Daar dacht ik ook aan dat ze langer nodig had maar ja ik kan haar niet dwingen om langer te slapenquote:Op donderdag 28 november 2013 09:27 schreef laziness het volgende:
Dat zou ik eerder interpreteren als dat ze nog langer nodig heeft dan korter.
Het gebeurt hier ook wel eens dat hij vrij vlot weer wakker is en het is dan zeer gezellig inderdaad
ravi is bijna 4 nu en slaapt bijna elke middag van 2 tot 4quote:Op donderdag 28 november 2013 08:28 schreef bitterend het volgende:
Haalloooo![]()
![]()
Een vraagje, vanaf wanneer sliepen jullie kindjes niet meer smiddags? hoe hebben jullie gemerkt dat ze niet meer hoefden te slapen?
R slaapt smiddags nu maar een uurtje en wordt erg chagrijnig wakker..ik geef haar meestal de ipad dan en mag ze rustig wakker worden..duur wel ongeveer een uur. Ze is in de avond niet extra moe en gaat rond 19uur naar bed...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
ze gaan alleen op dinsdag en donderdag ook de middag, die dagen doen we verder helemaal niks. ze mogen dan uit school zelfs tv-hangenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:35 schreef bitterend het volgende:
Simmu ja die rust uurtje is hier hard nodig ook haha! hoe doe je dat straks als hij naar school moet?
Ja hij was ook jarig!! 3 alweerquote:Op donderdag 28 november 2013 12:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Volgens mij is V van pvoesss ook jarig toch ? Gefeliciteerd !
ik gok van niet. ik zag het ook pas thuis het is wel gewassen maar ik ben daarna vergeten te kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 07:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
En dat is zeker geen uitwasbare stift f_r.
Mijn peutertje wil snel! Toen wij gisteravond naar bed gingen had hij geen luier meer aan, die had hij zelf afgedaan. In het potje zat wel wat, maar het bed was ook nat. En meneer wilde geen luier meer om, dus ik vreesde voor vanmorgen. Maar ik trof een droog bed aan!!!
zo ongeveer tussen de 3j9mnd en 4jquote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah de laatste keer en wanneer is dat dan? Met 4 jaar? vraag ik nieuwsgierig
quote:Op maandag 2 december 2013 07:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
En dat is zeker geen uitwasbare stift f_r.
Mijn peutertje wil snel! Toen wij gisteravond naar bed gingen had hij geen luier meer aan, die had hij zelf afgedaan. In het potje zat wel wat, maar het bed was ook nat. En meneer wilde geen luier meer om, dus ik vreesde voor vanmorgen. Maar ik trof een droog bed aan!!!
Had gekundquote:Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef simmu het volgende:
[..]
enfin; way lange post. had ook na zin een kunnen stoppen met typen
och, je bent al een heel end dat ze om te beginnen wel proeft! eet ze wel fruit? qua groenten eet ravi alleen bonen (in vrijwel elke vorm), tomaten en komkommer. dawastquote:Op maandag 2 december 2013 19:44 schreef bitterend het volgende:
Ze eet hier trouwens niet zo wisselend...lunch en avond eten inderdaad aan tafel maar ze proeft het en spuugt het meestal uit. Vandaag had ze een paprika geproefd maar kennelijk niet lekker![]()
Laatste keer dan ze groenten at was errrr pff kan me niet eens herinneren
ze vindt sint en piet wel interessant zingt ook echt voor ze. maar ze zien is eng als ze uit beeld zijn heeft ze hele verhalen over ze.quote:Op maandag 2 december 2013 19:32 schreef bitterend het volgende:
[..]hoe oud is hij nu??
F_R vindt Ean de hele sint gedoe niet zo tof?
Fijn Simmu![]()
Mijn peuter vindt voorlezen eindelijk leuk!!! ze komt met een boek naar me toe en gaat woordjes die ik lees herhalengeleerd op het kdv denk ik?? daar wordt vaak voorgelezen. Ik heb het een paar keer hier geprobeerd maar ze had er geen geduld voor.
Is hij bij jullie ook zo gezellig aan tafel?in de stoel is altijd standje luchtalarm
meestal als ze moe is..bij papa op schoot ging ze wel 2 rijst korrels eten..en toen ze bij mij op schoot was wou ze de borst. Ik zei "je mag de borst na en hapje rijst" en toen gingen er 2 erin
Met Anouk gaat het weer goed, nog wel flink wat snot zo op zijn tijd, maar slapen deed ze vanaf dinsdagavond half 12 weerquote:Op maandag 2 december 2013 20:13 schreef bitterend het volgende:
TJnahja krijgt ze tenminste wat binnen
![]()
Aww Susie hoe is het met jou kleintje? nog steeds niet lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |