Wat heb ik daar nou aan? Waar zijn er mannen teveel?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
NWS / Jonge vrouwen teveel in Utrecht
Goeie vraag. Mannen gaan over het algemeen sneller dood waardoor de vrouwen juist meestal in de meerderheid zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan? Waar zijn er mannen teveel?
Helga!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
Iron Sky was met die enorme babenazi
[ afbeelding ]
Dit gaat over jonge vrouwen, studentes.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie vraag. Mannen gaan over het algemeen sneller dood waardoor de vrouwen juist meestal in de meerderheid zijn.
Lijkt wel een beetje op Claudia met die mond.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
Iron Sky was met die enorme babenazi
[ afbeelding ]
Ja ik blijf gewoon altijd alleenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie vraag. Mannen gaan over het algemeen sneller dood waardoor de vrouwen juist meestal in de meerderheid zijn.
ja jij zou het zeker weer niet rakenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Claudia met die mond.
je hebt iig ons nogquote:
Zijn er zoveel vrouwenstudies in Utrecht? Beetje het tegenovergestelde van Delftquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat over jonge vrouwen, studentes.
Klopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja jij zou het zeker weer niet raken
met dr puntknieen
Deze lijkt me echt goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:04 schreef arjan1112 het volgende:
hm
http://www.pinterest.com/pin/186688347025917804/
je bent een middematige bouwvakker njolimitzquote:
ziet er wel uit als een topshow op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze lijkt me echt goed.
[ afbeelding ]
Dat had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent een middematige bouwvakker njolimitz
Maar toch niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 druppels
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
op de een of andere manier vind ik claudia de breij sexy
vervelend vind ik dat
Dit is best wel een note waard.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:14 schreef sp3c het volgende:
op de een of andere manier vind ik claudia de breij sexy
vervelend vind ik dat
Minder, maar die monden lijken wel veel op elkaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar toch niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eigenlijk welquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is best wel een note waard.
die probeert tot 10 te tellenquote:
Nee vandaagquote:
Je verbergt het goedquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt vrolijk ben ik zelden, maar het kan ermee door.
Bijdehand.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee vandaag
[..]
Je verbergt het goed
Zeg zoetwaterlip, tis al bijna middagquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijdehand.
Is dat zo? Gaat niet bewust. Sowieso heb ik wel een beetje last van een ochtendhumeur altijd...
Je zegt het goed schat, 'bijna'quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeg zoetwaterlip, tis al bijna middag
Morgenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Goedemorgen! Vandaag naar het station geweest, ik kan misschien een deel van de boete kwijtgescholden krijgen.
Hoi Pinoquote:
De laatste tijd neem ik 's morgens wel cornflakes (al is die nu op) of ontbijtdrank. Maar ik heb het altijd al gehad, ook vroeger toen ik nog thuis woonde en wel ontbeet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien komt dat ochtendhumeur doordat je nooit ontbijt, dat je lichaam suiker nodig heeft?
Oh okeequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef Karina het volgende:
[..]
De laatste tijd neem ik 's morgens wel cornflakes (al is die nu op) of ontbijtdrank. Maar ik heb het altijd al gehad, ook vroeger toen ik nog thuis woonde en wel ontbeet.
Bellen naar wat?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:32 schreef Karina het volgende:
Ik ga de Mentalist kijken, laters![]()
En moed verzamelen om te bellen
Graag gedaan. Ik ga weer verder met stralen...quote:
Ja doe dat Jomanda.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ga weer verder met stralen...
3-voud, meid. 3-voud.quote:
Ik kan lezen schat. Zelfs in 3-voudquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
3-voud, meid. 3-voud.
Staat boven mijn fotootje lieverd.
Vind jij. Ik ben ondertussen nog steeds fantastisch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:08 schreef Karina het volgende:
Dan kan ik ook wel gaan roepen hoe geweldig ik ben en hoe knap en zo, maar ja, dat zou OOK opscheppen zijn.
En onuitstaanbaarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vind jij. Ik ben ondertussen nog steeds fantastisch.
Boeie...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En onuitstaanbaarWant zo werkt het bij mensen die zichzelf helemaal geweldig vinden.
Doe dat maar. Laat ik anderen mij eventjes aanraken. Ze wachten.quote:
Ik heb ze al, maar ja je bent al bezig he? Dus ik stop ze weer weg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe dat maar. Laat ik anderen mij eventjes aanraken. Ze wachten.
Nicequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ga mezelf nu even op de borst kloppen, man about the job was zeer positief
In ieder geval goed voor je zelfvertrouwen als de eerste poging niet meteen een ramp is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, nog niet zeker hoor maar ik heb er een goed gevoel over.
En ze kennen me daar al, dat scheelt, vandaar ook het positieve gevoel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:34 schreef Kentoet het volgende:
[..]
In ieder geval goed voor je zelfvertrouwen als de eerste poging niet meteen een ramp is.
Oh goed dat je het zegt, even kijken, al geloof ik dat je niet ALLES gaat zien...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:54 schreef Kentoet het volgende:
Vanavond om 23.10 op Ned3, die hommer die het met een vrouw gaat doen.
In het voorstukje leek zij wel lekker.
Ze had geen C cup dus is niet lekker genoeg voor de Fok!kers hier.quote:
Nice! Wanneer weet je meer? Moet je nu langsgaan daar ofzo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
En ze kennen me daar al, dat scheelt, vandaar ook het positieve gevoel.
Ja, ben ik trots op hoor.quote:
Hij gaat kijken wat er eventueel is en hoe het zit met salaris. Dus wordt vervolgd...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nice! Wanneer weet je meer? Moet je nu langsgaan daar ofzo?
Spannend, zou mooi zijn, toch vrij snel iets nieuws.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij gaat kijken wat er eventueel is en hoe het zit met salaris. Dus wordt vervolgd...
Corrie want GBFF.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:26 schreef Kentoet het volgende:
Wie offert zich op als Voordeel met die vraag komt?
Dat zou wel het eerlijkst zijn voor alle partijen.quote:
Lekker, erwtensoep met worstquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een goed huwelijk is als een pan erwtensoep: als het begint te pruttelen moet je de worst er in doen.
Gejat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een goed huwelijk is als een pan erwtensoep: als het begint te pruttelen moet je de worst er in doen.
Nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:32 schreef Tem het volgende:
En het is: Een vrouw is als erwtensoep, wanneer ze begint te pruttelen moet de worst erin.
Nee.quote:
Ik eet geen erwtensoep vanavond helaas.quote:
Dan krijg je kutscheten.quote:
Wat lul je nou stom, man.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb dat radio fragmentje vanmiddag nog beluisterd dus ik weet dat ik gelijk heb, dus mocht je redenen hebben het te ontkennen heb je een verborgen agenda, en dan is een discussie sowieso niet interessant.
Dan zonder erwtensoep.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik eet geen erwtensoep vanavond helaas.
Je hebt lekker veel wind gevangen, hoge boom, maar ik zal met de bewijzen komen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat lul je nou stom, man.
Maar als je graag gelijk wil hebben, laat ik je maar in die waan.
Vraag even aan Cor of ze de post wil verwijderen. Mods kunnen gewijzigde berichten wel nog zien.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb hem alweer weggehaald. En van de rest komen er geen pics.
Okee, ja zal straks ook de foto wel weer uit mijn album halen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Vraag even aan Cor of ze de post wil verwijderen. Mods kunnen gewijzigde berichten wel nog zien.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:50 schreef Tem het volgende:
Stoere actie hoor, dat had ik niet verwacht.
Hoi ucciequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:07 schreef Uccie het volgende:
Heb ik nou spannende foto's gemist
Goedenavond goedenavond
Ja dat heb je goed gezien. Dankje.quote:
Ja...tenminste dat zeggen ze.quote:
Sla mij ook maar overquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef Kentoet het volgende:
Ik ga mijn pener naar iedereen dm-en, behalve naar Njosvalin.
quote:
Mooie ferme pener.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef Kentoet het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:27 schreef sp3c het volgende:
HERTOG JAN IS SOWIESO EEN GOED VERHAAL
jammer dat Brabant zo matig is
quote:
duidelijker zo cor?quote:
nu ben je geen sp3cquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond noch Brabant noch Den Haag een goed verhaal en nu?
mijn pa lacht nog steeds in zijn vuistjequote:
En op dinsdag?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:
op een sjoelloze maandag heb ik nooit een leven
lijkt er niet eens op, beetje Angry Birds spelen met mijn broek uit, je weet hoe dat gaat
fucking politiedame heeft me behekst!!!quote:
Wees blij, dag minder werkenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
fucking politiedame heeft me behekst!!!
bijna weekendquote:
Sowieso nog tot 1 decemberquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee,je hebt nog steeds zomervakantie.
Soort sabbatical eigenlijk. Relaxed.quote:
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze heeft gebeld en ze waren erg positief. Wel op de hoogte blijven he spec.
Moet ik dat weer missenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef Kentoet het volgende:
Ja Karina ook. Maar ze moesten nog kijken wanneer ze evt zou kunnen beginnen enzo.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef sp3c het volgende:
ik was waarschijnlijk in de war van al die foto's die ik gemist heb
maar goed, ze waren positief, was Corrie ook positief?
Troost je ik heb ook alles gemist. OOK die piemelfoto blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:13 schreef sp3c het volgende:
ik was waarschijnlijk in de war van al die foto's die ik gemist heb
maar goed, ze waren positief, was Corrie ook positief?
En OF ze eventueel plek hebben.. het is nog niet zeker hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja Karina ook. Maar ze moesten nog kijken wanneer ze evt zou kunnen beginnen enzo.
Die zie ik hier haast nooit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:15 schreef sp3c het volgende:
dm het naar timtim, die keurt dat soort dingen
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Ja ik weet het dat ikben...
Ik ga wel weer even krassen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Ach ja het is bij mij jantje lacht, jantje huilt he
Gaan we weer lekker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond noch Brabant noch Den Haag een goed verhaal en nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaan we weer lekker?Nee gaat het zelden. Weet je dat nou nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja OK dan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik er eentje stuur ga jij echt wel klikken.
Ik zou zelf ook klikken.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik probeer me even voor te stellen wat dat is eigenlijk
Ja ik snap en en hoor het nu in mijn hoofd, bedanktquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:27 schreef sp3c het volgende:
in mijn hoofd hoor ik steeds 'padampampadampam pam tututu'
cnorrie snapt dat
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
Gifje van een helicopter natuurlijk gewoon
Trusten sp3cjequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
ik meld het morgen wel aan de FA's ofzo, het is al weer te laat
slaap lekker allen
Is nep.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet dat die gozer dat niet weet.
Morgen even vanaf het begin nog kijken.
Het leek me ook heeel onwaarschijnlijk. Maar ik heb niets tegen pulp.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is nep.
Maar goed, het is wel redelijk aardige pulp tv.
Mwah ik vond het niet zo. Rabobank en Peter R over een boek over de moord op JFK.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe was dwdd vanavond? Terugkijken waard?
iets lager...ik denk 150 ofzoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is de oplage van Vogelkwekers Magazine? Hoger of lager dan een miljoen?
Ohja je hebt gelijk...of het vrouwtje is Jan, want die is het grootst en die trapt het mannetje van het voerbakje...dan is dat mannetje Hansie en die groene is dan Gijp, omdat die ook veel praat.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
De vogel die slaat moet eigenlijk Jan heten en niet Hans.
Of jij hebt inside info dat Hans zijn vrouw slaat, dat kan natuurlijk ook.
Dan is het al te laat...quote:
Nou dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:44 schreef Uccie het volgende:
Nee volgens mij zijn ze wel ok, maar daarom hoeven ze nog niet op internet.
Geen idee, nu je het zegt, maar vogels schijn je te kweken en niet te fokken. Misschien omdat ze uit een ei komen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:45 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het verschil tussen kweken en fokken? Ik dacht dat kweken voor planten enzo was en fokken voor dieren?
Ahja, dat klinkt nog wel logisch zelfs, Grappig, ik wist dat niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, nu je het zegt, maar vogels schijn je te kweken en niet te fokken. Misschien omdat ze uit een ei komen?
Een Syrisch ei.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:51 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde dat Whiskas ook uit een ei komt.
Ze komt uit een universiteits-ei.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:51 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde dat Whiskas ook uit een ei komt.
Kippen worden gebroedquote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, nu je het zegt, maar vogels schijn je te kweken en niet te fokken. Misschien omdat ze uit een ei komen?
Nee nog nooit gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:14 schreef arjan1112 het volgende:
Ga jij welleens met een plastic zakje onder de douche staan zodat je kan roken, karina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |