Gefeliciteerd! Welke opleiding doe je?quote:Op vrijdag 1 november 2013 12:36 schreef Marco001 het volgende:
Stageplek gevonden.Ga dus niet meer doordeweeks werken maar alleen s'weekends..
De baas was daar niet zo blij mee maarach...
nah, geniet ervan. Arbeider zijn is ook niet allesquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vorige maand 4 jaar, misschien moet ik eens opschieten met m'n school
Ach jonge hals. Veel groter dan een C1 moet jij ook nooit gaan rijdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
of ik reed zo ver mogelijk door en parkeerde hem aan het eind waarmee ik de doorgang blokkeerde, hè Joppie! Of die keer dat ik in Groningen een auto moest afleveren.. Stond Joppie te wachten om mij naar het station te brengen.. Eerste opmerking.. "Je parkeert vooruit!"
Bedrijfseconomie, momenteel aan het afstuderen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Welke opleidingen doen de mensen hier eigenlijk?
4e jaars bedrijfseconomie in Groningen. Momenteel een minor bedrijfskundig management.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik wil ook wat meer met bedrijfskunde doen... Twijfel nog in de vorm van een master of cursussen oid.quote:
Technische wiskunde.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:27 schreef Dimitri_ het volgende:
ITSM, ga een risico analyse doen van de IT-infrastructuur bij een bedrijf.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Welke opleiding doe je?
Ik heb je net gemist geloof ik? Of was jij die jongen in nette kleding en lederen schoudertas?quote:Op vrijdag 1 november 2013 07:00 schreef qua111 het volgende:
[..]
Ik kom daar zo een golfje ophalen, die naar Gouda moet. Rond 08:05 sta ik voor de deur!
Aan de RuG? Ik heb technologiemanagement gedaan. Doe nu Operations Management & Logistics in Eindhoven.quote:
Nee ik was uiteindelijk veel later er pas, lang leve de NS, iets door half 9 geloof ik. Liep toen 2 man in de hal, plus de dude die mij hielp. Ik had een zwartgrijze eastpak. Uiteindelijk een uur te laat bij de klant...quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ik heb je net gemist geloof ik? Of was jij die jongen in nette kleding en lederen schoudertas?
Ik was er wel om 08.05...
Mocht je interesse hebben: Ik heb het afgelopen blok de minor Port Management and Maritime Logistics gevolgd aan Erasmus, en heb dus een hele set slides en co in de aanbieding. Volgens mij schept dat wel een aardig beeld van de inhoud!quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:20 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Laatste punten binnenhalen van Economie en bedrijfseconomie in Utrecht, volgend jaar master Port&Transport Economics in Rotterdam.
Oh toen was ik geloof ik al onderweg om een auto te halen dus zal ik je net gemist hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:21 schreef qua111 het volgende:
[..]
Nee ik was uiteindelijk veel later er pas, lang leve de NS, iets door half 9 geloof ik. Liep toen 2 man in de hal, plus de dude die mij hielp. Ik had een zwartgrijze eastpak. Uiteindelijk een uur te laat bij de klant...
Ben je tevreden over je opleiding / instelling?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:05 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Afstuderend student Bestuurskunde (European Public Administration gedoopt inmiddels) aan Utwente. Twijfel nog welke master ik ga volgen en waar.
Wat een toeval, ik ben daar nu 3e jaarsquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Is dit opeens een: vertel welke opleiding je doet topic?
2e jaars small business and retail management student op het Saxion in Deventer hier. ^^
Op zich wel, ik ben zelf ook helemaal geen fan van onderzoek en verdiep me liever in de juridische kant van de opleiding. Studie zelf vind ik inhoudelijk wel sterk, maar te weinig op de praktijk gericht. Ik denk dat je best de koppeling theorie-praktijk wat beter in de studie kunt passen, zonder dat je wetenschappelijke ruggengraat daarbij verloren gaat. Momenteel hebben ze veel opleidingen samengevoegd en is volgens mij bijna alles volledig Engelstalig geworden, zowel B als MA. De, voor mij perfecte, master Recht en Bestuur is dan ook nu omgetoverd in een mastertrack die zich richt op regelgeving omtrent technologische ontwikkelingen. Daar ligt echt totaal mijn interesse NIET. Ik snap inderdaad dat je het té technologisch vond.quote:Op zondag 3 november 2013 08:42 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ben je tevreden over je opleiding / instelling?
Ik wilde toen doorstuderen maar het enige wat enigszins te doen was na mijn opleiding (er sloot echt niets aan) was een pre-master bij de Utwente en vervolgens Communication Studies. Ik ben toen begonnen met die wiskundecursus in de zomer maar heb mezelf later bedacht. Uiteindelijk wel blij dat ik het niet gedaan heb. Ik zie nog steeds niet echt de waarde van het diploma van die master. Ik moet zeggen dat ik het ook allemaal wel vrij technisch vond. Daarnaast moest je voor Communication Studies twee modulen onderzoek volgen (daarvoor was ook die wiskundecursus), maar als je interesse had in Business Administration was dat maar één module. Dat leek mij een beetje de omgekeerde wereld.. Al dat onderzoek heb ik gewoon een schijthekel aan en ik wil dat ook niet in de praktijk doen. Ik wil heel graag (ooit) een MBA halen, maar daarvoor heb je eerst wat meer werkervaring nodig.
Ze bellen de dag van te voren pas. Maat vandaag, Meppel - Zwolle en Wieuwerd - Rotterdamquote:Op maandag 4 november 2013 14:09 schreef Solidberg het volgende:
EW hikers uit Groningen die al wat ritjes voor deze week hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |