SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Drinky op 27-10-2013 16:04:28 ]I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
dikke uiersquote:
wat haat jij zo kreeg ik de OP geleverd van de vorige misbruiker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:51 schreef Montelly het volgende:
Wat een verkrachting van de OP zeg..mis de helft..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie de fuck ben jij vriendjequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:47 schreef Basxt het volgende:
edit;
Wtf wordt de gym chick zomaar verandert naar dit lelijke kreng
Pls stay safequote:Op zondag 27 oktober 2013 16:53 schreef Drinky het volgende:
Vandaag eventjes sauna klappen na de gym. Wie heeft cardio nodig als je zo ook kan zweten toch?
wat wou je doen danquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef Awesome_ het volgende:
De volgende die de OP weet te verkankeren zoek ik op
Ga k doen ben klaar voor jou gappiequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef Awesome_ het volgende:
De volgende die de OP weet te verkankeren zoek ik op
je bent de hele dag online en je komt er nu pas achter?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:17 schreef Drinky het volgende:
Helemaal vergeten dat de gym vandaag al om 18:00 sluit
al zijn accounts erbij halenquote:
ik kwam er bij de gym pas achter toen ik ze vroeg hoe dat met de gratis sauna daar werktquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je bent de hele dag online en je komt er nu pas achter?
ja maar ik heb geen idee waar die shit zitquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef ChesterPerry het volgende:
als de sauna gratis is kan je er toch gwn instappen?
hele tyd neerbuigend over adere mensen zie ik jou doen seto. maar wat zie ik als ik steam opstart nou?quote:
lekkorquote:
Wow en toen hahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:51 schreef Drinky het volgende:
Lol net een flesje water gekocht voor 2 ekk, besef ik me dat ik nog een liter in m'n rugzak heb zitten
niet doen dan haal ik snakey erbijquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:48 schreef seto het volgende:
hjb of ik post dm waar je zegt dat je fapt
Ik ben vandaag de hele dag al helemaal kk in de warquote:
ik eet nu wok van de Chinees. Lekker bief met rijst alleen in zo'n bakje wat beetje raar eten is met rijst.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:58 schreef VMSDKR het volgende:
Brinky jouw verhalen zijn wel next level.
Ik besef maar amper.
moet je het eens stoned kijken, helemaal waus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:02 schreef G.R.S. het volgende:
Adventure Time is echt een chille show zeg;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
moet je het eens stoned kijken, helemaal waus.
Hou mij dr buiten ajbquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hele tyd neerbuigend over adere mensen zie ik jou doen seto. maar wat zie ik als ik steam opstart nou?
seto speelt dit. seto speelt dat. volges mij heb jij eeen GAME VERSLAVING seto
GAMES
gr gr fathank
latina's hebben altijd veel witte kutvochtafscheidingquote:
laat dima met rustquote:
Hoe weet je dat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
latina's hebben altijd veel witte kutvochtafscheiding
aanzienlijk veel meer dan de europese modellen
okee enig idee hoe dat komt? aangezien ze voor een groot deel van Portugezen en Spanjaarden afstammenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
klinkt best opwindend eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
Dima is zo'n jongen die, als zijn vriendin klaarkomt, feitjes gaat vertellen over het orgasme en welke spieren daarbij betrokken zijn.
misschien foutje bij geboorte dat lichaam opeens prostaat aanmaakte en toen opeens niet meerquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef Beach het volgende:
[..]
okee enig idee hoe dat komt? aangezien ze voor een groot deel van Portugezen en Spanjaarden afstammen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
De afscheiding bestaat uit slijm geproduceerd door de baarmoedermond (ostium uteri), afgestoten epitheel van de vagina. Deze cellen in de vagina bevatten glycogeen (zie boven). Dit wordt omgezet in melkzuur (lactaat) door de lactobacillus. De lactobacillus bacterie hoort thuis en zorgt ervoor dat door middel van lactaatproductie de zuurgraad van de vagina voldoende laag (dat wil zeggen enigszins zuur) blijft.
Beffen leek me altijd wel geil maar zure vagina's?? No thanks jeff...
Ik kan het bevestigenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en sperma maakt dat de zuurtegraad omhoog gaat, dus veel naaien is niet goed voor het poesje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
De afscheiding bestaat uit slijm geproduceerd door de baarmoedermond (ostium uteri), afgestoten epitheel van de vagina. Deze cellen in de vagina bevatten glycogeen (zie boven). Dit wordt omgezet in melkzuur (lactaat) door de lactobacillus. De lactobacillus bacterie hoort thuis en zorgt ervoor dat door middel van lactaatproductie de zuurgraad van de vagina voldoende laag (dat wil zeggen enigszins zuur) blijft.
Beffen leek me altijd wel geil maar zure vagina's?? No thanks jeff...
Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
Dima is zo'n jongen die, als zijn vriendin klaarkomt, feitjes gaat vertellen over het orgasme en welke spieren daarbij betrokken zijn.
come at me kutjes..quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
Hey boys, het is weer zondag 20:00. Juize op SlamFM.
Net kwam Miley Cyrus voorbij en die is blank.quote:
miley wou wel dat ze neger wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net kwam Miley Cyrus voorbij en die is blank.
En deze:
Lekker met de sub open, trillende nummerplaten en alles. #sjonnielife.
fanta is gebanned vriendquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Fanta, die vrouw bij miljoenenjacht, familie van je? Lijkt wel op je.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:58 schreef Beach het volgende:
fanta wordt gestuffed door mcnulty's bbc nu
2 weken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:00 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe lang zijn ze gebanned dan?!Zijn toch al een tijdje weg?
Jonge ik ben serieus 2 min geleden klaar met het kijken van die film.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:02 schreef Montelly het volgende:
Boiss ik heb net Turbo gezien, machtig film
hahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef Drinky het volgende:
Wilde net even een blowtje zetten, had iemand de aansteker opgevoerd. Nu geen wimpers meer en baard + snor ietwat verschroeid
Thx, jij hebt goeie smaak qua films, ik ga nu torrentje draaien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:02 schreef Montelly het volgende:
Boiss ik heb net Turbo gezien, machtig film
ja man gekke leventjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef VMSDKR het volgende:
gvdd brinky jij maakt wat mee op zo'n dag.
Die wilde ik straks gaan kijken. O w als je het spoiltquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:29 schreef VMSDKR het volgende:
This Is The End kijkt ook wel lekker weg trouwens.
Ik zeg niks, maar leuke komedie. Beetje Pineapple Express-stijl.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die wilde ik straks gaan kijken. O w als je het spoilt
Ik ging helemaal stuk in mn eentjequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Thx, jij hebt goeie smaak qua films, ik ga nu torrentje draaien.
? nul reacties nul foto'squote:Op zondag 27 oktober 2013 21:35 schreef Montelly het volgende:
Fotoboek van User
Er zitten hier trollers bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
tippelzone damscoquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Bijbaantjes waar veel meisjes werken?
kinderopvangquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Massagesalonquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Horecaquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Net ff vacatures bekeken, bij de La Place in de v&d hier zoeken ze nog weekend / koopavond hulp.quote:
quote:• Je vindt het leuk om met verse ingrediënten te werken
Ben je wel eens in de V&D geweest?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Net ff vacatures bekeken, bij de La Place in de v&d hier zoeken ze nog weekend / koopavond hulp.
Maar er staat nergens bij wat je nou precies gaat doen....
[..]
Loop naar binnen, kijk wat die mensen daar doen. Het is zeer waarschijnlijk dat je hetzelfde zal moeten doen maar dan op koopavond/in het weekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Je gaat PIMP worden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik straks pua meester ben dan ga ik wel een en ander opzetten
Dima's Real Doll hotelquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik straks pua meester ben dan ga ik wel een en ander opzetten
In de poepertquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zouden jullie geven?
Als ik zou moeten kiezen tussen mijn hand en zo'n ding als er even geen chick voorhanden is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie allemaal 1/10 faces dat jullie daar genoegen mee nemen?
heb je deze al brah?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:11 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie allemaal 1/10 faces dat jullie daar genoegen mee nemen?
Is dit echt??quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Zouden jullie geven?
haha wie is Knokobquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:35 schreef seto het volgende:
[..]
heb je deze al brah?
[ afbeelding ]
ik ga hem bestellen denk ik
Ja man zij is echt vies lekker, die heupen en dat lichaam. Zou geven totdat m'n penis lijkt op een verschrompelde komkommer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is dit echt??
Zou deze zeker raken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of wappie kijken. Dan is het al helemaal te ziek.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
moet je het eens stoned kijken, helemaal waus.
Als ze echt was ja...nu is het een koud stuk plasticquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja man zij is echt vies lekker, die heupen en dat lichaam. Zou geven totdat m'n penis lijkt op een verschrompelde komkommer.
Ben je nou nog steeds niet aan het cutten?quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
brommertje ging nog geen 35 op sommige stukken
ik ben al bijna 10 weken ofzo aan het cuttenquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:44 schreef Champy het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds niet aan het cutten?
Sure, plan maar ruim van te voren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gymmeet Groningen, are you in?
[..]
Tijd voor een 70cc eronderquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Waarom niet fietsen naar je werk dan? Fietsen op een lege maag is echt de bom voor je metabolismequote:Op maandag 28 oktober 2013 07:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ben al bijna 10 weken ofzo aan het cutten![]()
![]()
![]()
haha.quote:
Dat komt door je bulkgewicht en je matige cw-waarde (want breed).quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
ahh lol.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat komt door je bulkgewicht en je matige cw-waarde (want breed).
omdat overtraint in no time dan srsquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Waarom niet fietsen naar je werk dan? Fietsen op een lege maag is echt de bom voor je metabolisme
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
omdat overtraint in no time dan srs
no joke srs
Zeker wel. Als je al wat langer hier mee loopt weet je dat. Raymond was ooit een overtrainde racefietsende ecto.quote:
Zaterdag nieuwe hardloopschoenen gekocht, maar weer terugbrengen dus? Of geldt dit alleen voor fietsen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je al wat langer hier mee loopt weet je dat. Raymond was ooit een overtrainde racefietsende ecto.
quote:
indeedquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je al wat langer hier mee loopt weet je dat. Raymond was ooit een overtrainde racefietsende ecto.
Hangt van de intensiteit af. Ik kan prima 3x per week hardlopen en 3x per week naar de gym. Maar wel iedere 2 a 3 maanden een deload of rustweek.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Zaterdag nieuwe hardloopschoenen gekocht, maar weer terugbrengen dus? Of geldt dit alleen voor fietsen?
Jij bent echt zo keihard badass vertel me meer!! eigenlijk train jij dus 6 keer!!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangt van de intensiteit af. Ik kan prima 3x per week hardlopen en 3x per week naar de gym. Maar wel iedere 2 a 3 maanden een deload of rustweek.
Op dit moment alleen wat hardlopen aangezien mn schouder in puin ligt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij bent echt zo keihard badass vertel me meer!! eigenlijk train jij dus 6 keer!!!
Ohw das echt bale hoop dat je snel herstelt xxquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Op dit moment alleen wat hardlopen aangezien mn schouder in puin ligt.
Haha, daar wil ik eerst BW voor snatchenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:35 schreef seto het volgende:
[..]
heb je deze al brah?
[ afbeelding ]
ik ga hem bestellen denk ik
QFTquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:16 schreef JaqenHghar het volgende:
Het Russisch alfabet niet kunnen lezenHoe fucking beta ben je dan.
Ey man, boks srs.quote:
Nice, ik ga er binnenkort eens voor zitten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ey man, boks srs.
Daar heb ik ook last van haha. Misschien maar eens van die stickers kopen.
Memrise moet je eens checkenHeel handige site/app om even flink wat woorden etc te stampen.
Ik had vannacht wel echt een gestoorde ZMA droom trouwens, over een ziekelijke invasie van aliens. Ik was de enige overlevende, JB was opgegetenquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:23 schreef Awesome_ het volgende:
In plaats van mijn multi, omegas en vitamine d3 te nemen, pop ik per ongeluk 3 ZMA'tjes. Ga ik nu hallucineren overdag?
Dat is echt de enige reden waarom ik die shit blijf nemen. Vanwege de zieke dromen. Wel jmmr dat er ANABOLIC op de potjes staatquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had vannacht wel echt een gestoorde ZMA droom trouwens, over een ziekelijke invasie van aliens. Ik was de enige overlevende, JB was opgegeten![]()
Hoezo is toch een testbooster?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden waarom ik die shit blijf nemen. Vanwege de zieke dromen. Wel jmmr dat er ANABOLIC op de potjes staat
Niet echt bewijs voor dacht ik, alleen in een studie bleek het de test te boosten, maar dat kwam door dat deze mensen al Zink deficient waren als ik me goed herinner.quote:
Echt he, mijn moeder wordt helemaal parra als ze dat ziet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat is echt de enige reden waarom ik die shit blijf nemen. Vanwege de zieke dromen. Wel jmmr dat er ANABOLIC op de potjes staat
Denk dat ze je over het hoofd hebben gezien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik had vannacht wel echt een gestoorde ZMA droom trouwens, over een ziekelijke invasie van aliens. Ik was de enige overlevende, JB was opgegeten![]()
Komt van B&F, dus geloof dit wel:quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niet echt bewijs voor dacht ik, alleen in een studie bleek het de test te boosten, maar dat kwam door dat deze mensen al Zink deficient waren als ik me goed herinner.
quote:Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat ZMA het testosteron niveau met43,7% kan verhogen ten opzichte van een placebo groep. Testosteron is één vande belangrijkste hormonen voor je spieropbouw. ZMA is dus een idealeaanvulling voor iedereen die spieren wil opbouwen.
Ze waren eerder geïntimideerd door mijn tan, buffness en facial aesthetics. Het aanschouwen van de gereïncarneerde, bright blue eyed, Hercules himself deed ze van angst sidderen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Denk dat ze je over het hoofd hebben gezien.
Hercules was heul geen Arier.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze waren eerder geïntimideerd door mijn tan, buffness en facial aesthetics. Het aanschouwen van de gereïncarneerde, bright blue eyed, Hercules himself deed ze van angst sidderen.
knap mattie nu grieks evenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
QFT
А, Б, В, Г, Д, Е, Ё, Ж, З, И, Й, К, Л, М, Н, О, П, Р, С, Т, У, Ф, Х, Ц, Ч, Ш, Щ, Ъ, Ы, Ь, Э, Ю, Я
A, B, V, G, D, YE, YO, ZH, Z, EE, OY/IGH, K, L, M, N, O, P, R, S, T, OO, F, GH, TS, CH, SH, SHH, (hard sign), EHH, E, YOU, YA
Ik heb geen interesse in de Griekse taal/cultuurquote:
Srs?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef star_gazer het volgende:
Ik zie hier weleens sukkels een stretching mat tussen de bar en hun rug proppen bij het squatten
Geen grappen mang. Ik zal kijken of ik de volgende keer een sneaky pica kan maken.quote:
That's what she saidquote:
Zij zei datquote:
Ik wil ook zo'n potje ZMA kopen maar m'n ouders werden al helemaal bezorgd toen ik mijn creatine binnenkreeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik denk Fantaquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Ja maar naar wie verwijst 'she'? Ik snap seto wel.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n potje ZMA kopen maar m'n ouders werden al helemaal bezorgd toen ik mijn creatine binnenkreeg.
Dit.quote:
Idem op het werk met collega's die roken, sloten koffie/cola drinken, tijdens de lunch frituurmeuk eten, nog niet met de trap naar de 1e verdieping gaan etc.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dit.
Al krijg je overal wel gezeik als iets in poedervorm is. Meters bier zuipen in het weekend is allemaal prima, maar owee als je een poeder oplost en inneemt. Dat is wel extreem slecht voor je hoor.
Zit jij niet in Australie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:18 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er nog mensen die zin hebben in brute cardio? Lekker tegen de wind infietsen. Heuveltje op uiteraard.
Ja. Maar dat betekent niet dat jullie niet op de fiets kunnen springenquote:
Wat ga je doen, voor het raam hangen met je brede rug?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:21 schreef Klokov het volgende:
Mijn vriendin belt, er is een raam uit haar dak gevlogen
Zo maar even weer en wind trotseren
smaakt gewoon een beetje naar cocosnoot waarsch.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:20 schreef star_gazer het volgende:
Ze hebben bij mijn eiwitten-boer ineens pina colada whey. WTF moet ik me daar nu weer bij voorstellen
Zolang die vuurmeuk daar maar blijft vind ik het best.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die wind moet ergens vandaan komen
Weet niet, moet even kijken wat ik kan improviseren. Desnoods spijker ik er een handdoek op, er vliegt nu allemaal troep naar binnen daarquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat ga je doen, voor het raam hangen met je brede rug?
Heeft vannacht goed geregend, maar er trok toch weer een goeie deken van rook over de stad vandaag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zolang die vuurmeuk daar maar blijft vind ik het best.
Zal wel lekker fris zijn binnen ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet niet, moet even kijken wat ik kan improviseren. Desnoods spijker ik er een handdoek op, er vliegt nu allemaal troep naar binnen daar
Squatten is voor homo's.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:27 schreef JaqenHghar het volgende:
Maar even srs he, is laag squatten slecht voor je knieën?
Doe namelijk altijd bijna met m'n reet tot de grond zo'n beetje.
Zolang je spieren het werk doen is er niks aan de hand. Je hebt ook van die mensen die stuiteren, dat is niet de bedoelingquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:27 schreef JaqenHghar het volgende:
Maar even srs he, is laag squatten slecht voor je knieën?
Doe namelijk altijd bijna met m'n reet tot de grond zo'n beetje.
Slimfit broeken nog passenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
sinds ik squat zijn mijn dijbenen en kuiten gegroeid
als ik slimfit broek aantrek voelt het net alsof ik van die dikke stalpoten heb wat die nederlandse meisjes vaak hebben en het zit ook echt strak rondom mijn dijen
en bij uitrekken knelt het altijd bij mijn kuiten
Kipping ftwquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zolang je spieren het werk doen is er niks aan de hand. Je hebt ook van die mensen die stuiteren, dat is niet de bedoeling
Ik kan toch niet stuiteren, ik squat maximaal iets lager dan de safety bar 1cm ATG volgens mijquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kipping ftw
Nee ik streef wel altijd naar perfecte vorm, dus stuiteren is wel het laatste wat ik wil doen. Maximale gains er uit halen.
hey hoe heb jij zo'n lange amazone versierd vriendquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kan toch niet stuiteren, ik squat maximaal iets lager dan de safety bar 1cm ATG volgens mij
Grote kuiten betekent i.i.g. dat je geen ecto bent.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik slimfit broek aantrek voelt het net alsof ik van die dikke stalpoten heb wat die nederlandse meisjes vaak hebben en het zit ook echt strak rondom mijn dijen
Lekker op de bosu ball stuiteren met die bipsquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kan toch niet stuiteren, ik squat maximaal iets lager dan de safety bar 1cm ATG volgens mij
Tenzij je de Tour de France fietst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Grote kuiten betekent i.i.g. dat je geen ecto bent.
Waar is Kaasplankje trouwens?quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tenzij je de Tour de France fietst.
gestopt met lezenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Griot gelijk. Klein Zeiltje Erop en gaan met dat ding. De ergste wind is al voorbij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef star_gazer het volgende:
WTF er is gewoon een gek die lekker wil gaan windsurfen in Scheveningen. LIve op de webcam.
http://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/
collega's en andere mensen met hun gezondheidskennisquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Idem op het werk met collega's die roken, sloten koffie/cola drinken, tijdens de lunch frituurmeuk eten, nog niet met de trap naar de 1e verdieping gaan etc.
whey voor tijdens het uitgaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:20 schreef star_gazer het volgende:
Ze hebben bij mijn eiwitten-boer ineens pina colada whey. WTF moet ik me daar nu weer bij voorstellen
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef star_gazer het volgende:
WTF er is gewoon een gek die lekker wil gaan windsurfen in Scheveningen. LIve op de webcam.
Cool. Prima weer voor vandaag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef star_gazer het volgende:
Speciaal opgeleid, zoals je ziet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ben je weer de hont op het strand aan het uitlaten??
Ik zie hem zo wel langs vliegen dan (10e verdieping Leiden hier)quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:18 schreef star_gazer het volgende:
Slimfit =/= skinny jeans hè!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:48 schreef fathank het volgende:
Slimfit broeken
Kenserlelijk is dat man. Je trekt toch ook geen legging aan.
Dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef fathank het volgende:
Als 'man' zijnde verdedigen dat je skinnyjeans draagtx oneindig
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:28 schreef fathank het volgende:
Als 'man' zijnde verdedigen dat je skinnyjeans draagtx oneindig
Morphsuit ftw!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:41 schreef VMSDKR het volgende:
Ik draag spandex, dat zit qua pasvorm altijd goed.
spandex, lycra -->quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:41 schreef VMSDKR het volgende:
Ik draag spandex, dat zit qua pasvorm altijd goed.
noh man wilde keertje weekend rustig aan doenquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed man rustig. Nog geneukt vn t weekend?
lolquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:02 schreef no1uknow het volgende:
zit in de KB in Den Haag, twee lekkere hipstermeisjes direct tegenover me die selfies aan het maken zijn met een iPad mini
[ afbeelding ]
u wot m8quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kom er na vier jaar achter dat ik geen 1.87 maar 1.80 ben.![]()
What the actual fuck.
Ik was met een maatje aan het praten die net zolang als ik is en die zei dat hij 1.80 was. Ik geloofde hem niet maar we hebben het net opgemeten.
Whehe smurf!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the actual fuck.
Ik was met een maatje aan het praten die net zolang als ik is en die zei dat hij 1.80 was. Ik geloofde hem niet maar we hebben het net opgemeten.
lol ja en dit is nota bene in de bibliotheekquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
sowiezo mensen die met een tablet foto's maken (behalve een scan van iets dan)
Sta je met zo'n unit voor je snuffert lol
Dit meen je?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the actual fuck.
haha srs?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the actual fuck.
meten na het deadliften, of vlak voordat je naar bed gaatquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet mezelf ook nog eens opmeten dan. Straks ben ik gewoon een manlet...
Voor of na het DL-en scheelt zomaar een paar cm.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
meten na het deadliften, of vlak voordat je naar bed gaat
Komt hij NOG een keer aankakken. Get a fucking lift, bro.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Slim:
[ afbeelding ]
Skinny:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |