SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik gaf hem een hoek, hij hep nooit meer gebokst.'quote:
Jouw.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Was nog niet vol, door jou "vol" post was hij vol.
?quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond ipv 'ASWH' 'Hoek' in de TT, waar niet Ajax maar Feyenoord tegen speelt.
Heerlijk toen die zei: in de ArenA gaan we ze pakken! Kippenvel.quote:
Was dit seizoen al vaker dan eens de slechtste Ajacied op het veld. Prima invaller maar laten we het daar aub bij houden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:42 schreef Schanulleke het volgende:
Ben ik met je eens. Schöne heeft meer gebracht dan ik verwacht had. Hij lijkt me ook de sleutel. Zijn ondergrens ligt een stuk hoger dan die bij andere Ajacieden.
anticipeert ook slecht op counters van de tegenstander.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
In elk geval geen Schöne meer op VM dan.
Hij is ook niet goed aanspeelbaar daar. Hij kan op half of op rechtsbuiten nog wel wat zijn misschien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
anticipeert ook slecht op counters van de tegenstander.
ik stond 2 rijen hoger maar verstond er geen klote vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:14 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Heerlijk toen die zei: in de ArenA gaan we ze pakken! Kippenvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |