gelijk een hattrick bij zijn debuutquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heb ik ookAlleen zonder chemistry kaartje
quote:
Eerste team speelt wel lekker. Lewa vervloekte ik maar elke keer dat ik dat doe scoort hij er een aantalquote:
Sturridge doet het eigenlijk primaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als Sturridge niet bevalt dan zou je daar Benteke + De Bruyne kunnen doen
Benteke
Ze spelen best slecht buiten de goals omquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
Jong PSV
Zet maar in dat ze nog verliezen met 2-3
Armero voor jouquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
Nog tips voor de LW in mijn Serie A team? El S de meest logische keuze, maar is hij ook de beste?
Voorhoofdquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:51 schreef Toefjes het volgende:
Nog tips voor de LW in mijn Serie A team? El S de meest logische keuze, maar is hij ook de beste?
Wat het laatste anderhalf jaar alleen het jammere is, is dat dit zo'n beetje het enige is waar ze nog bijna perfect in zijn.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat het laatste anderhalf jaar alleen het jammere is, is dat dit zo'n beetje het enige is waar ze nog bijna perfect in zijn.
Op het keurige positiespel na vind ik het niet zo sprankelend meer als een paar jaar terug. Verdedigend staan ze gewoon echt zwak en als één van de afmakers zijn dag niet heeft, dan lijkt dat over te slaan naar alle anderen.quote:
Gameboy spelletjes verkocht mollie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef MolFan het volgende:
Wekelijkse Gold Pack YEAH! Hamsik, oh wait 2k waard
En hoe gaat het met de hondensteps?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |