Zeker, vette groep, die rappers zijn niet eens echt uitzonderlijk goed, maar de totale sound is heerlijk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:32 schreef SquashBanana het volgende:
Mensen hier die 'Het Verzet' kennen? Echt een top groep met een fijne oldschool hip hop sound
Klopt op Blabbermouth na, hij heeft wel echt een hoger niveau dan de rest. Maar de groep in zijn geheel weet gewoon zo'n chill 90's sfeertje neer te zetten. Heerlijk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:04 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Zeker, vette groep, die rappers zijn niet eens echt uitzonderlijk goed, maar de totale sound is heerlijk!
klopt jah, die gast is ziek. Ooit nog een feestje gehost waar Propo en Blabber een showtje gaven back in the days. Hele sterke live act ook!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:15 schreef SquashBanana het volgende:
[..]
Klopt op Blabbermouth na, hij heeft wel echt een hoger niveau dan de rest. Maar de groep in zijn geheel weet gewoon zo'n chill 90's sfeertje neer te zetten. Heerlijk!
Goeie shit
Muziek gaat fundamenteel altijd over money en bitches. Dat wist je toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
Tegen wie willen dat soort negers toch altijd bewijzen joh?
Grappig dat het gaat over 'koploper' zijn, maar dat hun manier van rappen a. allemaal dezelfde is, b. super trendvolgend is. Hoezo nieuwe trend, dit is de meest uitgeholde loopgraaf die je maar kan pakken als rapper. Niemand met een afwijkende of originele lyric, flow of delivery. Alles netjes binnen de lijntjes. Tis niet heel slecht ofzo, maar het verveelt wel heel snel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef Metaan het volgende:
Dikke release van vandaag uit Rotterdam. In 1 klap 30.000 views.
Ben het eigenlijk helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:39 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Grappig dat het gaat over 'koploper' zijn, maar dat hun manier van rappen a. allemaal dezelfde is, b. super trendvolgend is. Hoezo nieuwe trend, dit is de meest uitgeholde loopgraaf die je maar kan pakken als rapper. Niemand met een afwijkende of originele lyric, flow of delivery. Alles netjes binnen de lijntjes. Tis niet heel slecht ofzo, maar het verveelt wel heel snel.
Die 30k+ views zijn voor een droot deel vriendjes van en het heeft wss op Puna ofzo gestaan, een dergelijk draagvlak zie je vaak in dat genre. Ze zullen de 100k wss wel halen over een maand en daarna zakt het weg. Een classic is het iig zeker niet. Wel een leuke beat though, maar er had best wat afwisseling in gemogen voor een possecut van 6minuten.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef Metaan het volgende:
"Derde bedrijf"?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:08 schreef droommoord het volgende:
Is er eigenlijk al een datum bekend van het nieuwe album van Ty? hij heeft al wel een paar liedjes laten horen op de radio.
En meningen over de Nuance? staat nu op Luisterpaal en spotify, ik vind het wel lekker eigenlijk
Veel beter wordt het denk ik ook niet. Ik baal er wel van dat destijds eigenlijk te jong was en ik me er niet heel veel voor interesseerde, want ik zou dat met terugwerkende kracht graag eens meegemaakt hebben live, die tour. Later nog wel bij diverse andere optredens van ze geweest, maar ik denk toch dat veel beter dan BuitenWesten het niet meer wordt in Nederland.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef dimmak het volgende:
Ik vond vorige week de DVD weer van Buitenwesten. Wat heb ik weer even genoten zeg.
Aids.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:31 schreef Metaan het volgende:
HEF is so wie so BAAS hoor. Moet zeggen dat Crooks me positief verrast met zijn flow en levering.quote:
Zoooo dat waren tijden, ik ben bij een aantal van die shows geweest toen, helemaal kapot. Dat was echt een ongekend hoogtepuntje qua nederlandse hiphop liveshows.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef dimmak het volgende:
Ik vond vorige week de DVD weer van Buitenwesten. Wat heb ik weer even genoten zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |