SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Gewoon geen fantasie tegenwoordigquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, oraal en anaal kan nog makkelijk hoor.
Dafuqquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
Je zal er maar wonen
Oh wacht dit is in Hoorn
[ afbeelding ]
Hij zag je vast niet staanquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef rival het volgende:
En dan kom je niet eens ff bij me langs Peu? je rijdt me gewoon voorbij
Was de hele dag drukquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan kom je niet eens ff langs voor een bakkie
Nope, ben via Lelystad/Enkhuizen gereden, was sneller.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:27 schreef rival het volgende:
En dan kom je niet eens ff bij me langs Peu? je rijdt me gewoon voorbij
Ik reed een beetje hard jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zag je vast niet staan
Oh, je mag wel wat van hier hebben, anders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er staat hier echt amper wind, anders.
Ohnoesquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En de dijk bij Camperduin is lek
en zo zijn er nog een aantal dingen WTF
De wereld vergaat
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zag je vast niet staan
Dan is het goed!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, ben via Lelystad/Enkhuizen gereden, was sneller.
Rij liever 160/170 door de polder dan over de A1/A7quote:
Dat is gul van je.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je mag wel wat van hier hebben, anders.
Hier windkracht 11quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er staat hier echt amper wind, anders.
https://www.facebook.com/(...)48874&type=2&theaterquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohnoes![]()
Snel nog maar een keer verscheidene mensen meeten dan voordat het zo ver is![]()
Ja HAHAHAHA vet grappigquote:
Om 'even lekker uit te waaien'?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom gaan mensen naar het strand met dit weer?
Ohnoes!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)48874&type=2&theater
[..]
Ja HAHAHAHA vet grappig
A7 kan je altijd knallen manquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rij liever 160/170 door de polder dan over de A1/A7
Lekker toch met dit weer!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom gaan mensen naar het strand met dit weer?
Is gewoon vragen om problemen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Om 'even lekker uit te waaien'?
A1/A10 nietquote:
Valt ook nog wel meequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker toch met dit weer!
En vind t filmpje nog wel meevallen eigenlijk.
Dat is dan hun probleem, niet die van jou, toch?quote:
Ik kom niet zoveel daar tegenwoordig, maar herinner me dat het er daar nogal vol staat met incassomachines.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
A10 ook man....Misschien voor mij omdat ik daar vaak rij....
Johquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dan hun probleem, niet die van jou, toch?
Staan er 2. eentje voor en eentje na de zeeburgertunnel. Vanaf de A1 dus maar 1. na de tunnel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom niet zoveel daar tegenwoordig, maar herinner me dat het er daar nogal vol staat met incassomachines.
oke, die twee wist ik nog wel. Maar het werd aangegeven dat het echt sneller was. En het bleek ook, want er was een ongeluk gebeurdquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Staan er 2. eentje voor en eentje na de zeeburgertunnel. Vanaf de A1 dus maar 1. na de tunnel.
Vind ik juist prettig. kan je weer een sprintje doen
Vind die dijk wel prettig. behalve dan dat stuk met 1 baan waar je niet in mag halenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, die twee wist ik nog wel. Maar het werd aangegeven dat het echt sneller was. En het bleek ook, want er was een ongeluk gebeurd
Dat vind ik ook jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Vind die dijk wel prettig. behalve dan dat stuk met 1 baan waar je niet in mag halen
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt.
Richting Purmerend vanuit Amsterdam is een lekkere weg, A7 geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jaEn op de A6 kan je gewoon zo lekker knallen, recht, goed zicht, beetje hobbels af en toe. Mn autotje liet weer zien dat het graag hard rijdt
sowieso dat stukje net na purmerend naar Hoornquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Richting Purmerend vanuit Amsterdam is een lekkere weg, A7 geloof ik.
Ik snap het nietquote:
A6 mag je ook 130quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso dat stukje net na purmerend naar Hoorn130 mag je daar...
Vaak ga ik wel wat harder... iets...
Mijn favo stukje A7 idd. Maar dan voorbij Purmerend richting hoorn is ook lekker..quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Richting Purmerend vanuit Amsterdam is een lekkere weg, A7 geloof ik.
De eilanden liggen anders, ja en dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar rijd ik nooit
[..]
Goed kijken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het zeker!
[ afbeelding ]
ik ben zeker de enige die het grappig vindquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De eilanden liggen anders, ja en dan?
door de storm....quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De eilanden liggen anders, ja en dan?
Sorry, zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben weer pleite
[..]
ik ben zeker de enige die het grappig vind
Nou doei hoor
Oh, oke...quote:
goed he?quote:
De enige die het snapt ook, denk ik..quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben weer pleite
[..]
ik ben zeker de enige die het grappig vind
Nou doei hoor
topografie, ik ken het nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De enige die het snapt ook, denk ik..
hij was kei mooi. Gun mij ook wat!quote:
Je hebt het al zo zwaar hequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij was kei mooi. Gun mij ook wat!
jaquote:
Ghehe, gefrustreerd muchquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het zeker!
[ afbeelding ]
dat ik morgen om 7 uur moet beginnenquote:
Daar heb je het nu al zwaar mee? Aanstellerquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ik morgen om 7 uur moet beginnen
en overmorgen ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je het nu al zwaar mee? Aansteller
ja!!!quote:
quote:
quote:
quote:
Ik had vorige week zulke goede seks, daar geniet ik nu nog vanquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik had vorige week zulke goede seks, daar geniet ik nu nog van![]()
Hopelijk vrijdag weer
en donderdag is nog een twijfelgevalletje..quote:
Vrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
net zat jeen
misschien dat dat nu frustratie is.. ik weet het niet
Vrijdag altijd vrijquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en donderdag is nog een twijfelgevalletje..
Vrijdag vrij
Nee, jullie logicaquote:
quote:
Was meer een gok, ik vergat alleen het vraagtekenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, jullie logicaJullie vullen dingen voor mij in, die niet kloppen.
dan laat maarquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
pfff okeeee. Ik offer me wel weer op.
Dan is het goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef rival het volgende:
[..]
Was meer een gok, ik vergat alleen het vraagteken
klap m maar tussen de deurquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
neenu heb ik me al mentaal voorbereid
Je zei vullenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, jullie logicaJullie vullen dingen voor mij in, die niet kloppen.
Waar dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zei vullen
En dat deed je zelf bij mij niet net![]()
ooit wil ik gewoon eens een keer dat resultaat daarvan zienquote:
kruikquote:
Arme man die dat moet ondergaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ooit wil ik gewoon eens een keer dat resultaat daarvan zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Don't look at mequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik stiekem ook welquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die heb ik al tegen mn rug aan liggen.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Arme man die dat moet ondergaan
als het jou lukt, stuur je me dan de foto/het filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
brrr. Eng mens jijquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zeker weten!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als het jou lukt, stuur je me dan de foto/het filmpje?
Bij jou is het terecht!quote:
ik keek over je heenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou is het terecht!
Er is vast een goede reden waarom GvsE zegt dat jij je leutertje tussen de deur moet klappen![]()
Zoiets zegt ze niet zomaar!
Hoe vulde ik in dan? Ik zei alleen dat ik niet snapte dat je je er zo druk om kan makenquote:
uiteraardquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker weten!
Enne, dat geldt natuurlijk andersom ook
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik keek over je heen
We hadden het over mannen, niet over smurfen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou is het terecht!
Er is vast een goede reden waarom GvsE zegt dat jij je leutertje tussen de deur moet klappen![]()
Zoiets zegt ze niet zomaar!
Doe ik ook!quote:
Hups heeft krampen..Ik vind Hups nog aardig lief nuquote:
Komt toch op hetzelfde neerquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe vulde ik in dan? Ik zei alleen dat ik niet snapte dat je je er zo druk om kan maken
omdat ikquote:
Krampen zijn inmiddels veranderd in helse pijn in de onderrug!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hups heeft krampen..Ik vind Hups nog aardig lief nu
Nee, dat is een mening geven, niet voor een ander invullen hoe die zich voeltquote:
vrouwen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hups heeft krampen..Ik vind Hups nog aardig lief nu
trek dat ding eruit joh, nog zoeen van jou trekt de wwereld nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krampen zijn inmiddels veranderd in helse pijn in de onderrug!!
je kan beter kippen houden!!quote:
Is goed! Hou ik je aanquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
mocht ik hem ooit tussen de dEUR krijgen beloof ik jou fotos te sturen
valt best meequote:
Vrouwquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat is een mening geven, niet voor een ander invullen hoe die zich voelt
Vind je het moeilijk toe te geven dat een vrouw gelijk heeft?quote:
Even buiten het feit dat dat niet zo is?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk toe te geven dat een vrouw gelijk heeft?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even buiten het feit dat dat niet zo is?
Neehoor
Wil je me even uitleggen waar ik dan geen gelijk heb?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even buiten het feit dat dat niet zo is?
Neehoor
daar heeft elke man moeite mee.. Maar ook dat zullen ze nooit toegevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind je het moeilijk toe te geven dat een vrouw gelijk heeft?
Truequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heeft elke man moeite mee.. Maar ook dat zullen ze nooit toegeven
Je hebt gelijk hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je me even uitleggen waar ik dan geen gelijk heb?
Hey dit is een strikvraagpostquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar gaat je theoriequote:Op maandag 28 oktober 2013 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
trek dat ding eruit joh, nog zoeen van jou trekt de wwereld niet
alleen om te zorgen dat je niet toe hoeft te geven dat het erg moeilijk is om toe te geven dat vrouwen gelijk hebbenquote:
Wiet verbouwen of bier brouwen!quote:
Of? En!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wiet verbouwen of bier brouwen!
Neehoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk, was dat nou zo moeilijk?![]()
vooral die laatste 2 idd!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wiet verbouwen of bier brouwen!
Niks mis met toegeven dat je geen gelijk hebt maar er is een verschil als je wel gelijk hebtquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen om te zorgen dat je niet toe hoeft te geven dat het erg moeilijk is om toe te geven dat vrouwen gelijk hebben
mannen hebben sowieso nooit gelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis met toegeven dat je geen gelijk hebt maar er is een verschil als je wel gelijk hebt
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen hebben sowieso nooit gelijk
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
You can't handle usquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef rival het volgende:
Kippen houden? Wiet verbouwen? Bier brouwen?
Geef mij maar vrouwen hoor
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:45 schreef rival het volgende:
Kippen houden? Wiet verbouwen? Bier brouwen?
Geef mij maar vrouwen hoor
denk jequote:
Je blijft een raar jochquote:
Goed planquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
Wiet bier en kippenpootjes
Dan nog een leuke dame en de avond is sowieso geslaagd
uhuh..quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben geen standaard zolderkamerautist, ik weet
Ik denk dat onze definities van "leuk" niet hetzelfde zijnquote:
in huis, ik heb hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
Wiet bier en kippenpootjes
Dan nog een leuke dame en de avond is sowieso geslaagd
Leuk is dat ik over 11 minuten vrij benquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat onze definities van "leuk" niet hetzelfde zijn
Waarom zo vroeg al?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk is dat ik over 11 minuten vrij ben
quote:
Ze heeft veel deuren in huis hoor!!quote:
Wat ben je schattig als je boos probeert te kijkenquote:
leuk is dat ik vandaag vrij wasquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk is dat ik over 11 minuten vrij ben
Moet wat dingen regelen... moet ook wat winkels langs en langs de bank... Anders kan dat vrijdag pasquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je schattig als je boos probeert te kijken
Ben.. de dag is nog niet omquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
leuk is dat ik vandaag vrij was
[..]
Wat ben je schattig als je boos probeert te kijken
[..]
Ze heeft veel deuren in huis hoor!!
Waar ge je vrijdag heen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Moet wat dingen regelen... moet ook wat winkels langs en langs de bank... Anders kan dat vrijdag pas
Ben eigenlijk niet van plan vrijdag thuis te zijn
quote:
voor mijn gevoel welquote:
6quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft veel deuren in huis hoor!!
En dan heb je de portiek en lift enz niet eens meegeteld!quote:
You were never in my dearquote:
schuur ook niet, benedendeur ook nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan heb je de portiek en lift enz niet eens meegeteld!
quote:
Best vermakelijk... niet zo goed als de filmsquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdorie ik moet weer maanden wachten voor ik verder kan met Arrow![]()
Rival, hoe is die marvels serie?
Okay thnx.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Best vermakelijk... niet zo goed als de films
Hmm hmmquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Heb nog geen planning, alleen een plan
zondag uit etenquote:
Dat is zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dank uquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
House of cards, Vikings, sons of anarchy
Ook leukquote:
leuk niet, lekker welquote:
Vast nietquote:
Sons heb ik helft van seizoen 1 gezien, kon me niet boeienquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
sons zit in seizoen 6 ofzo.. die andere zijn pas 1 seizoen...
Ik maar denken dat jij moppersmurf heettequote:
Under the Dome, Revolution..?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sons heb ik helft van seizoen 1 gezien, kon me niet boeien
Ik ben toch heul geen mopper joh gekkiequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maar denken dat jij moppersmurf heette
Klopt, je hebt meer weg van brilsmurfquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben toch heul geen mopper joh gekkie
ik dacht iig niet aan potige smurf.. PootSmurf misschienquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, je hebt meer weg van brilsmurf
Ook maar alleen als ik m'n lenzen niet in hebquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, je hebt meer weg van brilsmurf
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht iig niet aan potige smurf.. PootSmurf misschien
quote:
zonder tong gernequote:
Oh.quote:
voorhoofd of wangquote:
ik doe dat, net als bij een kindquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
CRE / Borduren #17
Ik ga weer verder![]()
GvsE, alsof hij lang genoeg is om bij je voorhoofd of wang te komen![]()
Die haalt je navel net joh
detective. Maar zo geniaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een serie is dat?
Oe detective!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
detective. Maar zo geniaalkan hem echt aanraden
nee, klinkt interresant.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand "Da Vinci's Demons" al gezien?
Ik ben die nu ook aan het binnen halen eens zien of dat wat is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, klinkt interresant.
Wel net begonnen met sleepy hollow. Weet nog niet echt watbik er van moet vinden
Zegt me niks!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
@Hups: The Blacklist al gezien? Seizoen is net afgelopen geloof ik.
Oeh, detectivesquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
detective. Maar zo geniaalkan hem echt aanraden
Is wel een toffe serie. Alleen maar 6 episodes ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt me niks!
Zal eens kijken binnenkort.
Ik vond er niet veel aanquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Is Californication wat?
Ik heb vanmiddag de eerste aflevering gezien maar ik ben er nog niet over uit
Ik vind dat zo'n over the top serie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Is Californication wat?
Ik vond het erg leukquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Is Californication wat?
Dit en dat elke afleveringquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n over the top serie.
Gaat alleen maar om seks, drank en drugs.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
Gezouten cashewnoten die niet zout zijn
Ouchquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)andweg,_zandweg.html
Schudden!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al het zout ligt onderin het bakje
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6568929/32c7379c/dwergtennis.html
Pretty little liars?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n over the top serie.
Gaat alleen maar om seks, drank en drugs.
Ken ik niet.quote:
ohquote:
Je kijkt nu het nieuws?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Wow echt veel schade enz door de storm
Altijdquote:
Zo'n opmerking rond 18:00 moest wel ter aanleiding zijn van het nieuwsquote:
Eerst in de ochtend ontbijtnieuwd en dan nieuws om 18:00 en dan editie.NL en dan heb ik mijn dosis nieuws wel weer gehad voor de dag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n opmerking rond 18:00 moest wel ter aanleiding zijn van het nieuwsMaar ik wist niet dat je om 18:00 uur ook nieuws keek
Ah okequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst in de ochtend ontbijtnieuwd en dan nieuws om 18:00 en dan editie.NL en dan heb ik mijn dosis nieuws wel weer gehad voor de dag.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst in de ochtend ontbijtnieuwd en dan nieuws om 18:00 en dan editie.NL en dan heb ik mijn dosis nieuws wel weer gehad voor de dag.
Ik raak echt van de leg als ik 's ochtends geen ontbijtnieuws heb kunnen kijkenquote:
dat krijg ik niet voor elkaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raak echt van de leg als ik 's ochtends geen ontbijtnieuws heb kunnen kijken![]()
En kijk hem altijd minimaal 3x. De eerste krijg ik niet echt mee, de tweede maar voor de helft en bij nummer 3 volg ik het allemaal en ben ik wel wakker
Ik hoef geen kinderen naar school te werken he. Mijn zoon baalt juist enorm als ik te actief doe in de ochtend want dan stoor ik hem in zijn ritmequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat krijg ik niet voor elkaarminimaal
Sochtends is al zo'n crime qua tijd
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen naar school te werken he. Mijn zoon baalt juist enorm als ik te actief doe in de ochtend want dan stoor ik hem in zijn ritme
weggewaaid?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Gekke kitesurfers met dit weer.
Waar is Fax?
Die ging juist kitenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Gekke kitesurfers met dit weer.
Waar is Fax?
Zijn humeur is in de ochtend al niet al te bestquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en dat komt niet ten goede van zijn humeur
quote:
Uh ohwquote:
de wind is al stukken minderquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel gemeen om nu met dit weer eten te bestellen bij thuisbezorgd.nl?
Ik heb het ook gedaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar is het toch voor uitgevondenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, gewoon doen dus. Eet smakelijk alvast!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Gedaan en al op ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, gewoon doen dus. Eet smakelijk alvast!
Faxie? Yupquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
whuuut! ben je gaan vliegen met dit weer?
mafbol!
Was op Borsselequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
whuuut! ben je gaan vliegen met dit weer?
mafbol!
Tja je moet wel een beetje ervaren zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus dat klinkt echt gevaarlijk joh!
De watte?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxman, ga je nog aan no-fap november meedoen?
Die was op het nieuwsquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je moet wel een beetje ervaren zijn![]()
Dit is Ruben Lenten vandaag, een van de extreme kiters in de wereld:
Zou best wel eens kunnen jaquote:
Ik doe wel aan Movember danquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spreekt voor zich toch?
Heel november niet rukken.
Dat gaat me niet lukken hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spreekt voor zich toch?
Heel november niet rukken.
Ja, ik zeg toch dat hij op het nieuws was, hoef je dan niet in twijfel te trekken hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen ja![]()
Gisteren was ook een wedstrijd op Zandvoort, daar gaf hij nog een demo.
Het lukt je al geen uur zonder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |