SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Drinky op 27-10-2013 16:04:28 ]I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
dikke uiersquote:
wat haat jij zo kreeg ik de OP geleverd van de vorige misbruiker.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:51 schreef Montelly het volgende:
Wat een verkrachting van de OP zeg..mis de helft..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie de fuck ben jij vriendjequote:Op zondag 27 oktober 2013 15:47 schreef Basxt het volgende:
edit;
Wtf wordt de gym chick zomaar verandert naar dit lelijke kreng
Pls stay safequote:Op zondag 27 oktober 2013 16:53 schreef Drinky het volgende:
Vandaag eventjes sauna klappen na de gym. Wie heeft cardio nodig als je zo ook kan zweten toch?
wat wou je doen danquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef Awesome_ het volgende:
De volgende die de OP weet te verkankeren zoek ik op
Ga k doen ben klaar voor jou gappiequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:15 schreef Awesome_ het volgende:
De volgende die de OP weet te verkankeren zoek ik op
je bent de hele dag online en je komt er nu pas achter?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:17 schreef Drinky het volgende:
Helemaal vergeten dat de gym vandaag al om 18:00 sluit
al zijn accounts erbij halenquote:
ik kwam er bij de gym pas achter toen ik ze vroeg hoe dat met de gratis sauna daar werktquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je bent de hele dag online en je komt er nu pas achter?
ja maar ik heb geen idee waar die shit zitquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:30 schreef ChesterPerry het volgende:
als de sauna gratis is kan je er toch gwn instappen?
hele tyd neerbuigend over adere mensen zie ik jou doen seto. maar wat zie ik als ik steam opstart nou?quote:
lekkorquote:
Wow en toen hahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:51 schreef Drinky het volgende:
Lol net een flesje water gekocht voor 2 ekk, besef ik me dat ik nog een liter in m'n rugzak heb zitten
niet doen dan haal ik snakey erbijquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:48 schreef seto het volgende:
hjb of ik post dm waar je zegt dat je fapt
Ik ben vandaag de hele dag al helemaal kk in de warquote:
ik eet nu wok van de Chinees. Lekker bief met rijst alleen in zo'n bakje wat beetje raar eten is met rijst.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:58 schreef VMSDKR het volgende:
Brinky jouw verhalen zijn wel next level.
Ik besef maar amper.
moet je het eens stoned kijken, helemaal waus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:02 schreef G.R.S. het volgende:
Adventure Time is echt een chille show zeg;
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
moet je het eens stoned kijken, helemaal waus.
Hou mij dr buiten ajbquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hele tyd neerbuigend over adere mensen zie ik jou doen seto. maar wat zie ik als ik steam opstart nou?
seto speelt dit. seto speelt dat. volges mij heb jij eeen GAME VERSLAVING seto
GAMES
gr gr fathank
latina's hebben altijd veel witte kutvochtafscheidingquote:
laat dima met rustquote:
Hoe weet je dat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
latina's hebben altijd veel witte kutvochtafscheiding
aanzienlijk veel meer dan de europese modellen
okee enig idee hoe dat komt? aangezien ze voor een groot deel van Portugezen en Spanjaarden afstammenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
klinkt best opwindend eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
Dima is zo'n jongen die, als zijn vriendin klaarkomt, feitjes gaat vertellen over het orgasme en welke spieren daarbij betrokken zijn.
misschien foutje bij geboorte dat lichaam opeens prostaat aanmaakte en toen opeens niet meerquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:22 schreef Beach het volgende:
[..]
okee enig idee hoe dat komt? aangezien ze voor een groot deel van Portugezen en Spanjaarden afstammen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
De afscheiding bestaat uit slijm geproduceerd door de baarmoedermond (ostium uteri), afgestoten epitheel van de vagina. Deze cellen in de vagina bevatten glycogeen (zie boven). Dit wordt omgezet in melkzuur (lactaat) door de lactobacillus. De lactobacillus bacterie hoort thuis en zorgt ervoor dat door middel van lactaatproductie de zuurgraad van de vagina voldoende laag (dat wil zeggen enigszins zuur) blijft.
Beffen leek me altijd wel geil maar zure vagina's?? No thanks jeff...
Ik kan het bevestigenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en sperma maakt dat de zuurtegraad omhoog gaat, dus veel naaien is niet goed voor het poesje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:26 schreef Dimachaerus het volgende:
De afscheiding bestaat uit slijm geproduceerd door de baarmoedermond (ostium uteri), afgestoten epitheel van de vagina. Deze cellen in de vagina bevatten glycogeen (zie boven). Dit wordt omgezet in melkzuur (lactaat) door de lactobacillus. De lactobacillus bacterie hoort thuis en zorgt ervoor dat door middel van lactaatproductie de zuurgraad van de vagina voldoende laag (dat wil zeggen enigszins zuur) blijft.
Beffen leek me altijd wel geil maar zure vagina's?? No thanks jeff...
Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
Dima is zo'n jongen die, als zijn vriendin klaarkomt, feitjes gaat vertellen over het orgasme en welke spieren daarbij betrokken zijn.
come at me kutjes..quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
Hey boys, het is weer zondag 20:00. Juize op SlamFM.
Net kwam Miley Cyrus voorbij en die is blank.quote:
miley wou wel dat ze neger wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net kwam Miley Cyrus voorbij en die is blank.
En deze:
Lekker met de sub open, trillende nummerplaten en alles. #sjonnielife.
fanta is gebanned vriendquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Fanta, die vrouw bij miljoenenjacht, familie van je? Lijkt wel op je.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:58 schreef Beach het volgende:
fanta wordt gestuffed door mcnulty's bbc nu
2 weken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:00 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe lang zijn ze gebanned dan?!Zijn toch al een tijdje weg?
Jonge ik ben serieus 2 min geleden klaar met het kijken van die film.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:02 schreef Montelly het volgende:
Boiss ik heb net Turbo gezien, machtig film
hahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef Drinky het volgende:
Wilde net even een blowtje zetten, had iemand de aansteker opgevoerd. Nu geen wimpers meer en baard + snor ietwat verschroeid
Thx, jij hebt goeie smaak qua films, ik ga nu torrentje draaien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:02 schreef Montelly het volgende:
Boiss ik heb net Turbo gezien, machtig film
ja man gekke leventjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef VMSDKR het volgende:
gvdd brinky jij maakt wat mee op zo'n dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |