Om toch nog bij te dragen aan hoe jullie NWS graag gevuld willen zien heb ik dit pareltje geopend: NWS / "Kate Middleton heeft Marilyn Monroe-moment"quote:Op woensdag 20 november 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Ja, het is echt verschrikkelijk.
Check Syrië-topic en melding daarover aubquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
we weten allemaal dat het eraan zit te komen
neequote:Op donderdag 21 november 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Check Syrië-topic en melding daarover aub
dit is het goede topicquote:
Dank! maar fijn dat ik goed zat/zit uhhquote:Op donderdag 21 november 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
common mistake
in de SC kun je die vragen ook gewoon stellen, wij zijn niet zo moeilijk
Dan had ik dat topic van Hexa gewoon teruggeschopt naar NWS, waar het hoort.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
ja man ik moet bijna huilen
vertel nog eens hoe het ging toen jij nog FA was
Omdat POL niet zozeer actueel politiek nieuws brengt (Bijzondere Kamerdebatten uitgesloten) maar meer "politiek-filosofische" vragen of topics die algemeen zijn en dus niet afhangen van de actiualiteit.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
betere vraag is waarom het geen POL is denk ik
Nee het is zeker niet "verboden", maar het past daar m.i. ook slechter.. POL is niet "snel", NWS redelijk vaak wel.. En als er écht verkiezingen gehouden worden komt er een VKZ-topic.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:36 schreef sp3c het volgende:
maar actueel nieuws is toch niet verboden daar?
als de verkiezingen weer voor de deur staan wordt het daar ook gewoon besproken
Het is "heet" nieuws, dan wil je het ook meteen bespreken en niet 3 weken later nog eensquote:Op donderdag 21 november 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
het hoeft toch ook niet snel?
ik snap het probleem niet echt
Dat is het probleem denk ik, dat jullie het niet snappen.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
het hoeft toch ook niet snel?
ik snap het probleem niet echt
leg het dan normaal uitquote:Op donderdag 21 november 2013 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het probleem denk ik, dat jullie het niet snappen.
Gaat niet gebeuren denk ik, maar we zullen zien..quote:Op donderdag 21 november 2013 00:53 schreef Jian het volgende:
Ik vind het beter in POL passen, daar kun je zo'n topic lekker uitdiepen, wat zijn nu de echte moverende reden van die PVV leden om voor het behoud van zo'n verhuismodel te stemmen? Hier in NWS komt het, gezien ook de door Remmie geschetste kwaliteit hier, waarschijnlijk niet veel verder dan Greet is een zak en de PVV is niet democratisch, toch,.. en dat wisten we al lang. Nee hoor een dergelijk kwaliteitstopic verdient gewoon beter op de plaats waar het hoort, in POL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |