SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 28-10-2013 05:45:41 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik heb ook zeker het plan opgevat om flink door te trainen in de winter! Officieel mijn eerste wedstrijdje pas weer in Feb gepland, als ik dat red.quote:Op zondag 27 oktober 2013 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
en om de eerste dag van de winter-tijd goed te beginnen.....
[ afbeelding ]
Leuke verhalen gelezen van de loopjes gisteren, Guard, super gedaan zo de eerste keer!
Dat lijkt mij het gekste aan die trails, je weet niet wat voor baan er na de volgende bocht of hobbel ligt terwijl met die asfaltloopjes de baan toch vaak juist word uitgekozen op goede begaanbaarheid.
Ik ben zelf ook nog aan het nagenieten van gisteren, was heerlijk en leuk om te doen, achteraf.
Ook al heb ik slechts 30 man achter mij gelaten..
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Oh ja Wintertijd... Het is nu nog vroeger dan ik dacht
Maar goed, het wordt al licht, tijd voor een herstel loopje zo
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat boeit toch niet, al wordt je allerallerlaatste, als je maar genoten hebtquote:Op zondag 27 oktober 2013 06:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker het plan opgevat om flink door te trainen in de winter! Officieel mijn eerste wedstrijdje pas weer in Feb gepland, als ik dat red.
Leuke verhalen gelezen van de loopjes gisteren, Guard, super gedaan zo de eerste keer!
Dat lijkt mij het gekste aan die trails, je weet niet wat voor baan er na de volgende bocht of hobbel ligt terwijl met die asfaltloopjes de baan toch vaak juist word uitgekozen op goede begaanbaarheid.
Ik ben zelf ook nog aan het nagenieten van gisteren, was heerlijk en leuk om te doen, achteraf.
Ook al heb ik slechts 30 man achter mij gelaten...
Ik vond het gisteren echt mooi, over slootjes springen, takken en keien ontwijken, door klaphekken en draaipoortjes, vol in de plassen en modder. Nog 2 wedstrijdjes dit jaar, beide onverhard![]()
Maar ook al serieus aan de voorbereiding voor de CPC, dat lijkt me toch ook machtig.
Gisteren was ook mooi, na de trail nog even bij mijn ouders geweest en mijn zus was er ook, het ging alleen maar over hardlopen: "wie heeft er zin om met mij mee te gaan als ik in Zwitserland loop?" "ga jij nog mee naar de Marathon in Madrid als ik die ga lopen?" "pap kun jij plekken regelen voor de CPC in de business run?"
Ik zie trouwens dat mijn speeltuin in de RunnersWorld staat! Die foto-pagina bij De Route, Stadsblokken in Arnhem![]()
Overigens ben ik gisteren niet gaan lopen, dus dan moet ik vandaag maar gaan. Ik denk dat ik zo naar buiten ga. Het is shitweer, maar beter wordt het toch niet.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekker weer om zometeen even 5km te gaan rennenWordt ook een modderboel denk ik, wordt weer tijd om mijn trail-fivefingers aan te doen. Nou ja, we zullen zien hoe het gaat, een beetje regen is ook wel lekker op z'n tijd.
De rest van de lopers vandaag ook enorm veel succes en veel plezier!![]()
En modder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links van mij staan trouwens Mevr. Jero en haar moeder.
[ Bericht 6% gewijzigd door Jero_nimo op 27-10-2013 09:57:51 ]![]()
Dat uurtje extrafijn! Ben benieuwd vandaag, ook hoe ik 't aan ga pakken..of met 6.30min/km bij Wolve lopen, of iets sneller.... Nog even om erover na te denken
Ja doei.![]()
Succes met de 10 EM (Wolve, mijlpaal toch?)
Ik ben vroeg naar bed gegaan en heb dus megalang geslapen! Het stormt bestDat zal best heftig zijn op de dijk waar de Bertusloop is. Als ik loop, loop ik een 5. Maar moet nog ff de moed vinden. Zo'n chill ochtend met broodjes, eitje en koffie is ook fijn
![]()
![]()
Vandaag is ook de marathon van Etten-Leur... Lekker weertje daarvoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:31 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker weer om zometeen even 5km te gaan rennenWordt ook een modderboel denk ik, wordt weer tijd om mijn trail-fivefingers aan te doen. Nou ja, we zullen zien hoe het gaat, een beetje regen is ook wel lekker op z'n tijd.
En modder!
Dat is een hele leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:31 schreef Jero_nimo het volgende:
En modder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige foto!
![]()
Dank!quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:15 schreef Quoi het volgende:
Succes met de 10 EM (Wolve, mijlpaal toch?)
En ja, verste afstand tot nu toe (langste in een wedstrijd was 10k, in training 14k). Ga niet vol uit (dat hoop ik te doen op de 7^^), maar het zal sowieso een PR worden.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Whoehoe HM-day! Tijd voor pannekoeken met spek![]()
Wel cool, mn halve familie komt kijkenWaarschijnlijk ook de enige keer dus ik zal er maar extra van genieten.
Succes iedereen vandaag![]()
![]()
Die verslagen van gisterenecht tof om te lezen! Krijg gewoon zin om ook wedstrijden te gaan lopen
Succes voor diegene die vandaag moeten
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Succes en plezier iedereen vandaag!
Ben vandaag maar gaan uitlopen (herstelloopje kan ik het niet noemen, daarvoor hield ik mezelf te weinig in).
Helaas zonder harslagmeter, want ik heb mijn band bij mijn ouders laten liggen
Veel wind, dus dat wordt nog wat voor de wedstrijdlopers vandaag
Succes en veel plezier. Hier zit de 7^^ parcoursverkenning er op. We waren niet de enigen die 'm liepen. Het was leuk, nu douchen en ontbijten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:09 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wel cool, mn halve familie komt kijkenWaarschijnlijk ook de enige keer dus ik zal er maar extra van genieten.
Succes iedereen vandaag![]()
Ze laten alleen beelden zien vd 5km: http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)+ziekenhuis+onveiligIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Succes allemaal en waai niet weg!
Ik heb net een uur gezweet in de sportschool en ga vandaag verder helemaal niks en geen reet of een sodemieter uitvoeren.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, 17.52 op de Garmin...![]()
Later meer![]()
Wat leuk! Geniet daar inderdaad maar van, support is altijd leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:09 schreef Stefanovic83 het volgende:
Succes iedereen vandaag
Ik geniet vandaag heerlijk van mijn vrije rustdag!Dus. Dat.![]()
Dat is op de seconde precies mijn PR !quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, 17.52 op de Garmin...![]()
Later meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe lang moet ik rust houden nadat ik door mijn enkel ben gegaan? Doet Nog flink pijn als ik loop. Maar volgens mij is lopen beter dan stilzitten, dus ga zo maar even in de storm wandelen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Je kan weer aan hardlopen denken als je een aantal kilometer stevig door kan wandelen zonder pijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:01 schreef Skv het volgende:
Hoe lang moet ik rust houden nadat ik door mijn enkel ben gegaan? Doet Nog flink pijn als ik loop. Maar volgens mij is lopen beter dan stilzitten, dus ga zo maar even in de storm wandelen
Dat is zo'm beetje de stelregel bij alle blessures. En dan hardlopen tot aan de pijn zeg maar. Met andere woorden, zodra het zeer gaat doen, stoppen of langzamer, etc.![]()
Wow Jero!
Hier weer 7k in de benen = Bertusloop + van en naar huis inlopen. Die wind!! Maar windje mee was best fijn vanaf de 3e km, want ik startte best ietsie te snel en was aan het inkakken.
Veel bekenden incl mijn oude coach langs de kant met tussentijdenLoopmaatje sleepte me door de laatste 50m, ik had het nodig! Ik hoefde helemaal niet snel vandaag, maar ja hé? Eindtijd: 27:50. Prima
Best een warm bad, dat 015 hardloopcultuurtje![]()
![]()
Erg goede tijd, netjes hoor!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:05 schreef Quoi het volgende:
Wow Jero!
Hier weer 7k in de benen = Bertusloop + van en naar huis inlopen. Die wind!! Maar windje mee was best fijn vanaf de 3e km, want ik startte best ietsie te snel en was aan het inkakken.
Veel bekenden incl mijn oude coach langs de kant met tussentijdenLoopmaatje sleepte me door de laatste 50m, ik had het nodig! Ik hoefde helemaal niet snel vandaag, maar ja hé? Eindtijd: 27:50. Prima
Best een warm bad, dat 015 hardloopcultuurtjeWindje was inderdaad goed straf vandaag, blij dat het grote deel van ons in het bos was. Geniet van je warme badje!
![]()
![]()
advies van de chirurg dat ik kreeg na een val met ettelijke kneuzingen was dat ik moest bewegen op geleide van de pijn. Dus zolang je pijn hebt, rustig bewegen en als het minder wordt kun je het vanzelf meer gaan belasten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:01 schreef Skv het volgende:
Hoe lang moet ik rust houden nadat ik door mijn enkel ben gegaan? Doet Nog flink pijn als ik loop. Maar volgens mij is lopen beter dan stilzitten, dus ga zo maar even in de storm wandelenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morgenmiddag is de dag om PR's te breken. Zoek een lang pad uit van zuidwest naar noordoost en loop dan met wind mee. Pas wel op voor rondvliegend puin en ontwortelde bomen.![]()
Is nog steeds een snelle tijd voor op de 5!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:05 schreef Quoi het volgende:
Best een warm bad, dat 015 hardloopcultuurtje![]()
![]()
Leuk! Dat shirtje van de winnaar loop ik ook altijd in, is een loopmaatje van mequote:Op zondag 27 oktober 2013 11:10 schreef slacker_nl het volgende:
Ze laten alleen beelden zien vd 5km: http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)+ziekenhuis+onveilig![]()
![]()
Mijn loopje ging ontzettend lekker. Het waaide best behoorlijk en tijdens het inlopen was het ook nog aan het regenen. Maar vlak voor de start klaarde het weer wat op, dat was dus wel lekker!
Zag al dat er redelijk wat goede lopers meeliepen, waaronder Menno Zuidema. Deze baas is 2e geworden op het NK Indoor 1500m. Leuk om me aan op te trekken dus. Maar ik wou wel een beetje mijn eigen race lopen.
Mooi vooraan gaan staan en kon meteen lekker doorlopen. Menno liep in het begin nog voor me, maar had naar mijn idee een iets te rustig tempo uitgekozen. Daar ging ik dus na 500m ongeveer voorbij. Wou wat onder de 3'40/km gaan lopen en mijn Garmin gaf 4'15 ofzo aan, had dus al het idee dat die mij niet ging helpen. Gelukkig heb ik redelijk wat gevoel voor tempo ontwikkeld en bleef ik gewoon lekker doorlopen zonder meer op mijn Garmin te kijken. Toen we het 1km punt passeerden stond daar een man om de km tijden door te geven. 3'36 gaf hij aan, lekker! Ging nog soepel en ademhaling ging ook goed!
Menno kwam onderhand weer iets voorbij lopen en ik ging gewoon lekker met hem mee, gelukkig bleef hij een beetje op mijn tempo lopen. Zo gingen de km's mooi voorbij. Na de 4km kreeg ik het wel een beetje moeilijk, mijn ademhaling ging wat sneller maar het tempo kon ik nog wel redelijk volhouden. Gelukkig kwamen we toen al snel aan bij het veld die de finish bijna aangaf. Mooi eromheen lopen en op het dijkje aangekomen de eindsprint toch maar ingezet. De persoon die de hele race 3e liep kwam toen alleen wel voorbij, die had nog wat meer over en de behoorlijk tegenwind hield mij een beetje tegen. Menno liep nog lekker een rondje door, die ging voor de 10 en liep die uit in 34'59.. En ik was blij dat ik mocht finishen. Zag al een enorm mooie tijd op het bord staan van 17 minuten, dus de eindsprint was om dat nog op het bord te houden. Dat was gelukkig gelukt en klokte af op een prachtige tijd van 17'52!!!
![]()
Mijn PR met 21 seconden verbeterd! Ontzettend blij mee en een prachtige race gelopen!
Helaas was de Garmin inderdaad helemaal van slag en heeft rare km-tijden geklokt. Mja, dat mag de pret niet drukken! Ik ben blij en ga lekker de hele dag verder genieten!![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/262805194/2368823![]()
Zo goed als klaar om naar de start te gaan van m'n eerste HM. Gezonde spanning is al lekker aanwezig. Heb er enorm veel zin in. Het streven is zoals gezegd om 1:59:59 op het bord te krijgen.
Toffe prestaties van degene die al gelopen hebben, en succes aan iedereen die nog gaan. Geniet
.
Get stoned![]()
Dat is grappig, heb je gister ook gelopen? Want ik heb redelijk wat vrienden die in dat shirtje lopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:20 schreef thettes het volgende:
Leuk! Dat shirtje van de winnaar loop ik ook altijd in, is een loopmaatje van me
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:09 schreef Stefanovic83 het volgende:
Succes iedereen vandaagJullie allebei ontzettend veel plezier en succes!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef Hinder het volgende:
Zo goed als klaar om naar de start te gaan van m'n eerste HM. Gezonde spanning is al lekker aanwezig. Heb er enorm veel zin in. Het streven is zoals gezegd om 1:59:59 op het bord te krijgen.
Toffe prestaties van degene die al gelopen hebben, en succes aan iedereen die nog gaan. Geniet
.
Zet hem op!
![]()
![]()
Niet lekker gelopen vanmorgen. Van ons groepje van 7 liepen we met z'n tweeën.
Degene die wel meeliep, had er niet veel zin in merkte ik en ik ging zelf half door m'n enkel, dus niet vol durven gaan
Merk nu dat m'n enkel meevalt, dus dinsdagavond even in m'n eentje proberen lekkerder te gaan lopen![]()
Voor diegenen die nog moeten vandaag, succes!Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Nee, ik had geen tijd. Wel halloweenrun meegerend. Trouwens zo veel zijn er ook weer niet uitgedeeld, dus ik denk dat we over een kleine wereld kunnen spreken nu :pquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat is grappig, heb je gister ook gelopen? Want ik heb redelijk wat vrienden die in dat shirtje lopen![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Morgenmiddag is de dag om PR's te breken. Zoek een lang pad uit van zuidwest naar noordoost en loop dan met wind mee. Pas wel op voor rondvliegend puin en ontwortelde bomen.
@Jero_nimo: Mooie tijd. Ik hoop dat zo'n tijd mij ook nog gegeven is. Maar een gat van 10 seconde per kilometer overbrug je niet zomaar.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Succes Drechtsteden lopers! Zou vorig jaar mijn eerste HM zijn, tot hij opeens gecanceld werd (tot mijn vreugde, want geblesseerd).![]()
Ik loop niet in zo'n shirt hoor, ben nog nooit op de dinsdag/donderdag langsgeweest. Loop alleen de wedstrijdjes meequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Nee, ik had geen tijd. Wel halloweenrun meegerend. Trouwens zo veel zijn er ook weer niet uitgedeeld, dus ik denk dat we over een kleine wereld kunnen spreken nu :p
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Tussen al die ultieme lange-afstanddoelen heb ik nu ook mijn ultieme doel gevonden: sneller worden dan Jero.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn loopje ging ontzettend lekker. Het waaide best behoorlijk en tijdens het inlopen was het ook nog aan het regenen. Maar vlak voor de start klaarde het weer wat op, dat was dus wel lekker!
Zag al dat er redelijk wat goede lopers meeliepen, waaronder Menno Zuidema. Deze baas is 2e geworden op het NK Indoor 1500m. Leuk om me aan op te trekken dus. Maar ik wou wel een beetje mijn eigen race lopen.
Mooi vooraan gaan staan en kon meteen lekker doorlopen. Menno liep in het begin nog voor me, maar had naar mijn idee een iets te rustig tempo uitgekozen. Daar ging ik dus na 500m ongeveer voorbij. Wou wat onder de 3'40/km gaan lopen en mijn Garmin gaf 4'15 ofzo aan, had dus al het idee dat die mij niet ging helpen. Gelukkig heb ik redelijk wat gevoel voor tempo ontwikkeld en bleef ik gewoon lekker doorlopen zonder meer op mijn Garmin te kijken. Toen we het 1km punt passeerden stond daar een man om de km tijden door te geven. 3'36 gaf hij aan, lekker! Ging nog soepel en ademhaling ging ook goed!
Menno kwam onderhand weer iets voorbij lopen en ik ging gewoon lekker met hem mee, gelukkig bleef hij een beetje op mijn tempo lopen. Zo gingen de km's mooi voorbij. Na de 4km kreeg ik het wel een beetje moeilijk, mijn ademhaling ging wat sneller maar het tempo kon ik nog wel redelijk volhouden. Gelukkig kwamen we toen al snel aan bij het veld die de finish bijna aangaf. Mooi eromheen lopen en op het dijkje aangekomen de eindsprint toch maar ingezet. De persoon die de hele race 3e liep kwam toen alleen wel voorbij, die had nog wat meer over en de behoorlijk tegenwind hield mij een beetje tegen. Menno liep nog lekker een rondje door, die ging voor de 10 en liep die uit in 34'59.. En ik was blij dat ik mocht finishen. Zag al een enorm mooie tijd op het bord staan van 17 minuten, dus de eindsprint was om dat nog op het bord te houden. Dat was gelukkig gelukt en klokte af op een prachtige tijd van 17'52!!!
![]()
Mijn PR met 21 seconden verbeterd! Ontzettend blij mee en een prachtige race gelopen!
Helaas was de Garmin inderdaad helemaal van slag en heeft rare km-tijden geklokt. Mja, dat mag de pret niet drukken! Ik ben blij en ga lekker de hele dag verder genieten!![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/262805194/2368823
![]()
![]()
Toch eens doen hoor!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik loop niet in zo'n shirt hoor, ben nog nooit op de dinsdag/donderdag langsgeweest. Loop alleen de wedstrijdjes mee
succes met de halve marathons trouwens allen!![]()
Dan wordt mijn doel Hatsie voorblijven!quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Tussen al die ultieme lange-afstanddoelen heb ik nu ook mijn ultieme doel gevonden: sneller worden dan Jero.
![]()
Wanneer wordt onze eerste gezamenlijke 5k? Samen over de finish!![]()
![]()
Dit wil ik dan wel zien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan wordt mijn doel Hatsie voorblijven!![]()
Wanneer wordt onze eerste gezamenlijke 5k? Samen over de finish!![]()
Ekidenquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan wordt mijn doel Hatsie voorblijven!![]()
Wanneer wordt onze eerste gezamenlijke 5k? Samen over de finish!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat zeg ik al twee jaarquote:
Hahaha, nope, rustweekje. Lekker niks doen!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Uitslagen staan online van de Singelloop in Middelburg, Ik ben 75e geworden van de 166 lopers. Afstand 6,75km. Eindtijd 31:42.
Best tevreden. Als ik deze pace (4:42min/km) 10km lang vol zou kunnen houden zou ik een PR lopen op de 10km.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Jammer dat vrouwen ook nog eens vlugger hun snelheid verliezen dan mannen, verdomde menopauze die ons hormoonloos achterlaat...quote:
Leuke verslagen allemaal en super gelopen!! Ik zou getekend hebben voor modder en regen maar ik kreeg +25 graden en wijngaarden...
Eerste kilometers toch nog mooi achter de eerste aangelopen, niet te vlug want 13 km is niet niets al trailend. De eerste keer heuvel op samen met een andere meneer vloekend, zuchtend en toch wat teveel wandelend. Bovenaan waren we zo ongeveer op de helft, omdat er op het internet stond dat er 3 watertafels zouden zijn had ik bewust geen gelletje of water meegenomen. Maar de eerste watertafel bleek een bijna lege bidon te zijn zonder bekertjes ofzo. Dus dan maar rustig verder gelopen, heuvel terug af wat altijd leuker is dan heuvel op! Daarna terug een heel stuk terug de heuvel op, ik had echt dorstdorstdorst. Uiteindelijk op de top stond een echt waterpunt met water en wat snoepjes, wel maar 1 bekertje gedronken, was bang voor buikgeklots. Daarna nog 4 km verder gesparteld, en vooral die laatste 2 waren echt meer wandelen dan lopen, ik zag zwarte vlekjes, mijn rechterkuit wou in kramp springen en ik had het gevoel te gaan ontploffen... Niet echt fijn! Wel fijn waren de slokjes dat ik kreeg van de meneer met camelbag. Nujah toch een gemakkelijke tweede plaats weten te verzilveren. De eerste liep trouwens in iets wat op een katoenen tshirt leek en die was niet nat toe ze aankwam, ik zag eruit alsof ik net uit de douche was gestapt... Nuttige les: water meenemen, zeker met mijn zweettalent. En als meer dan 10 km op wedstrijd toch maar een gelletje ook. Bootcampen daags voordien is ook niet super, auw mijn schouders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Och ik ben wel een paar mooie trailsokken rijker en een blauwe teen (stomme boomstronk).Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Zonet 10 mijl gelopen. Wat een geweldig event: de Harewood 10 Mile Trail Race. Er waren ontzettend veel marshals en ze waren allemaal bijna nog meer bezig met aanmoedigen dan met de weg wijzen.
Hele eind samen met Mo gelopen, rustig tempo aangehouden (was ook meer ingezet als een trainingsloop voor de 7^^). Beetje heuveltjes met een vlak stuk in het midden. En modder. Héél véél modder. Sommige stukken was het een en al glijden. De snelheid lag daardoor nog iets lager, maar ach, het was heerlijk. Het weer was (op de eerste kilometer na) ideaal om in te lopen, en het was een prachtige omgeving om doorheen te gaan.
Heb ook ruim 14 kilometer lang met een smile rondgelopen. Het ging lekker, en het was gewoon een leuk event. Het laatste stukje was de pap wel op. Daar werd de lange klim op het einde ook niet makkelijker van. Maar als ik het met zulke ondergronden zo lang goed vol houd, moet de 7^^ geen problemen opleveren. Altijd fijn zo vertrouwensboost.
Nu maar eens tevreden onder de douche, er zit wat blubber op m'n benen.
http://www.endomondo.com/workouts/262901289/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Modderquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:02 schreef Wolve000 het volgende:
Zonet 10 mijl gelopen. Wat een geweldig event: de Harewood 10 Mile Trail Race. Er waren ontzettend veel marshals en ze waren allemaal bijna nog meer bezig met aanmoedigen dan met de weg wijzen.
Hele eind samen met Mo gelopen, rustig tempo aangehouden (was ook meer ingezet als een trainingsloop voor de 7^^). Beetje heuveltjes met een vlak stuk in het midden. En modder. Héél véél modder. Sommige stukken was het een en al glijden. De snelheid lag daardoor nog iets lager, maar ach, het was heerlijk. Het weer was (op de eerste kilometer na) ideaal om in te lopen, en het was een prachtige omgeving om doorheen te gaan.
Heb ook ruim 14 kilometer lang met een smile rondgelopen. Het ging lekker, en het was gewoon een leuk event. Het laatste stukje was de pap wel op. Daar werd de lange klim op het einde ook niet makkelijker van. Maar als ik het met zulke ondergronden zo lang goed vol houd, moet de 7^^ geen problemen opleveren. Altijd fijn zo vertrouwensboost.
Nu maar eens tevreden onder de douche, er zit wat blubber op m'n benen.
http://www.endomondo.com/workouts/262901289/10882483.
Ongelofelijk wat een vooruitgang jij maakt!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ja hoi!
Zo even mijn linkerenkel koelen met wat diepvrieserwtjes en de pleister uit de auto halen die ik meekreeg van de ambulancemeneer, maar eerst even een verslagje schrijven!![]()
"Ja, er is een 10Mijl event zondag.. kunnen we ook die doen als training in plaats van zelf hier vanuit huis een LDL doen!"
Goed idee, werd er gezegd, dus zo gezegd, zo gedaan. Ingeschreven en vanochtend op naar Harewood, een klein eindje boven Leeds, samen met nog een Harrier die aangestoken werd door onze deelname![]()
De afgelopen dagen flink lopen twijfelen over wat ik met dit event ging doen. Sowieso niet voluit, voel dat ik nog steeds wat aan het herstellen ben van mijn HM van begin deze maand, heb de voetjes en blaren om rekening mee te houden, en natuurlijk ook de 7^^ in het verschiet. Maar doorlopen is altijd zo verleidelijk...
Toch besloten om met Wolve mee te rennen. Rustigaan doen, genieten van de omgeving en geen risico's nemen. Dat was 't motto! Donna, die met ons meereed en een beetje mijn tempo loopt liep met ons mee, zei ze. Vlak na de start begon het te regenen en stormen! Geen hand voor ogen te zien, en het maakte me wel wat moedeloos... als dit nog 10 mijl zo door moet gaan...? Maar gelukkig hield het al vrij snel op. Donna liep dus mijn normale tempo, ongeveer, maar deed dat ook gewoon deze race. Niet zo erg, vonden we, want ze praatte best wel veeldus ben lekker bij Wolve blijven hangen en zijn zo lekker doorgehobbeld. Wat schapen moeten ontwijken, door wat koeien en hun uitwerpselen heen, langs de set van Emmerdale en over aardig wat single tracks met modder. Veel veel veel veeeeeeeeeeeeeeel modder. Maar, we liepen lekker door. Zonnetje kwam tevoorschijn(en) en de uitzichten waren adembenemend. Was weer erg blij met de Camelbak en het makkelijke drinken, en ook de voeten deden het súpergoed.
Vlak na mijl 6 maar even mijn jasje uit gedaan. Waar het echt ijskoud was, vooral door de wind, bij de start en in het begin warmde het vrij snel op na de start met de zon, en er zaten best wat stukken open veld bij. Jasje weggepropt en weer door, hup, een smalle single track op. En daar ging ik door m'n rechterenkel. Auw! Was de eerste reactie, maar het leek mee te vallen, dus even wat rustiger gelopen en gekeken hoe het ging. Het ging goed, dus besloten door te lopen. Goede keus geweest.
Doorgelopen tot mijl 8.5 waar we wat heuveltjes kregen, en toen op mijl 9 DE GROTE HEUVEL. Toen we mensen vertelden dat we deze race gingen doen was het "OH, dat is die met DIE HEUVELsucces!"
Maar hij viel mee. Hij was steil, duh, maar op ons tempo wel prima te doen. Hadden wat mederenners om ons heen en daarna was de finish snel in zicht. Nog even ingehouden omdat ineens Wolve wat was achtergevallen, maar uiteindelijk hem met een duwtje als eerste de finish over laten gaan. Súper gelopen, die Wolve van mij, en het was ook echt leuk om zo samen te rennen/hobbelen![]()
Donna had er 6 minuutjes korter over gedaan en stond ons op te wachten bij de finish. Daarna mochten we naar HQ om ons bier op te halen!Bier! In plaats van een medaille een heuse "Harewood Ale"! Dus blij met dat biertje weer richting auto. En toen pleurde ik flink. Door m'n linkerenkel en op m'n rechterknie waar het bloed al vrij snel uitgutste.. flink stukje vel losgescheurd en natuurlijk lag ook daar overal modder op de weg. Gelukkig deed 't beide niet zo'n pijn, even schoon laten maken door een ambulancemeneer en morgen even een tetanusinjectie halen voor de zekerheid. Heb ik weer
10 mijl door de blubber en daarna op m'n bek gaan op weg naar de auto. Maar, het belangrijkste: het bier was nog heel!
Oh, en géén blaren! Dat oliespul helpt
Uiteindelijk gelopen in 1.50.xx, en dat was prima zo. Genoten, plezier gehad en constant met een grote smile op m'n gezicht rondgehobbeld. Genoten!
http://www.endomondo.com/workouts/262901768/881511Ja doei.![]()
Dit was dus gisteren...zandkastelen bouwen met wind tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff teruglezenF means you're fucked![]()
Ja, gaat lekker. Moet zeggen dat het ook wel heel erg helpt als een route echt mooi is en je te druk bent met genieten om moe te worden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:07 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Modder.
Ongelofelijk wat een vooruitgang jij maakt!
Mo is wel duidelijk de schrijver van ons tweeen.
Jero!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:28 schreef YUR het volgende:
Dit was dus gisteren...zandkastelen bouwen met wind tegen:Je ziet dat het niet vanzelf gaat. Flink ploegen zo op zo'n open stuk met de wind tegen. Mooie foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff teruglezen
Dit was dus gisteren...zandkastelen bouwen met wind tegen:Was je je pleisters vergeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff teruglezenLeuke foto! Je kan goed zien dat je nogal wind tegen hebt inderdaad, stoempen!
Sjaapje, Wolve en Moblo gave verslagen en enorm goed gelopen allemaal! Modder![]()
. Geniet ervan allemaal!
![]()
Bij mij helpt een mooie route om meer te wandelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:31 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker. Moet zeggen dat het ook wel heel erg helpt als een route echt mooi is en je te druk bent met genieten om moe te worden.
Mo is wel duidelijk de schrijver van ons tweeen.. Vandaag was wel super mooi, Table mountain in de verte en de 3 piekjes van Stellenbosch vlakbij...
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Dit was dus gisteren...zandkastelen bouwen met wind tegen:Baardmans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks ff teruglezen![]()
![]()
Yeahquote:
Op het laatste moment toch ook nog maar ingeschreven voor de LVML komende zondag. Hardheid opdoen!F means you're fucked![]()
Mooie verslagen allemaal. Hierdoor nadrukkelijk geïnspireerd, dacht ik, ik ga ook een lekker lang rondje lopen, f#ck de wind.
Met een rustig tempo begon ik aan een rondje langs de Vliet, wind vol in de snufferd. Het ging niet soepel en wind mee werd het helaas ook niet beter.Je hebt van die dagen dat een training niet tof aanvoelt. Vandaag was zo'n dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:46 schreef Corniel het volgende:
Mooie verslagen allemaal. Hierdoor nadrukkelijk geïnspireerd, dacht ik, ik ga ook een lekker lang rondje lopen, f#ck de wind.
Met een rustig tempo begon ik aan een rondje langs de Vliet, wind vol in de snufferd. Het ging niet soepel en wind mee werd het helaas ook niet beter.Je hebt van die dagen dat een training niet tof aanvoelt. Vandaag was zo'n dag.
Misschien nog niet helemaal hersteld van je jetlag enzo, komt vanzelf wel weer goed. Ook een best hoge hartslag af en toe, voor jouw doen dan. Kan je zien dat het wat zwaar ging inderdaad. Wel een erg mooi gebied om hard te lopen of niet? Toch maar weer gedaan, volgende keer beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@Jero_nimo: Nu ja, 145 is (bij fietsen) een rustig duurtraining-tempo, kan ik dan uren volhouden. En een jetlag is het niet (Jordanie verschilt 1 uur, en nu 2 ivm wintertijd). Meer dat die vlucht 's nachts was en je gewoon enorm sloopt. Maar het komt vast wel weer goed. (ooit)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Bohhh dat was vet zegheerlijk vlak gelopen en met 1.58 nog wat dik 11 minuten van mn Pr af
dit ga ik vaker doen!
En ik was op tijd binnen voor een medaille![]()
![]()
Ah haha, nee dan scheelt het niet veel inderdaad, dacht dat jij nog wat lager zat meestal. Al had je max nu ook 168. Jetlag is dan moeilijk ja, lolquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: Nu ja, 145 is (bij fietsen) een rustig duurtraining-tempo, kan ik dan uren volhouden. En een jetlag is het niet (Jordanie verschilt 1 uur, en nu 2 ivm wintertijd). Meer dat die vlucht 's nachts was en je gewoon enorm sloopt. Maar het komt vast wel weer goed. (ooit)
.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:01 schreef Stefanovic83 het volgende:
Bohhh dat was vet zegheerlijk vlak gelopen en met 1.58 nog wat dik 11 minuten van mn Pr af
dit ga ik vaker doen!
En ik was op tijd binnen voor een medaillePrachtige tijd en erg goede verbetering, lekker gelopen dus! Gefeliciteerd!
![]()
![]()
als het zwaar was heeft het vast ook wel veel voldoening gegevenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:06 schreef Hinder het volgende:
Het was zwaar. Loodzwaar. Verslag volgt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gisteren de Diepe Hel Holterbergloop 5 mijl gedaan. Ook voor het eerst met mijn vader gelopen die ik boven mijn verwachting qua tijd erg dicht ben genaderd. Ik ben gefinisht in 42:45 en hij 39:43. Hij loopt al vanaf zijn tienerjaren, maar de jaren gaan tellen dus ik ben een beetje gemeen om mijzelf met hem te spiegelenHij heeft vroeger veel sneller gelopen
![]()
Ik had niet echt een goed beeld van het parcour. Er zat één steile heuvel in genaamd de Motieweg ook wel de Emotieweg genoemd. Ik was in de veronderstelling dat er daarna nog een flink steile helling aan zat te komen, maar die kwam dus niet. Ik had mijn krachten daar speciaal voor bewaard. Hierdoor ben ik er eigenlijk niet op het juiste moment vol ervoor gegaan en had ik dus sneller kunnen zijn, maar ja da's achteraf. Op de finishklok stond 44:laag. Meestal gaat er ongeveer een minuut af dus ik ben blij met de nettotijd.
Vond het een leuk loopje en heb nog even een t-shirt gescoord. Wel jammer dat je geen medaille kreeg.![]()
De tering... vanmorgen echt van alles gehad. Begon met bewolking en redelijk windstil. Daarna kwam er steeds meer wind opzetten, maar we liepen met wind mee dus ging goed.
Op 12 kilometer kwam de regen opzetten van van 13 tot 15 kwam echt alles uit de lucht zetten. Vol wind tegen, hagel
Daarna viel de wind weg en begon de zon flink te schijnen, dat was wel ff lekker
In ieder geval wel lekker gelopen, maar aan het eind begon mijn rechterknie wat op te spelen. Ff in de gaten houden.![]()
![]()
voor alle lopers! Zwaar of al vliegend (Jero voel je maar aangesproken) hebben we het toch weer allemaal samen mooi klaargespeeld!
En die trail in Belgie staat in mijn agenda voor volgend jaar!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:35 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jammer dat vrouwen ook nog eens vlugger hun snelheid verliezen dan mannen, verdomde menopauze die ons hormoonloos achterlaat...
Leuke verslagen allemaal en super gelopen!! Ik zou getekend hebben voor modder en regen maar ik kreeg +25 graden en wijngaarden...
Eerste kilometers toch nog mooi achter de eerste aangelopen, niet te vlug want 13 km is niet niets al trailend. De eerste keer heuvel op samen met een andere meneer vloekend, zuchtend en toch wat teveel wandelend. Bovenaan waren we zo ongeveer op de helft, omdat er op het internet stond dat er 3 watertafels zouden zijn had ik bewust geen gelletje of water meegenomen. Maar de eerste watertafel bleek een bijna lege bidon te zijn zonder bekertjes ofzo. Dus dan maar rustig verder gelopen, heuvel terug af wat altijd leuker is dan heuvel op! Daarna terug een heel stuk terug de heuvel op, ik had echt dorstdorstdorst. Uiteindelijk op de top stond een echt waterpunt met water en wat snoepjes, wel maar 1 bekertje gedronken, was bang voor buikgeklots. Daarna nog 4 km verder gesparteld, en vooral die laatste 2 waren echt meer wandelen dan lopen, ik zag zwarte vlekjes, mijn rechterkuit wou in kramp springen en ik had het gevoel te gaan ontploffen... Niet echt fijn! Wel fijn waren de slokjes dat ik kreeg van de meneer met camelbag. Nujah toch een gemakkelijke tweede plaats weten te verzilveren. De eerste liep trouwens in iets wat op een katoenen tshirt leek en die was niet nat toe ze aankwam, ik zag eruit alsof ik net uit de douche was gestapt... Nuttige les: water meenemen, zeker met mijn zweettalent. En als meer dan 10 km op wedstrijd toch maar een gelletje ook. Bootcampen daags voordien is ook niet super, auw mijn schouders...Nou, ja, 2027 dan. Dan ben ik 40 en heb ik als het goed is nog wel wat hormonen. Ergens. Nah, toch echt maar iig de korte intervalletjes meelopen met een sneller groepje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van je loopje, maar toch nog tweede! Erg netjes!![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:35 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jammer dat vrouwen ook nog eens vlugger hun snelheid verliezen dan mannen, verdomde menopauze die ons hormoonloos achterlaat...
Eerste kilometers toch nog mooi achter de eerste aangelopen, niet te vlug want 13 km is niet niets al trailend. De eerste keer heuvel op samen met een andere meneer vloekend, zuchtend en toch wat teveel wandelend. Bovenaan waren we zo ongeveer op de helft, omdat er op het internet stond dat er 3 watertafels zouden zijn had ik bewust geen gelletje of water meegenomen. Maar de eerste watertafel bleek een bijna lege bidon te zijn zonder bekertjes ofzo. Dus dan maar rustig verder gelopen, heuvel terug af wat altijd leuker is dan heuvel op! Daarna terug een heel stuk terug de heuvel op, ik had echt dorstdorstdorst. Uiteindelijk op de top stond een echt waterpunt met water en wat snoepjes, wel maar 1 bekertje gedronken, was bang voor buikgeklots. Daarna nog 4 km verder gesparteld, en vooral die laatste 2 waren echt meer wandelen dan lopen, ik zag zwarte vlekjes, mijn rechterkuit wou in kramp springen en ik had het gevoel te gaan ontploffen... Niet echt fijn! Wel fijn waren de slokjes dat ik kreeg van de meneer met camelbag. Nujah toch een gemakkelijke tweede plaats weten te verzilveren. De eerste liep trouwens in iets wat op een katoenen tshirt leek en die was niet nat toe ze aankwam, ik zag eruit alsof ik net uit de douche was gestapt... Nuttige les: water meenemen, zeker met mijn zweettalent. En als meer dan 10 km op wedstrijd toch maar een gelletje ook. Bootcampen daags voordien is ook niet super, auw mijn schouders...Poeh! Zwaar! En goed zeg! Tweede plek! Heldin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Nette tijd Jero!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat was gelukkig gelukt en klokte af op een prachtige tijd van 17'52!
http://www.endomondo.com/workouts/262805194/2368823
Iedereen die verder gelopen heeft vandaag ook mooi gelopen! Ondanks alle modder en regen toch trails lopen![]()
HM onder de 2u met deze wind is ook heel knap!![]()
![]()
Kort filmpje van The Original Mountain Marathon in de Brecon Beacons (Wales) gisteren:
https://www.facebook.com/(...)68287&type=2&theater![]()
!
Ja doei.![]()
Superleuk aandenkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:07 schreef Wolve000 het volgende:
Is weer eens wat anders dan een medaille:
[ afbeelding ]
Maar: 2012 staat er in de tekst op het label![]()
Goed gelopen!![]()
lol, na 2 dagen 65 aanmeldingen voor de Westland Marathon. Er staat gewoon een deelnemerslijst op de site
F means you're fucked![]()
Scherp!
Gelukkig staat er wel groot 2013 boven.
Hebben ze eigenlijk ook een max?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:11 schreef YUR het volgende:
lol, na 2 dagen 65 aanmeldingen voor de Westland Marathon. Er staat gewoon een deelnemerslijst op de siteNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wat goed gedaan allemaal!
Zelf niet zo veel gedaan vandaag. Gister een rondje gehold met Gogo voor de lol en vandaag lekker wezen wandelen in de Domeinen bij Westenschouwen.
Daar gaan Gogo en ik in januari met de Deltacross meedoen. Kan je ons in de OP zetten, RD?
1
2
3[b]18 januari 2014 - [url=http://www.atletiekzeeland.nl/deltasport/index.php[/url][/b]
[*] Gogo83- 7,5km
[*] mosselmossel - 7,5kmZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat ons eigenlijk ook tot de volgende vraag bracht.
Waarom is het crossseizoen eigenlijk in december, januari, februari?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Meer modderquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef mosselmossel het volgende:
Waarom is het crossseizoen eigenlijk in december, januari, februari?
Ja doei.![]()
Omdat ze dan lekker door de modder, sneeuw en bagger kunnen raggen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef mosselmossel het volgende:
Waarom is het crossseizoen eigenlijk in december, januari, februari?![]()
![]()
![]()
Oja, veel gaat cross country. En boeren vinden het in de winter minder erg als je met z'n allen een veld om komt ploegen.
Geweldig goed gedaan jullie allebei!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik weer10 mijl door de blubber en daarna op m'n bek gaan op weg naar de auto. Maar, het belangrijkste: het bier was nog heel!
Oh, en géén blaren! Dat oliespul helpt
Uiteindelijk gelopen in 1.50.xx, en dat was prima zo. Genoten, plezier gehad en constant met een grote smile op m'n gezicht rondgehobbeld. Genoten!
http://www.endomondo.com/workouts/262901768/881511
En wat een verhaal weer, op weg naar de auto vallen.....![]()
Dat heb ik altijd met skieen, ben ik foutloos de zwarte piste afgegaan en dan even later sta ik gewoon stil te wachten en dan val ik soms spontaan om...![]()
Ik moest lachen want ik zag het voor me.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geweldig goed gedaan jullie allebei!
En wat een verhaal weer, op weg naar de auto vallen.....![]()
Dat heb ik altijd met skieen, ben ik foutloos de zwarte piste afgegaan en dan even later sta ik gewoon stil te wachten en dan val ik soms spontaan om...
Ach ja, eenmaal clumsy, dat gaat er nooit meer uit. En er mag gelachen worden, is toch plezierig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik moest lachen want ik zag het voor me.![]()
devil`s trail!!!!! jezus!!!!
ben nu wel helemaal leeg.
het zat er allemaal in. wortels, modder tot je oren, trapjes, gladde bladeren, steile hellingen die maar bleven doorgaan. en afschrikwekende afdalingen.
op de top van de duivelsberg nog een handkusje in de lucht gegeven aan Mijn lieve maatje Yuma.die omgeving liep ik veel toendertijd.
chocolat hill bovenaan de duivelsberg waar ze klaarstonden met stukken chocolade en nog meer. en allemaal wandelaars die je aanmoedingen als je er doorheen zat.
en dan de finish. wat was ik blij dat ik er was. wat een sfeer.. iedereen werd als een held binnengehaald.
gezellig gepraat. lekkere hamburger gegeten en na de finish een welverdiend biertje. was wel wat duizelig en had last van mijn zij en achillespees. maar was te doen. 1.08 over bijna tien helse kilometers. 300 hoogtemeters.
volgend jaar weer please!!!!
en een geweldig tshirt!
http://nikeplus.nike.com/(...)50067805231693244148
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
en wat wil je nog meer! een rookmachine bij de start en een hardlopende duivel voor de start. humor!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef winterstorm666 het volgende:
het zat er allemaal in. wortels, modder tot je oren, trapjes, gladde bladeren, steile hellingen die maar bleven doorgaan. en afschrikwekende afdalingen.
op de top van de duivelsberg nog een handkusje in de lucht gegeven aan Mijn lieve maatje Yuma.die omgeving liep ik veel toendertijd.
chocolat hill bovenaan de duivelsberg waar ze klaarstonden met stukken chocolade en nog meer. en allemaal wandelaars die je aanmoedingen als je er doorheen zat.
en dan de finish. wat was ik blij dat ik er was. wat een sfeer.. iedereen werd als een held binnengehaald.
gezellig gepraat. lekkere hamburger gegeten en na de finish een welverdiend biertje. was wel wat duizelig en had last van mijn zij en achillespees. maar was te doen. 1.08 over bijna tien helse kilometers. 300 hoogtemeters.
en een geweldig tshirt!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Ook al zo'n held!!! Mooi verhaal en fantastische tijd gelopen!
![]()
![]()
owww zeker!!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende Ekiden een extra tream: ModderFOK!king Vet
jero wat een tijd heb je gelopen!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ja, doen jullie mee met de volgende Ekiden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende Ekiden een extra tream: ModderFOK!king Vet![]()
![]()
Volgens mij kan er inmiddels wel een apart "kijkmijeensinhetbosrennen-topic" komenF means you're fucked![]()
Neu, daar hoef ik niet in. Het is bij mij in de buurt, daarom doe ik mee. Verder ben ik asfaltvreterquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:43 schreef YUR het volgende:
Volgens mij kan er inmiddels wel een apart "kijkmijeensinhetbosrennen-topic" komen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Neem je Thias dit jaar mee naar de Belgische Ardennen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:43 schreef YUR het volgende:
Volgens mij kan er inmiddels wel een apart "kijkmijeensinhetbosrennen-topic" komen![]()
![]()
All management is Strategic Management.![]()
Ga ik daar naartoe dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Neem je Thias dit jaar mee naar de Belgische Ardennen?F means you're fucked![]()
Die zet ik op de lijst voor volgend jaarquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef winterstorm666 het volgende:
en een geweldig tshirt!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Top! Zet 'm iig in de agenda hier, dan kunnen we altijd even kijken of het uitkomtquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:48 schreef GodsSon het volgende:
[..]
http://www.hardloopkalend(...)6898/RotterdamEkiden
5 juli
Ja doei.![]()
Vergeet mijn wijngaarden nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Neu, daar hoef ik niet in. Het is bij mij in de buurt, daarom doe ik mee. Verder ben ik asfaltvreter
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Mooie verhalen allemaal, geweldige tijden, nog mooiere locaties! Heerlijk
Gisteren zelf een matig rondje gehad, het zat er echt niet in. Na 2 km opgegeven om de 10 te halen, rustig aan naar huis gewandeld.
Deze week maar eens iets rustiger aan doen, voelt allemaal iets te stijf aan.All management is Strategic Management.![]()
Je hebt van die dagen/trainingen die gewoon kut zijn. Gewoon accepteren en luisteren naar je lichaam en aan de toffe en goede dingen denken! Kan het alleen maar beter worden de volgende keer!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:49 schreef GodsSon het volgende:
Gisteren zelf een matig rondje gehad, het zat er echt niet in. Na 2 km opgegeven om de 10 te halen, rustig aan naar huis gewandeld.
Deze week maar eens iets rustiger aan doen, voelt allemaal iets te stijf aan.Ja doei.![]()
Gaan we vanuit inderdaad, loop ook pas sinds 2 weken meer dan 6-7 km in training. Dus toch iets te snel aan het opbouwen gegaan denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt van die dagen/trainingen die gewoon kut zijn. Gewoon accepteren en luisteren naar je lichaam en aan de toffe en goede dingen denken! Kan het alleen maar beter worden de volgende keer!All management is Strategic Management.![]()
Asfaltvreter meldt zichGa zelfs geen crossjes doen, ik kom wel lekker kijken
Ik ben benieuwd hoe het vanaf nu gaat. Komende dinsdag ga ik mijn voor het eerst boven de 85 km/maand, 1 november begint het trainen richting HM, met 7HL en Bruggenloop in het schema (zag ik). Vorige keer dat ik richting de 85 km ging raakte ik geblesseerd.
Maar ik heb het gevoel dat het wel goed gaat komenEen jaar meer ervaring, km's in de benen en een sterkere core.
Tot zover mijn monoloogje.
Winterstorm: goed gedaaaaaaaan!
Yur: waar zie jij die deelnemerslijst van de Westland marathon (nieuwsgierig!)?![]()
ja dat soort dagen zijn bekend. hoort erbij. volgende keer beter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:49 schreef GodsSon het volgende:
Deze week maar eens iets rustiger aan doen, voelt allemaal iets te stijf aan.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
16 augustus hè? Ik denk dat ik er maar gewoon bij ben voor de 25Kquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heel Fok dit jaar toch?
Of in ieder geval, dit topicIs maar 1250m klimmen. (
![]()
)
Ja doei.![]()
Op hun site, bij deelnemersquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:55 schreef Quoi het volgende:
Asfaltvreter meldt zichGa zelfs geen crossjes doen, ik kom wel lekker kijken
Ik ben benieuwd hoe het vanaf nu gaat. Komende dinsdag ga ik mijn voor het eerst boven de 85 km/maand, 1 november begint het trainen richting HM, met 7HL en Bruggenloop in het schema (zag ik). Vorige keer dat ik richting de 85 km ging raakte ik geblesseerd.
Maar ik heb het gevoel dat het wel goed gaat komenEen jaar meer ervaring, km's in de benen en een sterkere core.
Tot zover mijn monoloogje.
Winterstorm: goed gedaaaaaaaan!
Yur: waar zie jij die deelnemerslijst van de Westland marathon (nieuwsgierig!)?F means you're fucked![]()
Nou inmiddels ook weer thuis van een halve marathon in Etten-Leur. Ik had groen licht gekregen en dus sta ik dan natuurlijk aan de start. Wel rustig aan gedaan t.o.v. hetgeen ik eigenlijk in gedachten had voor er blessures voorbij kwamen en de eerste 5km in 28:42 doorkomst, de 10km in 58:12 en een eindtijd van 02:06:42.
Precies 6min/km gelopen, zeer tevreden gezien de aanloop naar deze HM en echt een perfecte organisatie daar in Noordelijk Brabant. Zoveel posten met sponzen, fruit, water en sportdrankjes heb ik nog nergens meegemaakt zeg en een prachtig parcours voor zover ik daar nog aandacht voor had.
Stond wel een bizar stevige wind op flinke stukken van het parcours (vooral na de 10km) en die brak een hoop lopers op.
Nu lekker aan de spareribs, wel verdiend.![]()
![]()
quote:Dat sowieso, gaaf!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Lastpost het volgende:
Nou inmiddels ook weer thuis van een halve marathon in Etten-Leur. Ik had groen licht gekregen en dus sta ik dan natuurlijk aan de start. Wel rustig aan gedaan t.o.v. hetgeen ik eigenlijk in gedachten had voor er blessures voorbij kwamen en de eerste 5km in 28:42 doorkomst, de 10km in 58:12 en een eindtijd van 02:06:42.
Precies 6min/km gelopen, zeer tevreden gezien de aanloop naar deze HM en echt een perfecte organisatie daar in Noordelijk Brabant. Zoveel posten met sponzen, fruit, water en sportdrankjes heb ik nog nergens meegemaakt zeg en een prachtig parcours voor zover ik daar nog aandacht voor had.
Stond wel een bizar stevige wind op flinke stukken van het parcours (vooral na de 10km) en die brak een hoop lopers op.
Nu lekker aan de spareribs, wel verdiend.![]()
![]()
Drechtstadloop 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:57 schreef Lastpost het volgende:
Nu lekker aan de spareribs, wel verdiend.
Dank allen.![]()
En ik ga echt nooit wennen aan de smaak van die repen, wat een smerige bende is dat. Volgende keer maar eens gelletjes proberen.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:05 schreef Hinder het volgende:
Drechtstadloop 2013topper!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gwihihi
http://racethetrain.com/event-description.html
Race the Train!toevallig op dezelfde dag als de TdF
maar briljant!
Ja doei.![]()
Drechtstadloop 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drechtstadloop 2013wat goed man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
done... en in al mijn handigheid de link even gefixedquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:15 schreef mosselmossel het volgende:
Wat goed gedaan allemaal!
Zelf niet zo veel gedaan vandaag. Gister een rondje gehold met Gogo voor de lol en vandaag lekker wezen wandelen in de Domeinen bij Westenschouwen.
Daar gaan Gogo en ik in januari met de Deltacross meedoen. Kan je ons in de OP zetten, RD?
[ code verwijderd ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Drechtstadloop 2013Nog zo'n topper! Mooie tijd op je eerste halve!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
gebruikt iemand hier wel eens GU chomps? vind ik zelf beter te eten en te doseren dan gelletjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:09 schreef Lastpost het volgende:
Dank allen.![]()
En ik ga echt nooit wennen aan de smaak van die repen, wat een smerige bende is dat. Volgende keer maar eens gelletjes proberen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Handige harry! Thnxquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
done... en in al mijn handigheid de link even gefixedZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wintertijd, gaan. Gewoon door met lopen, regen, sneeuw,geen probleem zolang het maar niet glad is (ijzel) dan wordt het een ander verhaal.
Vanwege deze periode, maar wel wat kleding aangeschaft ter voorbereiding
Asics Woven Jacket
Asics Hermes Winter Tight
= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Ik vind ze iets minder lekker, maar wel makkelijker te eten dan die gelletjes, daar moet ik altijd alles uithalen vind ik...quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gebruikt iemand hier wel eens GU chomps? vind ik zelf beter te eten en te doseren dan gelletjesIk bijt!
(Zachtjes)![]()
rond die tijd hoop ik aan het taperen te zijn voorquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Gwihihi
http://racethetrain.com/event-description.html
Race the Train!toevallig op dezelfde dag als de TdF
maar briljant!
http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb wat gedroogd fruit gegeten onderweg vandaag. Ik geloof perzik, nectarine en peer ofzo, weet niet meer precies wat ik uit de grote zak had gehaald. Werkt ook best prima. Is alleen wel wat meer werk, want je moet er best wel even op kauwen. Dus zal niet ieders voorkeur hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gebruikt iemand hier wel eens GU chomps? vind ik zelf beter te eten en te doseren dan gelletjes
Hinder mooi karakter getoond! Ik heb je niet gezien maar zal je onderweg misschien wel hebben ingehaald..
Ik heb netto 1.58.10 gelopen zie ik, incl kuit rekken en stoppen om mn schoenen opnieuw te strikken. Op naar de 1.54.59!![]()
Rondjes van 10K, denk je niet dat dat een beetje saai wordt?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
rond die tijd hoop ik aan het taperen te zijn voor
http://www.greatnasebywaterrace.co.nz/![]()
Ja doei.![]()
Dankjewel, jij ook top gelopenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:43 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hinder mooi karakter getoond! Ik heb je niet gezien maar zal je onderweg misschien wel hebben ingehaald..
Ik heb netto 1.58.10 gelopen zie ik, incl kuit rekken en stoppen om mn schoenen opnieuw te strikken. Op naar de 1.54.59!. Ik heb je ook niet gezien. Aan je bruto- en nettotijd te zien startte je een stuk voor mij (ik stond bijna achteraan
).
Get stoned![]()
nee, het is echt een van de leukste races op het Zuider eiland...en ik heb me net ingeschreven en ik hoef er maar 8... voor het avondeten weer thuis!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rondjes van 10K, denk je niet dat dat een beetje saai wordt?
Leuk en gezellig zijn natuurlijk ook wel tof en heel wat waard. En maar 8! Eitje!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, het is echt een van de leukste races op het Zuider eiland...en ik heb me net ingeschreven en ik hoef er maar 8... voor het avondeten weer thuis!!
Ja doei.![]()
Oh, maar 8!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, het is echt een van de leukste races op het Zuider eiland...en ik heb me net ingeschreven en ik hoef er maar 8... voor het avondeten weer thuis!
Het is erg winderig buiten. Wisten jullie dat?
Paar schoenen van een paar maanden oud zitten nu al gaten in aan de bovenkant![]()
Nog nooit meegemaakt, dus volgende week maar ff terug naar RunnersWorld."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
zo klopt iequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef _MvN_ het volgende:
Het is erg winderig, koud, bui-ig en hagelachtig buiten. Wisten jullie dat?
Mijn schoenen hebben dat ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef _MvN_ het volgende:
Het is erg winderig buiten. Wisten jullie dat?
Paar schoenen van een paar maanden oud zitten nu al gaten in aan de bovenkant![]()
Nog nooit meegemaakt, dus volgende week maar ff terug naar RunnersWorld.
Nou heb ik wel "omhoog kijkende" tenen, dus denk dat het daardoor komt bij mij.![]()
Omhoogkijkende tenen boks! Na halfjaar meestal klein gaatje boven mijn grote teen, verder geen problemen daarmee...quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:59 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mijn schoenen hebben dat ook
Nou heb ik wel "omhoog kijkende" tenen, dus denk dat het daardoor komt bij mij.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Mooi jasje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef RedScorpion het volgende:
Wintertijd, gaan. Gewoon door met lopen, regen, sneeuw,geen probleem zolang het maar niet glad is (ijzel) dan wordt het een ander verhaal.
Vanwege deze periode, maar wel wat kleding aangeschaft ter voorbereiding
Asics Woven Jacket
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
mijn olie (StrideOut) werkt trouwens prima! Aanrader! Misschien ook wel online te bestellen!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:00 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Omhoogkijkende tenen boks! Na halfjaar meestal klein gaatje boven mijn grote teen, verder geen problemen daarmee...Ja doei.![]()
wat zou ik er graag op uit willen voor een half uurtje...
jammer genoeg werkt m'n knie nog steeds niet mee. de halloween run gisteren was tof, maar ik heb helaas de helft van de run achterop de fiets gezeten omdat ik steeds door m'n knie zwikte. mss toch maar eens een fysio raadplegen
Zo fijn ja! Vandaag gewoon 16km door de blubber zonder blaren! Kon niet stoppen met genieten en lachen!
Ja doei.![]()
Ik zie iemand de LVML op FB 'joinen' en ik denk 'hmz... das wel een lekker loopje'. Me al helemaal te verheugen, inschrijven al open. Spreek het nog hee even door met vrouwlief...Shitquote:Zondag moeten we naar de verjaardag van Femke![]()
![]()
Of ik ga gewoon niet meequote:Op zondag 27 oktober 2013 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
Die is vast volgend jaar weer jarig!![]()
![]()
Noteert!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn olie (StrideOut) werkt trouwens prima! Aanrader! Misschien ook wel online te bestellen!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Je kunt je niet meer voorinschrijven voor de LVML, alleen nog ter plaatse. Zou maar een beetje bijtijds zijn, vorig jaar was het enorm druk en werd de start zelfs vertraagd (maar nog steeds waren velen te laat).quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie iemand de LVML op FB 'joinen' en ik denk 'hmz... das wel een lekker loopje'. Me al helemaal te verheugen, inschrijven al open. Spreek het nog hee even door met vrouwlief...
Ik ga de 10k doen. Leuke loop. Hele leuke loop zelfs.![]()
What is this strava that you speak of.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:44 schreef Corniel het volgende:
@Jero_nimo: Het plan was rustig lopen even een strava-segement (700 meter) veroveren. De page stond op 3:24 dus omdat te breken moest ik het van heel diep opgraven, zeker met deze benen.
Dit stukje ligt op m'n vaste trainingsrondje en kan ik wel sneller lopen denk ik.Feyenoord!!! * Barça![]()
Met een iets andere route dan vorig jaar, zie ik! Over de baan van HAAG
(Of heb ik toen lopen tukken?)![]()
Dit is de eigenlijke route. Vorig jaar lag de Laan van Poot open en moest de 10K ook over de Savornin Lohmanbult.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:24 schreef Quoi het volgende:
Met een iets andere route dan vorig jaar, zie ik! Over de baan van HAAG
(Of heb ik toen lopen tukken?)F means you're fucked![]()
Het is me vanmiddag nog gelukt!quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je kunt je niet meer voorinschrijven voor de LVML, alleen nog ter plaatse. Zou maar een beetje bijtijds zijn, vorig jaar was het enorm druk en werd de start zelfs vertraagd (maar nog steeds waren velen te laat).
Ik ga de 10k doen. Leuke loop. Hele leuke loop zelfs.quote:Online inschrijven is mogelijk t/m zondag 27 oktober 2013F means you're fucked![]()
Zo, verslagtijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/263019133/10842966
Wel apart trouwens dat ik volgens Endomondo nu een pr van 1.55.57 zou hebben, want ruim 300 meter teveel gelopen.![]()
Ik moet helaas werken, had de LVML al op het oog in de voorbereiding richting de 7H...
Jack does it in real time...![]()
Ah, ok. Ik had me de 20e ingeschreven omdat er toen nog stond dat het t/m de 20e was.quote:
Nou, dan moet Swets ZEKER nu actie ondernemen.![]()
http://www.strava.comquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
What is this strava that you speak of.
Dit stukje ligt op m'n vaste trainingsrondje en kan ik wel sneller lopen denk ik.![]()
Maar dan wil ik ook mee... Babysnuffelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier staat koffie op je te wachten. En een koek!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Die is er vast ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar dan wil ik ook mee... Babysnuffelen
Maar kan niet die verjaardag laten schieten... we komen een andere keerquote:babysnuffelen
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef Stefanovic83 het volgende:
Zo, verslagtijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/263019133/10842966
Wel apart trouwens dat ik volgens Endomondo nu een pr van 1.55.57 zou hebben, want ruim 300 meter teveel gelopen.
Grmbl, ik zie dat de 7HL vol zit... mocht er iemand een startbewijs over hebben ofzo, laat het me dan even weten, ik ben mogelijk wel geinteresseerd...
Ik wilde eigenlijk dit jaar de Bruggenloop lopen, maar dat gaat niet lukken door een dubbele afspraak... dus is 7HL wel een mooi alternatief...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:27 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wel apart trouwens dat ik volgens Endomondo nu een pr van 1.55.57 zou hebben, want ruim 300 meter teveel gelopen.
Als je op de 7^^ ook weer op tempo wilt lopen, kan je nu volgens mij gewoon het beste rustig taperen. Komende week niet te veel doen, beetje loslopen, daarna wel weer een beetje opbouwen, maar niet te intens. Conditie zit wel goed met zulke tijden, dus is het vooral herstellen en opbouwen doe je in die paar weken toch niet meer.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Iedereen praat zoveel over storm, kreeg zelfs een melding van de NS over aangepaste dienstregeling
Terwijl ik van plan was om morgen te gaan lopen, hoop dat dat gewoon kan![]()
![]()
O, goed dat je het zegt. De trein die ik normaal heb rijdt niet. Scheelt toch weer een kwartier loos op het station zittenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:54 schreef Miezziej het volgende:
Iedereen praat zoveel over storm, kreeg zelfs een melding van de NS over aangepaste dienstregeling
Terwijl ik van plan was om morgen te gaan lopen, hoop dat dat gewoon kan![]()
En hopelijk is het dinsdagavond weer iets beter. De baan ligt niet bepaald beschut![]()
![]()
Heel misschien heeft mossel zijn startbewijs nog? Maar ik geloof dat hij al iemand achter de hand had. Maar anders komen er op marktplaats nog wel genoeg te staan denk ik. Dat is bij die enorme evenementen wel vaker het gevalquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:49 schreef MaleDuck het volgende:
Grmbl, ik zie dat de 7HL vol zit... mocht er iemand een startbewijs over hebben ofzo, laat het me dan even weten, ik ben mogelijk wel geinteresseerd...
Ik wilde eigenlijk dit jaar de Bruggenloop lopen, maar dat gaat niet lukken door een dubbele afspraak... dus is 7HL wel een mooi alternatief....
![]()
Een andere keer kan écht niet hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar kan niet die verjaardag laten schieten... we komen een andere keerbabysnuffelen
![]()
Gut, en dan is deze lijst nog niet eens compleet!
SPOILER: loopjes in 't verschietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
eens, alleen wat onderhoud. Misschien morgen klein ommetje, int weekend nog een rondje. Maandag kaakchirurg bezoekje dus dan ben ik sws een week uit de running..quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je op de 7^^ ook weer op tempo wilt lopen, kan je nu volgens mij gewoon het beste rustig taperen. Komende week niet te veel doen, beetje loslopen, daarna wel weer een beetje opbouwen, maar niet te intens. Conditie zit wel goed met zulke tijden, dus is het vooral herstellen en opbouwen doe je in die paar weken toch niet meer.![]()
I see what you did there.....quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:07 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
eens, alleen wat onderhoud. Misschien morgen klein ommetje, int weekend nog een rondje. Maandag kaakchirurg bezoekje dus dan ben ik sws een week uit de running..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
zit het snuffelspreekuur dan vol?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
OMFG.... DERP!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummers 1 en 2 van de 5km.. uhu...![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:40 schreef DJMO het volgende:
wat zou ik er graag op uit willen voor een half uurtje...
jammer genoeg werkt m'n knie nog steeds niet mee. de halloween run gisteren was tof, maar ik heb helaas de helft van de run achterop de fiets gezeten omdat ik steeds door m'n knie zwikte. mss toch maar eens een fysio raadplegen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:16 schreef Jero_nimo het volgende:
OMFG.... DERP!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummers 1 en 2 van de 5km.. uhu...
OMFG.... DERP!!!![]()
You're "special".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummers 1 en 2 van de 5km.. uhu...Ja doei.![]()
OMFG.... DERP!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummers 1 en 2 van de 5km.. uhu...![]()
![]()
een razendsnelle 5km.... ik heb de eerste 5km alleen al nodig om op gang te komen
OMFG.... DERP!!!![]()
Hebben jullie elkaars handje vast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummers 1 en 2 van de 5km.. uhu...
Nogmaals chapeau man!![]()
OMFG.... DERP!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummers 1 en 2 van de 5km.. uhu...maar top prestatie
strawberry flavoured window licking special??quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ja, wel eens gezien.quote:
Gewoon een soort endomondo toch? Wordt me teveel. eerst uploaden naar Garmin en dan naar endomondo, vind ik genoeg.Feyenoord!!! * Barça![]()
Hebben ze daar niet ook een Olympics voor?quote:![]()
Een iets betere dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet ook een Olympics voor?![]()
Een iets betere dan
De modderboel die je van te voren verwachtte viel wel mee gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja viel wel iets mee, schoenen en kousen zaten er wel onder, maar de rest eigenlijk niet. Wel blij dat ik de trail-fivefingers aan had gedaan. Zaten wel wat gladde plekken enzo in het parkoers. Ook het natte gras natuurlijk en dunne laag modder. Volgende keer beterquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De modderboel die je van te voren verwachtte viel wel mee gok ik..
![]()
Gefeliciteerd met je PR nog!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja viel wel iets mee, schoenen en kousen zaten er wel onder, maar de rest eigenlijk niet. Wel blij dat ik de trail-fivefingers aan had gedaan. Zaten wel wat gladde plekken enzo in het parkoers. Ook het natte gras natuurlijk en dunne laag modder. Volgende keer beter.
Zag dat je je optrok aan het tempo van Menno Zuidema, die heeft mij vroeger nog menig maal ingemaakt met baanatletiek.Was wel grappig, hun club had toen echt een hele goede lichting middenlangeafstandatleten (uit Naaldwijk), paar ervan lopen nu nog steeds flink goed.
Haha dat is wel leuk. Maar die kerel is echt ontzettend snel ja. En zo makkelijk. Maar zoals iemand al zei, bij bijna alle snelle lopers ziet het er erg makkelijk uit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je PR nog!
Zag dat je je optrok aan het tempo van Menno Zuidema, die heeft mij vroeger nog menig maal ingemaakt met baanatletiek.Was wel grappig, hun club had toen echt een hele goede lichting middenlangeafstandatleten (uit Naaldwijk), paar ervan lopen nu nog steeds flink goed.
![]()
![]()
Kun je deels oplossen via http://www.copymysports.com/ (fka garminsync)quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Oh ja, wel eens gezien.
Gewoon een soort endomondo toch? Wordt me teveel. eerst uploaden naar Garmin en dan naar endomondo, vind ik genoeg.![]()
Morgen lekker een rondje door de storm kachelenEens kijken hoe het bij het strand is met die wind
Misschien waait het morgen wel harder dan bij de Arcade Halve Marathon van dit jaar, daar was het belachelijk weer, wat een storm toen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef YUR het volgende:
Morgen lekker een rondje door de storm kachelenEens kijken hoe het bij het strand is met die wind
Dat vond ik echt tof! Maar dat ik daar een PR liep hielp wel wat mee natuurlijkquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Misschien waait het morgen wel harder dan bij de Arcade Halve Marathon van dit jaar, daar was het belachelijk weer, wat een storm toen.
Ik moet snel weer op zoek naar die vormF means you're fucked![]()
Toen finishte je vlak na mij inderdaad, scherpe tijd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat vond ik echt tof! Maar dat ik daar een PR liep hielp wel wat mee natuurlijk
Ik moet snel weer op zoek naar die vormAl was het misschien als marathonvoorbereiding op iets te intensief tempo!
Maar het is wel een heerlijk gevoel als je inderdaad zulke tempo's vrij goed kan verteren. Was zelf ook blij met die race die dag, want was daarvoor al incl. rugzak van Delft naar Naaldwijk gelopen als extra training.Op zich echt een ideale training als marathonvoorbereiding: naar die wedstrijd lopen en een halve marathon door het Westland.
Morgen van Hoek van Holland naar Kijkduin kunnen er wel PR's gelopen worden ja, zoals Zwabberhark vanmiddag ook al als idee had.
mjah, blijkbaar toch te snel weer gaan rennen (of te snel gestopt met ontstekkingsremmers) anyhow, de mensen op de run gisteren waren wel ontzettend tof. Ze zagen dat ik nauwelijks vooruit meer kwam, en ik werd bijna meteen achterop een fiets gezet zodat ik toch de hele run mee kon maken én m''n knie niet zou overbelasten. het was wel geen wedstrijd, maar het saamhorigheidsgevoel was heel grootquote:
Diepe hel holterbergloop. De naam doet de loop eer aan.
Een beetje op tijd weggegaan zodat ik rustig het startnummer kon ophalen en Kluisje kon zien finishen. Ik stond op een ophoging precies naast de finish te roepen maar hij had helaas niks door.
Toen hem maar even opgezocht en een poosje gepraat met hem en zijn maat die in Nijverdal woont en ook de 10EM ging doen. Samen met hem in het startvak gaan staan en gestart maar hij liep al te snel voor me weg. Een poosje na de start liep ik alweer vlak achter hem en toen merkte iemand op dat zijn veter los zat, waardoor hij midden op de weg vol op de rem ging, en mensen ineens snel moesten uitwijken. Ik hoorde wat opmerkingen van remlichten en alles.![]()
Al vrij snel had ik last van de rechterkant van mijn rechter voet. Even de berm in gegaan en mijn schoen wat losser gedaan maar het mocht niet baten. Dus maar stug doorgaan. Een aantal keer een flinke klim en leuke afdalingen en steeds wat mensen inhalen en die mij weer. Op de helft iets na het keerpunt kreeg ik het gevoel van kramp in mijn linker kuit en dat heeft mij de hele terugweg geplaagd.
Het weer was heerlijk met, gelukkig, minder zon dan bij de 5EM van Kluisje en wat fijne frisse wind.
Gefinish in 1:33:33. Ik mikte op < 1:30 Het was zwaarder dan verwacht. En de 5 biertjes van de avond ervoor hebben ook niet echt geholpenTijdens de 7 heuvelen beter voorbereiden iig!
Na de finish nog een poos met Kluizenaar gepraat en gewacht op zijn maat die zou finishen, maar die kwam ongeveer als allerlaatst binnen. Die was goed stuk gegaan.
Vandaag ook verschrikkelijke spierpijn. Kon moeilijk de trap afkomen en we zijn met familie in het klimbos geweest in Apeldoorn. Af en toe flink zeer in de spieren. Dinsdag maar even kijken of ik een klein stukje kan lopen. Anders rust ik lekker tot donderdag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Godverdomme Jero, wat een tijd man!![]()
![]()
Het is volgens mij al eens voorgesteld, maar je zou echt eens iets moeten gaan doen met een ervaren coach/begeleider, ik denk dat er dan nog veel meer uit te halen valt!
Ik heb net met de fysio gesproken en de training van het weekend geëvalueerd. Dinsdag en donderdag hetzelfde schema afwerken, hoewel het toch iets minder snel moet. Op basis daarvan ontvang ik vrijdag een nieuw plan voor de komende weken. Maar, waarschijnlijk mag ik volgende week weer op de weg trainen![]()
![]()
Zo'n 13 km gewandeld vandaag, telt dat ook?
Nu 4 dagen naar New York, loopse allemaal!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
heb je gepiekt? Nee?.... dan telt het niet! not my rules....quote:Op maandag 28 oktober 2013 03:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo'n 13 km gewandeld vandaag, telt dat ook?
Al moet ik zeggen dat wandelen, als zijnde slenteren door bijv. een stad, vaak nog zwaarder is dan hardlopen.
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 28-10-2013 05:51:30 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
klinkt in ieder geval als een mooie loop met alles er op en er aan!quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Een beetje op tijd weggegaan zodat ik rustig het startnummer kon ophalen en Kluisje kon zien finishen. Ik stond op een ophoging precies naast de finish te roepen maar hij had helaas niks door.
Toen hem maar even opgezocht en een poosje gepraat met hem en zijn maat die in Nijverdal woont en ook de 10EM ging doen. Samen met hem in het startvak gaan staan en gestart maar hij liep al te snel voor me weg. Een poosje na de start liep ik alweer vlak achter hem en toen merkte iemand op dat zijn veter los zat, waardoor hij midden op de weg vol op de rem ging, en mensen ineens snel moesten uitwijken. Ik hoorde wat opmerkingen van remlichten en alles.![]()
Al vrij snel had ik last van de rechterkant van mijn rechter voet. Even de berm in gegaan en mijn schoen wat losser gedaan maar het mocht niet baten. Dus maar stug doorgaan. Een aantal keer een flinke klim en leuke afdalingen en steeds wat mensen inhalen en die mij weer. Op de helft iets na het keerpunt kreeg ik het gevoel van kramp in mijn linker kuit en dat heeft mij de hele terugweg geplaagd.
Het weer was heerlijk met, gelukkig, minder zon dan bij de 5EM van Kluisje en wat fijne frisse wind.
Gefinish in 1:33:33. Ik mikte op < 1:30 Het was zwaarder dan verwacht. En de 5 biertjes van de avond ervoor hebben ook niet echt geholpenTijdens de 7 heuvelen beter voorbereiden iig!
Na de finish nog een poos met Kluizenaar gepraat en gewacht op zijn maat die zou finishen, maar die kwam ongeveer als allerlaatst binnen. Die was goed stuk gegaan.
Vandaag ook verschrikkelijke spierpijn. Kon moeilijk de trap afkomen en we zijn met familie in het klimbos geweest in Apeldoorn. Af en toe flink zeer in de spieren. Dinsdag maar even kijken of ik een klein stukje kan lopen. Anders rust ik lekker tot donderdag.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes gelopen hoor! Goed doorgezet met kramp ook nog!quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag ook verschrikkelijke spierpijn. Kon moeilijk de trap afkomen en we zijn met familie in het klimbos geweest in Apeldoorn. Af en toe flink zeer in de spieren. Dinsdag maar even kijken of ik een klein stukje kan lopen. Anders rust ik lekker tot donderdag.Daar wil ik ook nog wel eens lopen, lijkt mij ook een mooie wedstrijd! En dat klimbos in Apeldoorn is ook gaaf! Moet daar ook weer een keer heen! Helemaal tot het bovenaan gekomen?
![]()
Jij hebt hem echt prima gelopenquote:Op maandag 28 oktober 2013 01:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag ook verschrikkelijke spierpijn. Kon moeilijk de trap afkomen en we zijn met familie in het klimbos geweest in Apeldoorn. Af en toe flink zeer in de spieren. Dinsdag maar even kijken of ik een klein stukje kan lopen. Anders rust ik lekker tot donderdag.er was nog geen weg recht in het parcour!
Maat van me heeft 10 minuten bij moeten komen eer er wat zinnigs uitkwam. En dat was zo ongeveer " zwaar.... en de HM in Enschede ga ik niet doen.. "![]()
Hij had eigenlijk al zijn kruid al na 7 km opgebrand, veel te hard van start en de eerste heuvel op.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Pff over stukgaan gesproken.. Ik zal de allerlaatsten gisteren finishen in Dordrecht, (2.30+), dat had ook weinig meer met lopen te maken. Blij dat ik nog een heel stuk frisser was![]()
Maar het was weer een mooi loopweekend! Chapeau voor iedereen die zn eigen grensen weer met succes heeft opgezocht! Nu allemaal herstellen, scheelt weer lopen met die klotewind![]()
![]()
Respect voor de mensen die in deze storm gaan hardlopen. Ik neem een extra rustdagje denk ik.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
dat zal de winnaar bij jouw binnenkomst misschien gedacht hebben....quote:Op maandag 28 oktober 2013 06:50 schreef Stefanovic83 het volgende:
Pff over stukgaan gesproken.. Ik zal de allerlaatsten gisteren finishen in Dordrecht, (2.30+), dat had ook weinig meer met lopen te maken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk het, jij zegt het!quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zal de winnaar bij jouw binnenkomst misschien gedacht hebben....Ja doei.![]()
Dat wordt zandstralen! Benieuwd waar er na afloop nog huid zal zitten bij je.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef YUR het volgende:
(Als er nog vrije stukken strand zijn, geen idee of er hoge wateropzet is).![]()
Aangezien het crossvirus dit topic gevangen houdt: http://www.prorun.nl/trai(...)-marathon-ga-crossenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
je kunt beter op het strand lopen dan in het bos .. aldus het NOS-JournaalIk heb er één en ik ben er trots op
Zo. Ingeschreven voor de nieuwjaarsloop op 5 januari! 5.5 km. Ik vind het nu al spannendMijn eerste 'wedstrijd'... Terwijl het eigenlijk niet zoveel voorstelt; maar goed..
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
@PriemGirl: Zeker wel, zo'n eerste wedstrijd is namelijk heel spannend. Waar ga je staan (startvak), laat je gek maken door mensen om je heen die als kometen van start gaan, loop je sneller dan tijdens een training/vrije loop. Succes!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Leuk! En natuurlijk stelt het wat voor!quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:10 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ingeschreven voor de nieuwjaarsloop op 5 januari! 5.5 km. Ik vind het nu al spannendMijn eerste 'wedstrijd'... Terwijl het eigenlijk niet zoveel voorstelt; maar goed..
Ja doei.![]()
Ik denk dat er nog een wereld van verschil zit tussen iemand die een vlakke HM van rond de 2u loopt en de figuren die hij bedoelt. Maarja, da's waarschijnlijk teveel nuancequote:Op maandag 28 oktober 2013 07:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zal de winnaar bij jouw binnenkomst misschien gedacht hebben....
Mogge![]()
![]()
Haha okGoed om te horen dat dit een 'normaal' gevoel is
Het is nog een paar maand; dus mooi de tijd om er voor te trainen.
Eens kijken wat ik voor mezelf als doel kan stellen
mwoah.... volgend jaar wil ik ook een HM lopen.. en ik ben ook ab-so-luut niet snel..
Zal wel bere trots zijn op mezelf als ik 'm uitloop! ook al is dat in 2.30+I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ben nog steeds zenuwachtig voor 5K loopjes, gewoon omdat je 't goed wilt doen en wilt kijken of je jezelf kunt verbeteren. Je zal er dan wel geen podiumplek krijgen, maar wellicht wel je éigen podiumplek, en dat maakt 't spannend!quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:20 schreef PriemGirl het volgende:
Haha okGoed om te horen dat dit een 'normaal' gevoel is
Het is nog een paar maand; dus mooi de tijd om er voor te trainen.
Eens kijken wat ik voor mezelf als doel kan stellen
Ook het idee, althans, bij mij, dat je tijdens een loopje, hoe kort/klein ook, je niet op 'mag' geven: tijdens een training is het makkelijker om te denken 'mwah, het gaat niet zo lekker, ik loop terug', maar tijdens een evenement(je) is die druk wat groter om door te gaan!Maar ook dat 'went', en dat kun je dan nadat je bent vertrokken omzetten in 'determination'!
Ja doei.![]()
Het waait nu wel echt hard hier hoor. Er is zelfs een stoel omgevallen op ons balkon
Dat ja. Ik bedoel niet dat het joggers zijn ofzo hoor, juist respect dat je het zo zwaar kan hebben en toch uitlopen, ondanks dat er niemand meer voor je loopt, publiek al deels naar huis is enz. Dan heb je meer karakter nodig dan ik nodig had hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een wereld van verschil zit tussen iemand die een vlakke HM van rond de 2u loopt en de figuren die hij bedoelt. Maarja, da's waarschijnlijk teveel nuance
Mogge.
Ik bedoelde dat het meer zwalken dan lopen was. Die lui zaten zo kapot, deed gewoon pijn om naar te kijken![]()
Brooks Adrenaline GTS 13 gekregen voor m'n verjaardag, kan er voorlopig weer tegenaan. Moet nog wel wennen heb ik zaterdag gemerkt, maar dat komt wel goed
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
kijk,dat maakt het een stuk duidelijkerquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:27 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Dat ja. Ik bedoel niet dat het joggers zijn ofzo hoor, juist respect dat je het zo zwaar kan hebben en toch uitlopen, ondanks dat er niemand meer voor je loopt, publiek al deels naar huis is enz. Dan heb je meer karakter nodig dan ik nodig had hoor.
Ik bedoelde dat het meer zwalken dan lopen was. Die lui zaten zo kapot, deed gewoon pijn om naar te kijken
zou jij geen rondje in de storm doen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:25 schreef YUR het volgende:
Het waait nu wel echt hard hier hoor. Er is zelfs een stoel omgevallen op ons balkon'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, maar er moeten ook nog andere dingen gebeurenquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zou jij geen rondje in de storm doen?F means you're fucked![]()
Ja precies dat idd! En ik ben nu nog met intervallen bezig; dus ik ben aan het meten of ik voor die 5.5km een keer een constante loop kan doen. Maar dan nóg zal het heel anders aanvoelen op zo'n evenement. Tenslotte kies je nu je eigen route; loop je alleen; weet je dat je zo weer thuis bent; en kun je idd een stuk trager gaan lopen als je denkt - meh het gaat niet zo fijn. En hoe ga ik met de druk om van de anderen die er als een speer vandoor gaan. Ga ik mee en mezelf kapot lopen? Ga ik een vast ritme kunnen krijgen? Ik ga zenuwachtig zijn; ben het zekerquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zenuwachtig voor 5K loopjes, gewoon omdat je 't goed wilt doen en wilt kijken of je jezelf kunt verbeteren. Je zal er dan wel geen podiumplek krijgen, maar wellicht wel je éigen podiumplek, en dat maakt 't spannend!
Ook het idee, althans, bij mij, dat je tijdens een loopje, hoe kort/klein ook, je niet op 'mag' geven: tijdens een training is het makkelijker om te denken 'mwah, het gaat niet zo lekker, ik loop terug', maar tijdens een evenement(je) is die druk wat groter om door te gaan!Maar ook dat 'went', en dat kun je dan nadat je bent vertrokken omzetten in 'determination'!
Overigens ga ik wel debsterr daar zien; dus das wel weer leuk
Zo nu en dan is er een verdwaalde hardloper te zien op de webcam van de Scheveningse Pier
* YUR gaat zn bammetjes naar binnen werken en zich in zijn hardloopkoffie proppenF means you're fucked![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:35 schreef YUR het volgende:
Zo nu en dan is er een verdwaalde hardloper te zien op de webcam van de Scheveningse Pier
* YUR gaat zn bammetjes naar binnen werken en zich in zijn hardloopkoffie proppen![]()
Hmm, hardloopkoffie![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 01:45 schreef Daywalk3r het volgende:
Vandaag ook verschrikkelijke spierpijn. Kon moeilijk de trap afkomen en we zijn met familie in het klimbos geweest in Apeldoorn. Af en toe flink zeer in de spieren. Dinsdag maar even kijken of ik een klein stukje kan lopen. Anders rust ik lekker tot donderdag.
Klinkt als een leuk loopje. En als je niet zo heel erg gewend bent om te klimmen voel je dat inderdaad wel in je benen.Tof! Eerste keer is altijd spannend, of het nou met 100 man of 10.000 man is en of het nou 5km of een marathon is. Het is toch iets onbekends, dus dan is een beetje spanning niet erg. En dat zal ook nooit helemaal weg gaan. Zeker als je jezelf een specifiek doel stelt of een andere afstand doet dan je gewend bent, voel je wel weer wat extra spanning.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:10 schreef PriemGirl het volgende:
Stel jezelf de eerste keer overigens niet een te hoog doel. Vergeet niet te genieten van het event!
Ik was net met de kinderen onderweg en m'n oudste waaide gewoon letterlijk weg. Ik moest hem echt vastgrijpen om hem niet om te laten waaien. Ik kijk wel link uit om nu te gaan hardlopen
Hoezo had je dat niet meteen in de gaten??quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijk,dat maakt het een stuk duidelijker
Zo, weer een stukkie baan gedaan. Helaas wat laat thuis (19:15) en het wordt vroeg donker (om 19:45 was het pikdonker), dus niet de hele training kunnen doen. 4x400m en 4x200m gedaan en ging prima.
Hartslag lekker laag, ademhaling prima, techniek netjes en geen pijntjes. Alleen wat strakke kuiten na afloop, maar dat komt wellicht doordat ik nog niet echt helemaal gewend ben aan Kinvara's en voorvoetslanding.
http://www.endomondo.com/workouts/263129904/8850231
Nu een hapje eten, oefeningen doen en ijs erop, want moet.![]()
Ben met mijn schoenen/klacht naar de Aktiesport gegaan. Nu vertellen ze me dat ze zelf niks kunnen doen en ik maar (weer) contact met het hoofdkantoor moet opnemen.
Volgens mij weten ze zelf niet goed wat ze nou willen![]()
![]()
Of ze proberen je simpelweg af te wimpelen. Ik zou nieuwe schoenen eisen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Ben met mijn schoenen/klacht naar de Aktiesport gegaan. Nu vertellen ze me dat ze zelf niks kunnen doen en ik maar (weer) contact met het hoofdkantoor moet opnemen.
Volgens mij weten ze zelf niet goed wat ze nou willen“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jij hebt met het hoofdkantoor niets te maken. Wel met de winkel die jou je schoenen heeft geleverd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Volgens mij weten ze zelf niet goed wat ze nou willen![]()
Veel succes voor iedereen die gaat lopen. Niet wegwaaien! En met wind mee mooi PRs lopen op de km/Cooper enzo
.
Wat moblo zegt klopt helemaal trouwens. Ik heb nu al wel wat grote en kleine wedstrijdjes er op zitten. Maar zaterdagavond heb ik gewoon niet kunnen slapen omdat ik zondagochtend een klein 5k loopje had. Die ik vorig jaar ook al 5x heb gelopen ofzo. Maar het ligt echt vooral aan je eigen verwachtingen enzo, en de een kan daar beter mee omgaan dan de ander
.
![]()
Het was een gedenkwaardige 1500ste kilometerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf:
• Zo veel wind tegen hebben dat je je benen kunt bewegen tot je een ons weegt, maar echt niet vooruit komt
• Redelijk beschut lopen en dan op een open kruispunt ineens de volle laag vanaf de zijkant krijgen
Niet gaaf:
• De mevrouw die ik van de grond heb geraapt
• De foto hierboven. Ik hoorde het gebeuren, maar zag het pas toen ik de hoek om kwamF means you're fucked![]()
Ik vond het nog wel bijzonder de de verkoper bij het verlaten van de winkel nog het volgende zei: ze zullen je altijd compenseren mits je maar genoeg doorzet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Of ze proberen je simpelweg af te wimpelen. Ik zou nieuwe schoenen eisen.![]()
Ik ben ook net terug van een rondje hardlopen... Heb alleen maar op het midden van de weg gelopen omdat ik bang was ik anders in het water terecht zou komen
Op een brug had ik op de heenweg de wind in mijn rug, voelde best vreemd, weinig controle meer over mijn benen. Op de terugweg had ik dus wind tegen, dat was zwaar en kreeg moeilijk adem.
Ook lagen er op de terugweg 2 bomen langs de weg die op de heenweg nog rechtop stonden... Flinke bomen ook nog..![]()
Thanks heb hem meteen een dm gestuurd!quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heel misschien heeft mossel zijn startbewijs nog? Maar ik geloof dat hij al iemand achter de hand had. Maar anders komen er op marktplaats nog wel genoeg te staan denk ik. Dat is bij die enorme evenementen wel vaker het geval.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ook een rondje gaan lopen, geen bomen zien liggen, wel veel takken die afgebroken waren. En langs het bos gelopen en daar hoorde ik van alles kraken en breken
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 28-10-2013 12:38:21 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga vanavond wel gewoon naar m'n club runZon begint hier ook weer lekker te schijnen, dus hopelijk fijn avond recovery loopje
Ja doei.![]()
Man ik kan nog steeds niet fatsoenlijk lopen
Straks naar de sportschool upperbody trainen. De benen laat ik maar even met rust.
Wellicht kan een werknemer daar even de kuiten masseren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik werk thuis vandaag, heb in mijn middagpauze een rondje gedaan. Les 6 van Evy, gedenkwaardig vanwege de windvlagenveel takken op de weg, dat was wat vervelender. Werd nog aangemoedigd toen ik langs 2 dames kwam
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Gisterochtend besloten toch te gaan lopen, ondanks dat lijf eigenlijk riep niet doen...
Nou dat heb ik geweten, opgeven is normaal geen optie nou gisteren dus wel. Met volle moed van start gegaan maar merkte het al direct benen liepen vol, toch stukkie geprobeerd maar helaas. 1e x in al de tijd dat me dit gebeurd. Van de week gewoon weer nieuwe poging wagen.
Uiteindelijk niet eens rondje van niet eens 3km gerent
= What else do you have to do on a saterdaynight =![]()
Stukje op een fiets met niet te veel weerstand kan wellicht wel helpen om het wat los te krijgen. Zal geen kwaad kunnen om wat meer bloed door je benen te hebben stromen. Wat sommigen met een herstelloopje doen, maar dan wat minder belastend.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Man ik kan nog steeds niet fatsoenlijk lopen
Straks naar de sportschool upperbody trainen. De benen laat ik maar even met rust.
Wellicht kan een werknemer daar even de kuiten masseren.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja ik denk dat ik daar inderdaad even op de fiets ofquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Stukje op een fiets met niet te veel weerstand kan wellicht wel helpen om het wat los te krijgen. Zal geen kwaad kunnen om wat meer bloed door je benen te hebben stromen. Wat sommigen met een herstelloopje doen, maar dan wat minder belastend.loopband
stap.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Spierpijn is hier ook niet te harden.. Vooral hoog in mn bovenbenen aan de achterkant, haast in mn bil. Hamstring lijkt me..
Wel apart want ik heb daar normaal gesproken nooit last van..![]()
Ocherm!
Ik heb gewoon nergens last van!Zoals ik op facebook al postte:
5 jaar geleden de 7^^ gedaan, op 'volle snelheid' toen, 4 dagen niet kunnen lopen, zitten/opstaan, etc.
Gisteren 16km trails en heuvels: zelfde snelheid als toen, maar nu was het een rustige LDL!En ben vandaag zo fit als 'n hoentje; geen centje pijn, nergens! Briljant!
![]()
Ja doei.![]()
Nou, aangezien mijn wandel momenten nogal schaars zijn zou ik dit zeker wel een piek moment willen noemen! Weer hebben niet geslenterd maar flink doorgewandeld, bijna 13k in 2 uur! Heb ook flinke spierpijn nu dus maar niet meer doen :pquote:Op maandag 28 oktober 2013 05:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je gepiekt? Nee?.... dan telt het niet! not my rules....
Al moet ik zeggen dat wandelen, als zijnde slenteren door bijv. een stad, vaak nog zwaarder is dan hardlopen.
P.s iedereen die gaat hardlopen vandaag, meld je bij terugkomst even zodat we weten dat je niet onder een boom ligt!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik had zelf eerst mijn twijfels om te gaan lopen, m'n vriend zei juist 'ach, het is maar wat wind'. Nu wonen we in Friesland, scheelt een klein beetje geloof ik met de rest van het land of de kustgebieden. Hij vroeg wel of ik m'n telefoon bij me had
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Ik vertik het vandaag, al waait het nu alweer een stuk minder dan vanmorgen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Witte piet!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vertik het vandaag, al waait het nu alweer een stuk minder dan vanmorgen.![]()
Ik blijf ook binnen, al heeft dat er vooral mee te maken dat ik alleen van bed naar bank loop vandaag, al een paar dagen niet lekker, maar nu echt ziek thuis.Baal flink, al is nu ziek worden beter dan volgende week ziek worden, wanneer er geklust moet worden.
![]()
Tijdje aan het meelezen hier en wil nu toch ook wel mee posten.
Zal mijzelf even voorstellen en mijn hardloopcarriere![]()
.
Nouja, ik ben Crack_, 21 jaar oud en wonend in Den Haag. Ongeveer 15 weken geleden ben ik begonnen met hardlopen. Gewoon, lekker een 5km schema met Evy! Nou hartstikke leuk en alles.. Toen kwam de Vredesloop een tijdje terug en daar heb ik niet aan meegedaan en daar had ik best wel spijt van. Als reactie hierop vroegen de ouders van mijn vriend mij mee naar de Klokloop afgelopen zaterdag in Heerde. Ik zei ja en zo ging ik mijn eerste hardloopwedstrijd doen; de 5 km. Mijn PR op de 5 km was 26:07. Niet slecht maar toch.. Ik finishde afgelopen zaterdag met een tijd van 24:41, super super super blij mee!
Dit betekende ook meteen dat ik 10e vrouw werd van de 163 vrouwen dus dat is mooi meegenomen.
Vond het super leuk om te doen en wil het zeker veel vaker gaan doen, die wedstrijdjes. Zo leuk!
Nouja, dat was het. Hoi.
Baby darling doll face honey![]()
Welkom! Wel blijven posten natuurlijk.
Al volgende loopjes in de planning staan?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hier ook... Blergh.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef Gogo83 het volgende:
Ik blijf ook binnen, al heeft dat er vooral mee te maken dat ik alleen van bed naar bank loop vandaag, al een paar dagen niet lekker, maar nu echt ziek thuis.Baal flink, al is nu ziek worden beter dan volgende week ziek worden, wanneer er geklust moet worden.
Ja, dat was wel mn bedoeling.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:58 schreef Wolve000 het volgende:
Welkom! Wel blijven posten natuurlijk.
Al volgende loopjes in de planning staan?
En nee, ben wel aan het kijken maar vindt het zo lastig om iets uit te kiezen. Ik wil liever geen loopje dat gewoon 1x in de 4 weken komt enzo. Maarja, ik dacht zelf ergens in december iets te gaan doen
.
Welkom! Leuk, mooie tijd ook!quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:55 schreef Crack_ het volgende:
Tijdje aan het meelezen hier en wil nu toch ook wel mee posten.
Zal mijzelf even voorstellen en mijn hardloopcarriere![]()
.
Nouja, ik ben Crack_, 21 jaar oud en wonend in Den Haag. Ongeveer 15 weken geleden ben ik begonnen met hardlopen. Gewoon, lekker een 5km schema met Evy! Nou hartstikke leuk en alles.. Toen kwam de Vredesloop een tijdje terug en daar heb ik niet aan meegedaan en daar had ik best wel spijt van. Als reactie hierop vroegen de ouders van mijn vriend mij mee naar de Klokloop afgelopen zaterdag in Heerde. Ik zei ja en zo ging ik mijn eerste hardloopwedstrijd doen; de 5 km. Mijn PR op de 5 km was 26:07. Niet slecht maar toch.. Ik finishde afgelopen zaterdag met een tijd van 24:41, super super super blij mee!
Dit betekende ook meteen dat ik 10e vrouw werd van de 163 vrouwen dus dat is mooi meegenomen.
Vond het super leuk om te doen en wil het zeker veel vaker gaan doen, die wedstrijdjes. Zo leuk!
Nouja, dat was het. Hoi.
All management is Strategic Management.![]()
In de "wie loopt waar en wanneer" lijst in de openingspost staan al een hele reeks loopjes waar al FOK!kers aan mee doen. Misschien zit daar iets tussen wat je interesseert.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat was wel mn bedoeling.
En nee, ben wel aan het kijken maar vindt het zo lastig om iets uit te kiezen. Ik wil liever geen loopje dat gewoon 1x in de 4 weken komt enzo. Maarja, ik dacht zelf ergens in december iets te gaan doen
.
Ohja, bedankt!quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
In de "wie loopt waar en wanneer" lijst in de openingspost staan al een hele reeks loopjes waar al FOK!kers aan mee doen. Misschien zit daar iets tussen wat je interesseert.Zal eens kijken
Misschien 7heuvelen 5km op zaterdagavond? Dat is wel een leuke denk ik en nog wat Fokkers! In ieder geval welkom en inderdaad een eeg leuke tijd voor je 1e wedstrijd!quote:![]()
![]()
Jaaa, maar zo'n grote vind ik nog wel engquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Misschien 7heuvelen 5km op zaterdagavond? Dat is wel een leuke denk ik en nog wat Fokkers! In ieder geval welkom en inderdaad een eeg leuke tijd voor je 1e wedstrijd!. Dus ik doe eerst maar wat hier in de buurt..
Baby darling doll face honey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: