quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6568929/32c7379c/dwergtennis.html
Pretty little liars?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n over the top serie.
Gaat alleen maar om seks, drank en drugs.
Ken ik niet.quote:
ohquote:
Je kijkt nu het nieuws?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Wow echt veel schade enz door de storm
Altijdquote:
Zo'n opmerking rond 18:00 moest wel ter aanleiding zijn van het nieuwsquote:
Eerst in de ochtend ontbijtnieuwd en dan nieuws om 18:00 en dan editie.NL en dan heb ik mijn dosis nieuws wel weer gehad voor de dag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n opmerking rond 18:00 moest wel ter aanleiding zijn van het nieuwsMaar ik wist niet dat je om 18:00 uur ook nieuws keek
Ah okequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst in de ochtend ontbijtnieuwd en dan nieuws om 18:00 en dan editie.NL en dan heb ik mijn dosis nieuws wel weer gehad voor de dag.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst in de ochtend ontbijtnieuwd en dan nieuws om 18:00 en dan editie.NL en dan heb ik mijn dosis nieuws wel weer gehad voor de dag.
Ik raak echt van de leg als ik 's ochtends geen ontbijtnieuws heb kunnen kijkenquote:
dat krijg ik niet voor elkaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik raak echt van de leg als ik 's ochtends geen ontbijtnieuws heb kunnen kijken![]()
En kijk hem altijd minimaal 3x. De eerste krijg ik niet echt mee, de tweede maar voor de helft en bij nummer 3 volg ik het allemaal en ben ik wel wakker
Ik hoef geen kinderen naar school te werken he. Mijn zoon baalt juist enorm als ik te actief doe in de ochtend want dan stoor ik hem in zijn ritmequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat krijg ik niet voor elkaarminimaal
Sochtends is al zo'n crime qua tijd
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen naar school te werken he. Mijn zoon baalt juist enorm als ik te actief doe in de ochtend want dan stoor ik hem in zijn ritme
weggewaaid?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Gekke kitesurfers met dit weer.
Waar is Fax?
Die ging juist kitenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Gekke kitesurfers met dit weer.
Waar is Fax?
Zijn humeur is in de ochtend al niet al te bestquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en dat komt niet ten goede van zijn humeur
quote:
Uh ohwquote:
de wind is al stukken minderquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel gemeen om nu met dit weer eten te bestellen bij thuisbezorgd.nl?
Ik heb het ook gedaanquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar is het toch voor uitgevondenquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, gewoon doen dus. Eet smakelijk alvast!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Gedaan en al op ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, gewoon doen dus. Eet smakelijk alvast!
Faxie? Yupquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
whuuut! ben je gaan vliegen met dit weer?
mafbol!
Was op Borsselequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
whuuut! ben je gaan vliegen met dit weer?
mafbol!
Tja je moet wel een beetje ervaren zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus dat klinkt echt gevaarlijk joh!
De watte?quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxman, ga je nog aan no-fap november meedoen?
Die was op het nieuwsquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je moet wel een beetje ervaren zijn![]()
Dit is Ruben Lenten vandaag, een van de extreme kiters in de wereld:
Zou best wel eens kunnen jaquote:
Ik doe wel aan Movember danquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spreekt voor zich toch?
Heel november niet rukken.
Dat gaat me niet lukken hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spreekt voor zich toch?
Heel november niet rukken.
Ja, ik zeg toch dat hij op het nieuws was, hoef je dan niet in twijfel te trekken hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen ja![]()
Gisteren was ook een wedstrijd op Zandvoort, daar gaf hij nog een demo.
Het lukt je al geen uur zonder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |