Belachelijk duur die batterijen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb 2 setjes Xtar 18700 2600 mah batterijen.
1 setje destijds van monkeybrain gekregen![]()
![]()
andere heb ik via Xtar zelf weten te bemachtigen.
Zorg wel voor een betrouwbaar merk, met protection.
Dus Xtar of panasonic, Sanyo batterijen etc.
Lader gaat hier de voorkeur uit naar: Sysmax/Nitecore/Jetbeam i4 Intellicharger
je hebt meen ik ook de i2 versie(met 2 sloten voor batterijen)
[..], goede keuze om deze lamp te nemen
Hier ook alles van hong kong singapore en china post duurt 30+ dagen .quote:Op zondag 3 november 2013 10:33 schreef monkeybrain het volgende:
Het is de laatste tijd echt om te huilen, een hoop spullen zijn dik 30+ dagen en anderen komen niet meer tevoorschijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk anders eens bij de Xenos of Action, die hebben ook vaak dat soort stuff. Nu met de feestdagen in aantocht zie je dat steeds meer.quote:Op zondag 3 november 2013 10:33 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb mijn 1ct lamp ook nog niet, als je dat leuk vindt om te horen.
Het is de laatste tijd echt om te huilen, een hoop spullen zijn dik 30+ dagen en anderen komen niet meer tevoorschijn
Ik wil eigenlijk zoiets kopen om mijn Casio's mooi uit te stallen. In dozen blijven ze toch uit het zicht.
Alleen vind ik 35 euro een tikkie duur![]()
[ afbeelding ]
Dan koop je een Fenix tk41quote:Op zondag 3 november 2013 10:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Belachelijk duur die batterijen.
Jammer dat er niet gewoon huis tuin en keuken aa's in kunnen.
Ga echt niet investeren in dure batterijen en een lader voor een zaklamp
Zo'n raar ding heb ik daar nog nooit gezien. Eens kijken of er een juwelier shop failliet gaat door de crisis, even profiterenquote:Op zondag 3 november 2013 11:02 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kijk anders eens bij de Xenos of Action, die hebben ook vaak dat soort stuff. Nu met de feestdagen in aantocht zie je dat steeds meer.
Ja; moet je de TV aanzetten. Waren net nog op Tommy teleshoppingquote:Op zondag 3 november 2013 11:37 schreef henk3412 het volgende:
weet iemand nog een goede messenset voor in de keuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:17 schreef monkeybrain het volgende:
Dan moet je wel minstens 3 weken wachten. Als RobertNL zegt dat het werkt dan werkt het.
Die heeft zo'n luxe Asus n56, aldus mijn geheime spycam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Mijn neo-nazi black metal rondsturen, leuk!quote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef Miniem het volgende:
nog muziekliefhebbers hier?
MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie!
quote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef Miniem het volgende:
nog muziekliefhebbers hier?
MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie!
Ik achtte jouw keuze in muziek meer in de richting van de Jostiband en zanger Rinus.quote:Op zondag 3 november 2013 17:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn neo-nazi black metal rondsturen, leuk!
Die muzieksmaak is van bobber of henk.quote:Op zondag 3 november 2013 18:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik haat muziek.
En dingen doen... en feesten.
[..]
Ik achtte jouw keuze in muziek meer in de richting van de Jostiband en zanger Rinus. [ afbeelding ]
On another note: ben benieuwd wat het is dat ik morgen nog ff op moet halen!
En ff bij BIC weer eens wat besteld (o.a. die voor- en achterlampjes uit het lijstje).
Dan blijf je toch rondlopen met je action zaklampjequote:Op zondag 3 november 2013 10:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Belachelijk duur die batterijen.
Jammer dat er niet gewoon huis tuin en keuken aa's in kunnen.
Ga echt niet investeren in dure batterijen en een lader voor een zaklamp
quote:Op zondag 3 november 2013 18:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die muzieksmaak is van bobber of henk.
Ha je hebt m geluisterd, gecondoleerd met je ogen en orenquote:Op zondag 3 november 2013 19:20 schreef shiznuts het volgende:
Jésus christus bobbert.
Hoedewiedefok kom je daar nu weer mee in aanraking.![]()
Jarenlang gelachen om Jostiband grappen maar ik dacht dat iedereen het over een Tostiband had.quote:Op zondag 3 november 2013 18:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Ik achtte jouw keuze in muziek meer in de richting van de Jostiband en zanger Rinus. [ afbeelding ]
Tosti Hawaiiquote:Op zondag 3 november 2013 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Is dat een tosti met ananas?
DaMn. Dat is nog eens een smakelijk idee!![]()
Ik heb een eckte saikquote:Op zondag 3 november 2013 19:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan blijf je toch rondlopen met je action zaklampje
je kan moeilijk voor een dubbeltje op de eerste rang zitten he haha
Je kunt ook het risico lopen en goedkope ultrafire batterijen(18650 3000 mah) + goedkope lader halen, dan ben je voor 5-10 euro klaar joh..
Geloof ik. Vind het echter zonde om een set batterijen van 20 dollar, een lader van 20 dollar en dan nog een zaklamp a 18 dollar te kopen.quote:Op zondag 3 november 2013 19:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
valt alsnog in het niets bij de XM-L2 U3 of de XM-L T6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |