quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens de spytool wel, maar jij zal het wel beter weten.
Niemand in zijn huidige vorm.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:25 schreef Seam het volgende:
Siem zou bij ASWH niet eens in de basis staan met zijn huidige vorm.
Maar Siem geeft altijd een signaal afquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:25 schreef Seam het volgende:
Siem zou bij ASWH niet eens in de basis staan met zijn huidige vorm.
Het zijn er juist twee. xDquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:26 schreef HulkHeld het volgende:
THERES ONLY OOOOOONNEEEEE VAN DOMMLEN, YA LA LA LA.
ASWH heeft zelfs meer cornersquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Kom op man. Dit lijkt het failliet van het Nederlandse voetbal. De landskampioen die aan het worstelen is met een amateurclub.
Doei.quote:
Ik.twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 19:28:33Wie zag die "vrouw" die haar shirtje tot net onder haar BH had opgerold? WTF was dat? #ajaasw reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef huffderobot het volgende:
Geen klappen van Frank zo. Dat scheelt.
Ja. Heel mooi.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is een synoniem voor zwarte Piet?
Evengoed zal die ze wel de huid volschelden blijft matig natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:28 schreef huffderobot het volgende:
Geen klappen van Frank zo. Dat scheelt.
ASWH heeft ook wel een aantal leuke spelers rondlopen.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ASWH heeft ook wel een aantal leuke spelers rondlopen.
Herstel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef Saekerhett het volgende:
De Jong heeft echt nog geen bal goed geraakt.
A$WHquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef HulkHeld het volgende:
Bij ASWH zit ook een helse financierder. Heeft er aardig wat geld ingestoken.
Utrecht verloor van een club uit Luxemburg andere clubs uit van Uitenlul.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef huffderobot het volgende:
Ajax moet door. Dat is goed voor het Nederlands voetbal.
dat is bij bijna alle grote(re) amateur clubsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:30 schreef HulkHeld het volgende:
Bij ASWH zit ook een helse financierder. Heeft er aardig wat geld ingestoken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:29 schreef TJV het volgende:
Stond daar nou een kind met haar shirt omhoog op de tribune?
lekker volslankquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen kind.
Wat is dezequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen kind.
Wat een lelijke mensen allemaal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen kind.
Wel het iq van een kind.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen kind.
Gewoon zware botten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen kind.
shirtje van sneijder.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is geen kind.
Die jongen moet wel uit zijn plaat zijn gegaan toen de 1-1 viel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:34 schreef tong80 het volgende:
Methodmich.
Wel een mooi verslag achteraf.
Ben ik iemand die andere voor de gek houd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Serieus? Chelsea speelde zondag nog tegen City?
Zijn gewoon altijd kutwedstrijden. Je hebt het pas redelijk gedaan als je met meer dan 6 goals verschil wint.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Syntix het volgende:
"3-1 telt niet" "1-1 telt"wtf houd je gewoon je bek jansma
Ach, amateurclubs levert het veel meer op als ze uit spelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn gewoon altijd kutwedstrijden. Je hebt het pas redelijk gedaan als je met meer dan 6 goals verschil wint.
Sowieso belachelijk dat de profclubs dit soort wedstrijden thuis spelen. Zou altijd uit moeten zijn, maakt het gelijk een stuk leuker
*houdtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben ik iemand die andere voor de gek houd?
Capital one cup idd. Is dat de nieuwe League cup of zo? Of hebben ze gewoon een 3e cup erbij verzonnenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. De opkomst ligt uit nog bijna hoger dan in de ArenA nu, sfeer is vele malen leuker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn gewoon altijd kutwedstrijden. Je hebt het pas redelijk gedaan als je met meer dan 6 goals verschil wint.
Sowieso belachelijk dat de profclubs dit soort wedstrijden thuis spelen. Zou altijd uit moeten zijn, maakt het gelijk een stuk leuker
Gewoon standaard doen vanaf komend seizoen inderdaad is voor die amateurs leuker en dan krijg je ook nog eens van die kansloze uitschakelingen zoals Vitesse een paar seizoenen terugquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar het heeft toch weinig uitstraling die halfvolle stadionsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, amateurclubs levert het veel meer op als ze uit spelen.
[..]
*houdt
ach joh een beetje de mooie momenten voor de amateurs romantiseren. Niks mis meequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:33 schreef Syntix het volgende:
"3-1 telt niet" "1-1 telt"wtf houd je gewoon je bek jansma
Je hebt eens ongevraagd aan mij verkondigt dat je een slanke knappe adonis was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eens. Ook leuk voor de omzet van ASWH als ze dan thuis spelen tegen een topclub. Als het uiteindelijk 6-1/7-1 wordt is het toch gewoon prima.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekerinkomsten zijn 50/50 dus uit is wel degelijk gunstiger voor de amateurclub.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Ook leuk voor de omzet van ASWH als ze dan thuis spelen tegen een topclub. Als het uiteindelijk 6-1/7-1 wordt is het toch gewoon prima.
Nee, je snapt er weer eens niks van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
Het levert die amateurs toch juist meer op als ze thuis spelen of niet?
Ah ok, dat is idd financieel wel gunstiger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekerinkomsten zijn 50/50 dus uit is wel degelijk gunstiger voor de amateurclub.
Serieus man.quote:
20.000 man door de helft of 5.000 man door de helft. Kies maar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan kan de amateur club toch beter thuisspelen?
In de Arena gaan meer mensen etcquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:40 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan kan de amateur club toch beter thuisspelen?
Ja maar dat scheelt reiskosten voor de amateur vereniging. Plus kunnen ze ook eten en drinken verkopen.quote:
uitverkocht gewoonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Of hoeveel er dan ook zitten vanavond in de arena
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja maar dat scheelt reiskosten voor de amateur vereniging. Plus kunnen ze ook eten en drinken verkopen.
Ja als ze een RKC uit loten is het weer ongunstig. Maar bijvoorbeeld voor morgen in de Kuip zijn er al zo'n 25.000 kaarten verkocht. Dat is kassa voor die amateurclub.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja maar dat scheelt reiskosten voor de amateur vereniging. Plus kunnen ze ook eten en drinken verkopen.
lolbroekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn al veel meer finales gespeeld in het verleden, vanaf 1899 al!
0.4/10.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn al veel meer finales gespeeld in het verleden, vanaf 1899 al!
Nou dan, dat is al genoeg bewijs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt eens ongevraagd aan mij verkondigt dat je een slanke knappe adonis was.
Had ik toch weer gelijk GGMMquote:Verdeling 39. Tot en met de 4e speelronde heeft de thuisspelende club recht op het financiële resultaat van de inkomsten wedstrijd.
De bezoekende club heeft recht op een "bezoekersvergoeding" van ¤ 2.500,-- per wedstrijd. De
bezoekende club kan na het spelen van de wedstrijd een factuur zenden voor dit bedrag,
vermeerderd met btw, gericht aan de KNVB, afdeling crediteurenadministratie, postbus 555, 3700
AN Zeist.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laten zien dat GGMM ongelijk heeft, een kind kan de was doen.
Maar ze kunnen wel kansen creëren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:56 schreef Tranquilize het volgende:
Ajax kan echt geen kansen creëeren.
blijven toch halve Rotterdammersquote:
SEIZOEN 2010/'11quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.gsbw.nl/uploads/KNVB/Reglement%20KNVB%20beker.pdf
Paraaf 39.
On bedankt, de regels van 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.gsbw.nl/uploads/KNVB/Reglement%20KNVB%20beker.pdf
Paraaf 39.
hahahahhahahquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Lex Immers zit in het uitvak in Maastricht
Het blijft een North Sider.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
Lex Immers zit in het uitvak in Maastricht
Haha nu zijn die 18.00quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:53 schreef VMSDKR het volgende:
Een vriend van me heeft bij odds van 2.06 (o.i.d.) vlak voor de wedstrijd 50 euro op ADO gezet.
Dat was dus dom.
?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jammer dat niemand van Ajax ingreep toen ze die vlag lieten zien van F.
Mijn autocorrect rekende het niet fout dus mijn spelling is de juistequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar ze kunnen wel kansen creëren.
Zo zo, jij bent een die hard fan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
?
Ik schakel pas nu na rust in.
Eee gappie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jammer dat niemand van Ajax ingreep toen ze die vlag lieten zien van F.
http://bin617-01.website-(...)k%20KNVB%20beker.pdfquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
On bedankt, de regels van 2 jaar geleden.
twitter:InfostradaNL twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 20:01:06JVC Cuyk - EVV is begonnen #jcuevv #KNVBbeker reageer retweet
hansiequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:01 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op dinsdag 29-10-2013 om 20:01:06JVC Cuyk - EVV is begonnen #jcuevv #KNVBbeker reageer retweet
Daar staat niks in man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
http://bin617-01.website-(...)k%20KNVB%20beker.pdf
Geen dank.
Kan het ook niet vinden.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan het ook niet vinden.
Maar ook nergens een verwijzing dat het na 2011 aangepast zou zijn.
Hahahaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan het ook niet vinden.
als je bij elke regel een verwijzing moet maken naar hoe het vroeger was, heb je een nogal verwarrend documentquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan het ook niet vinden.
te kut voor woorden eigenlijk he. Juist in dit soort wedstrijden kun je ze toch de kans geven.quote:
Nog bang zijn het weg te gevenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:09 schreef Seam het volgende:
[..]
te kut voor woorden eigenlijk he. Juist in dit soort wedstrijden kun je ze toch de kans geven.
dat zei die nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
HET IS TOCH GODVERDOMME NIET TE GELOVEN WAT HIER GEBEURT JOHHHH
Godverdeteringquote:
Haha wat een baas ben ik tochquote:Verdeling 38. Tot en met de 3e speelronde heeft de thuisspelende club recht op het financiële resultaat van de inkomsten wedstrijd.
De bezoekende club heeft recht op een "bezoekersvergoeding" van ¤ 2.500,-- per wedstrijd.
De bezoekende club kan na het spelen van de wedstrijd een factuur zenden voor dit bedrag, vermeerderd met btw, gericht aan de KNVB, afdeling crediteurenadministratie, postbus 555, 3700 AN Zeist.
Vanaf de 1/8e finales wordt een resultaatdeling per wedstrijd (zulks met uitzondering van de finale) toegepast waarbij beide deelnemers 50% van het nettoresultaat (zie artikel 39 van dit reglement) ontvangen.
Indien voornoemd nettoresultaat berekend conform artikel 39 negatief uitkomt, kan dit tekort na goedkeuring van de desbetreffende afrekening door het bestuur betaald voetbal geheel of gedeeltelijk worden aangevuld voorzover voldoende fondsen in de voorgaande seizoenen verkregen uit de zogenaamde 5% afdracht aanwezig zijn, tot een maximum van ¤ 7.500,--.
Bron?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha wat een baas ben ik tochRaak me aan!
![]()
Je bent de bron vergeten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
![]()
http://www.knvb.nl/watdoenwe/spelregelsenreglementenquote:
Je hebt lang zitten zoeken hequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:14 schreef Elan het volgende:
[..]
![]()
http://www.knvb.nl/watdoenwe/spelregelsenreglementenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent de bron vergeten.
Anyway, ik ga maar eens slapen.
Nu al? Nachtdienst ofzo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.knvb.nl/watdoenwe/spelregelsenreglementen
Even scrollen en dan de PDF openen van 2013-2014.
Het kan GGMM waarschijnlijk aan z'n reet roesten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Welterusten ik hoop niet dat je erg lang wakker ligt van deze smadelijke nederlaag![]()
.
homoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Dat heb je weer mooi voor elkaar ja godverquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Oke, ik vind het wel baas dat je het gewoon een half uur tot drie kwartier hebt lopen zoeken en nog gevonden hebt ook.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Irriteer me nog minder aan Ajax dan aan hem .
Je ergert je of iets irriteert je.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Irriteer me nog minder aan Ajax dan aan hem .
Nee hoor, valt wel mee. Ze spelen beter dan ASWH, dus verdiende voorsprong.quote:
Ik irriteer mij aan jou verdommequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je ergert je of iets irriteert je.
Dat moet toch niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor, valt wel mee. Ze spelen beter dan ASWH, dus verdiende voorsprong.
Kom in het stadion dan zo bijdehand doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je ergert je of iets irriteert je.
ADO al op 2-1, en na zaterdag lijkt het me nog geen crisis. Immers lost alle problemen wel op in het uitvak.quote:
Ja, en ASWH kan tevreden terugkijken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wow, 4-1, die amateurs zijn even op hun plek gezet.
Jagen op joden doe je niet daar op de tribunes, vandaar dat hij er niet is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
ADO al op 2-1, en na zaterdag lijkt het me nog geen crisis. Immers lost alle problemen wel op in het uitvak.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb medelijden met de 17.000 fans in het stadion.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:29 schreef Smoofie het volgende:
Dit is mijn Ajax niet meer, ik ben supporter af.
Klopt. Arsenal - Chelsea, Barcelona. Niet om aan te gluren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:32 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur-Nac is nog wel een leuk potje, want er is ook niks anders op tv.
ASWH HOOLIGANSquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax heeft weer eens keihard toegeslagen![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ASWH HOOLIGANS
RELLEN IN DE STAD
Dus eigenlijk fluiten ze wel de spelers uit?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ze fluiten niet de speler uit maar dat er een man of the match is terwijl Ajax ontzettend slecht speelt.
Gelukkig heeft de burgemeester het toch door laten gaan, ondanks alle risico's.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De ASWH hooligans, ken je die niet? Die gaan los hoor.
De politie inzet is verdubbeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de burgemeester het toch door laten gaan, ondanks alle risico's.
Los op elkaar jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De ASWH hooligans, ken je die niet? Die gaan los hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |