True that, maar de vraag was niet aan jou volgens mijquote:
nope, als er gefloten zou worden dan komt er een nieuwe faceoff in het neutrale vak, wint hij niets meequote:Op zondag 27 oktober 2013 01:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt er wel op maar ik weet niet of je met ijshockey vrije uh hoe noem je dat, slagen? krijgt.
Owh, vandaar het afzeiken..quote:
Flatert de flauwequote:Op zondag 27 oktober 2013 01:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Ridder Peunalot de moedige, zo luidt zijn naam.
nee het is daadwerkelijk verf dat op het ijs geschilderd wordt (of op de vloer zelf maar dat is lelijk), daarna gaan er nog 2 of 3 lagen water overheen van een mm ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gekleurd ijs, Karina...
Wel waar. Gewoon een Tarkan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar ik heb helemaal geen ouwe mercedes.
Ja dat heb ik wel eens gezien, kerel die later met zijn karretje het ijs glad moet maken lijkt mij echt een supercool baantje.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het is daadwerkelijk verf dat op het ijs geschilderd wordt (of op de vloer zelf maar dat is lelijk), daarna gaan er nog 2 of 3 lagen water overheen van een mm ofzo
Ja g.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:16 schreef Djibril het volgende:
[..]
Kie die Peunage even dissen. Hij spit het gewoon hoor
Aan wie dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True that, maar de vraag was niet aan jou volgens mij
Dus de verflaag zit onder het ijs? NOU DAN!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het is daadwerkelijk verf dat op het ijs geschilderd wordt (of op de vloer zelf maar dat is lelijk), daarna gaan er nog 2 of 3 lagen water overheen van een mm ofzo
Vertaling????quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:16 schreef Djibril het volgende:
[..]
Kie die Peunage even dissen. Hij spit het gewoon hoor
Jij zei dat het ijs gekleurd was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus de verflaag zit onder het ijs? NOU DAN!!
Dat is het toch ook??quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zei dat het ijs gekleurd was.
.
Slaap lekker en vergeet die emmer/dat teiltje nietquote:
Gaat dat jou aan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee.
Heb je Peuner al neuk dm's gestuurd?
Wellesquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:20 schreef Djibril het volgende:
[..]
Als je blanken discrimineert is het geen racisme hoor!!!
Oh daar kwam ik juist voorquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
kunnen we alstjeblieft niet die pietendiscussie elders doen???
ik doe al dagenlang niets anders
Niet elders? Dus WEL hier??quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
Ben je werkeloos of zo?quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
dan heb je pech gehad vriend!quote:
werkeloosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |