quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Costa dan. Soldado of Torres kan ook nog
Die Rodrigo lijkt me dan toch wel een leuke keuze. Ik dank jullie allebei voor het meedenken.quote:
Goede begroting.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Fuszy het volgende:
Tweede team:
[ afbeelding ]
Eerste team:
[ afbeelding ]
coins over:
[ afbeelding ]
Lekkere teams Fuszyquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Fuszy het volgende:
Tweede team:
[ afbeelding ]
Eerste team:
[ afbeelding ]
coins over:
[ afbeelding ]
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 28-10-2013 om 20:36:49LIVE: #Vermeij mag met rood vertrekken na het neerhalen van #Korte. #JongAjax met 10 man verder reageer retweet
Als Sturridge niet bevalt dan zou je daar Benteke + De Bruyne kunnen doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Fuszy het volgende:
Tweede team:
[ afbeelding ]
Eerste team:
[ afbeelding ]
coins over:
[ afbeelding ]
sowieso Vermeijquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Zhano het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 28-10-2013 om 20:36:49LIVE: #Vermeij mag met rood vertrekken na het neerhalen van #Korte. #JongAjax met 10 man verder reageer retweet
Was geen rood imo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Zhano het volgende:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Was geen rood imo.
Die Korte bleef staan en liet zich na 4 stappen vallen. Vermeij raakte m niet aan op een wijze die niet mocht.
Die Van der Hoorn bakt er ook niks van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sowieso Vermeij
Beter verhuren ze hem ook aan Heerenveen.
Idd deed nog drie stappen in de hoop dat hij een pingel zou krijgenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Was geen rood imo.
Die Korte bleef staan en liet zich na 4 stappen vallen. Vermeij raakte m niet aan op een wijze die niet mocht.
Als een doorgebroken speler gaat liggen wil nog niet zeggen dat dat altijd een overtreding is hèquote:
Hij heeft wel gelijk dat Van der Hoorn weer kutslecht is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef wieisboos het volgende:
bdil je getroll begint wel een beetje opzichtig te worden zo
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef wieisboos het volgende:
bdil je getroll begint wel een beetje opzichtig te worden zo
Gast hij brengt hem uit balans, Korte kon zeker nog bij de bal als hij op de been bleef.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als een doorgebroken speler gaat liggen wil nog niet zeggen dat dat altijd een overtreding is hè
ja tuurlijk maar hij kijkt niet eens naar de wedstrijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat Van der Hoorn weer kutslecht is.
Oh nee ? De blunder van Vermeer dan de goede redding. Castillon die 2 grote kansen verneukt ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar hij kijkt niet eens naar de wedstrijd
Obvious troll is obvious.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:42 schreef BDIL het volgende:
Gast hij brengt hem uit balans, Korte kon zeker nog bij de bal als hij op de been bleef.
Bekijk de herhaling dadelijk maar.quote:
Heb ik gedaan vriend, kijk jij m maarquote:
Dat weet ik nog niet zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar hij kijkt niet eens naar de wedstrijd
Ook gedaan. Achterin dom balverlies, Korte eerder bij de bal, uit balans gebracht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb ik gedaan vriend, kijk jij m maar
gelijk een hattrick bij zijn debuutquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heb ik ookAlleen zonder chemistry kaartje
quote:
Eerste team speelt wel lekker. Lewa vervloekte ik maar elke keer dat ik dat doe scoort hij er een aantalquote:
Sturridge doet het eigenlijk primaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als Sturridge niet bevalt dan zou je daar Benteke + De Bruyne kunnen doen
Benteke
Ze spelen best slecht buiten de goals omquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
Jong PSV
Zet maar in dat ze nog verliezen met 2-3
Armero voor jouquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
Nog tips voor de LW in mijn Serie A team? El S de meest logische keuze, maar is hij ook de beste?
Voorhoofdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
Nog tips voor de LW in mijn Serie A team? El S de meest logische keuze, maar is hij ook de beste?
Wat het laatste anderhalf jaar alleen het jammere is, is dat dit zo'n beetje het enige is waar ze nog bijna perfect in zijn.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat het laatste anderhalf jaar alleen het jammere is, is dat dit zo'n beetje het enige is waar ze nog bijna perfect in zijn.
Op het keurige positiespel na vind ik het niet zo sprankelend meer als een paar jaar terug. Verdedigend staan ze gewoon echt zwak en als één van de afmakers zijn dag niet heeft, dan lijkt dat over te slaan naar alle anderen.quote:
Gameboy spelletjes verkocht mollie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef MolFan het volgende:
Wekelijkse Gold Pack YEAH! Hamsik, oh wait 2k waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |