Dubstep vind ik wel vet, maar dan moet het wel passen bij de rapperquote:Op maandag 2 december 2013 14:33 schreef KataStrofe het volgende:
Ik snap het wel hoor, ik heb zelf echt een hekel aan die boaz-achtige-bliepjes-beats en nu is het nog hip ook, dus doet iedereen ineens niks anders meer.
Was een jaar terug ook met dubstep beats, precies hetzelfde verhaal, vond ik ook niks. Prima dat artiesten experimenteren hoor, maar kutmuziek blijft kutmuziek, ook al blehrt je lievelingsartiest eroverheen.
Het past niet bij hem. Daarbij is hij ook nog eens 35, dus dat gaat al helemaal mank.quote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef Metaan het volgende:
Merkwaardig dat ''fans'' altijd zo nerveus worden als de artiest in kwestie vreemdgaat met een stijl.
Ik heb hem dan toch maar even geluisterd....quote:Op maandag 2 december 2013 01:57 schreef Metaan het volgende:
Opvallend dat de nieuwe Gers Pardoel na een week pas op 80.000 kliks staat..
Terwijl het toch weer aangenaam wegluistert..
op zijn album staan wel een paar inhoudelijk goede tracks. Maar zijn singles zijn vrij erbarmelijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:04 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik heb hem dan toch maar even geluisterd....![]()
![]()
![]()
De tering zeg hey, wat een grafnummer. Die tekst, sjiiiiiiit. Alle clichés in één track. "ik ben geen dief, maar ik steel de show", "meer woorden dan van Dale, "lampen [..] kan je zien hoeveel ik shine". BAH!!
[hiphop opa] als je dat vroeger deed op een open mic kreeg je een barkruk op je bakkes!! [/hiphop opa]
Bij 'Ik neem je Mee' ging de hiphopwereld al haten, maar toen gaf ik hem nog het voordeel van de twijfel. Het leek me een oprechte jongen die gewoon dat soort poppy muziek wilde maken. Maar dit is gewoon goedkoop hitfabriekje spelen a la Bolland&Bolland. Hij doet zn best niet eens. Sorry Gers, exit voor mij.
Vind ik toch al jaren een interessante rapper. Uit het hart en van de straat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |