Met clubs heeft ook af en toe iemand random lag. Sowieso faalt het want het ene potje heb je 2* skills en daarna weer 5 en daarna 3 etc (zelfde geldt voor weakfootquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik met Thad ook een keer..toen had ik nergens last van en hij had dikke button lag. De tegenstanders ook, dus ik was de enige die normaal kan spelen. Uiteindelijk gingen zij weg toen wij voor stonden
Ja moet ook nog avondeten... kan later vanavond wel . Of we proberen het nu gewoon nog een keer?quote:
beter gift je mij gewoon die pro boostsquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef wonton het volgende:
Oi ik ben level 93 dus heb bijnna alles. 19k per guft
fifa junkquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef wonton het volgende:
Oi ik ben level 93 dus heb bijnna alles. 19k per guft
stof moet je opzuigen johquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:23 schreef Reemi het volgende:
Ik moet 68 pagina's stof over wiskunde uitprintenGaat m'n inkt.
Balo, Di Natale, Montolivoquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:23 schreef Fuszy het volgende:
Ik zoek een leuk en goedkope driehoek ST - CAM (wide) en CDM, die met elkaar linken. Heb aan de linkerkant Cavani, Menez, matuidi.
ja even kijken danquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ... mja ik ga over kwartiertje eten dus doen later vnv wel.
El Sha had EA ook aangekondigd, is ook de posterboy van EA in Italië. Ze hebben niet gezegd dat ze het ook voor anderen doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik las het maar.
[ afbeelding ]
Onder El Shaa.
Oh sorry, dat had ik niet gelezenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Goedkoop. Ik heb 75k voor mijn hele team of je moet willen doneren.
xD ik zal het terugmailen naar mijn docentquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stof moet je opzuigen joh
hihaho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |