Ik vind dat je bij dergelijke twijfel de keuze van de topicopener moet respecteren.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:32 schreef 99.999 het volgende:
Wat een geneuzel. Dit topic past prima in POL. Had eventueel ook in NWS kunnen blijven staan wat mij betreft, is gewoon vaak redelijk wat overlap tussen beiden.
Om toch nog bij te dragen aan hoe jullie NWS graag gevuld willen zien heb ik dit pareltje geopend: NWS / "Kate Middleton heeft Marilyn Monroe-moment"quote:Op woensdag 20 november 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Ja, het is echt verschrikkelijk.
Check Syrië-topic en melding daarover aubquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
we weten allemaal dat het eraan zit te komen
neequote:Op donderdag 21 november 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Check Syrië-topic en melding daarover aub
dit is het goede topicquote:
Dank! maar fijn dat ik goed zat/zit uhhquote:Op donderdag 21 november 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
common mistake
in de SC kun je die vragen ook gewoon stellen, wij zijn niet zo moeilijk
Dan had ik dat topic van Hexa gewoon teruggeschopt naar NWS, waar het hoort.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
ja man ik moet bijna huilen
vertel nog eens hoe het ging toen jij nog FA was
Omdat POL niet zozeer actueel politiek nieuws brengt (Bijzondere Kamerdebatten uitgesloten) maar meer "politiek-filosofische" vragen of topics die algemeen zijn en dus niet afhangen van de actiualiteit.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
betere vraag is waarom het geen POL is denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |