quote:
je plaatje doet me denken aan de cover van kohfie konneckt, express? Viel me al eens eerder op ergensquote:
Niet bewust, ff opgezocht en lijkt er wel wat op ja. Maar nee dusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef droommoord het volgende:
[..]
je plaatje doet me denken aan de cover van kohfie konneckt, express? Viel me al eens eerder op ergens
great minds is toch ook via topnotch? Winne, jiggy en sticks zou ik nou niet als rolex-rappers omschrijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:11 schreef droommoord het volgende:
neemt topnotch eigenlijk nog intelligente raptalenten aan, die over dingen nadenken, en niet braggen over hun rolex?
ook geluisterd? Als we het toch over Amersfoortse kwaliteits-nederhop hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet bewust, ff opgezocht en lijkt er wel wat op ja. Maar nee dus
JaWat! misschienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:24 schreef droommoord het volgende:
[..]
ook geluisterd? Als we het toch over Amersfoortse kwaliteits-nederhop hebben
En op dat andere, ja klopt Great Minds, Typhoon. Maar heb sinds het aannemen van Fresku (2012 ofzo) geen een rapper van kwaliteit erbij zien komen. Alleen maar van die irritante rappertjes die denken dat ze het hebben gemaakt. Of zouden ze er gewoon niet meer zijn in Nederland?
de spoeling is vrij dun idd. En kees lijkt wel iedereen te tekenen die maar wilquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:24 schreef droommoord het volgende:
[..]
ook geluisterd? Als we het toch over Amersfoortse kwaliteits-nederhop hebben
En op dat andere, ja klopt Great Minds, Typhoon. Maar heb sinds het aannemen van Fresku (2012 ofzo) geen een rapper van kwaliteit erbij zien komen. Alleen maar van die irritante rappertjes die denken dat ze het hebben gemaakt. Of zouden ze er gewoon niet meer zijn in Nederland?
Ut Zwarte Aap is alweer van 2005..was toen wel Topnotch ja. Maar die zat er dus al. Daarna ook amper nog iets van gehoord eigenlijkquote:
Ja, dit bedoel ik dus. Die nieuwe rappers zoals Lijpe, D-Double, Cho etc. Dit is wat mij betreft niet goed genoeg voor topnotch, dat zou alleen de echte kwaliteit moeten zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de spoeling is vrij dun idd. En kees lijkt wel iedereen te tekenen die maar wil
Er is niemand negatief hier op KK, maar omdat jij het ook leuk vind nog een klassiekertjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Niet haten op Khoffie Konnect.
De nieuwe jongens hangen op beat en levering en soms nog een leuke video. Ik vind de rijms vaak het mindere gedeelte. Maar niet omdat het voor mij politiek correcte kletspraat moet zijn, zeker niet...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef droommoord het volgende:
Jawat is inderdaad al weer een hele tijd terug, vond hem ook geen fantastische rapper (live was hij wel machtig).
[..]
Ja, dit bedoel ik dus. Die nieuwe rappers zoals Lijpe, D-Double, Cho etc. Dit is wat mij betreft niet goed genoeg voor topnotch, dat zou alleen de echte kwaliteit moeten zijn
Kees is gewoon op zoek naar artiesten die meer dan een miljoen views weg kunnen zetten. Als dat binnen een jaartje niet lukt ben je snel weer weg bij hem hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En kees lijkt wel iedereen te tekenen die maar wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |