quote:Op zondag 15 september 2013 13:37 schreef Anyanka het volgende:
Die tintelingen en je benen niet meer voelen klinkt niet zo lekker, zou iets met je zenuwen kunnen zijn. Naar de dokter ermee!
U hebt gelijk. Het moet wel stress zijn, dokter Seam. Wat knap dat u dat zo via internet diagnosticeert.quote:
ik eet misschien wat minder.. Maar voor de rest heb ik niet echt het gevoel iets anders, dan anders te doen.quote:Op zondag 15 september 2013 13:35 schreef c-u-t-e het volgende:
Doe je niks anders als anders? Eetpatroon en slaappatroon zijn hetzelfde als normaal?
Zo ja, dan kan je even een bloedtest doen. Kan vanalles zijn waar makkelijk iets aan te doen is.
maar dat zijn van die tintelingen die je krijgt als je moet bent..quote:Op zondag 15 september 2013 13:37 schreef Anyanka het volgende:
Die tintelingen en je benen niet meer voelen klinkt niet zo lekker, zou iets met je zenuwen kunnen zijn. Naar de dokter ermee!
In de ochtend eet ik een appel en wat druiven, met meestal een omelet op brood, tomaatjes en melk. In de middag 1 boterham en in de namiddag een stukje ananas . En in de avond gewoon 1 bord avondeten en toe wat salade. Na 7 uur eet ik niks meer..quote:Op zondag 15 september 2013 13:48 schreef koekii het volgende:
Eet je wel goed? Dat kan ook een oorzaak zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |