Nee helaas niet. Was lekker verdienen a 13 euro exclusief toeslagen per uur. Nu weer inderdaad snickers enzo rondrijden...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Joppie werk jij nou eigenlijk fulltime voor dat vaccinatiegedoe?
Ah dat is wel jammer dan. Maar ach, je kan iig nogsteeds lekker aantal uren maken!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Was lekker verdienen a 13 euro exclusief toeslagen per uur. Nu weer inderdaad snickers enzo rondrijden...
Kidding me right..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef bokkepoot het volgende:
Morgen weer een ritje in een 107, toch wel mijn favoriete Easyway auto
Ik heb zelf een wat grotere bak en ik rijd voor mijn werk nog grotere auto'squote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:19 schreef Marco001 het volgende:
Laatst zo'n ding als leenauto gehad(eigen auto was bij de schadehersteller). Wat een k**bak
Welke is dat? Niet toevallig die bij de Isolatorweg?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:18 schreef QuiCk01 het volgende:
Net trouwens pas gebeld en moet morgen bij verhuurmaatschappij werken in Amsterdam van 08.00 - 17.30. Nog nooit gedaan dus ik dacht laat ik 'm maar een keer aanpakken. Mocht gelukkig wel spijkerbroek aan.
Heb zelf een ibiza, rij voor mijn werk Tourans, Caddy's, E-klasse's en diverse soorten busjes.. Op he toud type sprinter na zitten ze allemaal stukken beter als die drieling.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik heb zelf een wat grotere bak en ik rijd voor mijn werk nog grotere auto's
Ik vind dat 3 cilindertje wel grappig en je kunt er heerlijk mee gooien en smijten. Net als de oude 205 van mijn broertje, qua vermogen is het 3 keer niks maar het gooit en smijt heerlijk.
Jep! Moet je ook?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef qua111 het volgende:
[..]
Welke is dat? Niet toevallig die bij de Isolatorweg?
Waar je alleen het controleformulier moet invullen (zelfde als voor naar Oldenzaal)? Dat is wel een kutlocatie qua OV, laatste keer dat ik daar was ben ik uiteindelijk naar het busstation van Waalwijk gelopen (40 minuten...) omdat ik anders 58 minuten had moeten wachtenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:05 schreef Viezze het volgende:
Iemand wel eens bij de VW dealer in Waalwijk (VM) geweest? Enig idee hoe laat deze open is?
Toevallig vandaag nog geweest, dat kleine busstation van Waalwijk. Ze waren bij het flinke bedrijf daar de Corsa kwijt die ik mee zou nemen, lekker handigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar je alleen het controleformulier moet invullen (zelfde als voor naar Oldenzaal)? Dat is wel een kutlocatie qua OV, laatste keer dat ik daar was ben ik uiteindelijk naar het busstation van Waalwijk gelopen (40 minuten...) omdat ik anders 58 minuten had moeten wachten
Heb alleen geen idee hoe laat die tent open is
Achteruit in een vak parkeren kan ik wel, maar ik doe het niet als het niet nodig is ofzo. Fileparkeren als het écht moet. Heel stom maar ik had altijd moeite met de garage van de grote maatschappij in Almere :S. Ik kan die schuine vakken lastig afbakenen.. Achteruit was helemaal een ramp.. Als er geen medewerker was peerde ik hem altijd snel naar het kantoortje.. Of ik stak hem vooruit in zo'n schuin vakquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:36 schreef RTS91 het volgende:
Inparkeren zonder parkeersensoren is natuurlijk wel vet stoer, mannelijkheid enzo.
Parkeersensoren zijn gewoon verdomde handig, ik kan geen goede reden bedenken waarom je dit niet zou willen. En als je ze niet wil gebruiken zet je ze lekker uit.
Ik kom daar zo een golfje ophalen, die naar Gouda moet. Rond 08:05 sta ik voor de deur!quote:
Nee een andere. Heb nu maar een aansluiting eerder gepakt, we zien wel of ze open zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waar je alleen het controleformulier moet invullen (zelfde als voor naar Oldenzaal)? Dat is wel een kutlocatie qua OV, laatste keer dat ik daar was ben ik uiteindelijk naar het busstation van Waalwijk gelopen (40 minuten...) omdat ik anders 58 minuten had moeten wachten
Heb alleen geen idee hoe laat die tent open is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |