quote:
zo ongeveer tussen de 3j9mnd en 4j

dat weet ik, aangezien ravi zn vriendje (tegelijk jarig ook) pas in februari hoeft
hele fijne arts was het trouwens! is de derde die we hier op 5 jaar tijd gezien hebben en ik ben prima tevreden over allemaal, maar deze vond ik de leukste. "hoe gaat het eten?" --> ach ja. hij's 3 he en hij doet het nie

als hij 's ochtends geen fruit wil maar wel een tomaatje, mag dat. ontbijt en avondeten doen we aan tafel. eten hoeft niet, maar miepen doen we ook niet en we eten heel gevarieerd (waar hij alleen zn lievelings eet)

zij: "ah! prima! groenten en fruit zijn uitwisselbaar hoor en als je gevarieerd eet krijgt hij vast genoeg binnen". analoog; zn gewicht was wat gedaald (en zn lengte omhoog, dus het was mooi in evenwicht) en ik haalde zo'n beetje mijn schouders op en zei dat hij me gewoon goed voelt. toen ging ze daar leuk op in door alle onderdelen van ravi aan te wijzen waaraan zij kan zien dat hij het idd prima doet. ze jaste die prik er ook lekker vlot in. "ik tel tot 3 en dan bij 3 doe ik het direct!" en hatseflats, ze begon direct. maar goed; ik had aan ravi (natuurlijk) een uitleg gegeven. inclusief "op het laatst krijg je een prikje schattie", dus toen alle onderzoekjes af waren en ze even weg liep, zag je ravi zo kijken "oh, fuck! daar komt het

" en ik had haar gezegd dat hij op de hoogte was. kreeg er nog een complimentje over (sangdrax zeurde toen ik tegen ravi bevestigde dat ze de prik ging halen dat ik het niet groter moest maken. maar heej; ravi is niet gek! dat hoorde ze)
enfin; way lange post. had ook na zin een kunnen stoppen met typen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh