Ooit van Chemistry gehoord?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn brons team. Iemand suggesties voor verbeteringen?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Alles verkopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
nee hoor prima teamquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Rustigste plekje van het station opgezocht, lekker zitten, hamburgertje, koffie, boekje lezen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:08 schreef wonton het volgende:
[..]
hahaha serieus. Wat heb je de hele dag gedaan?
Echt irritant als van die mensen een potje starten met een baggerteam om fitness erbij te krijgen en dan direct de controller wegleggen ja.quote:
Hij speelde de heletijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Echt irritant als van die mensen een potje starten met een baggerteam om fitness erbij te krijgen en dan direct de controller wegleggen ja.
lekker manquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Rustigste plekje van het station opgezocht, lekker zitten, hamburgertje, koffie, boekje lezen.
Van die mensen die drie uur lang bepakt met hun bagage om een informatiemedewerker heen gaan staan.
quote:en ik dacht nou hij zecht geen eens doei ofzo
WhatsApp FAQ - How do I delete a contact?quote:sorry ik voelde mij een beetje beledicht
kut ventquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
in de bronscup kom je toch alleen starterteams tegen, no problemo met deze pees
de zus van djeetjequote:Op maandag 28 oktober 2013 20:17 schreef Zhano het volgende:
Zit je met een chick te whatsappen, stuurt ze dit:
[..]
[..]
WhatsApp FAQ - How do I delete a contact?
jaikweetdatdatuitadresboekkomt
Mijn zus doet hbo dus ik ga er van uit dat ze fatsoenlijk Nederlands kanquote:
Nu even een serieuze post: probeer iedereen op 9 of 10 chem te krijgen. Dit is een team met bijna alleen maar (slechte) spelers uit verschillende leagues.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zegt niet veel want in onze klas worden er ook nog genoeg taalfouten gemaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn zus doet hbo dus ik ga er van uit dat ze fatsoenlijk Nederlands kan
Iets goedkoper pls.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |