abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133344404
Ik heb hem ook op de lijst staan voor dr verjaardag! ^O^

FR :* vond ze het zo indrukwekkend? we zijn niet naar de intocht gegaan en ook niet op tv gekeken maar in de Albert Hein hingen sint en piet overal en daar wees ze duidelijk naar en zei ze siiittt en piieet! :D
Gaat echt snel he! nu binnenkort op de basisschool gaan inschrijven :o
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:06:19 #102
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_133402691
mijn kind stinkt :D Voor het goede doel; anti-luis! Tree Tea Oil in dr haar en nog eens haarlak erover (blijven de staarten ook gelijk goed zitten ;) ) die tip kreeg ik ook nog van iemand. Nu maar hopen dat het werkt, er waren 3 kindjes met luis op de groep....brrrrr....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_133436465
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:52 schreef bitterend het volgende:
:W
Hoi dames!

Over minder dan 10 dagen heb ik een peuter! en nu wil ik graag een boek voor haar kopen over poepen en plassen op het potje. Hebben jullie tips? welke is een leuke boek hierover?

Ze roept vaak poep als ze het potje ziet dus vind het leuk om wat meer mee bezig te zijn!
Wij hebben deze (en nog meer verhaaltjes, ook bv bobbi wordt grote broer, in de dierentuin en nog wat. J vindt ze erg leuk) :

https://m.bol.com/nl/p/bobbi-op-het-potje/1001004002418528/
  woensdag 20 november 2013 @ 11:57:21 #104
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133441442
Hallo wij komen ons hier melden :W Rayen is gisteren 2 jaar geworden *O*
ff een crosspost vanuit het andere topic ;)
ff onder een spoiler voor degene op mobiel hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rayen 2½ jaar!
pi_133441588
Welkom TJ! *O*

Hier is mijn vriend bezig met het schuren van Cas zijn nieuwe peuterbed O+
Sinterklaas werd hier met open mond bekeken en de pieten daar is hij helemaal van onder de indruk. Hij mocht zijn schoen zetten bij onze houtkachel en zegt nu elke morgen dat de pieten daar uit komen _O-

Eten jullie peuters ook zo wisselend? De ene dag erg goed en de volgende dag wordt alles aan de kant geschoven. :Y)
pi_133442881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef TimeJumper het volgende:
Hallo wij komen ons hier melden :W Rayen is gisteren 2 jaar geworden *O*
ff een crosspost vanuit het andere topic ;)
ff onder een spoiler voor degene op mobiel hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_133442967
wisselend eten: tsjek. maar ravi mag graag eten inzetten als strijdpuntje. eens in de zoveel tijd wordt het te gortig en gaan mijn hakken in het zand en strijden we een dagje of 2. dan gaat het daarna weer ok (bij ons hoef je niet te eten. maar als je ergens om vraagt en ik maak het, verwacht ik wel een serieuze effort. ik ben de dienstmeid niet hier en prinsjegedrag moet ik niet)

onder de indruk van sint en piet? neen. mijnessen reageerden zaterdag bij de intocht als volgt: eerst wisten ze zich allebei vooraan te wurmen. toen kwam sint en begon selene direct met "heej, jij was op tv!" waarna ze allebei probeerden op de boot te klimmen, want daar wilden ze wel graag even neuzen. }:| :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_133443005
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:52 schreef bitterend het volgende:
:W
Hoi dames!

Over minder dan 10 dagen heb ik een peuter! en nu wil ik graag een boek voor haar kopen over poepen en plassen op het potje. Hebben jullie tips? welke is een leuke boek hierover?

Ze roept vaak poep als ze het potje ziet dus vind het leuk om wat meer mee bezig te zijn!
Mag ik even in je luier kijken van guido van genechten is ook heel leuk. Ik heb ook een doortrek boek dat is ik ben klaar van roberts wildish.
pi_133443142
Wisselend eten check! Laatst at hij drie dagen veel. Was waarschijnlijk een groei spurt. En veel is dan twee boterhammen als lunch.
En daarns werd hij ziek en was het bagger.

Op "normale" dagen eet hij weinig tot goed. Avond eten gaat over het algemeen goed. Overdag wisselt het meer.
Niet eten betekend ook geen koek/snoep/enz. Wanneer hij weinig eet maar gewoon geen trek gaan die momenten wel door.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:37:43 #110
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133444354
Welkom TJ! Leuke spam ook! En nog gefeliciteerd *O*

Wat betreft eten, we hebben sinds kort de regel dat hij altijd 3 hapjes moet proberen. Hij krijgt nu ook niets anders meer dan wat we eten. Laatst heeft hij zelfs een bord andijviestamppot gegeten :o
pi_133444747
Bitterend, ik heb een boekje van Dora met een knop om door te spoelen. Hij is wel grappig, maar dat andere boekje is leuker waar je een jongens en meisjes versie van hebt.
pi_133459930
Leuke tips!! ik heb 2 besteld! danku *O* *O*
Ik mocht haar voor het eerst een boek voorlezen vanavond! tijdens het verschonen en tandenpoetsen oma en opa pluis O+

TJ gefeliciteerd *O*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 20 november 2013 @ 20:35:23 #113
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_133461206
Wist wel dat er gisteren iemand jarig! R van TJ! *O* Gefeliciteerd nog en wat een heerlijk ventje zeg O+
pi_133461637
Gefeliciteerd TJ, lekker ventje idd!
  woensdag 20 november 2013 @ 21:19:01 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_133463715
Over eten, 's avonds eet hij 5 van de 7 keer bijna niets. De opbrengst van vandaag: 2 sliertjes taugé :') Hij krijgt wel altijd een toetje, dat ik vaak uit (gepureerd) fruit laat bestaan. Het is pure eigenwijzigheid, hij laat dingen staan waarvan ik wéet dat hij ze heerlijk vindt.
pi_133466313
Toetjes als yaro dat nou eens zou eten. Zou in ieder geval helpen om de 15 kilo grens te passeren :P

Ik had vanavond twee pasta monsters O+
pi_133548428
Hier voornamelijk een vleesjesmonster met het eten. En de ene dag eet hij wel goed en de andere dag weer niet. Pasta is hier altijd goed eigenlijk. Toetjes is ook wisselend.
pi_133548587
Vlees is hier ook favoriet, toetje krijgt hij altijd.

Brood varieert, maar zeker wel 2, soms 4 boterhammen op een dag. En fruit is ook helemaal de bom hier...

We zijn een week op vakantie geweest, het was heerlijk! Maar nu we terug zijn is het qua zindelijkheid weer even flink prut..
pi_133552346
Deze week wilde ze geen avond eten bijna..ook lunch ging niet goed in. Appel wou ze wel en peer ook. Dus vandaag omdat we vonden dat ze zo weinig at toch haar favoriete gemaakt..pasta :9 en daar had ze uiteraard een hele boord van leeg
  zaterdag 23 november 2013 @ 20:20:37 #120
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_133553238
Wij hebben net voor het naar bed gaan tegen onze eigen principes in een extra broodmaaltijd ingelast omdat hij vanmiddag en tijdens het avondeten bijna niets had gegeten. Er gingen zo 6 boterhammen in :o Heerlijk, een principiėle peuter die als hij eenmaal nee zegt ook echt voet bij stuk houdt en liever honger leidt dan iets te eten wat hij stiekem wel lekker vindt :')

Vandaag kwam Sinterklaas hier in de buurt, heel kleinschalig en knus! S. vond het prachtig, vooral de pieten fanfare, hij bleef maar dansen :D
Oude (on)bekende.
pi_133555016
Dat klinkt leuk, Mevr_Mus, die Pietenfanfare met een dansende S.
Wij hadden vanmiddag ook een Sinterklaasfeest, maar Lars doet niet aan dansen... noch aan zingen, spelen met andere kindjes, of contact maken in het algemeen... Geen idee eigenlijk of het iets is waar ik me zorgen over moet maken - volgens mij gaat het op het kdv best goed in de groep - maar zoals hij vanmiddag was.. ik ergerde me gewoon aan mijn eigen kind :@ Ga toch eens iets doen joh ipv alleen maar aan mijn been te hangen. Even ontdooien of de kat uit de boom kijken kan ik inkomen bij zo'n grote groep onbekenden, maar hij heeft het gewoon 3 uur volgehouden, de plakvlieg...

Herkenbaar bij iemand? Komt het vanzelf goed?
  zaterdag 23 november 2013 @ 21:13:54 #122
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133555607
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:58 schreef Shandaly het volgende:
Dat klinkt leuk, Mevr_Mus, die Pietenfanfare met een dansende S.
Wij hadden vanmiddag ook een Sinterklaasfeest, maar Lars doet niet aan dansen... noch aan zingen, spelen met andere kindjes, of contact maken in het algemeen... Geen idee eigenlijk of het iets is waar ik me zorgen over moet maken - volgens mij gaat het op het kdv best goed in de groep - maar zoals hij vanmiddag was.. ik ergerde me gewoon aan mijn eigen kind :@ Ga toch eens iets doen joh ipv alleen maar aan mijn been te hangen. Even ontdooien of de kat uit de boom kijken kan ik inkomen bij zo'n grote groep onbekenden, maar hij heeft het gewoon 3 uur volgehouden, de plakvlieg...

Herkenbaar bij iemand? Komt het vanzelf goed?
Ik vind het vrij normaal peuter gedrag. Zou de mijne ook doen tijdens zo'n grote happening. Al zou die ook vragen wanneer we naar huis gaan :')
pi_133555818
Doet Mex ook wel eens mevrouw mus. Altijd al gedaan, vind het ook wel eens jammer, al die kindjes hebben lol en hij wil maar naar huis. Hij loopt zelfs weg ook, heb regelmatig 2 uur lang op wacht gestaan bij de deur bij verjaardagen in buurthuizen.
Bij bekende kindjes en groepen en situaties doet hij tegenwoordig wel meer mee. Zijn zusje vermaakt zich overal, veel leuker om te zien idd.
pi_133556031
Shandaly ik heken het niet. Yaro heeft vaak maar 5 min nodig om met andere kindjes te spelen. Maar het is ook wel een hele spannende tijd. En hij vond het vandaag bij de intocht ook spannend. No way dat hij de pieten en de sint een hand ging geven of op de foto ging. Hij wilde wel een cadeau natuurlijk, dus hij mocht zijn schoen zetten vandaag.

Als hij zich in een bekende groep wel mengt is dat toch prima.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:38:09 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_133558710
Ik hoorde van de leidsters dat Anouk op dinsdag minder "aanwezig" is dan op de vrijdag. Dinsdag is dus de drukke dag (volle bak, 14 dacht ik) en vrijdag rustiger (7 kindjes ofzo). Ik ben met Anouk nog niet naar zulke bijeenkomsten geweest als in grote Sinterklaasfeesten, maar ik kan mij zo voorstellen dat ze dan dus ook achter mijn benen gaat staan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')