quote:
heb je straks nog minder pace speknekquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef wonton het volgende:
Hmmm geen zin om te koke. Ff kapsalon beatelle
Gullit RMquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Kevin begin maar met zoekenIk zit er klaar voor.
wat doe je nou stoer. Irl ben je verlegen wollaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb je straks nog minder pace speknek
kom dan vetklepquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef wonton het volgende:
[..]
wat doe je nou stoer. Irl ben je verlegen wolla
nee nergens last vanquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
Kevin heb je ook last van achterlijk veel lag?
quitten maar dan dit wordt toch niks meerquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh bij mij ziet het er echt niet uit. Happert de hele tijd en alles duurt 5 seconden langer.
Dat had ik met Thad ook een keer..toen had ik nergens last van en hij had dikke button lag. De tegenstanders ook, dus ik was de enige die normaal kan spelen. Uiteindelijk gingen zij weg toen wij voor stondenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh bij mij ziet het er echt niet uit. Happert de hele tijd en alles duurt 5 seconden langer.
Gustavo is dan ook slecht en die Bender lijkt me ook niet zo goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit speelt zo niet lekker. Aan het overwegen toch weer terug te gaan naar de Serie A
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ga even in seasons kijken of het dan ook zo is, heb dit nog nooit meegemaakt. Ging echt met 1 fps ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quitten maar dan dit wordt toch niks meer
Farfan en Huntelaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit speelt zo niet lekker. Aan het overwegen toch weer terug te gaan naar de Serie A
daarna nog of?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ga even in seasons kijken of het dan ook zo is, heb dit nog nooit meegemaakt. Ging echt met 1 fps ofzo.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef laucas het volgende:
Wie kan ik blij maken met 25K op de PS3?Toch wel iemand die dat gewoon gratis wil doen lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef laucas het volgende:
Wie kan ik blij maken met 25K op de PS3?MijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Met clubs heeft ook af en toe iemand random lag. Sowieso faalt het want het ene potje heb je 2* skills en daarna weer 5 en daarna 3 etc (zelfde geldt voor weakfootquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik met Thad ook een keer..toen had ik nergens last van en hij had dikke button lag. De tegenstanders ook, dus ik was de enige die normaal kan spelen. Uiteindelijk gingen zij weg toen wij voor stonden
Ja moet ook nog avondeten... kan later vanavond wel . Of we proberen het nu gewoon nog een keer?quote:
beter gift je mij gewoon die pro boostsquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef wonton het volgende:
Oi ik ben level 93 dus heb bijnna alles. 19k per guft
fifa junkquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef wonton het volgende:
Oi ik ben level 93 dus heb bijnna alles. 19k per guft
stof moet je opzuigen johquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:23 schreef Reemi het volgende:
Ik moet 68 pagina's stof over wiskunde uitprintenGaat m'n inkt.
Balo, Di Natale, Montolivoquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Ik zoek een leuk en goedkope driehoek ST - CAM (wide) en CDM, die met elkaar linken. Heb aan de linkerkant Cavani, Menez, matuidi.
ja even kijken danquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ... mja ik ga over kwartiertje eten dus doen later vnv wel.
El Sha had EA ook aangekondigd, is ook de posterboy van EA in Italië. Ze hebben niet gezegd dat ze het ook voor anderen doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik las het maar.
[ afbeelding ]
Onder El Shaa.
Oh sorry, dat had ik niet gelezenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Goedkoop. Ik heb 75k voor mijn hele team of je moet willen doneren.
xD ik zal het terugmailen naar mijn docentquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stof moet je opzuigen joh
hihaho
metsfixxingquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
Van Marwijk had wel geluk. Die keeper van de tegenstander maakt gewoon 3 blunders
en aidsquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Honger hebben kindertjes in Afrika
Nee, nog niet, maar ingame staan de LM/RM in ieder geval veel verder naar achteren dan de CAM in 4222quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:22 schreef wonton het volgende:
Tim heb je met 442 met de wingers gespeeld? Wil weten of het als 4222 spwwlt
Jammer dat het internet van Darksonic2 pas om 7 uur 's ochtends weer aan gaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:34 schreef DutchSL het volgende:
The game servers will be down for routine maintenance from 10/29/2013 06:00 AM to 10/29/2013 06:30 AM CET. We're sorry for the inconvenience.
Half zes opstaan voor de goejen deals dus
een half uurtje maar ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:34 schreef DutchSL het volgende:
The game servers will be down for routine maintenance from 10/29/2013 06:00 AM to 10/29/2013 06:30 AM CET. We're sorry for the inconvenience.
Ben dan wel altijd al wakkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:34 schreef DutchSL het volgende:
Ik mis magister. Blackboardquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef TBakkert het volgende:
Leraren die cijfers niet op magister zetten of toetsen niet op tijd nakijken.![]()
Ken ik niet. Magister lijkt me ook wel redelijk efficiënt, mits alle leraren er gewoon gebruik van maken.quote:
niet weten dat je toch een 10 hebtquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:40 schreef TBakkert het volgende:
Leraren die cijfers niet op magister zetten of toetsen niet op tijd nakijken.![]()
Dat word meer gamenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog 1100 goals te gaan tot mijn record.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Duits
jammer dat je de g'tjes versie doet
Dat soort shit hoeven wij niet. Ga toch weg Thorben.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest in de derde toen al een verslag van 20 kantjes in het Duits maken
Als je een goed examen wil maken moet je gewoon even af en toe (1 a 2 keer per week) een Duits artikel lezen van Der Spiegel online o.i.d. en even het journaal kijken. Gewoon een artikel kiezen dat je interessant vindt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat soort shit hoeven wij niet. Ga toch weg Thorben. [ afbeelding ]
Wij moeten alleen wel een hele hoop woorden leren en grammaticaregels voor het examen alvast. Moet wel zeggen dat die leraar de woorden goed heeft uitgezocht, zitten er veel tussen die je in het dagelijks leven vaak tegenkomt.
Is Duitse televisie kijken ook oké? Er zijn soms best leuke dingen bij ZDF.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een goed examen wil maken moet je gewoon even af en toe (1 a 2 keer per week) een Duits artikel lezen van Der Spiegel online o.i.d. en even het journaal kijken. Gewoon een artikel kiezen dat je interessant vindt.
Wat een gelul. Op de gehele middelbare school hoef je nooit, maar dan ook nooit een verslag van 20 kantjes te maken. Heel misschien bij je profielwerkstuk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest in de derde toen al een verslag van 20 kantjes in het Duits maken
Prima toch alleen een voetbalwedstrijd heeft weinig zin. Als je zo'n talkshow of docu kan volgen is het ideaal, dan zijn die luistertoetsen een eitje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is Duitse televisie kijken ook oké? Er zijn soms best leuke dingen bij ZDF.
Sowieso wel, meerdere keren (Duits, ANW, Maatschappijleer, Levo)quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat een gelul. Op de gehele middelbare school hoef je nooit, maar dan ook nooit een verslag van 20 kantjes te maken. Heel misschien bij je profielwerkstuk.
Thorben heeft zijn leven aan Duitsland toegewijd, hij maakt van Arsenal ook een Duitse teamquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een goed examen wil maken moet je gewoon even af en toe (1 a 2 keer per week) een Duits artikel lezen van Der Spiegel online o.i.d. en even het journaal kijken. Gewoon een artikel kiezen dat je interessant vindt.
Je uiteindelijk examen zijn ook dat soort teksten. Die verhaaltjes in schoolboeken slaan nergens op.
binnenkort ook van nederland maar die plannen zijn nog niet bekend gemaaktquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thorben heeft zijn leven aan Duitsland toegewijd, hij maakt van Arsenal ook een Duitse team
Regelafstand 12 ofzo?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso wel, meerdere keren (Duits, ANW, Maatschappijleer, Levo)
Nee. Bij profielorientatie ook trouwens, soort economie. Moest je een bedrijfsplan etc schrijven. Kreeg je ook wel 4 uur per week de tijd voor op schoolquote:
Mag ik helpen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
binnenkort ook van nederland maar die plannen zijn nog niet bekend gemaakt
Bruma wat dan jonge sukkel waarom vraag je dit uberhauptquote:
Ik zal het proberen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
minimaal een 9 als eindcijfer voor duits en het volkslied kunnen
Te veel CB's met 1 goal en de 0 gehoudenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef BDIL het volgende:
Benatia zou ook een IF kunnen krijgen. Gewonnen en de 0 gehouden met 10 man + goal line clearance.
Nog geen silver team gehad. Sorry dat ik naar een speler vraag in het fut forum.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bruma wat dan jonge sukkel waarom vraag je dit uberhaupt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |