Dit. Ik heb het niet zo op die teringzooi. Eigen ogen is het beste, en anders kun je maar beter niet instappen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:52 schreef DDriver het volgende:
Haha wat een heerlijke discussie weer. We hebben allemaal tijdens rijlessen op alle mogelijk manieren leren inparkeren. Als je een grotere auto rijdt, of minder ruimte hebt gewoon extra goed opletten.
Sensoren lijken me alleen maar een welkome toevoeging en als ze er niet opzitten doe je het gewoon op de 'ouderwetse manier'. Mocht je ze overbodig vinden kan je ze altijd uitzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat jammergenoeg in de BMW en niet in de Mercedes
Nee, toch niet
Vertel je dat jezelf maar als 18 uur gewerkt hebt en 1000 km gereden en even op je werk in het donker met je dichte Trafic naar achteren moet stekenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit. Ik heb het niet zo op die teringzooi. Eigen ogen is het beste, en anders kun je maar beter niet instappen.
Held!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef Viezze het volgende:
Zegt iemand die de EW rijtest heeft verneukt
Niet op basis van inparkeren man.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:55 schreef Viezze het volgende:
Zegt iemand die de EW rijtest heeft verneukt
Zelfvertrouwen dusquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:46 schreef Amoeba het volgende:
Ach komop lach maar. Ik ging extreem voorzichtig rijden, kreeg ook het verwijt dat ik als een opa (jaja) achter het stuur zat.
Als er iemand normaliter niet als een opa rijdt ben ik het wel. Er ging echt even alles mis.
AutoReset en de rijtest, wat is de kans op een confrontatie met een tram? Die kennen we hier in Eindhoven niet.
Dat dus!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Vertel je dat jezelf maar als 18 uur gewerkt hebt en 1000 km gereden en even op je werk in het donker met je dichte Trafic naar achteren moet steken
Sorry ik moest hem gewoon makenquote:
Bij sommige auto's heb je bij een constante piep nog ruimte zat, of hij ziet een grassprietje. Maar als je altijd in dezelfde auto rijdt merk je dat vanzelf.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat dus!
Parkeersensoren moet je even mee leren omgaan. Die in een Traffic beginnen ook op een meter afstand te piepen, dan weet je dat je er bijna bent. Hoe dichter bij hoe sneller ze piepen, lange piep is echt kantje boord..
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
Sorry ik moest hem gewoon maken
[..]
Bij sommige auto's heb je bij een constante piep nog ruimte zat, of hij ziet een grassprietje. Maar als je altijd in dezelfde auto rijdt merk je dat vanzelf.
Ben benieuwd of de maandwissel een beetje druk is, morgen beschikbaar
Plastic fantasticquote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:07 schreef meneer_valk het volgende:
Nog nooit in een IX35 gereden, ben benieuwd.
Mercedes heeft ook dat irritant lampjes systeem, ik kijk amper in m'n achterrijspiegel tijdens het inparkeren...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.Onze Opel heeft al een constante piep als we nog een halve meter van een 10cm hoge stoeprand afzitten.
Die Mercedes begon pas te piepen als er nog hooguit 5 cm ruimte over was.
Maar ik ben het er nog steeds niet mee eens dat Parkeersensoren onmisbaar zijn, En al helemaal niet op een Transit e.d. (Zo heb ik een keer na 15 uur werken(max. wat ik mag werken.) eenvoudig zonder sensoren de Transit(we hebben 2 Transit's, de baas vind het baggerdingen.) in de al bijna volgeparkeerde loods gezet. Lukte me nog in 1x ook, en dat na een nachtdienst(was toen alweer 10 uur.) Misschien was het geluk, maar ik denk eerder dat het komt doordat ik rustig de auto inparkeerde en het gaspedaal daarbij niet heb aangeraakt. (Inparkeren doe ik altijd op alleen de koppeling in de taxi's. In mijn eigen auto wil dat niet echt want benzine) Had toen trouwens ook zeker 800 km gereden. (Had op het eind nog een contantje naar Almere, goed voor direct al 450km.en 250,- prijsafspraak)
Vandaag trouwens weer eens een Touran mee, maar dat zit toch echt net wat minder in elkaar dan een E-klasse. Motor is meer aanwezig, schakelen gaat minder(veel lichter) en het stuur geeft ook een stuk minder respons. Maarja, voor de prijs van 1 E-klasse kan het taxibedrijf 3 Touran's kopen. (En de huidige baas is dol op de VW Touran)
Joppie werk jij nou eigenlijk fulltime voor dat vaccinatiegedoe?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:35 schreef joppie_saus het volgende:
En we gaan vrolijk verder met de kilometers. Volgende week uiteraard weer Deventer, maar ook weer route Noord-Holland. Lekker hoor.
Nee toch? Joppie rijdt Snickers en Balisto's rond dacht ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:57 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Joppie werk jij nou eigenlijk fulltime voor dat vaccinatiegedoe?
Die lampjes let ik ook eigenlijk nooit op, maar hetzelfde geld voor het schermpje in de opel.. Kijk ik ook nooit naar tijdens het parkeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:37 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Mercedes heeft ook dat irritant lampjes systeem, ik kijk amper in m'n achterrijspiegel tijdens het inparkeren...
Ik kan bij m'n Xsara prima inparkeren op de koppeling, met de C5 lukt het ook nog wel. Beide benzine. Xsara zit over de 160.000 heen, dus die is lekker soepel haha. Weg rijden in z'n 2e etc lukt (te) goed eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |