Vorige delen:quote:Het is onmogelijk om van iedereen die hier post te verlangen dat ze de naam weghalen van degene die de originele taalfout heeft gepost. Mensen gaan dat namelijk vergeten, bijvoorbeeld omdat dat te veel werk is, of te omslachtig als ze bijvoorbeeld via hun mobiel of tablet FOK!ken, maar vooral omdat het hen gewoon niet boeit wie die originele taalfout heeft gemaakt en ze daar dus niet op letten.
Als iemand zelf het citaat wil anonimiseren, dan is dat prima, maar voor de context is een linkje naar het topic wel handig. Aangeraden wordt om dan niet alleen de naam te verwijderen, maar ook de link naar de post in het citaat omdat de quotealert nog steeds functioneert zolang die link in het citaat staat.
Wordt dit alles niet weggehaald, dan gaan we daar ook geen drama van maken!
Discussies over deze reeks horen thuis in het TTK-feedbacktopic.
Psygiater, pysgiater, psygoloog en pysygieschquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:40 schreef bella40 het volgende:
[..]
een psygiater , praat groep, een pysgiater thuis. medicatie , en nu dan een psygoloog online
mijn opleiding is zwaar ik loop stage met mensen die pysygiesch niet in orden zijn
quote:
Vreemde beha, bestaande uit twee schelpen en een vleeskleurige onderbroek.quote:
Moet je dan niet de tekst citeren en niet de kop of de TT?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vreemde beha, bestaande uit twee schelpen en een vleeskleurige onderbroek.
Je quote een quote, daarom is de tekst weggevallen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Moet je dan niet de tekst citeren en niet de kop of de TT?
Oh, die post van CC was een quote van een post uit het vorige topic>quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je quote een quote, daarom is de tekst weggevallen.
Die van HC, ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, die post van CC was een quote van een post uit het vorige topic>
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Ga naar de huisarts en leg je probleem voor. Vraag of je melatonine kaan krijgen. Zoek ook informatie over melatonine op Internet. Het helpt mij goed, ik werk niet in ploegen maar onrechtmatig als verpleegkundige.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Een achtervolging tussen 2 personen op een brommer en de politie is uitgedraaid op 1 dode en 1 zwaargewonde. De bestuurder is zwaargewond en de passagier die achterop zat is dood. De Rijksrecherge onderzoekt de zaak.
Dat kan je gewoon in de OP lezenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor topicTevens correct waargenomen
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:49 schreef pokkerdepok het volgende:
denk niet dat ik ooit kinderen ga nemen. nooit gewild, eigenlijk.
beetje een verijdeld huisdier is het eigenlijk, zo'n kind, en mensen zijn bang om straks oud en alleen te zijn.
en het is gewoon natuurlijk, kinderen nemen. dat is nogal simpel, het is een natuurlijke neiging die we allemaal hebben. iedereen die wat ouder wordt, krijgt af en toe gevoelens in die richting. ook bang om iets belangrijks te missen in het leven.
vrouwen hebben dat wel meer dan mannen, denk ik. logisch ook, want een vrouwenlichaam kan een kind maken, en dat wil je dan toch ook een keer proberen.
en niet meer alleen voor jezelf of een partner leven, maar echt met doel een kind groot te brengen. daar worden mensen gelukkig van, net als van vrijwillegerswerk, bijvoorbeeld.
maar mij lijkt het ronduit afschuwelijk. ben veel te onverantwoordelijk. ik zou 20 jaar lang in paniek zijn.
ik teken nog wel voor een leuke vriendin met kind. dan is het toch net anders.
Niet echt origineel, maar hebben jullie dat nou ook, dat je automatisch een spatie ziet na de s (de apostrof nog even daargelaten). Ik kan deze woorden op een of andere manier echt niet als één woord zien.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:24 schreef iemand het volgende:
Ik heb een misschien wat domme vraag.
Elk jaar tijdens de winter hebben we de kachel aangehouden tot we naar bed gingen.
Bijvoorbeeld sochtends de kachel aan op 20/21 graden en dan savonds weer uit doen.
Scheelt het veel als je bijvoorbeeld de kachel sochtends op 21/22 zet en na een uurtje weer uit doet zodat de kou uit de kamers zijn?
Smiddags dan weer hetzelfde en savonds ook.
Dan is de kachel maar 3 uurtjes per dag aan ipv de hele dag op 21 graden.
Heeft dat invloed op het gas verbruik of zou dat zo minimum zijn dat je beter de kachel de hele dag aan kan laten.
Meer iets voor het Ruggespraak-topique.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:50 schreef Wombcat het volgende:
NWS / Juf schaart 5 jaar met scholiere van 14
Sexmarathon
Qui? Que?quote:
Ik vind het vooral knap hoe iemand 5 jaar lang 14 kan blijven.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:50 schreef Wombcat het volgende:
NWS / Juf schaart 5 jaar met scholiere van 14
Sexmarathon
Ik neem aan dat hier kankerbestrijding bedoeld is....quote:Op zaterdag 2 november 2013 @ 12:43 schreef Ouwesok het volgende:
Dan kun je nog beter gaan fietsen voor de kinderbestrijding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |