Je hebt nu een prima gewicht. Ben je tevreden met hoe je eruit ziet? Dan zegt dat getal niks.
Stoppen met overgeven is trouwens wel behoorlijk noodzakelijk, is niet alleen vies (denk dat je er zelf ook zo over denkt)
maar ook erg slecht voor je lichaam als je dat blijft doen.
Het is iig wel een goede zaak dat je er -in een vrij vroeg stadium- al genoeg van hebt en er iets aan wil veranderen.
Er zijn wel documentaires te vinden op YouTube die misschien wel voor nog meer afkeer zorgen. Klinkt heel raar, maar ik heb er gisteren nog een gekeken over anorexia/boulimia en heb besloten dat ik er nooit zo "bij wil lopen". Vooral qua gedrag.
Misschien triggert je dat juist de goede kant op, en misschien ook juist niet, dat moet je zelf aanvoelen
Maar echt stoppen met overgeven. Misschien dat je op zo'n moment als je boven de wc hangt wel denkt "fuck dit, ik haat dit" en dan kun je er makkelijker mee stoppen.
Ingestort boven de wc hangen omdat je het eten haat is niet tof.
Ga gezond eten en blijf op jezelf inpraten dat het goed is om gezond te eten.
Eet niet te weinig, krijg je honger van en dan is het verleidelijker om chips of wat dan ook te gaan eten,
en dat wil je -denk ik- sneller uitkotsen omdat het *fout* eten is dan groente.
Probeer je mind-set te veranderen.
Moeilijker gedaan dan gezegd maar eetstoornissen zijn complex.
En in mijn ogen heb je het niet onder controle dus de huisarts zou je inderdaad ook kunnen helpen
Succes!!