Belachelijk duur die batterijen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb 2 setjes Xtar 18700 2600 mah batterijen.
1 setje destijds van monkeybrain gekregen![]()
![]()
andere heb ik via Xtar zelf weten te bemachtigen.
Zorg wel voor een betrouwbaar merk, met protection.
Dus Xtar of panasonic, Sanyo batterijen etc.
Lader gaat hier de voorkeur uit naar: Sysmax/Nitecore/Jetbeam i4 Intellicharger
je hebt meen ik ook de i2 versie(met 2 sloten voor batterijen)
[..], goede keuze om deze lamp te nemen
Hier ook alles van hong kong singapore en china post duurt 30+ dagen .quote:Op zondag 3 november 2013 10:33 schreef monkeybrain het volgende:
Het is de laatste tijd echt om te huilen, een hoop spullen zijn dik 30+ dagen en anderen komen niet meer tevoorschijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk anders eens bij de Xenos of Action, die hebben ook vaak dat soort stuff. Nu met de feestdagen in aantocht zie je dat steeds meer.quote:Op zondag 3 november 2013 10:33 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb mijn 1ct lamp ook nog niet, als je dat leuk vindt om te horen.
Het is de laatste tijd echt om te huilen, een hoop spullen zijn dik 30+ dagen en anderen komen niet meer tevoorschijn
Ik wil eigenlijk zoiets kopen om mijn Casio's mooi uit te stallen. In dozen blijven ze toch uit het zicht.
Alleen vind ik 35 euro een tikkie duur![]()
[ afbeelding ]
Dan koop je een Fenix tk41quote:Op zondag 3 november 2013 10:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Belachelijk duur die batterijen.
Jammer dat er niet gewoon huis tuin en keuken aa's in kunnen.
Ga echt niet investeren in dure batterijen en een lader voor een zaklamp
Zo'n raar ding heb ik daar nog nooit gezien. Eens kijken of er een juwelier shop failliet gaat door de crisis, even profiterenquote:Op zondag 3 november 2013 11:02 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kijk anders eens bij de Xenos of Action, die hebben ook vaak dat soort stuff. Nu met de feestdagen in aantocht zie je dat steeds meer.
Ja; moet je de TV aanzetten. Waren net nog op Tommy teleshoppingquote:Op zondag 3 november 2013 11:37 schreef henk3412 het volgende:
weet iemand nog een goede messenset voor in de keuken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:17 schreef monkeybrain het volgende:
Dan moet je wel minstens 3 weken wachten. Als RobertNL zegt dat het werkt dan werkt het.
Die heeft zo'n luxe Asus n56, aldus mijn geheime spycam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Mijn neo-nazi black metal rondsturen, leuk!quote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef Miniem het volgende:
nog muziekliefhebbers hier?
MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie!
quote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef Miniem het volgende:
nog muziekliefhebbers hier?
MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie!
Ik achtte jouw keuze in muziek meer in de richting van de Jostiband en zanger Rinus.quote:Op zondag 3 november 2013 17:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn neo-nazi black metal rondsturen, leuk!
Die muzieksmaak is van bobber of henk.quote:Op zondag 3 november 2013 18:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik haat muziek.
En dingen doen... en feesten.
[..]
Ik achtte jouw keuze in muziek meer in de richting van de Jostiband en zanger Rinus. [ afbeelding ]
On another note: ben benieuwd wat het is dat ik morgen nog ff op moet halen!
En ff bij BIC weer eens wat besteld (o.a. die voor- en achterlampjes uit het lijstje).
Dan blijf je toch rondlopen met je action zaklampjequote:Op zondag 3 november 2013 10:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Belachelijk duur die batterijen.
Jammer dat er niet gewoon huis tuin en keuken aa's in kunnen.
Ga echt niet investeren in dure batterijen en een lader voor een zaklamp
quote:Op zondag 3 november 2013 18:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die muzieksmaak is van bobber of henk.
Ha je hebt m geluisterd, gecondoleerd met je ogen en orenquote:Op zondag 3 november 2013 19:20 schreef shiznuts het volgende:
Jésus christus bobbert.
Hoedewiedefok kom je daar nu weer mee in aanraking.![]()
Jarenlang gelachen om Jostiband grappen maar ik dacht dat iedereen het over een Tostiband had.quote:Op zondag 3 november 2013 18:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Ik achtte jouw keuze in muziek meer in de richting van de Jostiband en zanger Rinus. [ afbeelding ]
Tosti Hawaiiquote:Op zondag 3 november 2013 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Is dat een tosti met ananas?
DaMn. Dat is nog eens een smakelijk idee!![]()
Ik heb een eckte saikquote:Op zondag 3 november 2013 19:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan blijf je toch rondlopen met je action zaklampje
je kan moeilijk voor een dubbeltje op de eerste rang zitten he haha
Je kunt ook het risico lopen en goedkope ultrafire batterijen(18650 3000 mah) + goedkope lader halen, dan ben je voor 5-10 euro klaar joh..
Geloof ik. Vind het echter zonde om een set batterijen van 20 dollar, een lader van 20 dollar en dan nog een zaklamp a 18 dollar te kopen.quote:Op zondag 3 november 2013 19:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
valt alsnog in het niets bij de XM-L2 U3 of de XM-L T6
Ja. Een Ferrari F70 is ook duur in aanschaf en dan slurpt 'ie nog benzine als een malle ook. En onderhoud! En verzekering. Maar ja. Dan heb je wel een Ferrari.quote:Op zondag 3 november 2013 19:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geloof ik. Vind het echter zonde om een set batterijen van 20 dollar, een lader van 20 dollar en dan nog een zaklamp a 18 dollar te kopen.
Nogmaals, dan koop je een setje batterijen voor 5$ en een lader van 5$ dan ben je ook klaar..quote:Op zondag 3 november 2013 19:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Geloof ik. Vind het echter zonde om een set batterijen van 20 dollar, een lader van 20 dollar en dan nog een zaklamp a 18 dollar te kopen.
Bij BIC kan het even duren voordat je je zin krijgt maar fijn dat je je geld alsnog terug krijgtquote:Op zondag 3 november 2013 20:06 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk mijn refund van BiC binnen! Item na 2 maanden nog niet in huis, dus gaat ook niet meer komen gok ik. Mailen heeft wel 3 weken geduurd, wouden iedere keer afschepen met coins. Aanhouder wint! Maar ook hier nog 4 pakjes onderweg van begin september... volgens mij sturen de meeste shops ook geen mail als iets retour is gezonden door douane ofzo.
2 apparaten voor 130 dollar. Je moet bovenaan gewoon even one piece only aanklikkenquote:Op zondag 3 november 2013 20:37 schreef Woep het volgende:
Kan iemand mij ff uitleggen hoe dit zit;
http://www.aliexpress.com(...)5&SortType=price_asc
Zat ff te kijken naar een nieuwe media streamer, minix x7. Nu staat daar zeg maar globaal ¤ 50,-. Als ik doorklik zie ik dat die per 2 pieces worden verkocht, en 1 lot is weer 1 set. Waarom staat er niet gewoon ¤ 100,-? Of krijg ik 2 van die apparaten?
Nogal verwarrend
kan die er beter 2 nemen, voor 130$ heb je er 2..quote:Op zondag 3 november 2013 20:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij BIC kan het even duren voordat je je zin krijgt maar fijn dat je je geld alsnog terug krijgt!
Er lijkt momenteel gewoon super veel kwijt te zijn!.
Ondertussen is de lijst:
- Kabel van Ebay - 42 dagen
- Hoes van Aliexpress - 42 dagen (CC)
- Dashcam van LITB - 48 dagen
- Laptophoes van Ebay - 46 dagen
- PP1000 presenter van BIC - 43 dagen
Overigens vandaag ook nog weer eens wat bij Artscow besteld.
Moest wat fotootjes hebben (14 stuks), vragen ze in Nederland tegen de 10 euro. Was in bij Artscow nog geen ¤5 kwijt!
[..]
2 apparaten voor 130 dollar. Je moet bovenaan gewoon even one piece only aanklikken!
Zie editquote:Op zondag 3 november 2013 20:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
kan die er beter 2 nemen, voor 130$ heb je er 2..
en 1 kost op ali met shipping 111$ ofzo xD
Had het net zelf al doorquote:Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zie edit. Ze rekenen de flymouse als 1 unit mee
!
Daarom, waarom niet gewoon het juiste bedrag neerzetten ipv zo vaagquote:Op zondag 3 november 2013 20:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
kan die er beter 2 nemen, voor 130$ heb je er 2..
en 1 kost op ali met shipping 111$ ofzo xD
update: let op!
in de productpagina staat
1Lot = 1pcs Neo X7 + 1pcs Air Mouse
dus gewoon 1 stuk dus voor 130$!? beetje vreemd en niet te vertrouwen dus
Omdat je zo bovenaan de zoekresultaten komt terwijl wat je verkoopt dus niet per se het goedkoopste aanbod is.quote:Op zondag 3 november 2013 20:50 schreef Woep het volgende:
[..]
Daarom, waarom niet gewoon het juiste bedrag neerzetten ipv zo vaag
Alleen Shiznuts kan zaklampen vergelijken met peperdure Ferrari'squote:
ik heb serieus hardop zitten lachen om deze reactiequote:Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alleen Shiznuts kan zaklampen vergelijken met peperdure Ferrari's![]()
Miniem zal het op de harde manier moeten leren. Ik koop liever een fatsoenlijke lamp zodat ik in een donker bos kan wegkomen als iemand mij anaal wilt verkrachten. Dan baal je wel dat je $20 wilde besparen
Zo'n Aston Martin is natuurlijk ook wel een klasbak. Waan je je meteen James Bond.quote:Op zondag 3 november 2013 21:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Oh, en eckte bazen patsen niet met ferrari's, maar rollen gewoon in een Aston Martin of de nieuwe F type. Jeweets.
Damn manquote:Op zondag 3 november 2013 20:10 schreef shiznuts het volgende:
HID! Lichtbom! Ferrari F70Performance puur! Zijn vaak niet echt pocketable en die hebben vaak zo'n vage verbouwde accu, die je in-flashlight oplaadt... plus: prijzig!.
Dan moet jij niet per ongeluk getaserd worden want dan vindt de rapist het nog wel fijn:quote:Op zondag 3 november 2013 21:42 schreef neo2000 het volgende:
Denk dat je meer aan een chinese taser hebt dan aan een zaklamp als het op anal rape in een donker bos aan komt.
Zit gewoon z'n eigen zooi te verkopen; o.a. in dat topic, op Marktplaats maar ook op Tweakers bij hetquote:Op zondag 3 november 2013 23:11 schreef Miniem het volgende:
Wat voor shiz dit.
Is toch wel een Ferrari.
V&A / [TK] Sony PHA-1 portable DAC/AMP iPhone/USB versterker
Vet!quote:Op maandag 4 november 2013 10:26 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jiayu G4 Adv en de Brainwavz Delta waren het dus.
En alweer verzondenquote:Op zondag 3 november 2013 20:37 schreef RobertNL het volgende:
Overigens vandaag ook nog weer eens wat bij Artscow besteld.
Moest wat fotootjes hebben (14 stuks), vragen ze in Nederland tegen de 10 euro. Was in bij Artscow nog geen ¤5 kwijt !
quote:Op maandag 4 november 2013 10:26 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wel tof uitquote:Op maandag 4 november 2013 11:05 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/35(...)id=p3984.m1497.l2649
Deze besteld, even kijken of het wat is voor 13 euro.
Heb je een linkje?quote:Op maandag 4 november 2013 10:26 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deltaquote:Op maandag 4 november 2013 11:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Volgens mij is die al vaker gepost, kan het zo snel niet terug vinden.
zo, mijn geld heb ik al terug, maar dit zaakje stinkt..quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:45 schreef mickeyD het volgende:
FOKking ebay schrijft zomaar ff ¤16,86 seller fee van mn PayPal af, terwijl ik nog nooit wat verkocht heb op ebay en dat ook helemaal nooit van plan ben.
alsof marktplaats ff 20 euro van je rekening trekt omdat je misschien in de aankomende jaren wel eens wat kan gaan verkopen op hun site..
moet niet gekker worden hoor dit!
heb direct ebay laten blokkeren bij PayPal (okay is niet heel handig, maar what the fuck!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PayPal beweert gewoon met droge ogen aan de telefoon dat het van ebay komt,(maar boekt nog sneller dan je met je ogen kunt knipperen met het schaamrood op de kaken het geld terug)
ik heb nog NOOIT een claim zo snel "geaccepteerd" gezien!
LET DUS OP JE PAYPAL REKENING!
U heeft ¤16,86 EUR overgemaakt naar eBay Europe Sarl (Europe-ebay-eom-fees-admin@ebay.com)
Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
--------------------------------------------------------------------------------
Webwinkel
eBay Europe Sarl
Europe-ebay-eom-fees-admin@ebay.com
Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.
Omschrijving Bedrag
eBay Seller Fees ¤0,00 EUR
Subtotaal ¤0,00 EUR
Totaal 16,86 EUR
Betaling 16,86 EUR
[ Bericht 10% gewijzigd door mickeyD op 04-11-2013 15:24:00 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |