quote:
Is dat ook Colombiaanse Bloedgroep, met Juizeisdenaam?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze zijn een paar jaar geleden van naam veranderd. Hebben nog steeds te weinig succes, maar af en toe komt er een bijzonder lekker nummer door. Deze bv:
Kern Koppen - Noem Me Een Man
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:02 schreef nelisb het volgende:
27 maart opgezwolle show hedon Zwolle.
Hier ook! 4 stuks.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:06 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb kaartjes
Beide shows binnen no time uitverkocht
Nice. Tweede show heb ikquote:
Damn. Maar dit mag je niet missen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:32 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb kaartjes voor vrijdagVanaf 9.45 op mn pc en laptop gef5'd en zowaar gelukt. Wel een teringeind rijden (145km enkele reis) maar ach
met Rico mag het. Ik zou hem terug kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:14 schreef droommoord het volgende:
(dat we hier alleen over abovt praten zegt genoeg over de nederhop van dit moment)
Slechtste nummer van The Opposites.quote:
mee eens, nederlandse rapper met de beste delivery en flow. Jammer dat ie met die reggae shit bezig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met Rico mag het. Ik zou hem terug kijken.
ik vind dat wel tof. Sowieso tof als een artiest doet wat hij tof vindt en niet wat commercieel handig isquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:30 schreef droommoord het volgende:
[..]
mee eens, nederlandse rapper met de beste delivery en flow. Jammer dat ie met die reggae shit bezig.
zit wat in, maar mij begeert het nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vind dat wel tof. Sowieso tof als een artiest doet wat hij tof vindt en niet wat commercieel handig is
Voor mijn gevoel hadden we het laatst nog over hem hier..quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:46 schreef Apparently het volgende:
Is iemand hier bekent met Ares? Zit een jaartje bij topnotch, heeft een dope album gedropt, en is echt heel goed en anders dan de rest. Als je hem niet kent moet je hem zeker checken
Ik vind het helemaal niks.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:10 schreef Kermit. het volgende:
Leuk project van TopNotch, ze zitten nu in Schiermonnikoog met rappers en producers. Hier te volgen: http://puna.nl/live/
Inderdaad treurnis waar is die oude shit gebleven man :squote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks.
Ljjpe
Ares
Monsif
Etc
Triest zooi bij topnotch tegenwoordig.
Ares en Monsif maken daar beats, Lijpe en andere ghetto rappers trekken ook niet mijn aandacht. Tijdens de eerste dagen waren Lil Kleine, Ronnie Flex en Jonna Fraser wel in het huis, deze rappers vind ik wel goed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ljjpe
Ares
Monsif
Etc
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:46 schreef Apparently het volgende:
Is iemand hier bekent met Ares? Zit een jaartje bij topnotch, heeft een dope album gedropt, en is echt heel goed en anders dan de rest. Als je hem niet kent moet je hem zeker checken
Ik dig dit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef glasshole het volgende:
Nieuw album van Mr. Polska - $noller
Check het op http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums.html
Je wordt oud.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ljjpe
Ares
Monsif
Etc
Same herequote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:57 schreef Catch22- het volgende:
Ik smoke al een tijdje niet meer, maar als ik deze hoor krijg ik zin om een fakkel te vouwen
Mr. Polska oneindigequote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef glasshole het volgende:
Nieuw album van Mr. Polska - $noller
Check het op http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums.html
/carequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mr polska is een schande voor polen
Voor Nederlanders daarentegen....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eindstand wint pool van het jaar award (oftewel gap, je weet niks)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lachwekkende awardquote:Op zondag 15 februari 2015 13:24 schreef videonatic het volgende:
[..]
Eindstand wint pool van het jaar award (oftewel gap, je weet niks)
Kwam ook genoeg oud werk langs. Z'n band is echt weergaloos. En hij weet het publiek onwijs goed mee te krijgen. Zoveel energie zie je niet vaak.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:11 schreef kalinhos het volgende:
Ik de week ervoor. Vond ook dat de show met 2uur ook echt lang duurde gewoon. Zie je niet vaak bij hiphop
quote:Op zondag 15 februari 2015 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lachwekkende award
Topnummerquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:23 schreef riazop het volgende:
Ik zie Polska meer als die jongen van Gustav
de views voor dit meesterwerkje blijven komen. 2 miljoen nu. Lijkt me terecht.
Dat gehardstyle is maar 1/3 van de plaat he.quote:Op donderdag 19 februari 2015 15:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben die nieuwe Polska aan het luisteren. Ik ben gewoon te oud. Ik snap die blije kut hardstyle niet en dit ook niet. Blije huppelschijt. Als je hard wil ga je hard. Probleem is natuurlijk dat elke generatie zich af willen zetten tegen de vorige. En harder dan de generatie hiervoor kan niet.
Oh wacht. Nummer 3 heeft wel een lekkere garage-beat. Craig David, kom er maar in!
29e zie ik ze in hedon, zin inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef droommoord het volgende:
Cross-post + kick
Rico & Sticks in utrecht gister![]()
die mannen zijn bazen
quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:56 schreef droommoord het volgende:
[..]
http://www.hiphopinjesmoe(...)generatie-producers/
je grote held
Die brownie is echt een vreemde vent inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2015 11:22 schreef kalinhos het volgende:
Ali is vaak de mindere in die stukjes, vind ik. Alsnog vind ik het best een tof programma, maar zijn ze nu wel aardig door alle artiesten heen.
Het mooiste vond ik nog die Brownie, die gewoon op zn gemakkie met stropdas en daaroverheen dat United jack zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |