brrr. Eng mens jijquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ooit wil ik gewoon eens een keer dat resultaat daarvan zien
Zeker weten!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als het jou lukt, stuur je me dan de foto/het filmpje?
Bij jou is het terecht!quote:
ik keek over je heenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou is het terecht!
Er is vast een goede reden waarom GvsE zegt dat jij je leutertje tussen de deur moet klappen![]()
Zoiets zegt ze niet zomaar!
Hoe vulde ik in dan? Ik zei alleen dat ik niet snapte dat je je er zo druk om kan makenquote:
uiteraardquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker weten!
Enne, dat geldt natuurlijk andersom ook
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik keek over je heen
We hadden het over mannen, niet over smurfen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou is het terecht!
Er is vast een goede reden waarom GvsE zegt dat jij je leutertje tussen de deur moet klappen![]()
Zoiets zegt ze niet zomaar!
Doe ik ook!quote:
Hups heeft krampen..Ik vind Hups nog aardig lief nuquote:
Komt toch op hetzelfde neerquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe vulde ik in dan? Ik zei alleen dat ik niet snapte dat je je er zo druk om kan maken
omdat ikquote:
Krampen zijn inmiddels veranderd in helse pijn in de onderrug!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hups heeft krampen..Ik vind Hups nog aardig lief nu
Nee, dat is een mening geven, niet voor een ander invullen hoe die zich voeltquote:
vrouwen...quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hups heeft krampen..Ik vind Hups nog aardig lief nu
trek dat ding eruit joh, nog zoeen van jou trekt de wwereld nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krampen zijn inmiddels veranderd in helse pijn in de onderrug!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |