SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik gaf hem een hoek, hij hep nooit meer gebokst.'quote:
Jouw.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Was nog niet vol, door jou "vol" post was hij vol.
?quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond ipv 'ASWH' 'Hoek' in de TT, waar niet Ajax maar Feyenoord tegen speelt.
Heerlijk toen die zei: in de ArenA gaan we ze pakken! Kippenvel.quote:
Was dit seizoen al vaker dan eens de slechtste Ajacied op het veld. Prima invaller maar laten we het daar aub bij houden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ben ik met je eens. Schöne heeft meer gebracht dan ik verwacht had. Hij lijkt me ook de sleutel. Zijn ondergrens ligt een stuk hoger dan die bij andere Ajacieden.
anticipeert ook slecht op counters van de tegenstander.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
In elk geval geen Schöne meer op VM dan.
Hij is ook niet goed aanspeelbaar daar. Hij kan op half of op rechtsbuiten nog wel wat zijn misschien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
anticipeert ook slecht op counters van de tegenstander.
ik stond 2 rijen hoger maar verstond er geen klote vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Heerlijk toen die zei: in de ArenA gaan we ze pakken! Kippenvel.
Is altijd zo, amateurclubs hebben met zo'n wedstrijd natuurlijk een heel bijzonder moment.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:21 schreef Spinosaurus het volgende:
Kaarten besteld tegen ASWH, vak 127. Ik hoop dat de sfeer goed wordt, schijnt dat 410 ook op zuid 1 terecht komt omdat er niet genoeg kaarten op 410 zelf zijn verkocht. Dus dat dan als oplossing.
Wie gaat nog meer op zuid 1?
http://www.aswh.nl/nieuws/nieuwsberichten/2013/10/ajax-aswh-(4)/
1.000 man, dat is nog eens wat, volgens mij komt Utrecht nog niet eens met zo veel man.
Jep, ga jij ook?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Is altijd zo, amateurclubs hebben met zo'n wedstrijd natuurlijk een heel bijzonder moment.
Het blijft toch vreemd dat zoveel spelers tegelijkertijd hun vorm niet hebben, in zijn geval had hij een basisplaats gehadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is ook niet goed aanspeelbaar daar. Hij kan op half of op rechtsbuiten nog wel wat zijn misschien.
Nee, drukke week op het werk. Gelukkig dat ik deze moet overslaan want als het volgende week was had mijn werk eronder geledenquote:
Aha Ajax - Celtic dus wel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee, drukke week op het werk. Gelukkig dat ik deze moet overslaan want als het volgende week was had mijn werk eronder geleden
Ik hoop maar dat over een tijdje iedereen in vorm is dan. Dan kan het nog best aardig worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft toch vreemd dat zoveel spelers tegelijkertijd hun vorm niet hebben, in zijn geval had hij een basisplaats gehad
Die komen misschien komende week nog in de verkoop? Zo was het ook met Ajax - AC Milan toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat die kaarten nooit echt in de verkoop zijn gegaan.
Ik las ergens alleen voor SCC houders, helaas. Ik heb paar weken lang gekeken, maar voor clubcard houders was het nooit in de verkoopquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:51 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Die komen misschien komende week nog in de verkoop? Zo was het ook met Ajax - AC Milan toch?
Ik heb een Ajax Life Club Card en kon een passe-partout kopen, alleen heb dat niet gedaan. Achteraf gezien had ik dat wel moeten doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las ergens alleen voor SCC houders, helaas. Ik heb paar weken lang gekeken, maar voor clubcard houders was het nooit in de verkoop. Ik wou er echt heel graag heen
Klopt. Ik had het niet verwacht, maar nagenoeg alle plekken zijn verkocht als passe-partout.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Ik heb een Ajax Life Club Card en kon een passe-partout kopen, alleen heb dat niet gedaan. Achteraf gezien had ik dat wel moeten doen.
Jep ik heb ook wel spijt dat ik geen passe-partout heb gekochtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:39 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Ik heb een Ajax Life Club Card en kon een passe-partout kopen, alleen heb dat niet gedaan. Achteraf gezien had ik dat wel moeten doen.
Van Rhijn heeft last van zijn enkel, werd daarom de laatste 2 duels ook gewisseld.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou het iets te maken hebben met de vorm van Van Rhijn en de combinatie met Andersen dat die wat soepeler gaat?
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 19:32:49Ricardo van Rhijn (niet 100 procent fit) wordt op de rechtsbackpositie vervangen door Lasse Schöne. #ajarkc reageer retweet
Veltman op RB was geen succesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:38 schreef Heeinz het volgende:
Wel opvallend, eerder zette De Boer Alderweireld/Veltman rechtsback als Van Rhijn er niet was, waarom nu niet Veltman rechtsback en Hoorn in de basis?
Eroverheen gewoon.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Twente gaat punten verspelen bij ado.
Ajax > Nederlands Elftalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Enige wat jammer is is dat we wellicht Pieters op het WK gaan zien, en geen Blind.
Die kan het vergeten bij Ajax waarschijnlijk. Ronald de Boer was ook erg negatief over 'm van de week bij Sport1, vond hem geen Ajax kwaliteit hebben.quote:
Tete ook geblesseerd...dan krijg je ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:43 schreef Pedroso het volgende:
Schone ipv v. Rhijn rechtsback ? Loopt er buiten de geblesseerde Ligeon echt helemaal niks rond ?
Schone viel al eerder in als rechtsback hoor...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:53 schreef GwaiLow het volgende:
Schone rechtsback. Precies wat ik na afloop van de wedstrijd tegen Celtic aan Ajax adviseerde in dit topic. Geweldig dat Frank ook oog heeft voor dit soort tactische zetten.
Ik krijg het nauwelijks uit m'n strot maar Boerrigter op links was veel beter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar er is niet echt wat beters.
Je speelt tegen fukking RKC debiel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weinig problemen gehad. Alleen in het begin even 2 keer.
GwaiLow dacht dat PSV met 3-0 van AC Milan zou winnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je speelt tegen fukking RKC debiel.
Haha true. Zei al direct dat het een stomme zet was om hem weg te doen. Heel jammerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik krijg het nauwelijks uit m'n strot maar Boerrigter op links was veel beter.
Schone op rechtsback komt van zijn hand.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow dacht dat PSV met 3-0 van AC Milan zou winnen
Klopt. Dat had ook gemoeten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow dacht dat PSV met 3-0 van AC Milan zou winnen
Lood om oud ijzer. Te veel mensen niet in vorm, te weinig lef, te laag baltempo. Het lijkt wel of Frank de Boer ze helemaal lam legt. Maar ja, kan hij straks wel weer zeggen dat we gedomineerd en gecontroleerd hebben. En Siem de Jong is weer koning verstoppertje. Wat erger ik mij aan hem.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik krijg het nauwelijks uit m'n strot maar Boerrigter op links was veel beter.
RKC thuis, altijd lastig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je speelt tegen fukking RKC debiel.
Nja in vorm of niet, Boerrigter rende tenminste wel altijd naar voren om daarna een (meestal) degelijke voorzet te geven. Fischer dribbelt meestal zijwaarts om vervolgens met een mislukt schot of een breedte passje te komen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer. Te veel mensen niet in vorm, te weinig lef, te laag baltempo. Het lijkt wel of Frank de Boer ze helemaal lam legt. Maar ja, kan hij straks wel weer zeggen dat we gedomineerd en gecontroleerd hebben. En Siem de Jong is weer koning verstoppertje. Wat erger ik mij aan hem.
Maar zelfs dan had Boerrigter maar bar weinig assists. Dus voor een one trick pony was hij niet echt rendabel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:41 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nja in vorm of niet, Boerrigter rende tenminste wel altijd naar voren om daarna een (meestal) degelijke voorzet te geven. Fischer dribbelt meestal zijwaarts om vervolgens met een mislukt schot of een breedte passje te komen.
Siem de Jongquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Siem de Jong: 18 passes.
Serero en Blind zitten beide dik in de 40 passes in de eerste helft.
so truequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:45 schreef Wessiej het volgende:
Altijd mooi dat als het slecht gaat we terug gaan denken aan slechte spelers die vandaag nog minder hadden gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |