Zeker, vette groep, die rappers zijn niet eens echt uitzonderlijk goed, maar de totale sound is heerlijk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef SquashBanana het volgende:
Mensen hier die 'Het Verzet' kennen? Echt een top groep met een fijne oldschool hip hop sound
Klopt op Blabbermouth na, hij heeft wel echt een hoger niveau dan de rest. Maar de groep in zijn geheel weet gewoon zo'n chill 90's sfeertje neer te zetten. Heerlijk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:04 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Zeker, vette groep, die rappers zijn niet eens echt uitzonderlijk goed, maar de totale sound is heerlijk!
klopt jah, die gast is ziek. Ooit nog een feestje gehost waar Propo en Blabber een showtje gaven back in the days. Hele sterke live act ook!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:15 schreef SquashBanana het volgende:
[..]
Klopt op Blabbermouth na, hij heeft wel echt een hoger niveau dan de rest. Maar de groep in zijn geheel weet gewoon zo'n chill 90's sfeertje neer te zetten. Heerlijk!
Goeie shit
Muziek gaat fundamenteel altijd over money en bitches. Dat wist je toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
Tegen wie willen dat soort negers toch altijd bewijzen joh?
Grappig dat het gaat over 'koploper' zijn, maar dat hun manier van rappen a. allemaal dezelfde is, b. super trendvolgend is. Hoezo nieuwe trend, dit is de meest uitgeholde loopgraaf die je maar kan pakken als rapper. Niemand met een afwijkende of originele lyric, flow of delivery. Alles netjes binnen de lijntjes. Tis niet heel slecht ofzo, maar het verveelt wel heel snel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef Metaan het volgende:
Dikke release van vandaag uit Rotterdam. In 1 klap 30.000 views.
Ben het eigenlijk helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:39 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Grappig dat het gaat over 'koploper' zijn, maar dat hun manier van rappen a. allemaal dezelfde is, b. super trendvolgend is. Hoezo nieuwe trend, dit is de meest uitgeholde loopgraaf die je maar kan pakken als rapper. Niemand met een afwijkende of originele lyric, flow of delivery. Alles netjes binnen de lijntjes. Tis niet heel slecht ofzo, maar het verveelt wel heel snel.
Die 30k+ views zijn voor een droot deel vriendjes van en het heeft wss op Puna ofzo gestaan, een dergelijk draagvlak zie je vaak in dat genre. Ze zullen de 100k wss wel halen over een maand en daarna zakt het weg. Een classic is het iig zeker niet. Wel een leuke beat though, maar er had best wat afwisseling in gemogen voor een possecut van 6minuten.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef Metaan het volgende:
"Derde bedrijf"?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:08 schreef droommoord het volgende:
Is er eigenlijk al een datum bekend van het nieuwe album van Ty? hij heeft al wel een paar liedjes laten horen op de radio.
En meningen over de Nuance? staat nu op Luisterpaal en spotify, ik vind het wel lekker eigenlijk
Veel beter wordt het denk ik ook niet. Ik baal er wel van dat destijds eigenlijk te jong was en ik me er niet heel veel voor interesseerde, want ik zou dat met terugwerkende kracht graag eens meegemaakt hebben live, die tour. Later nog wel bij diverse andere optredens van ze geweest, maar ik denk toch dat veel beter dan BuitenWesten het niet meer wordt in Nederland.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef dimmak het volgende:
Ik vond vorige week de DVD weer van Buitenwesten. Wat heb ik weer even genoten zeg.
Aids.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef Metaan het volgende:
HEF is so wie so BAAS hoor. Moet zeggen dat Crooks me positief verrast met zijn flow en levering.quote:
Zoooo dat waren tijden, ik ben bij een aantal van die shows geweest toen, helemaal kapot. Dat was echt een ongekend hoogtepuntje qua nederlandse hiphop liveshows.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef dimmak het volgende:
Ik vond vorige week de DVD weer van Buitenwesten. Wat heb ik weer even genoten zeg.
Heb het nu aanstaan, haha dat is Macronizm, die ken ik nog wel van 'back in the day'. Die gast is ook al 15jaar bezig ofzo, relaxte dude en hij wordt wel steeds beter. Tot nu heb ik nog geen "wauw" track gehoord die ik vaak zou draaien, maar al met al best aardig. Sowieso gunnings voor die man.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:08 schreef droommoord het volgende:
En meningen over de Nuance? staat nu op Luisterpaal en spotify, ik vind het wel lekker eigenlijk
Onverstaanbaar ookquote:Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Damn, die Sjaak is ook een ouwe dikzak geworden.
Dat was hij altijd alquote:
nee. In geen velden of wegen. En dit nummer al helemaal niet.quote:
Duidelijk rap met een boaz achtige beatquote:Op zondag 24 november 2013 18:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee. In geen velden of wegen. En dit nummer al helemaal niet.
Tof nummer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:06 schreef KataStrofe het volgende:
Als Yes-R geen rap is is de Jeugd dat ook niet..
Je mag ervan vinden wat je wil, maar het is wel degelijk rap, geen discussie over mogelijk. Misschien niet helemaal hiphop, maar wel rap.
Over artiesten die ik niet kan uitstaan gesproken, hier de nieuwe Kraan. Ik mag hem niet, maar deze is wel hard, eerlijk is eerlijk.
Zo jammer dat die Sjaak redelijk onverstaanbaar blijft...quote:
Versta ook maar de helft, maar blijf het toch hard vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:48 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zo jammer dat die Sjaak redelijk onverstaanbaar blijft...
hier in groningen was hij erbij en werden de nodige oldskool tracks gepomptquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:29 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tof nummer.
Eind december naar Great Minds in Maassilo. Ik hoop dat Rico er ook bij is en er nog wat Opgezwolle klassiekers voorbij komen
Dubstep vind ik wel vet, maar dan moet het wel passen bij de rapperquote:Op maandag 2 december 2013 14:33 schreef KataStrofe het volgende:
Ik snap het wel hoor, ik heb zelf echt een hekel aan die boaz-achtige-bliepjes-beats en nu is het nog hip ook, dus doet iedereen ineens niks anders meer.
Was een jaar terug ook met dubstep beats, precies hetzelfde verhaal, vond ik ook niks. Prima dat artiesten experimenteren hoor, maar kutmuziek blijft kutmuziek, ook al blehrt je lievelingsartiest eroverheen.
Het past niet bij hem. Daarbij is hij ook nog eens 35, dus dat gaat al helemaal mank.quote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef Metaan het volgende:
Merkwaardig dat ''fans'' altijd zo nerveus worden als de artiest in kwestie vreemdgaat met een stijl.
Ik heb hem dan toch maar even geluisterd....quote:Op maandag 2 december 2013 01:57 schreef Metaan het volgende:
Opvallend dat de nieuwe Gers Pardoel na een week pas op 80.000 kliks staat..
Terwijl het toch weer aangenaam wegluistert..
op zijn album staan wel een paar inhoudelijk goede tracks. Maar zijn singles zijn vrij erbarmelijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:04 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik heb hem dan toch maar even geluisterd....![]()
![]()
![]()
De tering zeg hey, wat een grafnummer. Die tekst, sjiiiiiiit. Alle clichés in één track. "ik ben geen dief, maar ik steel de show", "meer woorden dan van Dale, "lampen [..] kan je zien hoeveel ik shine". BAH!!
[hiphop opa] als je dat vroeger deed op een open mic kreeg je een barkruk op je bakkes!! [/hiphop opa]
Bij 'Ik neem je Mee' ging de hiphopwereld al haten, maar toen gaf ik hem nog het voordeel van de twijfel. Het leek me een oprechte jongen die gewoon dat soort poppy muziek wilde maken. Maar dit is gewoon goedkoop hitfabriekje spelen a la Bolland&Bolland. Hij doet zn best niet eens. Sorry Gers, exit voor mij.
Vind ik toch al jaren een interessante rapper. Uit het hart en van de straat.quote:
nicequote:Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef videonatic het volgende:
http://www.puna.nl/2014/0(...)rulle-michael-bryan/
deze vind ik wel tof
Heeft niemand dan door hoe slecht dit is? Niet het nummer zelf hoor, dat is een prachtig dertien in een dozijn hitje, alles klopt, niet mijn ding, maar luistert lekker weg. de producers hebben weer een prachtig kleurplaatje ingeleverd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:37 schreef Metaan het volgende:
50.000 keer bekeken op de eerste dag. Wooow
Misschien nu al de grootste hit in Nederland voor 2014. Zou vroeg zijn. Maar wat is ie allejezus mooi en pakkend!
Ronnie Flex - Zusje ft. Mr. Polska
Ik vind het gewoon een lekker nummer, lyrics gaan inderdaad nergens over, maar dat boeit mij niet altijd even veel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Heeft niemand dan door hoe slecht dit is? Niet het nummer zelf hoor, dat is een prachtig dertien in een dozijn hitje, alles klopt, niet mijn ding, maar luistert lekker weg. de producers hebben weer een prachtig kleurplaatje ingeleverd.
Maar die Ronnie Flex zelf, wat is het nou wat hij heeft waar mensen zo warm van worden? Hij kan niet zingen, niet rappen, dus doet ie iets ertussenin met teksten die elke 12jarige nog wel uit zn pen krijgt als ie een half uurtje zn best doet. Ook niet echt moves waarvan ik zeg "wauw". Ik gun hem best zn succes hoor, ik snap alleen het alleen niet..
Het nummer is inderdaad op zich weinig mis mee. Ik vind hem alleen zo inwisselbaar. Maar goed, dat is natuurlijk altijd al een beetje geweest met popmuziek. Misschien word ik gewoon een chagrijnige ouwe zakquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lekker nummer, lyrics gaan inderdaad nergens over, maar dat boeit mij niet altijd even veel.
Heb ik ook soms hoor, maar gewoon lekkere domme beukmuziek is ook wel eens leuk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:37 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Het nummer is inderdaad op zich weinig mis mee. Ik vind hem alleen zo inwisselbaar. Maar goed, dat is natuurlijk altijd al een beetje geweest met popmuziek. Misschien word ik gewoon een chagrijnige ouwe zak
Ik gooi het ook maar op mijn leeftijd, kan echt niet luisteren naar al die stuiterhouse rap.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:37 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Het nummer is inderdaad op zich weinig mis mee. Ik vind hem alleen zo inwisselbaar. Maar goed, dat is natuurlijk altijd al een beetje geweest met popmuziek. Misschien word ik gewoon een chagrijnige ouwe zak
De statistieken dan maar:quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Heeft niemand dan door hoe slecht dit is? Niet het nummer zelf hoor, dat is een prachtig dertien in een dozijn hitje, alles klopt, niet mijn ding, maar luistert lekker weg. de producers hebben weer een prachtig kleurplaatje ingeleverd.
Maar die Ronnie Flex zelf, wat is het nou wat hij heeft waar mensen zo warm van worden? Hij kan niet zingen, niet rappen, dus doet ie iets ertussenin met teksten die elke 12jarige nog wel uit zn pen krijgt als ie een half uurtje zn best doet. Ook niet echt moves waarvan ik zeg "wauw". Ik gun hem best zn succes hoor, ik snap alleen het alleen niet..
Kerel, die gasten weten zelf ook wel dat t slecht is. Ik kan me niet voorstellen dat ze zichzelf serieus nemen, dat hoor je aan alles bij die hele Boaz crew. Ze lachen zich alleen we de ballen uit de broek als ze hun bankrekening zien, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
het boekje zit er gewoon in alleen op de CD en op de cover staat helemaal niets, het is gewoon helemaal zwartquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:48 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb daar de limited van, maar ik gok dat het gewoon een hardcover case zonder boekje is
nice, zal wel goed zijn, de uitgave van 2008 ziet er in ieder geval niet zo uit als die van mij, zal wel de uitgave van 2006 zijn, die kan ik toch nergens vindenquote:
op dit moment bezig in tivoli als ik me niet vergis, jammer dat ik niet kon.. belooft wat dat albumquote:
Staan best een paar toffe nummers op. Benieuwd naar het album.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:05 schreef ShinobizWinter het volgende:
Heeft iemand de EP 'Gebouwd Voor Dit' al beluisterd?
iTunes en spotify ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:05 schreef KraantjeFappie het volgende:
Dat album valt toch alleen bij hem persoonlijk op te halen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:35 schreef Norrage het volgende:
Hey tof topicNederlandse hiphop zo sterk. Highlight is Freez & ART dit jaar
Heb een lange tijd geen Nederhop gevolgd, maar kijk wel uit naar Feis zijn album!quote:
013 representquote:
Ik ook, Akwasi is een eindbaas eerste klas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:53 schreef Catch22- het volgende:
Akwasi – Daar Ergens
Nu het volledige album uit. Ik vind het lekker
Akwasiquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:54 schreef KraantjeFappie het volgende:
[..]
Ik ook, Akwasi is een eindbaas eerste klas.
Rico, Typhoon, Freez, Akwasi, we worden dit jaar verwend met onwijs goede nederlandse hiphopquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:54 schreef KraantjeFappie het volgende:
[..]
Ik ook, Akwasi is een eindbaas eerste klas.
Eerder OUDhop eigenlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Rico, Typhoon, Freez, Akwasi, we worden dit jaar verwend met onwijs goede nederlandse hiphop
Wat is dat met al die "gangs" tegenwoordig? Maar één ding beschrijft dit:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Eerder OUDhop eigenlijk
Dit is de Bokoesam
En de nieuwe Pardoel:
quote:
je plaatje doet me denken aan de cover van kohfie konneckt, express? Viel me al eens eerder op ergensquote:
Niet bewust, ff opgezocht en lijkt er wel wat op ja. Maar nee dusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef droommoord het volgende:
[..]
je plaatje doet me denken aan de cover van kohfie konneckt, express? Viel me al eens eerder op ergens
great minds is toch ook via topnotch? Winne, jiggy en sticks zou ik nou niet als rolex-rappers omschrijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:11 schreef droommoord het volgende:
neemt topnotch eigenlijk nog intelligente raptalenten aan, die over dingen nadenken, en niet braggen over hun rolex?
ook geluisterd? Als we het toch over Amersfoortse kwaliteits-nederhop hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet bewust, ff opgezocht en lijkt er wel wat op ja. Maar nee dus
JaWat! misschienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:24 schreef droommoord het volgende:
[..]
ook geluisterd? Als we het toch over Amersfoortse kwaliteits-nederhop hebben
En op dat andere, ja klopt Great Minds, Typhoon. Maar heb sinds het aannemen van Fresku (2012 ofzo) geen een rapper van kwaliteit erbij zien komen. Alleen maar van die irritante rappertjes die denken dat ze het hebben gemaakt. Of zouden ze er gewoon niet meer zijn in Nederland?
de spoeling is vrij dun idd. En kees lijkt wel iedereen te tekenen die maar wilquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:24 schreef droommoord het volgende:
[..]
ook geluisterd? Als we het toch over Amersfoortse kwaliteits-nederhop hebben
En op dat andere, ja klopt Great Minds, Typhoon. Maar heb sinds het aannemen van Fresku (2012 ofzo) geen een rapper van kwaliteit erbij zien komen. Alleen maar van die irritante rappertjes die denken dat ze het hebben gemaakt. Of zouden ze er gewoon niet meer zijn in Nederland?
Ut Zwarte Aap is alweer van 2005..was toen wel Topnotch ja. Maar die zat er dus al. Daarna ook amper nog iets van gehoord eigenlijkquote:
Ja, dit bedoel ik dus. Die nieuwe rappers zoals Lijpe, D-Double, Cho etc. Dit is wat mij betreft niet goed genoeg voor topnotch, dat zou alleen de echte kwaliteit moeten zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de spoeling is vrij dun idd. En kees lijkt wel iedereen te tekenen die maar wil
Er is niemand negatief hier op KK, maar omdat jij het ook leuk vind nog een klassiekertjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Niet haten op Khoffie Konnect.
De nieuwe jongens hangen op beat en levering en soms nog een leuke video. Ik vind de rijms vaak het mindere gedeelte. Maar niet omdat het voor mij politiek correcte kletspraat moet zijn, zeker niet...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef droommoord het volgende:
Jawat is inderdaad al weer een hele tijd terug, vond hem ook geen fantastische rapper (live was hij wel machtig).
[..]
Ja, dit bedoel ik dus. Die nieuwe rappers zoals Lijpe, D-Double, Cho etc. Dit is wat mij betreft niet goed genoeg voor topnotch, dat zou alleen de echte kwaliteit moeten zijn
Kees is gewoon op zoek naar artiesten die meer dan een miljoen views weg kunnen zetten. Als dat binnen een jaartje niet lukt ben je snel weer weg bij hem hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En kees lijkt wel iedereen te tekenen die maar wil
Ark is nog veel triester dan topnotch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ark, de redder van Nederhop!
niet haten op Peter Blomquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:34 schreef droommoord het volgende:
[..]
je kunt naar zn schilderijtjes kijken
Ik vind het programma op zich niet heel geweldig. Maar als er een interessante rapper langskomt vind ik het prima te kijken, vaak komt er dan ook een leuke track uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Kermit. het volgende:
Fit is een goede zanger/rapper, zijn album grijs gedraaid. Vind ABOVT wel een saai programma na al die seizoenen en de makers zoeken teveel de tegenstellingen op. Ach ja, het blijf tv.
ja en typhoon stottert, misschien moet hij ook maar eens stoppenquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Fit slist. Niks mis mee, maar dan moet je niet iets gaan doen waarbij je stem als werk gebruikt wordt.
niet echt een goede vergelijking idd, ik vind de slis van Fit trouwens totaal niet storend, het geeft hem iets eigens. Net zoals een zanger met een vieze rokersstem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Typhoon hoor je toch niet stotteren in zijn rap
http://www.musicmeter.nl/album/349826quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:51 schreef AllesisvoorBassie het volgende:
Heeft Fit ook een album uit?
*Heeft geen idee of dit serieus is*quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:20 schreef riazop het volgende:
Albums, albums, dat is toch meer iets van de oude muziek-industrie voor oude witte mannen?
Ondertussen de nieuwe Ronnie Flex. Heerlijk:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:08 schreef droommoord het volgende:
Ik kwam vandaag sticks tegen in de supermarkt. Was zo in de war en zenuwachtig dat er alleen een awkward hoi uit kwamMijn grote held.
heb ik eens gehad met delic bij de pindakaasquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:08 schreef droommoord het volgende:
Ik kwam vandaag sticks tegen in de supermarkt. Was zo in de war en zenuwachtig dat er alleen een awkward hoi uit kwamMijn grote held.
Klinkt meer als Rapper Sjors dit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb ik eens gehad met delic bij de pindakaas
ja oké ik nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:31 schreef droommoord het volgende:
Heb er vandaag al 3x op afgetrokken
Ik kwam HEF vorig jaar tegen op een gangbang.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:08 schreef droommoord het volgende:
Ik kwam vandaag sticks tegen in de supermarkt.
"waggie gehuurd van me laatste centen" "heb de sleutels van de waggie van een chick die ik pas net ken".quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik kwam HEF vorig jaar tegen op een gangbang.
quote:Stairway to Heaven
In de Stairway organiseren we een nacht vol Hiphop en House. Rico & Sticks zullen een exclusief optreden verzorgen. Zij zullen het beste uit hun oude en nieuwe repertoire ten gehore brengen! Hierbij worden zij ondersteund door Utrechts trots; Stropstrikkers.
de 19equote:
Kijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:05 schreef droommoord het volgende:
[..]
de 19e
https://www.facebook.com/(...)hZjJlOGU0MjRiMjU2In0
5 vd 10 euro gaat naar het goede doel, zeker de moeite waard dus
Er zijn 2 hip-hop artiesten en 2 house, dus ik denk dat hip-hop eerst komt, zou zomaar kunnen dat Rico & Sticks al voor 12en klaar zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:08 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Kijk![]()
Ff kijken of ik het haal qua OV, laatste trein gaat om 00.07 al namelijk en lijkt me niet dat Ri en Sticks al om 21.00 beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
Sorry, maar hier knelt mijn prostaat van af.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:20 schreef riazop het volgende:
Albums, albums, dat is toch meer iets van de oude muziek-industrie voor oude witte mannen?
Ondertussen de nieuwe Ronnie Flex. Heerlijk:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:58 schreef droommoord het volgende:
[..]
Er zijn 2 hip-hop artiesten en 2 house, dus ik denk dat hip-hop eerst komt, zou zomaar kunnen dat Rico & Sticks al voor 12en klaar zijn.
Thanks voor 't aanbod maar is niet heel handig aangezien ik de dag erna wel gewoon moet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ ik ben niet alleen. Maar 't gaat goedkomen iig. Heb Rico voor 't laatst gezien in Rotterdam in juni '14 en Sticks/Greatminds pas in december nog 6 maanden daarvoor. 't Wordt weer eens tijd
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
daarbij is Sticks+Rico meer waard dan beiden los.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:51 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Thanks voor 't aanbod maar is niet heel handig aangezien ik de dag erna wel gewoon moet werken+ ik ben niet alleen. Maar 't gaat goedkomen iig. Heb Rico voor 't laatst gezien in Rotterdam in juni '14 en Sticks/Greatminds pas in december nog 6 maanden daarvoor. 't Wordt weer eens tijd
Leuk Metaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik kwam HEF vorig jaar tegen op een gangbang.
So wie so een beetje kansloos dat een grote rapper bij aan lager wal geraakte rockers gaat zitten #jammerquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:54 schreef kalinhos het volgende:
Iemand Jiggy gezien bij Ali B op Volle Toeren vanvaond?
Mee eens, had veel meer Jiggel verwacht. Sticks & Winne hadden de mooiste versiesquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Een van de weinige keren dat ik beide nummers volkomen kut vond.
Metaan achtige postquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:28 schreef riazop het volgende:
Ene NIVI maakt de 37e remix van Cho's Misschien wel he?
Het orgineel op 1.100.000 kliks in een maand.quote:
ik dacht dat het kijks wasquote:Op zondag 1 februari 2015 22:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Het orgineel op 1.100.000 kliks in een maand.
En daarmee de populairste plaat in Nederland over januari!
Naast Winne en Sticks, vind ik de versies van Nino en RBDjan ook wel tof.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:31 schreef droommoord het volgende:
[..]
Mee eens, had veel meer Jiggel verwacht. Sticks & Winne hadden de mooiste versies
Jiggy is ook redelijk arrogant. Sinds ik hem volg op twitter word ik ook helemaal gek van die man. (buiten dat heeft ie wel een paar heerlijke tracks gemaakt)quote:Op maandag 2 februari 2015 12:09 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Naast Winne en Sticks, vind ik de versies van Nino en RBDjan ook wel tof.
Die verse van Jiggy vond ik wel oké, jammer want hij zei dat hij het mooiste liedje wilde maken van ABOVT.
Haha ik vind dat wel leuk aan hem, vooral omdat hij 't ook wel waar maakt met z'n teksten. Maar ik begrijp dat 't soms te kan zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:03 schreef droommoord het volgende:
[..]
Jiggy is ook redelijk arrogant. Sinds ik hem volg op twitter word ik ook helemaal gek van die man. (buiten dat heeft ie wel een paar heerlijke tracks gemaakt)
Vind 't wel een lekkere track! Cho is goed bezig.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Het orgineel op 1.100.000 kliks in een maand.
En daarmee de populairste plaat in Nederland over januari!
Ze zijn een paar jaar geleden van naam veranderd. Hebben nog steeds te weinig succes, maar af en toe komt er een bijzonder lekker nummer door. Deze bv:quote:
zwaar triest imoquote:
quote:
Is dat ook Colombiaanse Bloedgroep, met Juizeisdenaam?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze zijn een paar jaar geleden van naam veranderd. Hebben nog steeds te weinig succes, maar af en toe komt er een bijzonder lekker nummer door. Deze bv:
Kern Koppen - Noem Me Een Man
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef nelisb het volgende:
27 maart opgezwolle show hedon Zwolle.
Hier ook! 4 stuks.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:06 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb kaartjes
Beide shows binnen no time uitverkocht
Nice. Tweede show heb ikquote:
Damn. Maar dit mag je niet missen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:32 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb kaartjes voor vrijdagVanaf 9.45 op mn pc en laptop gef5'd en zowaar gelukt. Wel een teringeind rijden (145km enkele reis) maar ach
met Rico mag het. Ik zou hem terug kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:14 schreef droommoord het volgende:
(dat we hier alleen over abovt praten zegt genoeg over de nederhop van dit moment)
Slechtste nummer van The Opposites.quote:
mee eens, nederlandse rapper met de beste delivery en flow. Jammer dat ie met die reggae shit bezig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met Rico mag het. Ik zou hem terug kijken.
ik vind dat wel tof. Sowieso tof als een artiest doet wat hij tof vindt en niet wat commercieel handig isquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:30 schreef droommoord het volgende:
[..]
mee eens, nederlandse rapper met de beste delivery en flow. Jammer dat ie met die reggae shit bezig.
zit wat in, maar mij begeert het nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vind dat wel tof. Sowieso tof als een artiest doet wat hij tof vindt en niet wat commercieel handig is
Voor mijn gevoel hadden we het laatst nog over hem hier..quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:46 schreef Apparently het volgende:
Is iemand hier bekent met Ares? Zit een jaartje bij topnotch, heeft een dope album gedropt, en is echt heel goed en anders dan de rest. Als je hem niet kent moet je hem zeker checken
Ik vind het helemaal niks.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:10 schreef Kermit. het volgende:
Leuk project van TopNotch, ze zitten nu in Schiermonnikoog met rappers en producers. Hier te volgen: http://puna.nl/live/
Inderdaad treurnis waar is die oude shit gebleven man :squote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks.
Ljjpe
Ares
Monsif
Etc
Triest zooi bij topnotch tegenwoordig.
Ares en Monsif maken daar beats, Lijpe en andere ghetto rappers trekken ook niet mijn aandacht. Tijdens de eerste dagen waren Lil Kleine, Ronnie Flex en Jonna Fraser wel in het huis, deze rappers vind ik wel goed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ljjpe
Ares
Monsif
Etc
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:46 schreef Apparently het volgende:
Is iemand hier bekent met Ares? Zit een jaartje bij topnotch, heeft een dope album gedropt, en is echt heel goed en anders dan de rest. Als je hem niet kent moet je hem zeker checken
Ik dig dit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef glasshole het volgende:
Nieuw album van Mr. Polska - $noller
Check het op http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums.html
Je wordt oud.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ljjpe
Ares
Monsif
Etc
Same herequote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:57 schreef Catch22- het volgende:
Ik smoke al een tijdje niet meer, maar als ik deze hoor krijg ik zin om een fakkel te vouwen
Mr. Polska oneindigequote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef glasshole het volgende:
Nieuw album van Mr. Polska - $noller
Check het op http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums.html
/carequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mr polska is een schande voor polen
Voor Nederlanders daarentegen....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eindstand wint pool van het jaar award (oftewel gap, je weet niks)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lachwekkende awardquote:Op zondag 15 februari 2015 13:24 schreef videonatic het volgende:
[..]
Eindstand wint pool van het jaar award (oftewel gap, je weet niks)
Kwam ook genoeg oud werk langs. Z'n band is echt weergaloos. En hij weet het publiek onwijs goed mee te krijgen. Zoveel energie zie je niet vaak.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:11 schreef kalinhos het volgende:
Ik de week ervoor. Vond ook dat de show met 2uur ook echt lang duurde gewoon. Zie je niet vaak bij hiphop
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lachwekkende award
Topnummerquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef riazop het volgende:
Ik zie Polska meer als die jongen van Gustav
de views voor dit meesterwerkje blijven komen. 2 miljoen nu. Lijkt me terecht.
Dat gehardstyle is maar 1/3 van de plaat he.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben die nieuwe Polska aan het luisteren. Ik ben gewoon te oud. Ik snap die blije kut hardstyle niet en dit ook niet. Blije huppelschijt. Als je hard wil ga je hard. Probleem is natuurlijk dat elke generatie zich af willen zetten tegen de vorige. En harder dan de generatie hiervoor kan niet.
Oh wacht. Nummer 3 heeft wel een lekkere garage-beat. Craig David, kom er maar in!
29e zie ik ze in hedon, zin inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef droommoord het volgende:
Cross-post + kick
Rico & Sticks in utrecht gister![]()
die mannen zijn bazen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:56 schreef droommoord het volgende:
[..]
http://www.hiphopinjesmoe(...)generatie-producers/
je grote held
Die brownie is echt een vreemde vent inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:22 schreef kalinhos het volgende:
Ali is vaak de mindere in die stukjes, vind ik. Alsnog vind ik het best een tof programma, maar zijn ze nu wel aardig door alle artiesten heen.
Het mooiste vond ik nog die Brownie, die gewoon op zn gemakkie met stropdas en daaroverheen dat United jack zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |