Wij hebben deze (en nog meer verhaaltjes, ook bv bobbi wordt grote broer, in de dierentuin en nog wat. J vindt ze erg leuk) :quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:52 schreef bitterend het volgende:
![]()
Hoi dames!
Over minder dan 10 dagen heb ik een peuter! en nu wil ik graag een boek voor haar kopen over poepen en plassen op het potje. Hebben jullie tips? welke is een leuke boek hierover?
Ze roept vaak poep als ze het potje ziet dus vind het leuk om wat meer mee bezig te zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rayen 2½ jaar!
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef TimeJumper het volgende:
Hallo wij komen ons hier meldenRayen is gisteren 2 jaar geworden
![]()
ff een crosspost vanuit het andere topic![]()
ff onder een spoiler voor degene op mobiel hiergefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Mag ik even in je luier kijken van guido van genechten is ook heel leuk. Ik heb ook een doortrek boek dat is ik ben klaar van roberts wildish.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:52 schreef bitterend het volgende:
![]()
Hoi dames!
Over minder dan 10 dagen heb ik een peuter! en nu wil ik graag een boek voor haar kopen over poepen en plassen op het potje. Hebben jullie tips? welke is een leuke boek hierover?
Ze roept vaak poep als ze het potje ziet dus vind het leuk om wat meer mee bezig te zijn!
Ik vind het vrij normaal peuter gedrag. Zou de mijne ook doen tijdens zo'n grote happening. Al zou die ook vragen wanneer we naar huis gaanquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:58 schreef Shandaly het volgende:
Dat klinkt leuk, Mevr_Mus, die Pietenfanfare met een dansende S.
Wij hadden vanmiddag ook een Sinterklaasfeest, maar Lars doet niet aan dansen... noch aan zingen, spelen met andere kindjes, of contact maken in het algemeen... Geen idee eigenlijk of het iets is waar ik me zorgen over moet maken - volgens mij gaat het op het kdv best goed in de groep - maar zoals hij vanmiddag was.. ik ergerde me gewoon aan mijn eigen kindGa toch eens iets doen joh ipv alleen maar aan mijn been te hangen. Even ontdooien of de kat uit de boom kijken kan ik inkomen bij zo'n grote groep onbekenden, maar hij heeft het gewoon 3 uur volgehouden, de plakvlieg...
Herkenbaar bij iemand? Komt het vanzelf goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En om dat te vieren, heeft ze mij een kadootje achter gelaten in de woonkamer terwijl ik even de was aan het ophangen was boven..heb haar met klei gelaten maar zij dacht hier anders over...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Heel herkenbaar. Hier is het eerder zo dat Sjaak als wij er niet bij zijn, niet mee doet. Helaas dus na bijna een jaar op dit kdv zegt ie daar nog haast niets, zoekt geen aansluiting bij de kindjes, en durft (?) juffen niet om hulp te vragen. Hij gaat daar nu geobserveerd worden, want juffen weten niet zo goed wat ze met hem aan moetenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:58 schreef Shandaly het volgende:
Dat klinkt leuk, Mevr_Mus, die Pietenfanfare met een dansende S.
Wij hadden vanmiddag ook een Sinterklaasfeest, maar Lars doet niet aan dansen... noch aan zingen, spelen met andere kindjes, of contact maken in het algemeen... Geen idee eigenlijk of het iets is waar ik me zorgen over moet maken - volgens mij gaat het op het kdv best goed in de groep - maar zoals hij vanmiddag was.. ik ergerde me gewoon aan mijn eigen kindGa toch eens iets doen joh ipv alleen maar aan mijn been te hangen. Even ontdooien of de kat uit de boom kijken kan ik inkomen bij zo'n grote groep onbekenden, maar hij heeft het gewoon 3 uur volgehouden, de plakvlieg...
Herkenbaar bij iemand? Komt het vanzelf goed?
Olifant in de bus????quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Bitterend welkom en leuk cadeau had ze voor je.
Ean heeft weken het zinnetje ofane boesj gezegd. Dat werd ofane in de boesj. En 1,5 wk geleden had ik ineens door wat ze bedoelde.
gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |