Tot jij met bewijs komt dat het tegendeel ondersteunt wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Precies. Aangezien fotograaf en demonstranten daar waren voor het Zwarte Piet verhaal is dat de simpelste uitleg. Alle andere mogelijke verklaringen worden van tafel geveegd.
Kutbeesten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:07 schreef gelly het volgende:
Er stond een kudde van 40 doorgedraaide indo's om die vrouw, zoveel is duidelijk.
1 en dat was de agressieveling. Volgens de fotograaf zelf. De rest waren meelopers.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:07 schreef gelly het volgende:
Er stond een kudde van 40 doorgedraaide indo's om die vrouw, zoveel is duidelijk.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh, al die 'jij bent tegen zwarte piet' en 'ga terug naar je eigen land'/'lekker terugkankeren!'-roepers deden dat om hun werkelijke agenda te verbloemen. Die Indisch-uitziende man was hun grote menner.
En die voerde een discussie in het maleis, nee, duidelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
1 en dat was de agressieveling. Volgens de fotograaf zelf. De rest waren meelopers.
Oh, nu is het opeens een Indo. Is het nu een Indonesiër of een Indo / Indiër?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
1 en dat was de agressieveling. Volgens de fotograaf zelf. De rest waren meelopers.
Okee, het ligt voor de hand dat ze bewust of onbewust verzeild is geraakt op een plaats waar ze eigenlijk niet had moeten zijn met haar verhaal, een verhaal dat verkeerd is begrepen/geïnterpreteerd door wat demonstranten, die daarop helemaal verkeerd hebben gereageerd.quote:
Volgens mij is het een Belanda.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:09 schreef Sloggi het volgende:
Oh, nu is het opeens een Indo. Is het nu een Indonesiër of een Indo / Indiër?
Als we nu de media klakkeloos gaan geloven en net meer zelf mogen nadenken..quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tot jij met bewijs komt dat het tegendeel ondersteunt wel.
Ik denk het ook ja, moet wel!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee joh, al die 'jij bent tegen zwarte piet' en 'ga terug naar je eigen land'/'lekker terugkankeren!'-roepers deden dat om hun werkelijke agenda te verbloemen. Die Indisch-uitziende man was hun grote menner.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, het ligt voor de hand dat ze bewust of onbewust verzeild is geraakt op een plaats waar ze eigenlijk niet had moeten zijn met haar verhaal, een verhaal dat verkeerd is begrepen/geïnterpreteerd door wat demonstranten, die daarop helemaal verkeerd hebben gereageerd.
Daar kun je met een beetje "goede" wil een prachtig drama van maken of het zien voor wat het was, niet zo heel belangwekkend.
Weer een loos kul argument dat weinig tot niets met mijn verhaal te maken heeft, maar dat zijn we van je gewend, liegen, verdraaien en hitsen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze jongen had ook louter jeuk aan z'n neus en zwaaide tegelijkertijd naar de camera. Mensen die overal maar een drama van maken.... vermoeiend hoor.
Gewoon hypothetisch:quote:
Klopt, heb ik van Jian geleerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Weer een loos kul argument dat weinig tot niets met mijn verhaal te maken heeft, maar dat zijn we van je gewend, liegen, verdraaien en hitsen.
Niet voor mij spreken, hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
maar dat zijn we van je gewend, liegen, verdraaien en hitsen.
Dat zijn heel wat aannames in één alinea.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gewoon hypothetisch:
Demonstratie. Vrouw aanwezig, zwaait vlag Papoea en roept leuzen tegen de VN.
Indonesiër ziet en hoort dit en gaat verhaal halen op agressieve wijze. Andere demonstranten zien 'ruzie' en gaan er klakkeloos van uit dat de vrouw anti-zwarte piet is en daarom woorden heeft met die man. Ze geven haar geen kans uit te leggen dat dat niet klopt. Rel geschapen.
Gezien de herkomst van het Papoea-Indonesië conflict is het dan inderdaad niet ondenkbaar dat de eerste woorden in het Indonesisch gevallen zijn.
Waarom precies is het niet zo heel belangwekkend? Waarom zou het minder belangwekkend zijn dan bijvoorbeeld andere ongeregeldheden die bij andere demonstraties plaatsvinden? Of vind je die doorgaans ook niet zo heel belangwekkend?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar kun je met een beetje "goede" wil een prachtig drama van maken of het zien voor wat het was, niet zo heel belangwekkend.
Jij moet wetenschapper worden. Ik sta versteld van de robuustheid van je aannames.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gewoon hypothetisch:
Demonstratie. Vrouw aanwezig, zwaait vlag Papoea en roept leuzen tegen de VN.
Indonesiër ziet en hoort dit en gaat verhaal halen op agressieve wijze. Andere demonstranten zien 'ruzie' en gaan er klakkeloos van uit dat de vrouw anti-zwarte piet is en daarom woorden heeft met die man. Ze geven haar geen kans uit te leggen dat dat niet klopt. Rel geschapen.
Gezien de herkomst van het Papoea-Indonesië conflict is het dan inderdaad niet ondenkbaar dat de eerste woorden in het Indonesisch gevallen zijn.
Dan moet je natuurlijk eerst weten hoeveel mensen daar in totaal aanwezig waren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef n00b13 het volgende:
Mijn stelling dat 3/4 van die figuren gekkies zijn is iig weer bewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |