Dat klopt en het is overal wat anders.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In de VS ligt het sowieso wat gevoeliger, maar de wereld is nu eenmaal zo krom als een hoepel. De Hitlergroet brengen is hier ongewenst, om het zacht uit te drukken, maar mensen lopen wel rond met t-shirts van Lenin, Mao en Che Guevara.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef Hathor het volgende:
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.55123115,d.Yms
Racistisch?
Ik zal wel reuze naief zijn.. maar zonder de tekst erbij dacht ik aan een 'karate-pose'..quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:40 schreef Jian het volgende:
een gozert verschijnt op een demonstratie die de Hitlergroet brengt,
ja trannies zijn racistischquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef Hathor het volgende:
Racistisch?
In elk geval racistischer dan Zwarte Piet en dan hebben ze volgens mij ook nog de gore moed gehad om een deel 2 te maken .....quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:39 schreef Hathor het volgende:
Racistisch?
Verene Shepherd schijnt het in dit geval ook door de vingers te zien ...... voor 25% van de opbrengst.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:54 schreef LXIV het volgende:
Ik vind dat helemaal niet racistisch. Ik voel mij echt niet in het minst gekwetst als 2 negers een film willen maken verkleed als blanke vrouwen. Maakt me echt niks uit.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:11 schreef Sloggi het volgende:
En opeens stond 'ie weer bovenaan het nieuwsgedeelte op de FP:
Anouk: Nederlanders zijn racisten
Blijf!quote:Net als de voorgaande jaren blijf zelfbenoemde ...
Het onderscheid Indisch / Indonesisch wordt niet duidelijk gemaakt in deze discussie. Indo's hebben in het algemeen weinig reden tegen het Papoeaprotest te zijn; Indonesiërs in theorie wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:49 schreef Bluesdude het volgende:
De meeste Indische Nederlanders waren nooit zo dol op het inpikken van Nieuw Guinea door Indonesië. Niet de volwassen van 1962... ook niet de volwassenen van nu.
Hoezo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk eerst weten hoeveel mensen daar in totaal aanwezig waren.
Misschien hebben de andere mensen het niet eens in de gaten gehad. De demonstrerende vrouw stond op afstand he. Het was de groep gekkies die er op af stapte. Wil niet zeggen dat de rest doorhad wat deze gekkies aan het doen waren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoezo?
Niemand hield die gekkies toch tegen?!
Dat is altijd zo op demonstraties.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef n00b13 het volgende:
Mijn stelling dat 3/4 van die figuren gekkies zijn is iig weer bewezen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:13 schreef Bluesdude het volgende:
http://afanl.wordpress.co(...)e-orgie-van-racisme/
Er waren bekende extreemrechtse engerds aanwezig.
Normaal zijn zij tegen zwarte mensen, maar voor die lieve Piet willen ze wel even de schijn ophouden. En toch ook slim om een huisneger te hebben, een knuffelallochtoon om te laten zien hoe weldenkend zij wel niet zijn ?
quote:Ook de PVV was van de partij. Tweede Kamerlid Joram van Klaveren nam een petitie in ontvangst voor het behoud van zwarte piet. Toen hij het podium betrad gonsde het in het publiek: “goed zo de PVV” en “klote buitenlanders”.
quote:Tilly Kaisiepo is de Nederlandse Rosa Parks......Alles wat ze deed was voorin de ZwartePietenBus gaan zitten. Uiteraard moest ze opkankeren.
Ik vind de vergelijking ook niet geweldig, maar relmongolen slaat toch echt beter op het tuig dat de vrouw lastig viel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Rosa Parks, yeah sure, wann relmongolen
Mensen die dit soort idiote en overtrokken vergelijkingen maken zijn hitsers die op stampij uit zijn, simpel, net zo erg als de idioten die, die vrouw onheus bejegenden!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:32 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking ook niet geweldig, maar relmongolen slaat toch echt beter op het tuig dat de vrouw lastig viel.
Het komt op mij een beetje over alsof je de boel nu probeert om te draaien door de aandacht op anderen te richten.
Ook jouw vergelijking is redelijk idioot. Hoe die mensen zich misdragen hebben is m.i. absoluut niet te vergelijken met zo'n vergelijking op Twitter. Maar goed, ieder z'n mening.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen die dit soort idiote en overtrokken vergelijkingen maken zijn hitsers die op stampij uit zijn, simpel, net zo erg als de idioten die, die vrouw onheus bejegenden!
De vergelijking is niet overtrokken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen die dit soort idiote en overtrokken vergelijkingen maken zijn hitsers die op stampij uit zijn, simpel, net zo erg als de idioten die, die vrouw onheus bejegenden!
Je vindt dat dit slag bewuste hitsers eigenlijk wel door de beugel kunnen, okee, dat mag, ik hou beslist niet van dat soort mensen, maar wat je zegt, ieder z'n mening!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ook jouw vergelijking is redelijk idioot. Hoe die mensen zich misdragen hebben is m.i. absoluut niet te vergelijken met zo'n vergelijking op Twitter. Maar goed, ieder z'n mening.
Je wilt het onderwerp racisme taboe verklaren.?quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vindt dat dit slag bewuste hitsers eigenlijk wel door de beugel kunnen, okee, dat mag, ik hou beslist niet van dat soort mensen, maar wat je zegt, ieder z'n mening!
Lul niet zo stom man, ten eerste zat Rosa Parks al in de bus, het ging er om dat ze een plaats naar achter moest omdat er een blanke instapte en er geen plaats meer was in de voorste voor blanken gereserveerde plaatsen, maar dat terzijde. Er waren ook gekleurde vrouwen bij de demonstratie en die zijn niet lastig gevallen. Het lastig vallen ging eerder om haar vermeende mening. Niet terecht naturlijk, ook al zou ze wel een andere mening zijn toegedaan, maar onvergelijkbaar met de Rosa Parks situatie.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De vergelijking is niet overtrokken.
Rosa Parks mocht niet bij de blanken in de bus zitten vonden sommige blanken.
Tilly Kaisiepo mocht niet bij blanken in de demonstratie zitten, vonden sommige blanken.
Het is hetzelfde. De vrouwen werden vijandig bekeken omdat ze niet blank waren .
Het was fucking racisme.
Wat een bullshitquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De vergelijking is niet overtrokken.
Rosa Parks mocht niet bij de blanken in de bus zitten vonden sommige blanken.
Tilly Kaisiepo mocht niet bij blanken in de demonstratie zitten, vonden sommige blanken.
Het is hetzelfde. De vrouwen werden vijandig bekeken omdat ze niet blank waren .
Het was fucking racisme.
Dat is in ieder geval niet wat er stond in mijn post die jij citeert.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Je vindt dat dit slag bewuste hitsers eigenlijk wel door de beugel kunnen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |