SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook met een goal line clearance en 10 man?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Te veel CB's met 1 goal en de 0 gehouden
Stomme mensen bij EA die denken dat een CB IF is als hij scoort. Hij is niet voor niks een verdediger, dus die dingen lijken me voor een CV zwaarder wegen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik hoop op Cuadrado, Villa, Mandzukic, Griezmann en Dos Santos in de komende TOTW wel veel leuke spitsen die 2x hebben gescoord
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
IF James Rodriguez valt echt niet op bij mij
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik hoop op Shirokov, dan ben ik blij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:00 schreef Djeetje het volgende:
Ik hoop op Cuadrado, Villa, Mandzukic, Griezmann en Dos Santos in de komende TOTW wel veel leuke spitsen die 2x hebben gescoord"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Hahahaahaha echt lekker bezig ns. Steeds weer plus 5 vertraging erbij. de teler staat nu op plus minus 30 kankerminuten. Voor 8 uur thuis zit er ook niet inYoung bloods everywhere....![]()
Jou clubje staat 16 in de 100 beste amateur jeugdopleidingen van nederland, zo goed zijn ze dus nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:00 schreef Djeetje het volgende:
Ik hoop op Cuadrado, Villa, Mandzukic, Griezmann en Dos Santos in de komende TOTW wel veel leuke spitsen die 2x hebben gescoord![]()
![]()
![]()
wat kom je hier over fut pratenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Nog geen silver team gehad. Sorry dat ik naar een speler vraag in het fut forum.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
lkkr voor jequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
Hahahaahaha echt lekker bezig ns. Steeds weer plus 5 vertraging erbij. de teler staat nu op plus minus 30 kankerminuten. Voor 8 uur thuis zit er ook niet in![]()
Ik ga volgend jaar waarschijnlijk gewoon 1e divisie spelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jou clubje staat 16 in de 100 beste amateur jeugdopleidingen van nederland, zo goed zijn ze dus niet![]()
![]()
Ons eerste is dit jaar wel konko slecht
Had vandaag +5, +10, + 15 en toen was ie wegquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
Hahahaahaha echt lekker bezig ns. Steeds weer plus 5 vertraging erbij. de teler staat nu op plus minus 30 kankerminuten. Voor 8 uur thuis zit er ook niet in![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon Alarm für Cobra 11 kijken Bakkerov
We zijn nu in de les bezig met Die Fälscher. Ook een leuke film."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
Hahahaahaha echt lekker bezig ns. Steeds weer plus 5 vertraging erbij. de teler staat nu op plus minus 30 kankerminuten. Voor 8 uur thuis zit er ook niet in
Feyenoord Rotterdam![]()
Wij keken deze film, uit de jaren 60. Zwart wit allesquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We zijn nu in de les bezig met Die Fälscher. Ook een leuke film.![]()
![]()
Potloodventer. TR gemacht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij keken deze film, uit de jaren 60. Zwart wit alles
[ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wij zijn in de 30quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar waarschijnlijk gewoon 1e divisie spelen![]()
Ons eerste is dit jaar wel konko slecht![]()
Jullie A2 is zwaar slecht, in welk team zit jij?![]()
57 shooting watquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Frank de Boer's legend kaart66 pace en 57 shooting
sowieso vallen die stats tegen so far
![]()
![]()
![]()
Hallo.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
LINK?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar dat zijn wel kut stats... had veel beter verwacht.![]()
En 77 heading + klein.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Crespo heeft wel echt een zieke kaart.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wij hebben geen A2quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wij zijn in de 30![]()
Jullie A2 is zwaar slecht, in welk team zit jij?
B2 nu gaat op leeftijd bij ons.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
https://www.facebook.com/(...)89287&type=1&theaterquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
LINK?
Maar dat zijn wel kut stats... had veel beter verwacht."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Heb Frankie nog gezien zaterdag.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wilde het net zeggen, Crespo z'n stats zien er niet verkeerd uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En 77 heading + klein.
Crespo heeft wel echt een zieke kaart.![]()
Waar zie je die ?quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik zie hem vaak zat zijn hond uitlaten. Wie wil mij aanraken?quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Sol "Motherfucking" Asshole.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
BREMSEN SEMIR, BREMSEN!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon Alarm für Cobra 11 kijken Bakkerovquote:![]()
![]()
Hij heeft een mooie dochter.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie hem vaak zat zijn hond uitlaten. Wie wil mij aanraken?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zou je graag met een grote stok met een roestige spijker erin aan willen raken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie hem vaak zat zijn hond uitlaten. Wie wil mij aanraken?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben geen A2
B2 nu gaat op leeftijd bij ons.vandaar die 10 punten
Met een beetje fatsoenlijke a2 sta je al gauw top 15![]()
Dat mag als jij daar een voorkeur voor hebt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou je graag met een grote stok met een roestige spijker erin aan willen raken.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
In z'n arie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou je graag met een grote stok met een roestige spijker erin aan willen raken.![]()
Wtfquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
En Inzaghi wel fucking snel..wat hij niet was
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Had ook Koos Alberts gezien
De baas
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Die legendary spelers hebben echt kutstats als je naar die rating kijkt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Inzaghi hoort alleen maar hoge shooting en heading te hebben. Hij kon niet zo heel veel eigenlijk... Maar met wat hij kon, was hij fantastisch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf
En Inzaghi wel fucking snel..wat hij niet was
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
86
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FIFA 14 is sowieso gewoon kut.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Die legendary spelers hebben echt kutstats als je naar die rating kijktWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Deed nooit mee met de rondo's omdat hij dan alleen maar in het midden stond altijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Inzaghi hoort alleen maar hoge shooting en heading te hebben. Hij kon niet zo heel veel eigenlijk... Maar met wat hij kon, was hij fantastisch.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad, hoort minstens 91-rated te zijn.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik dacht spelers als Inzaghi hebben wel 85-90 shooting etcquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Die legendary spelers hebben echt kutstats als je naar die rating kijktIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik doe ook fucking weinig futquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Van dijk > brumajij moet ook maar eens wat meer fut doen
2 uur per week, op z'n maxHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
iets minder dan 2 uur per dag hierquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik doe ook fucking weinig fut
2 uur per week, op z'n max
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Achja de enige interessante spelers heb ik net gepost. Die andere zullen nog wel beter worden, zoals Bergkamp en Romarioquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deed nooit mee met de rondo's omdat hij dan alleen maar in het midden stond altijd![]()
![]()
![]()
Dit is echt ziek
10x sneller dan IRL hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Did I not say?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt ziek
10x sneller dan IRL haha"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Waarom zie ik die legendarische patjen nooit in het wild als ik langs je huis komquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Hij zit op zijn schuilzolder.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom zie ik die legendarische patjen nooit in het wild als ik langs je huis komFeyenoord Rotterdam![]()
Inzaghi lijkt wel een niet-passende kopie van Welbeck, maar dan iets slechter en 9 ratingpunten hoger.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt ziek
10x sneller dan IRL haha![]()
Omdat ik niet thuis was denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom zie ik die legendarische patjen nooit in het wild als ik langs je huis kom
haha, kut kaarten en een xbox onequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Die legendary spelers hebben echt kutstats als je naar die rating kijkt![]()
![]()
Die shooting statsquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf
En Inzaghi wel fucking snel..wat hij niet wasFinishen was toch zijn kwaliteit?
![]()
![]()
99 finish, 5 longshotsquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die shooting statsFinishen was toch zijn kwaliteit?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Buitenspelval ontlopen en finishen, dat was het enige dat hij konquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die shooting statsFinishen was toch zijn kwaliteit?
![]()
![]()
Episch ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
Nu begin ik wel een lichte hype te voelenWel episch dat het ook voor 360 komt
Hala Madrid !
Keeper die je in de 90e minuut voor open doel neerschoffelt en geen kaart krijgt.Prachtige momenten zijn dat.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Backup!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Tesamen met de custom tactics naar divisie 5 gedegradeerd. Fuszy, ik kom er aan
Feyenoord Rotterdam![]()
Je zit zelfs in een hogere divisie dan ik. Kom potjequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Tesamen met de custom tactics naar divisie 5 gedegradeerd. Fuszy, ik kom er aan
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Schurk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:22 schreef Reemi het volgende:
Keeper die je in de 90e minuut voor open doel neerschoffelt en geen kaart krijgt.Prachtige momenten zijn dat.
Die dingen werken alleen de eerste potjes joh, net zoals nieuwe teamsquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Tesamen met de custom tactics naar divisie 5 gedegradeerd. Fuszy, ik kom er aan![]()
![]()
Wat is beste bpl keeper?. Wik max 2k uitgeven.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Dan Mignolet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:30 schreef Keukendrol het volgende:
Wat is beste bpl keeper?. Wik max 2k uitgeven.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Thanks. Voor 900c opgepikt.quote:
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
komen er nog 30 tochquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Futre is de enige die ik niet ken en die heeft de hoogste rating samen met nog een paar
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moest tot half 2 werken en was pas half 7 thuis dusja know that feel broquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
moet 3 keer op search klikken op de web-appquote:
#FreeTrapz![]()
Zoals gezegd zou ik daarna pakjes openen van overgbleven coins. Eerste pakje:![]()
Vind het meteen goed geweest.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nani zijn waarde is alleen ook flink gedaald, heb hem toen straks nog opgepikt voor rond de 16K dacht ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Zoals gezegd zou ik daarna pakjes openen van overgbleven coins. Eerste pakje:
[ afbeelding ]![]()
Vind het meteen goed geweest.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nouja, toch weer mn inleg verdubbeldquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nani zijn waarde is alleen ook flink gedaald, heb hem toen straks nog opgepikt voor rond de 16K dacht ik.
En hij past mooi in mn BPL squad dus ik probeer m eerst even uit.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het weekend heeft me niet goed gedaan. Ik heb gewoon echt geen zin om te gaan traden, terwijl ik dat nu makkelijk wel even mijn watchlist (deels) kan vullen...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je bent een nagel aan mijn doodskistquote:Wat een frustratie, maar wel verdiend gewonnen, gefeliciteerd
![]()
![]()
Leuk om te horenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent een nagel aan mijn doodskist![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ok.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kijk meestal alleen naar posts met plaatjes [ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Moest net tegen iemand met een bronzen team in de gouden cup die gelijk vanaf de aftrap op doel schoot, in de handen van mijn keeper en toen quitte hijwtf.
Ok, andere keer.quote:![]()
Guarin gekocht voor mijn nieuwe team met juiste chem style voor de prijs van de normale, is hij CAM ipv CM.
Nouja, dan maar verkopen met winst![]()
![]()
Ik vond van niet. Stonden nonstop met zn 4e een stoelendans om de penaltystip heen te doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Speelt dat 4-1-2-1-2 (2) een beetje lekker? Met al die centrale middenvelders?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
niet zo fijn als de normale, loopt een beetje vast op het middenveld. heb deze editie graag wat breder spel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Speelt dat 4-1-2-1-2 (2) een beetje lekker? Met al die centrale middenvelders?
ondanks dat je geweldige middenveld opties kan maken natuurlijk
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Stonden nonstop met zn 4e een stoelendans om de penaltystip heen te doen.Dankquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet zo fijn als de normale, loopt een beetje vast op het middenveld. heb deze editie graag wat breder spel.Wat is deze fifa nog meer een beetje chille tactiek?
![]()
Ik gebruik zelf alleen 433 en 41212. Gewoon de normale versies.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
DankWat is deze fifa nog meer een beetje chille tactiek?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik vind het echt chill, balbezit is makkelijk te behouden. Die formatie bevalt me het beste tot nu toe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
Speelt dat 4-1-2-1-2 (2) een beetje lekker? Met al die centrale middenvelders?![]()
hahaha serieus. Wat heb je de hele dag gedaan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik moest tot half 2 werken en was pas half 7 thuis dusja know that feel broYoung bloods everywhere....![]()
Ooit van Chemistry gehoord?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn brons team. Iemand suggesties voor verbeteringen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn brons team. Iemand suggesties voor verbeteringen?![]()
![]()
Dit is echt het kutste team dat ooit gepost is hier
![]()
![]()
Alles verkopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nu ik dat team zo zie; Zou het heel veel uitmaken als je een aantal spelers niet op de goede chem hebt?
nee hoor prima teamquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Rustigste plekje van het station opgezocht, lekker zitten, hamburgertje, koffie, boekje lezen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:08 schreef wonton het volgende:
[..]
hahaha serieus. Wat heb je de hele dag gedaan?
Van die mensen die drie uur lang bepakt met hun bagage om een informatiemedewerker heen gaan staan.![]()
![]()
Echt irritant als van die mensen een potje starten met een baggerteam om fitness erbij te krijgen en dan direct de controller wegleggen ja.quote:![]()
Hij speelde de heletijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Echt irritant als van die mensen een potje starten met een baggerteam om fitness erbij te krijgen en dan direct de controller wegleggen ja.
lekker manquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Rustigste plekje van het station opgezocht, lekker zitten, hamburgertje, koffie, boekje lezen.
Van die mensen die drie uur lang bepakt met hun bagage om een informatiemedewerker heen gaan staan.
Deze Lucky tv![]()
![]()
Zit je met een chick te whatsappen, stuurt ze dit:quote:en ik dacht nou hij zecht geen eens doei ofzoWhatsApp FAQ - How do I delete a contact?quote:sorry ik voelde mij een beetje beledicht
jaikweetdatdatuitadresboekkomt![]()
kut ventquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
in de bronscup kom je toch alleen starterteams tegen, no problemo met deze pees![]()
de zus van djeetjequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:17 schreef Zhano het volgende:
Zit je met een chick te whatsappen, stuurt ze dit:
[..]
[..]
WhatsApp FAQ - How do I delete a contact?
jaikweetdatdatuitadresboekkomt
#FreeTrapz![]()
Mijn zus doet hbo dus ik ga er van uit dat ze fatsoenlijk Nederlands kanquote:
![]()
Wie op ST?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nu even een serieuze post: probeer iedereen op 9 of 10 chem te krijgen. Dit is een team met bijna alleen maar (slechte) spelers uit verschillende leagues.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn brons team. Iemand suggesties voor verbeteringen?Dat zegt niet veel want in onze klas worden er ook nog genoeg taalfouten gemaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn zus doet hbo dus ik ga er van uit dat ze fatsoenlijk Nederlands kan![]()
Iets goedkoper pls.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Costa dan. Soldado of Torres kan ook nogDie Rodrigo lijkt me dan toch wel een leuke keuze. Ik dank jullie allebei voor het meedenken.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Goede begroting.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Fuszy het volgende:
Tweede team:
[ afbeelding ]
Eerste team:
[ afbeelding ]
coins over:
[ afbeelding ]
Lekkere teams Fuszyquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Fuszy het volgende:
Tweede team:
[ afbeelding ]
Eerste team:
[ afbeelding ]
coins over:
[ afbeelding ]![]()
![]()
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 28-10-2013 om 20:36:49LIVE: #Vermeij mag met rood vertrekken na het neerhalen van #Korte. #JongAjax met 10 man verder reageer retweet
![]()
Als Sturridge niet bevalt dan zou je daar Benteke + De Bruyne kunnen doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Fuszy het volgende:
Tweede team:
[ afbeelding ]
Eerste team:
[ afbeelding ]
coins over:
[ afbeelding ]
Benteke![]()
![]()
sowieso Vermeijquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Zhano het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 28-10-2013 om 20:36:49LIVE: #Vermeij mag met rood vertrekken na het neerhalen van #Korte. #JongAjax met 10 man verder reageer retweet
Beter verhuren ze hem ook aan Heerenveen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was geen rood imo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Zhano het volgende:
Die Korte bleef staan en liet zich na 4 stappen vallen. Vermeij raakte m niet aan op een wijze die niet mocht.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Was geen rood imo.
Die Korte bleef staan en liet zich na 4 stappen vallen. Vermeij raakte m niet aan op een wijze die niet mocht.Doorgebroken speler.
Hala Madrid !
Die Van der Hoorn bakt er ook niks van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sowieso Vermeij
Beter verhuren ze hem ook aan Heerenveen.Hala Madrid !
Idd deed nog drie stappen in de hoop dat hij een pingel zou krijgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Was geen rood imo.
Die Korte bleef staan en liet zich na 4 stappen vallen. Vermeij raakte m niet aan op een wijze die niet mocht.![]()
![]()
Als een doorgebroken speler gaat liggen wil nog niet zeggen dat dat altijd een overtreding is hèquote:
Hij heeft wel gelijk dat Van der Hoorn weer kutslecht is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef wieisboos het volgende:
bdil je getroll begint wel een beetje opzichtig te worden zoBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef wieisboos het volgende:
bdil je getroll begint wel een beetje opzichtig te worden zo!
Gast hij brengt hem uit balans, Korte kon zeker nog bij de bal als hij op de been bleef.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als een doorgebroken speler gaat liggen wil nog niet zeggen dat dat altijd een overtreding is hèHala Madrid !
ja tuurlijk maar hij kijkt niet eens naar de wedstrijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Van der Hoorn weer kutslecht is.![]()
![]()
Oh nee ? De blunder van Vermeer dan de goede redding. Castillon die 2 grote kansen verneukt ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar hij kijkt niet eens naar de wedstrijdHala Madrid !
Obvious troll is obvious.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:42 schreef BDIL het volgende:
Gast hij brengt hem uit balans, Korte kon zeker nog bij de bal als hij op de been bleef.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Bekijk de herhaling dadelijk maar.quote:Hala Madrid !
Heb ik gedaan vriend, kijk jij m maarquote:
Dat weet ik nog niet zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar hij kijkt niet eens naar de wedstrijdBDIL begint een beetje Tim1/2 te worden
![]()
Ook gedaan. Achterin dom balverlies, Korte eerder bij de bal, uit balans gebracht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb ik gedaan vriend, kijk jij m maar
Of er veel contact was geweest valt te betwisten maar hij was doorgebroken en bij zo iets kleins liggen dan weet je dat het rood is.Hala Madrid !
gelijk een hattrick bij zijn debuutquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heb ik ookAlleen zonder chemistry kaartje
![]()
![]()
quote:Eerste team speelt wel lekker. Lewa vervloekte ik maar elke keer dat ik dat doe scoort hij er een aantalquote:.
Sturridge doet het eigenlijk primaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als Sturridge niet bevalt dan zou je daar Benteke + De Bruyne kunnen doen
Benteke. Nog niet heel veel goals, maar wel lekker dreigend met zijn pace
.
Feyenoord Rotterdam![]()
Choupo-Moting en Mandzukic voorin is
Hala Madrid !
Ze spelen best slecht buiten de goals omquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
Jong PSV
Zet maar in dat ze nog verliezen met 2-3
Hala Madrid !
Armero voor jouquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
Nog tips voor de LW in mijn Serie A team? El S de meest logische keuze, maar is hij ook de beste?![]()
Voorhoofdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
Nog tips voor de LW in mijn Serie A team? El S de meest logische keuze, maar is hij ook de beste?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wat het laatste anderhalf jaar alleen het jammere is, is dat dit zo'n beetje het enige is waar ze nog bijna perfect in zijn.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat het laatste anderhalf jaar alleen het jammere is, is dat dit zo'n beetje het enige is waar ze nog bijna perfect in zijn.
Op het keurige positiespel na vind ik het niet zo sprankelend meer als een paar jaar terug. Verdedigend staan ze gewoon echt zwak en als één van de afmakers zijn dag niet heeft, dan lijkt dat over te slaan naar alle anderen.quote:
Gameboy spelletjes verkocht mollie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef MolFan het volgende:
Wekelijkse Gold Pack YEAH! Hamsik, oh wait 2k waard![]()
En hoe gaat het met de hondensteps?quote:
Morgen avond eindelijke NBA
Hala Madrid !
quote:
Shadow op een LW.
Hala Madrid !
Gaat iemand hier nieuwe Cod halen ?Hala Madrid !
Dat is wel winst, lijkt me.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij was goedkoper dan het shadow kaartje zelf"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
elke keer teruglopen voor die kut emmerquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die missie heb ik gedaan vanmiddag.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
zo kansloos ditquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
elke keer teruglopen voor die kut emmer![]()
![]()
Niemand lijkt inderdaad te weten hoe het echt zit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er is nooit bekendgemaakt dat de stats ook echt met 3 worden geboostMisschien is het wel 6
106 pace danquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met hunter en shadow lijkt het net alsof de pace met 10 omhoog gaat.![]()
Ik heb een RB met 75 pace met shadow en die houdt spelers met 85 pace bijquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niemand lijkt inderdaad te weten hoe het echt zit.![]()
![]()
ook zonder chemistrykaart kan dat gewoon hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een RB met 75 pace met shadow en die houdt spelers met 85 pace bij![]()
![]()
en IF's.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Tip voor WeFut; filteren op rare/non-rare"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
DS2 leeft nog in FIFA 12.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook zonder chemistrykaart kan dat gewoon hoor
Bij mij niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook zonder chemistrykaart kan dat gewoon hoor![]()
lw met 53 finishing..kom op zegquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dan nogquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar hij is ook links. Dus hij gaat vooral crossen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die lijkt op Messi naast Armero..quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar met Sterling heb ik toch ook al 7 goals in 17 wedstrijdenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima ouwe reusquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de hondensteps?![]()
![]()
Zo erg?quote:Miskoop van FUT 14 dus
Maar toch geef ik hem een kans. Ondanks al zijn gebreken. Want iedereen is welkom in mijn club
![]()
![]()
Bazentrackquote:Vooral de gedachte erachter.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Stonehenge is nog beterquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
BazentrackVooral de gedachte erachter.
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:45 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kunnen jullie jezelf aanzetten om je huiswerk te maken ?![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
![]()
vraag dat maar aan royquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:45 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kunnen jullie jezelf aanzetten om je huiswerk te maken ?![]()
Wat is de gedachte dan? Ik weet overigens nog steeds niet wat een vos zegtquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Feyenoord Rotterdam![]()
in jouw geval zal dat toch niet zo moeilijk moeten zijn. Zodat je ooit als normaal gezien zal worden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:45 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kunnen jullie jezelf aanzetten om je huiswerk te maken ?
Als je 100x verbeterd wordt en nog steeds hij loop typt lijkt het mij in ieder geval een goed idee om je huiswerk te maken.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Blijkbaar ring-ding-ding-dingquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is de gedachte dan? Ik weet overigens nog steeds niet wat een vos zegtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier in het normale leven word ik wel normaal gezien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
in jouw geval zal dat toch niet zo moeilijk moeten zijn. Zodat je ooit als normaal gezien zal worden?
Op FOK is alles anders heIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef MolFan het volgende:
Brunomartinsindi.nl
JasperCillessen.nlDomeintjes domeintjes
Ouwe handelaar.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
http://leomessi.nl/ een echte SMLENO.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:49 schreef MolFan het volgende:
Brunomartinsindi.nl
JasperCillessen.nlDomeintjes domeintjes
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jong Twente 1-1 in de laatste minuut![]()
Hala Madrid !
Die gast die Messi.nl heeft is ook zo dom he, kijk die websitequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://leomessi.nl/ een echte SMLENO.Is zoveel uit te halen maja
![]()
Ziet er professioneel uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die gast die Messi.nl heeft is ook zo dom he, kijk die websiteIs zoveel uit te halen maja
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die missie in GTA in hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt me heeeeel bekend voor van GTA Chinatown Wars![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
over 1,5 binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wachten op Getafe-Bilbao
Hala Madrid !
Ah, ik was al bang dat je echt geïnteresseerd was in Jong Twentequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
over 1,5 binnenNog wachten op Getafe-Bilbao
![]()
![]()
Nog eentje bij Getafe-AthleticHala Madrid !
#weddenopalleswatlosenvastzitquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja hoor godverkut
Watford ook 1-1 pffAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is het punt nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
niet
Watford wint 1-2 wacht maar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou jongens ik wens jullie een fijne week met veel wind en regen!
Ik ga een paar dagen naar Barca!
Adios!![]()
![]()
veel plezier ouwe rakkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Adios!zie je zo wel op het vliegvel
![]()
Vamos klojo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Adios!![]()
Ga je ook? Of ga je met mij mee?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
veel plezier ouwe rakkerzie je zo wel op het vliegvel
![]()
ik ga mijn opa en oma ophalenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ga je ook? Of ga je met mij mee?![]()
![]()
In barca?quote:![]()
Ik heb de vlucht pas om 7 uur maar omdat het 2 uurtjes reizen is en uur voor vertrek daar moet zijn, de wekker om 2 uurNormaal slaap ik dan net.
![]()
nee op het vliegveld sukkelquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
In barca?![]()
Ik heb de vlucht pas om 7 uur maar omdat het 2 uurtjes reizen is en uur voor vertrek daar moet zijn, de wekker om 2 uurNormaal slaap ik dan net.
![]()
![]()
veel plezier maar waarom blijf je niet gewoon opquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
In barca?![]()
![]()
Ja als ik nog de hele dag in barca moet rondlopen ben ik om 7 uur kapot moe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
veel plezier maar waarom blijf je niet gewoon op
Forum Opties Forumhop: Hop naar: