Mwah ik wacht even tot de verbouwing begonnen is, volgens mij stonden er al aardig wat op de lijstquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zelf kopen op rogue fitness europe?
daarom ga ik m'n snor gewoon laten. Anders ben ik na die maand net zo ver met de snor als dat ik nu benquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:21 schreef star_gazer het volgende:
Zojuist vanwege een movember actie op m'n werk mezelf gladgeschoren. Volgens mij kan ik zonder baard(je) ongeveer de helft liften van wat ik met baard lift. Ik lijk wel een tiener man
Is dat baas RaymondK in je ava?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
daarom ga ik m'n snor gewoon laten. Anders ben ik na die maand net zo ver met de snor als dat ik nu ben
Ik heb een blonde (quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
daarom ga ik m'n snor gewoon laten. Anders ben ik na die maand net zo ver met de snor als dat ik nu ben
Je kan ook nog 1 weekje erbij doen ipv 3 en dan deloaden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:02 schreef star_gazer het volgende:
Deload week pakken in de cut, ja of nee?
Volgende week is volgens mijn 5/3/1 een deload week, maar ik heb het idee dat ik dit na de eerste cycle eigenlijk nog niet nodig heb. Heb hard gewerkt, maar kan er nog wel een cycle tegenaan volgens mij. Ik heb niet dat 'ik heb een rustweek nodig' gevoel dat je aan de start van een deload week behoort te hebben. Dusch... Rem erop of nog drie weken vlammen?
ofcquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Is dat baas RaymondK in je ava?
geloof me, zo handig is het ook weer niet. Als ik het niet laat groeien moet ik het elke dag trimmen. Maar ik ervaar scheren gelukkig als ontspannend, oestrogeen overalquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb een blonde (_! ) snor, dus ik denk dat je er bij mij na een maand nog geen ene flikker van ziet
Misschien toch een keer die test spuit zetten voor wat stevigere gezichtsbeharing.
Ja. I.p.v. een gezamenlijke tattoo hebben we nu een UI-brotherhood opgezet. Zie ONZ gym topic.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Is dat baas RaymondK in je ava?
beter deze UI dan hehe.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja. I.p.v. een gezamenlijke tattoo hebben we nu een UI-brotherhood opgezet. Zie ONZ gym topic.
Misschien is je onderhoudsberekening fout. Als ik het voor mezelf bereken zit ik ongeveer 400kcal boven mijn "echte" onderhoud.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat ik vet aanzet terwijl ik net iets boven onderhoud eet, het is gewoon niet logisch. Of ik moet m'n kcal echt heel fout berekenen, maar ik gebruik een keukenweegschaal om het merendeel af te wegen.
Gewoon water toevoegen en een zoetstof naar keuze. Evt wat fruit en blenden?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:52 schreef Faeroer het volgende:
Hoeveel vitamine D iU nemen jullie per dag? Zit te denken om http://www.bodyenfitshop.(...)e-d3-capsules-5000iu te nemen, gezien er binnenkort flink wat overwerkkantooruren aankomen maar daat staat 5000 IU, wat uitkomt op 1250% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.![]()
Tevens zou ik graag de nacht kwark willen inruilen voor caseine poeder, maar zit er iets extra's zin kwark wat ik dan zou missen? Krijg die bakken echt niet meer weg.
Dat is wel slim. Fruitjes zijn altijd goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon water toevoegen en een zoetstof naar keuze. Evt wat fruit en blenden?
Gewoon beetje stracciatella van maken man. Moet kunnen #genieten #dieetquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
lol etha ik d8 dat jij op vrouwen viel
De ADH loopt achter en zou ik over het algemeen ook niet als maatstaf nemen. 5000IU per dag in de winter is prima.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:52 schreef Faeroer het volgende:
Hoeveel vitamine D iU nemen jullie per dag? Zit te denken om http://www.bodyenfitshop.(...)e-d3-capsules-5000iu te nemen, gezien er binnenkort flink wat overwerkkantooruren aankomen maar daat staat 5000 IU, wat uitkomt op 1250% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.![]()
Tevens zou ik graag de nacht kwark willen inruilen voor caseine poeder, maar zit er iets extra's in kwark wat ik dan zou missen? Krijg die bakken echt niet meer weg.
Dacht even dat dit over HCG ging.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De ADH loopt achter en zou ik over het algemeen ook niet als maatstaf nemen. 5000IU per dag in de winter is prima.
Net even gekeken naar Vitamine D van davitamon. Staat er 5 ug tot 10 ug per dag op het doosje. ( http://www.davitamon.nl/u(...)0D%20volwassenen.pdf ) dat gelijk is aan 200 tot 400 IU per dag. Is die ADH dan zó oud, terwijl ze die shitdosis nog verkopen?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De ADH loopt achter en zou ik over het algemeen ook niet als maatstaf nemen. 5000IU per dag in de winter is prima.
Ik quote deze ff omdat deze redenering heel vaak verkeerd gemaakt wordt, met frustratie ende ongeloof als gevolgquote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:23 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat ik vet aanzet terwijl ik net iets boven onderhoud eet, het is gewoon niet logisch. Of ik moet m'n kcal echt heel fout berekenen, maar ik gebruik een keukenweegschaal om het merendeel af te wegen.
De ADH van Vitamine D is idd nogal laag. Nou, in *principe* kan 5000 UI dagelijks geen kwaad, maar is behoorlijk veel. Veel beter is te meten wat je baseline vitamine D is, en na een maandje of wat dagelijks slikken kijken hoeveel het opgekrikt is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Net even gekeken naar Vitamine D van davitamon. Staat er 5 ug tot 10 ug per dag op het doosje. ( http://www.davitamon.nl/u(...)0D%20volwassenen.pdf ) dat gelijk is aan 200 tot 400 IU per dag. Is die ADH dan zó oud, terwijl ze die shitdosis nog verkopen?
Ik zie een avondje 'samen studeren en kennis uitwisselen' voor de boeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Boys, ik ben momenteel in een hevige discussie verwikkeld met een geneeskundestudente en zoek een shitload aan artikelen dat voedseltiming achterhaald as fuck is. Hebben jullie nog wat bij jullie bladwijzers staan en waar zou ik anders kunnen beginnen met zoeken?
Bro.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Boys, ik ben momenteel in een hevige discussie verwikkeld met een geneeskundestudente en zoek een shitload aan artikelen dat voedseltiming achterhaald as fuck is. Hebben jullie nog wat bij jullie bladwijzers staan en waar zou ik anders kunnen beginnen met zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |