Vast nietquote:
Sons heb ik helft van seizoen 1 gezien, kon me niet boeienquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
sons zit in seizoen 6 ofzo.. die andere zijn pas 1 seizoen...
Ik maar denken dat jij moppersmurf heettequote:
Under the Dome, Revolution..?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sons heb ik helft van seizoen 1 gezien, kon me niet boeien
Ik ben toch heul geen mopper joh gekkiequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maar denken dat jij moppersmurf heette
Klopt, je hebt meer weg van brilsmurfquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben toch heul geen mopper joh gekkie
ik dacht iig niet aan potige smurf.. PootSmurf misschienquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, je hebt meer weg van brilsmurf
Ook maar alleen als ik m'n lenzen niet in hebquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, je hebt meer weg van brilsmurf
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht iig niet aan potige smurf.. PootSmurf misschien
quote:
zonder tong gernequote:
Oh.quote:
voorhoofd of wangquote:
ik doe dat, net als bij een kindquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
CRE / Borduren #17
Ik ga weer verder![]()
GvsE, alsof hij lang genoeg is om bij je voorhoofd of wang te komen![]()
Die haalt je navel net joh
detective. Maar zo geniaalquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een serie is dat?
Oe detective!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
detective. Maar zo geniaalkan hem echt aanraden
nee, klinkt interresant.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand "Da Vinci's Demons" al gezien?
Ik ben die nu ook aan het binnen halen eens zien of dat wat is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, klinkt interresant.
Wel net begonnen met sleepy hollow. Weet nog niet echt watbik er van moet vinden
Zegt me niks!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
@Hups: The Blacklist al gezien? Seizoen is net afgelopen geloof ik.
Oeh, detectivesquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
detective. Maar zo geniaalkan hem echt aanraden
Is wel een toffe serie. Alleen maar 6 episodes ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt me niks!
Zal eens kijken binnenkort.
Ik vond er niet veel aanquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Is Californication wat?
Ik heb vanmiddag de eerste aflevering gezien maar ik ben er nog niet over uit
Ik vind dat zo'n over the top serie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Is Californication wat?
Ik vond het erg leukquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Is Californication wat?
Dit en dat elke afleveringquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n over the top serie.
Gaat alleen maar om seks, drank en drugs.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
Gezouten cashewnoten die niet zout zijn
Ouchquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)andweg,_zandweg.html
Schudden!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al het zout ligt onderin het bakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |