Ark is nog veel triester dan topnotch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ark, de redder van Nederhop!
niet haten op Peter Blomquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:34 schreef droommoord het volgende:
[..]
je kunt naar zn schilderijtjes kijken
Ik vind het programma op zich niet heel geweldig. Maar als er een interessante rapper langskomt vind ik het prima te kijken, vaak komt er dan ook een leuke track uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Kermit. het volgende:
Fit is een goede zanger/rapper, zijn album grijs gedraaid. Vind ABOVT wel een saai programma na al die seizoenen en de makers zoeken teveel de tegenstellingen op. Ach ja, het blijf tv.
ja en typhoon stottert, misschien moet hij ook maar eens stoppenquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Fit slist. Niks mis mee, maar dan moet je niet iets gaan doen waarbij je stem als werk gebruikt wordt.
niet echt een goede vergelijking idd, ik vind de slis van Fit trouwens totaal niet storend, het geeft hem iets eigens. Net zoals een zanger met een vieze rokersstem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Typhoon hoor je toch niet stotteren in zijn rap
http://www.musicmeter.nl/album/349826quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:51 schreef AllesisvoorBassie het volgende:
Heeft Fit ook een album uit?
*Heeft geen idee of dit serieus is*quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:20 schreef riazop het volgende:
Albums, albums, dat is toch meer iets van de oude muziek-industrie voor oude witte mannen?
Ondertussen de nieuwe Ronnie Flex. Heerlijk:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:08 schreef droommoord het volgende:
Ik kwam vandaag sticks tegen in de supermarkt. Was zo in de war en zenuwachtig dat er alleen een awkward hoi uit kwamMijn grote held.
heb ik eens gehad met delic bij de pindakaasquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:08 schreef droommoord het volgende:
Ik kwam vandaag sticks tegen in de supermarkt. Was zo in de war en zenuwachtig dat er alleen een awkward hoi uit kwamMijn grote held.
Klinkt meer als Rapper Sjors dit.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb ik eens gehad met delic bij de pindakaas
ja oké ik nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:31 schreef droommoord het volgende:
Heb er vandaag al 3x op afgetrokken
Ik kwam HEF vorig jaar tegen op een gangbang.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:08 schreef droommoord het volgende:
Ik kwam vandaag sticks tegen in de supermarkt.
"waggie gehuurd van me laatste centen" "heb de sleutels van de waggie van een chick die ik pas net ken".quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik kwam HEF vorig jaar tegen op een gangbang.
quote:Stairway to Heaven
In de Stairway organiseren we een nacht vol Hiphop en House. Rico & Sticks zullen een exclusief optreden verzorgen. Zij zullen het beste uit hun oude en nieuwe repertoire ten gehore brengen! Hierbij worden zij ondersteund door Utrechts trots; Stropstrikkers.
de 19equote:
Kijkquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:05 schreef droommoord het volgende:
[..]
de 19e
https://www.facebook.com/(...)hZjJlOGU0MjRiMjU2In0
5 vd 10 euro gaat naar het goede doel, zeker de moeite waard dus
Er zijn 2 hip-hop artiesten en 2 house, dus ik denk dat hip-hop eerst komt, zou zomaar kunnen dat Rico & Sticks al voor 12en klaar zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:08 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Kijk![]()
Ff kijken of ik het haal qua OV, laatste trein gaat om 00.07 al namelijk en lijkt me niet dat Ri en Sticks al om 21.00 beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
Sorry, maar hier knelt mijn prostaat van af.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 00:20 schreef riazop het volgende:
Albums, albums, dat is toch meer iets van de oude muziek-industrie voor oude witte mannen?
Ondertussen de nieuwe Ronnie Flex. Heerlijk:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:58 schreef droommoord het volgende:
[..]
Er zijn 2 hip-hop artiesten en 2 house, dus ik denk dat hip-hop eerst komt, zou zomaar kunnen dat Rico & Sticks al voor 12en klaar zijn.
Thanks voor 't aanbod maar is niet heel handig aangezien ik de dag erna wel gewoon moet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ ik ben niet alleen. Maar 't gaat goedkomen iig. Heb Rico voor 't laatst gezien in Rotterdam in juni '14 en Sticks/Greatminds pas in december nog 6 maanden daarvoor. 't Wordt weer eens tijd
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
daarbij is Sticks+Rico meer waard dan beiden los.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:51 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Thanks voor 't aanbod maar is niet heel handig aangezien ik de dag erna wel gewoon moet werken+ ik ben niet alleen. Maar 't gaat goedkomen iig. Heb Rico voor 't laatst gezien in Rotterdam in juni '14 en Sticks/Greatminds pas in december nog 6 maanden daarvoor. 't Wordt weer eens tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |