkheid enzo.

Parkeersensoren zijn gewoon verdomde handig, ik kan geen goede reden bedenken waarom je dit niet zou willen. En als je ze niet wil gebruiken zet je ze lekker uit.
Achteruit in een vak parkeren kan ik wel, maar ik doe het niet als het niet nodig is ofzo. Fileparkeren als het écht moet. Heel stom maar ik had altijd moeite met de garage van de grote maatschappij in Almere :S. Ik kan die schuine vakken lastig afbakenen.. Achteruit was helemaal een ramp.. Als er geen medewerker was peerde ik hem altijd snel naar het kantoortje.. Of ik stak hem vooruit in zo'n schuin vak :') of ik reed zo ver mogelijk door en parkeerde hem aan het eind waarmee ik de doorgang blokkeerde, hè Joppie ;)! Of die keer dat ik in Groningen een auto moest afleveren.. Stond Joppie te wachten om mij naar het station te brengen.. Eerste opmerking.. "Je parkeert vooruit!" :P
pi_132780569
Ik vind fileparkeren makkelijker dan achteruit inparkeren. Geen idee waarom eigenlijk. :9 Bij achteruit inparkeren stuur ik vaak te laat of te vroeg in (maar gelukkig is het nog altijd goed gegaan). Ik verbaasde mezelf toen ik de verlengde S-klasse in 1x mooi in het vak draaide tijdens de rijtest. :D
pi_132784712
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:47 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Jep! Moet je ook?
Ik kom daar zo een golfje ophalen, die naar Gouda moet. Rond 08:05 sta ik voor de deur!
pi_132784866
quote:
6s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee een andere. Heb nu maar een aansluiting eerder gepakt, we zien wel of ze open zijn :P
  vrijdag 1 november 2013 @ 07:52:30 #146
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_132784950
File parkeren doe ik dagelijks voor m'n huis, ideaal draai eigenlijk elke auto overal wel in. Vooruit parkeren doe ik eigenlijk praktisch nooit, altijd neusje naar voren/achteruit erin. Staat ook veel mooier als ik nog even omkijk naar m'n eigen bolide :P.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:03:13 #147
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132785036
Begint goed vandaag, door 5 minuten vertraging mis ik mijn overstap en heb ik een dik uur vertraging :{
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132787233
Mooi net in Waalwijk, op het busstation zag ik al een paar EW'ers dus even praatje gemaakt. Vervolgens de buurtbus in; iets van 8 EW'ers en nog twee senioren die naar hetzelfde bedrijf moesten en omdat we allemaal naar hetzelfde bedrijf moesten werden we voor de deur eruit gezet. We moesten in de rij staan om de auto af te halen :+
pi_132788461
Die in Waalwijk heb ik nooit voor gereden, volgens mij doen van AR vooral de senioren de ritjes voor die maatschappij.

Hopelijk gaan we dit ding wat vaker zien op de Nederlandse weg: http://www.autoweek.nl/nieuws/25373/gereden-infiniti-q50
Wat een wagen O+ Misschien zelfs 20% binnenkort..
.
pi_132788949
Kut. Door de bommelding bij Breda zijn mijn 2e en 3e rit gecanceld. Daar gaan m'n uren ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')