SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik gaf hem een hoek, hij hep nooit meer gebokst.'quote:
Jouw.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Was nog niet vol, door jou "vol" post was hij vol.
?quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond ipv 'ASWH' 'Hoek' in de TT, waar niet Ajax maar Feyenoord tegen speelt.
Heerlijk toen die zei: in de ArenA gaan we ze pakken! Kippenvel.quote:
Was dit seizoen al vaker dan eens de slechtste Ajacied op het veld. Prima invaller maar laten we het daar aub bij houden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ben ik met je eens. Schöne heeft meer gebracht dan ik verwacht had. Hij lijkt me ook de sleutel. Zijn ondergrens ligt een stuk hoger dan die bij andere Ajacieden.
anticipeert ook slecht op counters van de tegenstander.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
In elk geval geen Schöne meer op VM dan.
Hij is ook niet goed aanspeelbaar daar. Hij kan op half of op rechtsbuiten nog wel wat zijn misschien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
anticipeert ook slecht op counters van de tegenstander.
ik stond 2 rijen hoger maar verstond er geen klote vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Heerlijk toen die zei: in de ArenA gaan we ze pakken! Kippenvel.
Is altijd zo, amateurclubs hebben met zo'n wedstrijd natuurlijk een heel bijzonder moment.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:21 schreef Spinosaurus het volgende:
Kaarten besteld tegen ASWH, vak 127. Ik hoop dat de sfeer goed wordt, schijnt dat 410 ook op zuid 1 terecht komt omdat er niet genoeg kaarten op 410 zelf zijn verkocht. Dus dat dan als oplossing.
Wie gaat nog meer op zuid 1?
http://www.aswh.nl/nieuws/nieuwsberichten/2013/10/ajax-aswh-(4)/
1.000 man, dat is nog eens wat, volgens mij komt Utrecht nog niet eens met zo veel man.
Jep, ga jij ook?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Is altijd zo, amateurclubs hebben met zo'n wedstrijd natuurlijk een heel bijzonder moment.
Het blijft toch vreemd dat zoveel spelers tegelijkertijd hun vorm niet hebben, in zijn geval had hij een basisplaats gehadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is ook niet goed aanspeelbaar daar. Hij kan op half of op rechtsbuiten nog wel wat zijn misschien.
Nee, drukke week op het werk. Gelukkig dat ik deze moet overslaan want als het volgende week was had mijn werk eronder geledenquote:
Aha Ajax - Celtic dus wel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee, drukke week op het werk. Gelukkig dat ik deze moet overslaan want als het volgende week was had mijn werk eronder geleden
Ik hoop maar dat over een tijdje iedereen in vorm is dan. Dan kan het nog best aardig worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft toch vreemd dat zoveel spelers tegelijkertijd hun vorm niet hebben, in zijn geval had hij een basisplaats gehad
Die komen misschien komende week nog in de verkoop? Zo was het ook met Ajax - AC Milan toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat die kaarten nooit echt in de verkoop zijn gegaan.
Ik las ergens alleen voor SCC houders, helaas. Ik heb paar weken lang gekeken, maar voor clubcard houders was het nooit in de verkoopquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:51 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Die komen misschien komende week nog in de verkoop? Zo was het ook met Ajax - AC Milan toch?
Ik heb een Ajax Life Club Card en kon een passe-partout kopen, alleen heb dat niet gedaan. Achteraf gezien had ik dat wel moeten doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las ergens alleen voor SCC houders, helaas. Ik heb paar weken lang gekeken, maar voor clubcard houders was het nooit in de verkoop. Ik wou er echt heel graag heen
Klopt. Ik had het niet verwacht, maar nagenoeg alle plekken zijn verkocht als passe-partout.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Ik heb een Ajax Life Club Card en kon een passe-partout kopen, alleen heb dat niet gedaan. Achteraf gezien had ik dat wel moeten doen.
Jep ik heb ook wel spijt dat ik geen passe-partout heb gekochtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Ik heb een Ajax Life Club Card en kon een passe-partout kopen, alleen heb dat niet gedaan. Achteraf gezien had ik dat wel moeten doen.
Van Rhijn heeft last van zijn enkel, werd daarom de laatste 2 duels ook gewisseld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou het iets te maken hebben met de vorm van Van Rhijn en de combinatie met Andersen dat die wat soepeler gaat?
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 19:32:49Ricardo van Rhijn (niet 100 procent fit) wordt op de rechtsbackpositie vervangen door Lasse Schöne. #ajarkc reageer retweet
Veltman op RB was geen succesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:38 schreef Heeinz het volgende:
Wel opvallend, eerder zette De Boer Alderweireld/Veltman rechtsback als Van Rhijn er niet was, waarom nu niet Veltman rechtsback en Hoorn in de basis?
Eroverheen gewoon.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Twente gaat punten verspelen bij ado.
Ajax > Nederlands Elftalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Enige wat jammer is is dat we wellicht Pieters op het WK gaan zien, en geen Blind.
Die kan het vergeten bij Ajax waarschijnlijk. Ronald de Boer was ook erg negatief over 'm van de week bij Sport1, vond hem geen Ajax kwaliteit hebben.quote:
Tete ook geblesseerd...dan krijg je ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Schone ipv v. Rhijn rechtsback ? Loopt er buiten de geblesseerde Ligeon echt helemaal niks rond ?
Schone viel al eerder in als rechtsback hoor...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:53 schreef GwaiLow het volgende:
Schone rechtsback. Precies wat ik na afloop van de wedstrijd tegen Celtic aan Ajax adviseerde in dit topic. Geweldig dat Frank ook oog heeft voor dit soort tactische zetten.
Ik krijg het nauwelijks uit m'n strot maar Boerrigter op links was veel beter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar er is niet echt wat beters.
Je speelt tegen fukking RKC debiel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weinig problemen gehad. Alleen in het begin even 2 keer.
GwaiLow dacht dat PSV met 3-0 van AC Milan zou winnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je speelt tegen fukking RKC debiel.
Haha true. Zei al direct dat het een stomme zet was om hem weg te doen. Heel jammerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik krijg het nauwelijks uit m'n strot maar Boerrigter op links was veel beter.
Schone op rechtsback komt van zijn hand.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow dacht dat PSV met 3-0 van AC Milan zou winnen
Klopt. Dat had ook gemoeten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow dacht dat PSV met 3-0 van AC Milan zou winnen
Lood om oud ijzer. Te veel mensen niet in vorm, te weinig lef, te laag baltempo. Het lijkt wel of Frank de Boer ze helemaal lam legt. Maar ja, kan hij straks wel weer zeggen dat we gedomineerd en gecontroleerd hebben. En Siem de Jong is weer koning verstoppertje. Wat erger ik mij aan hem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik krijg het nauwelijks uit m'n strot maar Boerrigter op links was veel beter.
RKC thuis, altijd lastig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je speelt tegen fukking RKC debiel.
Nja in vorm of niet, Boerrigter rende tenminste wel altijd naar voren om daarna een (meestal) degelijke voorzet te geven. Fischer dribbelt meestal zijwaarts om vervolgens met een mislukt schot of een breedte passje te komen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer. Te veel mensen niet in vorm, te weinig lef, te laag baltempo. Het lijkt wel of Frank de Boer ze helemaal lam legt. Maar ja, kan hij straks wel weer zeggen dat we gedomineerd en gecontroleerd hebben. En Siem de Jong is weer koning verstoppertje. Wat erger ik mij aan hem.
Maar zelfs dan had Boerrigter maar bar weinig assists. Dus voor een one trick pony was hij niet echt rendabel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja in vorm of niet, Boerrigter rende tenminste wel altijd naar voren om daarna een (meestal) degelijke voorzet te geven. Fischer dribbelt meestal zijwaarts om vervolgens met een mislukt schot of een breedte passje te komen.
Siem de Jongquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Siem de Jong: 18 passes.
Serero en Blind zitten beide dik in de 40 passes in de eerste helft.
so truequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:45 schreef Wessiej het volgende:
Altijd mooi dat als het slecht gaat we terug gaan denken aan slechte spelers die vandaag nog minder hadden gedaan.
Ah, nu opeens wel? Had jr-style toch gelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
weg met siem voorlopig
wat een aids
kijk weer een kansloos schotquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah, nu opeens wel? Had jr-style toch gelijk
Nu zonder Eriksen zie je maar eens hoe erg overschat De Jong is. Eriksen liet De Jong renderen. De Jong zonder Eriksen speelt nog meer verstoppertje dan dat hij al deed met Eriksen op het middenveld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef MrStock het volgende:
Niks weg met Siem, laat hem ook de kans krijgen om zonder Eriksen te draaien. Middenveld wisselt nogal vaak van samenstelling en hij krijgt een totaal andere rol toebedeeld...
Hij is gewoon te slecht voor het middenveld, klaar. Eriksen verbloemde een hoop maar nu is duidelijk dat onze aanvoerder de slechste man aan onze kant is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef MrStock het volgende:
Niks weg met Siem, laat hem ook de kans krijgen om zonder Eriksen te draaien. Middenveld wisselt nogal vaak van samenstelling en hij krijgt een totaal andere rol toebedeeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het een kwestie om een middenvelder te vinden die de Jong wel kan laten renderen. Hij is de man die de kampioenswedstrijd besliste, tegen City beslissende goals maakte etc etc. Hij staat er op belangrijke momenten als iemand in staat is om hem te laten renderen....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu zonder Eriksen zie je maar eens hoe erg overschat De Jong is. Eriksen liet De Jong renderen. De Jong zonder Eriksen speelt nog meer verstoppertje dan dat hij al deed met Eriksen op het middenveld.
Of gewoon in de spits zetten. Of lekker uit de ploeg laten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dan wordt het een kwestie om een middenvelder te vinden die de Jong wel kan laten renderen. Hij is de man die de kampioenswedstrijd besliste, tegen City beslissende goals maakte etc etc. Hij staat er op belangrijke momenten als iemand in staat is om hem te laten renderen....
Als spits en uit corners. Ja man, goede middenvelder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dan wordt het een kwestie om een middenvelder te vinden die de Jong wel kan laten renderen. Hij is de man die de kampioenswedstrijd besliste, tegen City beslissende goals maakte etc etc. Hij staat er op belangrijke momenten als iemand in staat is om hem te laten renderen....
In de spits rendeert hij ja. Als middenvelder heeft hij nog geen 5 goede wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:09 schreef MrStock het volgende:
[..]
Alsof hij zijn lievelingetje de Jong eruit haaltquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:12 schreef Ooku het volgende:
De Boer maakt zich weer eens belachelijk betreft wisselbeleid. Ze halen de sterkste speler eraf. Had Andersen, Fischer of De Jong gewisseld verdomme.
sigthorsson de sterkste speler?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:12 schreef Ooku het volgende:
De Boer maakt zich weer eens belachelijk betreft wisselbeleid. Ze halen de sterkste speler eraf. Had Andersen, Fischer of De Jong gewisseld verdomme.
Veruit zelfs. Wint nog wat van zn duels.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sigthorsson de sterkste speler??
Veel gevaarlijke kansen voor rkc door zijn gebaggerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Ooku het volgende:
[..]
Veruit zelfs. Wint nog wat van zn duels.
Gast, doe ff normaal joh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Ooku het volgende:
[..]
Een spits moet kunnen baggeren... als daaruit kansen komen voor de tegenpartij, doet de rest van Ajax wat fout.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel gevaarlijke kansen voor rkc door zijn gebagger
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:16 schreef MrStock het volgende:
[..]
Een spits moet kunnen baggeren... als daaruit kansen komen voor de tegenpartij, doet de rest van Ajax wat fout.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Ooku het volgende:
[..]
Als hij weer zegt dat we gedomineerd hebben word ik gekquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Dit Ajax is echt slecht. Maar De Boer zal wel weer gaan bagatelliseren.
Begin maar dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij weer zegt dat we gedomineerd hebben word ik gek
kap toch eens met dat geschreeuw om sigthorsson.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
En dan Hoessen voor Siggy brengen, dan weet je zeker dat je scorend vermogen tot een minimum is gedaald
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk het mindere broertje van de Jong
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
Hoeveel punten stonden we achter op de nr 1 vorig jaar tijdens de winterstop?
Moeten we uit? Dan verliezen we zeker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
volgende week verliespartijtje tegen vitesse, hohoh wat een genot
Niks mis met Boilesenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Boilesen mag de schoenveters van Blind ook nog niet strikken hoor...
thuisquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten we uit? Dan verliezen we zeker.
Hopelijk is Duarte dan weer terug in elk geval.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
thuis
piazon gaat van rhijn doldraaien
Hij is wel vrij beroerd vanavond jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
die braamhaar fluit alleen maar voor rkc
Jank niet zo joh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
die braamhaar fluit alleen maar voor rkc
Vind jij maar eens een speler voor een bepaald budget die de overwintering in de CL kan garanderenquote:
Als ik dat kon dan was ik scout.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij maar eens een speler voor een bepaald budget die de overwintering in de CL kan garanderen
niet gek met fischer uit vorm, sigthorsson die nooit een duidelijke vorm heeft, siem die bagger is zonder eriksenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:28 schreef Burrito het volgende:
Het is ook gewoon elke wedstrijd kut he. Godverdomme![]()
![]()
![]()
Welkom in het leven van de PSV supporter. Jullie zijn niet de enige.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:28 schreef Burrito het volgende:
Het is ook gewoon elke wedstrijd kut he. Godverdomme![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welkom in het leven van een Nederlandse topclub supporter. Jullie zijn niet de enige.
Blij dat jij het ook eindelijk eens ziet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet gek met fischer uit vorm, sigthorsson die nooit een duidelijke vorm heeft, siem die bagger is zonder eriksen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
fischer met zijn waardeloze hoekschoppen alles
Alle voorzetten op serero jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:35 schreef Pedroso het volgende:
Je 2 beste koppers er uithalen en dan de ballen hoog voor de pot gevenOok dikke onvoldoende voor De Boer.
Twente is niet beter en de rest is nog slechter.quote:
Met Sana zou dit nooit gebeurd zijn nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:33 schreef Burrito het volgende:
Fischer moet maar de rest van het seizoen in Jong Ajax spelen. Mag hij het volgend seizoen weer proberen. Hij trekt 100% van de keren naar binnen om vervolgens meteen de bal te verliezen. Gaat he-le-maal nergens over.
Zeg ik dat danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met Sana zou dit nooit gebeurd zijn nee.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente is niet beter en de rest is nog slechter.
Nee dat valt wel mee, Serero had twee goede kansen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:36 schreef Pedroso het volgende:
Beste kansen voor RKC. Wat zal De Boer zeggen : We waren beter ?
We domineerde de wedstrijd....met achteruit passen ja en balverlies van fischerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:36 schreef Pedroso het volgende:
Beste kansen voor RKC. Wat zal De Boer zeggen : We waren beter ?
Kwart voor 9.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:36 schreef Doublepain het volgende:
Dat krijg je met half 9 wedstrijden, dan hebben ze net pasta op joh
Want de rest staat op zoveel punten afstand van Ajax.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Tyron het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar nogmaals: Ajax wordt geen kampioen.
Niemand wordt kampioen. Echt niveauloos.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Tyron het volgende:
Ja, wie dan welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Tyron het volgende:
En Ajax gaat op deze manier wel winnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Want de rest staat op zoveel punten afstand van Ajax.
Iemand moet de minst-slechte zijn en tot dusver heeft ajax daar nog steeds goede kansen op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Ajax gaat op deze manier wel winnen
Ja tijdens een oefenwedstrijd misschien. Gewoon verkopen die gozer. Kan je er goede spelers voor terughalen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef TJV het volgende:
Jongens, Siem is gewisseld. Nog 328 wedstrijden en hij zit op de bank.
Gewoon verkopen deze zomer. Past prima in de premier league.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef TJV het volgende:
Jongens, Siem is gewisseld. Nog 328 wedstrijden en hij zit op de bank.
Door een creatieve middenvelder te halen in de winterstop.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe moet dit Ajax kampioen worden dan
Tsjah, dat komt ervan he als je schulden hebt en geen splers kunt aantrekken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:38 schreef Sickert het volgende:
Fisher
Enige die goed was met een paar momentjes was Andersen.
Ajax onwaardig kut materiaal
Omdat de rest wel aardig goed zit. Met een creatieve speler er bij zou je gewoon fluitend kampioen worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe moet dit Ajax kampioen worden dan
lekker tikkie breed in de laatse minuutquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer. Die mannen hebben alles gegeven.
Uri Coronel is de schuldige dus, niet Marc Netto.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, dat komt ervan he als je schulden hebt en geen splers kunt aantrekken.
Die spelen ook als een natte krant.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik schat PSV bijvoorbeeld hoger in.
Ik ben het eens met Tom.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
Met Castelen ipv Joachim had RKC de wedstrijd gewoon gewonnen op de counter. Een puntje was het maximaal haalbare voor Ajax.
Ze hadden wel veel balbezit hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer. Die mannen hebben alles gegeven.
Ook zuur omdat we 5 minuten voor tijd een strafschop hadden moeten krijgen. Waarom fluit een scheids trouwens gewoon na de blessure tijd direct af als er in de blessure tijd nog een wissel is van 1 minuut?
Mja, ligt niet aan de scheids maar aan het spel.
Ik hoop dat dit ook cynisch is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uri Coronel is de schuldige dus, niet Marc Netto.
Eens. Of met Rommedahl.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
Met Castelen ipv Joachim had RKC de wedstrijd gewoon gewonnen op de counter. Een puntje was het maximaal haalbare voor Ajax.
Tsja, doen ze meestal als de concurrenten ook verliezen/gelijk spelen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV hoger ingeschat? Die gaan morgen gewoon op hun snuffert in kerkrade
Dat doen alle "top" ploegenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, doen ze meestal als de concurrenten ook verliezen/gelijk spelen.
Jij denkt dat het allemaal simpel is. Denk jij dat aankopen de overwintering in de CL garanderen of wat? Zo makkelijk gaat het al niet. Directie is nog steeds druk bezig om de begroting op Europa League niveau te krijgen, nu is het zo dat 1x mislopen CL funest is voor Ajax. Met het budget wat Marc heeft is het best lastig een goede speler voor weinig te vinden aangezien die kuthonden zoals Marcel Brands de markt op hun kop zetten.quote:
Voor 2 mil vd Hoorn en 4 mil Duarte aantrekkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tsjah, dat komt ervan he als je schulden hebt en geen splers kunt aantrekken.
Het is niet alleen dat hoor, het feit dat die grote negert drie spelers voorbij loopt zegt ook wel wat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik blijf hopen dat het TH ook ziet dat we gewoon creativiteit missen. Alleen lopen er in de Eredivisie ook niet echt creatieve spelers voor de rest.
Niemand neemt jou serieus.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax, PSV, Twente, Feyenoord en Vitesse allemaal 1 pot nat. Alle 5 echt lachertjes.
Was dat maar waar. Vd Hoorn kosten gewoon 4M hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
Voor 2 mil vd Hoorn en 4 mil Duarte aantrekken
?
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dus jij vind PSV, Twente, Feyenoord een stuk beter dan Ajax?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het allemaal simpel is. Denk jij dat aankopen de overwintering in de CL garanderen of wat? Zo makkelijk gaat het al niet. Directie is nog steeds druk bezig om de begroting op Europa League niveau te krijgen, nu is het zo dat 1x mislopen CL funest is voor Ajax. Met het budget wat Marc heeft is het best lastig een goede speler voor weinig te vinden aangezien die kuthonden zoals Marcel Brands de markt op hun kop zetten.
Is een hype in de eredivisie. Bij Twente ook, zetten ze een rechtsbenige speler op links en een linksbenige speler op rechts.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef ValHallen het volgende:
Misschien is het wel een idee om spelers op hun natuurlijke posities te laten spelen. Leuk hoor dat je een spits en een middenvelder op de vleugels hebt staan, maar eigenlijk heb je er geen reet aan zo.
Ja oké, ben ik met je eens. Maar om nu meteen een heel nieuw elftal aan aankopen te halen in de winter lijkt me wat overdreven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat hoor, het feit dat die grote negert drie spelers voorbij loopt zegt ook wel wat.
Nergens. Maar je reageert wel op die post met ''niemand neemt jou serieus''. Dus is het logisch dat ik ervan uitga dat je het er niet mee eens bent.quote:
Fischer en De Jong moeten eens op cursus schoten richten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
Fischer is ook gewoon niet het grote talent zoals veel hem bestempeld hadden, mag de voeten van Eriksen nog niet eens kussen toen die zijn leeftijd had.
Ja wtf, ze hadden dit seizoen echt wel wat kunnen halen, alleen al met het geld van de vetrekkende spelers.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon onbeperkt blijven kankeren op Marc.
Tja hoeveel echte vleugelspelers met niveau zijn er nog.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef ValHallen het volgende:
Misschien is het wel een idee om spelers op hun natuurlijke posities te laten spelen. Leuk hoor dat je een spits en een middenvelder op de vleugels hebt staan, maar eigenlijk heb je er geen reet aan zo.
Ik heb dan ook vrede met een tussenjaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké, ben ik met je eens. Maar om nu meteen een heel nieuw elftal aan aankopen te halen in de winter lijkt me wat overdreven.
In 2015 lopen veel contracten af, dus dan mogen ze volgend jaar zomer wel veel gaan doorselecteren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vrede met een tussenjaar.Na drie kampioenschappen en vele transfers mag dat ook.
Meh. Ajax moet niet aan tussenjaren doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vrede met een tussenjaar.Na drie kampioenschappen en vele transfers mag dat ook.
Fischer is een blind paard die alleen voor zijn eigen actie gaat en dan niet ziet wat er om hem heen gebeurd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
Fischer is ook gewoon niet het grote talent zoals veel hem bestempeld hadden, mag de voeten van Eriksen nog niet eens kussen toen die zijn leeftijd had.
Zolang dat vleugelspelers zijn vind ik dat prima. Maar fischer en Andersen zijn geen vleugelspitsen en zullen dat nooit worden, kun je ze meteen op hun goede positie zetten want van dit geploeter wordt niemand wijzer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is een hype in de eredivisie. Bij Twente ook, zetten ze een rechtsbenige speler op links en een linksbenige speler op rechts.
Tja, we doen natuurlijk mee om het kampioenschap, zo slecht is deze competitie wel, maar het beleid gun ik wel wat tijd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh. Ajax moet niet aan tussenjaren doen.
Ja, lekker meer dan 7 miljoen neerleggen terwijl je er net zo goed jeugd kunt neerzetten en alleen maar meer onrust binnen de selectie creëert. Lekker financieel onverantwoord doen, dat zijn gewoon Coronelpraktijkenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, ze hadden dit seizoen echt wel wat kunnen halen, alleen al met het geld van de vetrekkende spelers.
Mooie techniek ja, al lijkt het wel net een beetje als Eriksen die altijd mocht invallen onder Jol.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
In Andersen heb ik wel vertrouwen, laat meer zien dan Fischer.
Ja oke, dat wel inderdaad. Ik zou er ook wel vrede mee hebben als we geen kampioen worden, als we maar mee blijven doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja, we doen natuurlijk mee om het kampioenschap, zo slecht is deze competitie wel, maar het beleid gun ik wel wat tijd.
Hoezo nou weer onverantwoord, je hebt het geld en je zult geen verlies maken, bullshit wat je zegt. En ja, net zo goed jeugd neerzetten, we zien hoe dat is nu tegen RKC héquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, lekker meer dan 7 miljoen neerleggen terwijl je er net zo goed jeugd kunt neerzetten en alleen maar meer onrust binnen de selectie creëert. Lekker financieel onverantwoord doen, dat zijn gewoon Coronelpraktijken
Vaak is het weer zo dat het weer een eeuwig gebed wordt tot de speler 'm bij z'n juiste poot heeft heeft neergelegd en de verdediger weer op z'n neus zit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zolang dat vleugelspelers zijn vind ik dat prima. Maar fischer en Andersen zijn geen vleugelspitsen en zullen dat nooit worden, kun je ze meteen op hun goede positie zetten want van dit geploeter wordt niemand wijzer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |