SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook met een goal line clearance en 10 man?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Te veel CB's met 1 goal en de 0 gehouden
Stomme mensen bij EA die denken dat een CB IF is als hij scoort. Hij is niet voor niks een verdediger, dus die dingen lijken me voor een CV zwaarder wegen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik hoop op Cuadrado, Villa, Mandzukic, Griezmann en Dos Santos in de komende TOTW wel veel leuke spitsen die 2x hebben gescoord
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
IF James Rodriguez valt echt niet op bij mij
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik hoop op Shirokov, dan ben ik blij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:00 schreef Djeetje het volgende:
Ik hoop op Cuadrado, Villa, Mandzukic, Griezmann en Dos Santos in de komende TOTW wel veel leuke spitsen die 2x hebben gescoord"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Hahahaahaha echt lekker bezig ns. Steeds weer plus 5 vertraging erbij. de teler staat nu op plus minus 30 kankerminuten. Voor 8 uur thuis zit er ook niet inYoung bloods everywhere....![]()
Jou clubje staat 16 in de 100 beste amateur jeugdopleidingen van nederland, zo goed zijn ze dus nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:00 schreef Djeetje het volgende:
Ik hoop op Cuadrado, Villa, Mandzukic, Griezmann en Dos Santos in de komende TOTW wel veel leuke spitsen die 2x hebben gescoord![]()
![]()
![]()
wat kom je hier over fut pratenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Nog geen silver team gehad. Sorry dat ik naar een speler vraag in het fut forum.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
lkkr voor jequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
Hahahaahaha echt lekker bezig ns. Steeds weer plus 5 vertraging erbij. de teler staat nu op plus minus 30 kankerminuten. Voor 8 uur thuis zit er ook niet in![]()
Ik ga volgend jaar waarschijnlijk gewoon 1e divisie spelenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jou clubje staat 16 in de 100 beste amateur jeugdopleidingen van nederland, zo goed zijn ze dus niet![]()
![]()
Ons eerste is dit jaar wel konko slecht
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Had vandaag +5, +10, + 15 en toen was ie wegquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
Hahahaahaha echt lekker bezig ns. Steeds weer plus 5 vertraging erbij. de teler staat nu op plus minus 30 kankerminuten. Voor 8 uur thuis zit er ook niet in![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon Alarm für Cobra 11 kijken Bakkerov
We zijn nu in de les bezig met Die Fälscher. Ook een leuke film."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:01 schreef wonton het volgende:
Hahahaahaha echt lekker bezig ns. Steeds weer plus 5 vertraging erbij. de teler staat nu op plus minus 30 kankerminuten. Voor 8 uur thuis zit er ook niet in
Feyenoord Rotterdam![]()
Wij keken deze film, uit de jaren 60. Zwart wit allesquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We zijn nu in de les bezig met Die Fälscher. Ook een leuke film.![]()
![]()
Potloodventer. TR gemacht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij keken deze film, uit de jaren 60. Zwart wit alles
[ afbeelding ]"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wij zijn in de 30quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar waarschijnlijk gewoon 1e divisie spelen![]()
Ons eerste is dit jaar wel konko slecht![]()
Jullie A2 is zwaar slecht, in welk team zit jij?![]()
57 shooting watquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Frank de Boer's legend kaart66 pace en 57 shooting
sowieso vallen die stats tegen so far
![]()
![]()
![]()
Hallo.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
LINK?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar dat zijn wel kut stats... had veel beter verwacht.![]()
En 77 heading + klein.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Crespo heeft wel echt een zieke kaart.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wij hebben geen A2quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wij zijn in de 30![]()
Jullie A2 is zwaar slecht, in welk team zit jij?
B2 nu gaat op leeftijd bij ons.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
https://www.facebook.com/(...)89287&type=1&theaterquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
LINK?
Maar dat zijn wel kut stats... had veel beter verwacht."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Heb Frankie nog gezien zaterdag.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Wilde het net zeggen, Crespo z'n stats zien er niet verkeerd uit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En 77 heading + klein.
Crespo heeft wel echt een zieke kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |